Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

آیا در چت های توییتر شرکت می کنید؟ آیا می خواهید بهترین اتاق های گفتگو برای بازاریابی رسانه های اجتماعی را کشف کنید؟ شرکت در چت های توییتر راهی عالی برای ایجاد یک شبکه، ایجاد اعتبار و جلب توجه کسب و کار شما است.

من اخیراً در چت های توییتر شرکت کردم و در نتیجه دانش و فالوورهای من افزایش یافت. در این چت ها افراد زیادی در یک صنعت کار می کنند و علایق مشابهی دارند. من در یک ساعت اطلاعات زیادی دریافت کردم. من این را راهی عالی برای ایجاد روابط با افراد در جامعه تجاری یافتم.

چت توییتر چیست؟

چت توییتر راهی عالی برای گرد هم آوردن افراد در زمان از پیش تعیین شده برای بحث در مورد یک موضوع خاص است. آنها تمایل دارند برای هر توییت از هشتگ های خاصی استفاده کنند. مجری یا مجری سوالاتی می پرسد و شرکت کنندگان به سرعت پاسخ می دهند و بحث گروهی را تشویق می کنند. هدف اصلی سازماندهی ارتباطات و ارتباط مردم است. برای یافتن چت مورد نظر در توییتر، یک کاربر توییتر می تواند از این ابزار استفاده کند.

چرا باید در چت توییتر شرکت کنید؟

چت در توییتر به شما کمک می کند با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید، دنبال کنندگان خود را افزایش دهید، بینش های ارزشمندی به دست آورید و بفهمید در صنعت شما چه اتفاقی می افتد. چت های توییتر فرصتی را برای گسترش شبکه و گسترش دانش خود از طریق علایق مشترک فراهم می کند. هنگامی که در یک چت توییتر شرکت می کنید، باید مطمئن شوید که چت هایی را انتخاب می کنید که مربوط به کسب و کار شما هستند و توسط بازاریابان هوشمند اجرا می شوند. نمونه ای از این بازاریابان هزاران دنبال کننده و شهرت تثبیت شده است.

همچنین، هر زمان که در یک چت توییتری شرکت می کنید، احتمالاً دنبال کنندگان زیادی خواهید داشت و توجه زیادی خواهید داشت. به این تعامل در زمان واقعی می گویند.

برای ایجاد یک چت توییتر موفق، نکات زیر را دنبال کنید:

  • به سوالات فعلی در چت پاسخ دهید.
  • سعی کنید هر بار که به یک چت توییتر می‌پیوندید، از هر 10 سؤال، 7 پاسخ بدهید.
  • حتما هشتگ های چت را قبل و بعد از چت اضافه کنید تا فالوور شما با موضوع آشنا و درگیر باشد.
  • اطمینان حاصل کنید که هر عضو را دنبال می کنید. آنها نیز شما را دنبال می کنند.
  • توییت های مورد علاقه سایر اعضا.
  • با بازتوییت کردن توییت های دیگر اعضا با مردم تعامل کنید.
  • به همه افراد در صنعت خود پاسخ دهید.
  • فهرستی از شرکت کنندگان تهیه کنید تا بتوانید افرادی که شرکت کردند را پیگیری کنید و حتی پس از پایان چت با آنها در تماس باشید.

اکنون بیایید به فهرستی از 11 چت توییتری برای بازاریابان رسانه های اجتماعی نگاه کنیم.

بنابراین، به ما بگویید چت توییتر مورد علاقه شما چیست.

به یاد داشته باشید، هرچه اطلاعات و بهترین روش‌ها بیشتر باشد، همه ما قوی‌تر می‌شویم.

اگر می‌خواهید بازاریابی توییتر خود را با ابزارهای مناسب تکمیل کنید تا به شما در ارسال و زمان‌بندی توییت‌ها کمک کند، فهرست انتخاب شده ما از ابزارهای بازاریابی توییتر را بررسی کنید.

منبع

مردم در دنیا به دنبال چه هستند؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.