Rate this post

اپل با یک سرویس شخصی به نام به صنعت پر رونق «اکنون بخرید، بعدا بپردازید» پیوسته است Apple Pay بعدا. این سرویس در اوایل این هفته در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2022 معرفی شد و بعداً در ایالات متحده راه اندازی خواهد شد. امسال.

ویژگی Pay Later در Apple Wallet تعبیه خواهد شد و با هر خریدی که با Apple Pay انجام می شود می توان از آن استفاده کرد. مشتریان می توانند قیمت خرید را به چهار پرداخت مساوی با بهره و کارمزد صفر تقسیم کنند که در طول دوره توزیع شده است. چهار ماه.

با این حال، به منظور واجد شرایط بودن، اپل ابتدا خواهد ساخت بررسی اعتبار نرم به کاربرانی که می خواهند از این سرویس استفاده کنند. غول تکنولوژی ادعاها این ویژگی با در نظر گرفتن “سلامت مالی کاربران” طراحی شده است.

اپل احتمالاً در تلاش است تا موقعیت خود را در دنیای مالی مصرف کننده تقویت کند و سودآوری خود را افزایش دهد. و مصرف کنندگان باید از خطرات استفاده از چنین خدماتی آگاه باشند.

اپل: مورد علاقه مصرف کنندگان

با راه‌اندازی Pay Later، اپل با بسیاری از شرکت‌های فین‌تک مشابه دیگر از جمله PayPal، Block، Klarna و AfterPay رقابت خواهد کرد که برخی از آنها قیمت سهام خود را تغییر داده‌اند. پاییز پس از اعلام اپل

اپل از بازار بزرگ و قدرت برند خود سود خواهد برد و همچنین می تواند میلیون ها نفر را به محصولات و خدمات خود جذب کند. اپل با تمرکز بر تجربه مشتری، جامعه ای از اوانجلیست ها را ایجاد کرده است. شکی نیست که شرکت مورد علاقه مصرف کننده.

سامسونگ یک گوشی هوشمند گلکسی Z Flip & Side با نمایشگر قابل ارتقا را به ثبت رساند
حتما بخوانید

علاوه بر این، اپل یک اکوسیستم همیشه در حال رشد ایجاد کرده است که در آن کاربران تشویق می‌شوند تا حد امکان از محصولات و خدمات اپل استفاده کنند، مانند پرداخت از طریق آیفون خود به جای کارت بانکی.

غول فناوری در حال ارائه راه هایی برای ادغام قابلیت های محاسباتی جداگانه در تلفن یا ساعت مچی در عین حال تجربه مصرف کننده در تمرکز. پرداخت بعداً این تجربه مشتری محور را بیشتر می کند. این روش دیگری است که کاربران می توانند ابزارهای مورد نیاز خود را در یک اکوسیستم واحد ادغام کنند.

چه سودی برای اپل دارد؟

اپل قصد دارد از طریق Pay Later مزایای مالی ایجاد کند و در نتیجه سود خود را افزایش دهد. در حال حاضر، دسترسی آن به دنیای خرده فروشی با خدمات پرداخت مبتنی بر آیفون مشخص است. 85 درصد از خرده فروشان ایالات متحده پذیرفته شده اند.

یک مطالعه در سال 2021 نشان داد که حدود 26٪ خریداران آنلاین معمولی استرالیا خدمات «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» دارد.

از آنجایی که مشتریان اپل به طور فزاینده ای از Pay Later استفاده می کنند، این شرکت از کمیسیون های فروشنده سود می برد. اینها هزینه هایی است که خرده فروشان به اپل در ازای ارائه Apple Pay به مشتریان پرداخت می کنند. علاوه بر این، اپل همچنین بینش های ارزشمندی در مورد رفتار خرید مصرف کننده به دست خواهد آورد که به شرکت اجازه می دهد مصرف و رفتار خرج کردن آینده را پیش بینی کند.

برای تحویل خرید خود و پرداخت هزینه خدمات بعداً، اپل با گلدمن ساکس ادغام شدچه کسی وام ها را تامین می کند.

ایالات متحده تا اتخاذ سیاست جهانی شارژر راه درازی در پیش دارد.
حتما بخوانید

این رابطه از سال 2019 برقرار است و گلدمن ساکس نیز به عنوان شریک کارت اعتباری اپل عمل می کند (اگرچه Pay Later به کارت اعتباری اپل وابسته نیست). این همکاری استراتژیک به اپل کمک کرد تا جایگاهی در دنیای مالی مصرف کننده پیدا کند.

مشکلات برای مصرف کنندگان

واقعیت این است که جهان مالی غیرقانونیکه شامل خرید در حال حاضر، پرداخت بعدا، نوید خوبی نیست برای همه مشتریان.

جوان تر جمعیت شناسی (به عنوان مثال نسل Z و هزاره ها) و محرومان خانوارها شاید آسیب پذیرتر به خطرات مرتبط با استفاده از این خدمات، و در نتیجه ممکن است بدهی انباشته شود.

خرید در حال حاضر، پرداخت بعداً نیز ممکن است ناشی از تمایل به داشتن جدیدترین باشد وسایل و کالاهای لوکس – پیامی که از طریق بازاریابی هوشمندانه به مصرف کنندگان منتقل می شود. آنها می توانند بدون احساس درد ناشی از جدایی از پول نقد، مصرف کنندگان را به خرید وادار کنند.

اعتبار: هایدی فین در Unsplash