Rate this post

من تمایل دارم به سمت دوچرخه های الکترونیکی سبک و چابک گرایش پیدا کنم. من دوچرخه های الکترونیکی را دوست دارم که بیشتر شبیه دوچرخه های معمولی هستند، به خصوص آنهایی که استفاده می کنند سنسورهای گشتاور برای نرم ترین سواری ممکن

Velotric Discover 1 نه دقیقاً اما برای MSRP 1,899 دلار (در حال حاضر با قیمت 1,399 دلار به فروش می رسد)، این یک سواری بسیار لذت بخش در یک فاکتور مقرون به صرفه و اولین حرکت قوی برای یک شرکت جدید است که وارد بازار شلوغ دوچرخه های الکترونیکی می شود. Discover 1 به هیچ وجه متمایز نیست، اما در بسته‌ای گرد هم می‌آید که فکر می‌کند.

بیایید نگاهی به مشخصات بیندازیم:

  • موتور 500 وات (پیک قدرت 900 وات)
  • گشتاور 65 نیوتن متر
  • شست گاز
  • باتری 692 وات، 48 ولت
  • برد ادعا شده 60 مایل
  • شارژر 48 ولت 3 آمپر (که برای این محدوده قیمت سریعتر از حد معمول است)
  • وزن 29 کیلوگرم (64 پوند)
  • حداکثر بار 200 کیلوگرم (440 پوند).
  • دوشاخه تعلیق 65 میلی متری با پیش بارگذاری و قفل قابل تنظیم
  • لاستیک های 26×2.5 اینچی مقاوم در برابر پنچری
  • گلگیرها و قفسه عقب گنجانده شده است
  • نقاط اتصال ستون A (هنوز در دسترس نیست)
  • چراغ جلو و عقب یکپارچه
  • موجود در رنگ های زرد، خاکستری، آبی، سیاه و سفید.

طراحی کروز عمودی Velotric یک رویکرد همه کاره ارائه می دهد. این دوچرخه فقط در یک سایز فریم موجود است که برای سوارکاران از 155 سانتی متر (5 فوت 1 اینچ) تا 193 سانتی متر (6 فوت 4 اینچ) مناسب است. قاب پشتی این دوچرخه را برای بسیاری از افراد آسان می‌کند تا سوار و پیاده شوند، و در حالی که ساقه آن را نمی‌توان مانند سایر دوچرخه‌های الکترونیکی تنظیم کرد، فرمان پشتی را می‌توان به گونه‌ای زاویه داد که برای انواع دوچرخه‌سواران مناسب باشد.

من 183 سانتی متر (6 فوت) هستم و دوچرخه را مانند دوست 165 سانتی متری (5 فوت 5 اینچی) راحت یافتم. مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، اما طراحی باید برای اکثر سوارکاران راحت باشد، حتی اگر مطلوب نباشد.

تطبیق پذیری طراحی به انتخاب اجزا گسترش می یابد. این دوچرخه از لاستیک های بادکنکی عظیم استفاده می کند که نمی توانند لاستیک های چاق واقعی باشند. من از این انتخاب خاص خوشحالم. پیدا کردن لوله و لاستیک جایگزین برای لاستیک های چرب در بسیاری از دوچرخه فروشی ها دشوار است.

طراحی ضخیم همراه با دوشاخه تعلیق 65 میلی متری، سواری بسیار راحتی را به همراه دارد، به خصوص اگر پایه صندلی تعلیق را اضافه کنید. انتقال به قرمز. هندسه عمدتاً عمودی، به کمک چراغ‌های داخلی فوق‌العاده در شب، دیدن جاده پیش رو را آسان می‌کند.

چراغ جلو Velotric Discover 1 برای دوچرخه برقی

در این زمینه به Velotric قدردانی می کنیم – برخی از بهترین چراغ های جلو را که در هر قیمتی دیده ام دارد. علاوه بر این، گلگیرهای عظیم چرخ‌ها را به خوبی در آغوش می‌گیرند، باتری به خوبی در لوله‌های پایینی قرار می‌گیرد، نمایشگر بزرگ و مدرن است و صندوق عقب آن کاملاً محکم است. این انتخاب‌های طراحی کوچک به ایجاد دوچرخه‌ای کمک می‌کند که کمی شیک‌تر از آن چیزی باشد که از قیمت آن انتظار دارید.

Discover 1 از یک حسگر آهنگ برای تعیین آهنگ شما استفاده می کند. این مانند یک سوئیچ فعال با پدال عمل می کند. در حالی که Discover 1 منحنی شتاب نسبتاً نرمی دارد، اما به اندازه یک دوچرخه الکترونیکی با حسگر گشتاور نرم نیست، که در عوض نحوه شتاب را در نظر می گیرد. سخت شما رکاب بزنید

علاوه بر یک سواری نرم، دومی می تواند به ویژه هنگام شروع یا بالا رفتن از سربالایی مفید باشد. خوشبختانه داشتن دریچه گاز شست تا حد زیادی این سناریوها را جبران می کند.

در همین حال، چیز زیادی برای گفتن در مورد ترمزهای دیسکی مکانیکی وجود ندارد، اما آنها همچنان شما را بسیار سریعتر از ترمزهای رینگ در دوچرخه های آنالوگ معمولی متوقف می کنند. در واقع، من ترمزهای مکانیکی را به ترمزهای هیدرولیک ترجیح می‌دهم، زیرا تنظیم و تعمیر آن‌ها در صورت بروز مشکل بسیار آسان‌تر است.

Velotric Discover 1 زین دوچرخه الکترونیکی