Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

چه زمانی کار با اینفلوئنسرها و با اجرای کمپین های اینفلوئنسر مارکتینگ، اجتناب از اشتباهات رایج، مهم نیست که در چه پلتفرمی هستید: اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک یا هر چیز دیگری، تقریبا غیرممکن است.

و در حالی که این اشتباهات از نفوذ و قدرت نفوذی که با آن شریک هستید نمی‌کاهد، اما می‌توانند به طور قابل توجهی بر نتیجه کمپین شما تأثیر بگذارند.

در اینجا اشتباهاتی وجود دارد که احتمالاً هنگام راه اندازی کمپین های بازاریابی تأثیرگذار مرتکب می شوید.

شماره 1. نظرات محصول شما خیلی خوب است

هیچ چیز کامل نیست. و حتی شما یک محصول، مهم نیست که چقدر روی آن کار کرده اید، ایراداتی دارد. این به این معنی است که حتی در کمپین های حمایت شده، باید از بررسی های صیقلی و بی عیب و نقص خودداری کنید.

اجازه دهید اینفلوئنسر حداقل برخی از ایرادات محصول شما را آشکار کند و کمی عینی تر باشید. اجازه دهید اینفلوئنسرهایی که با آنها کار می کنید با مخاطبان خود صادق باشند و نتیجه را خواهید دید. قصیده های چاپلوسی اصلاً باورپذیر به نظر نمی رسند. مردم از تبلیغات انتظار صداقت ندارند. بنابراین با درک واقعی مزایا و معایب محصول خود آنها را شگفت زده کنید.

راه حل: به‌عنوان یک تبلیغ‌کننده، تمام ایراداتی را که یک تأثیرگذار در محصول شما پیدا می‌کند حذف نکنید. هیچ کس انتظار ندارد که کامل باشد. این قانع کننده نیست

شماره 2: شما اطلاعات کمی در مورد محصول خود می دهید.

اینفلوئنسرها وقتی جزئیات کمی در مورد محصولی که می خواهید تبلیغ کنند به آن ها می دهید خوششان نمی آید. شما نمی توانید فقط یک لیست کوتاه از پنج یا بیشتر ویژگی به آنها بدهید و کار را با آن تمام کنید.

با اطلاعات بسیار کم، امکان بررسی با کیفیت یا پست حمایت شده وجود ندارد.

راه حل: اینفلوئنسرها آزادند که از شما اطلاعات بیشتری در مورد محصول بخواهند، اما شما باید تا حد امکان جزئیات بیشتری را در اختیار آنها قرار دهید. حتی می توانید یک کتابچه راهنمای PDF یا بروشور با تمام ویژگی ها و توضیحات محصول مورد نظر خود در آگهی خود ایجاد کنید.

4 روش درآمدزایی اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا
حتما بخوانید

شماره 3. شما قوانین سختگیرانه ای دارید

اشتباه نکنید: اینفلوئنسرها به خوبی مخاطبان خود را می شناسند، آنها به طور منظم با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنند، بنابراین تصمیم می گیرند که چگونه با آنها صحبت کنند، از چه لحن صدایی استفاده کنند و چه تصاویر و ویدیوهایی را پست کنند. .

آنها همچنین می دانند که کدام عبارات و کلمات قانع کننده به نظر می رسند و کدام یک افراد را می ترساند، بنابراین اصرار نکنید که دستورالعمل های خود را به طور کامل دنبال کنید. و نسخه‌های یکسانی را برای همه اینفلوئنسرهایی که می‌خواهید برای یک کمپین خاص با آنها همکاری کنید، ارسال نکنید.

چنین کمپین هایی به اندازه کافی قانع کننده و حتی خنده دار به نظر نمی رسند، زمانی که چندین اینفلوئنسر پست های مشابهی را به طور همزمان منتشر می کنند.

راه حل: بگذارید اینفلوئنسرها خودشان باشند و همانطور که قبلاً در مورد محصول شما صحبت می کردند صحبت کنید. اجازه دهید اینفلوئنسرها نسخه ها و نظرات خود را بر اساس توصیه های شما آماده کنند. فقط بهشون اعتماد کن

شماره 4 شما کمپین های خود را تجزیه و تحلیل نمی کنید

هنگامی که در حال مذاکره با یک اینفلوئنسر درباره یک پست حمایت شده یا بررسی ویدیو هستید، عملکرد کمپین را زیر نظر بگیرید، آمار و اطلاعات بینش را درخواست کنید. بلافاصله پس از انتشار پست بدون تجزیه و تحلیل کمپین ناپدید نشوید.

برخی از اینفلوئنسرها بدون اینکه شما بخواهید آماری را برای شما ارسال می کنند، اما واقعا وظیفه آنها کنترل همه چیز نیست.

Combin Growth به شما امکان می دهد کمپین ها و فعالیت های اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید.

راه حل: همیشه آمار اینفلوئنسرها را بپرسید و کمپین خود را با ابزارهای تحلیل داخلی تجزیه و تحلیل کنید.

شماره 5 شما به مخاطبان خود دروغ می گویید (یا سعی می کنید)

یکی از بهترین قالب‌های تبلیغاتی «بومی»، بررسی است، زیرا تا حد امکان صادقانه و قانع‌کننده به نظر می‌رسد. تبلیغ کننده محصول را ارائه می دهد و اینفلوئنسر آزمایش می کند و نظر صادقانه خود را می دهد.

حتی اگر اینفلوئنسر نگوید این یک تبلیغ است (کاری که باید با هشتگ #ad انجام دهید)، همچنان فالوورهای او آن را تا انتها تماشا می‌کنند تا نظر شخصی مورد اعتمادشان را جلب کنند.

و در اینجا به اولین تصور غلط در مورد یک محصول بدون نقص و بررسی های فریبنده مضحک باز می گردیم.

راه حل: با توجه به اینکه هر روز چقدر تبلیغات بر روی ما ریخته می شود، مردم اکنون به خوبی آن را دریافت می کنند و زمانی که تبلیغ کنندگان بیش از حد آزاردهنده هستند و داستان های غیرقابل قبولی ارائه می دهند دوست ندارند.

اینفلوئنسر مارکتینگ: بهترین روش ها

در اینجا نکاتی وجود دارد که چگونه می توانید بیشترین بهره را از کمپین های بازاریابی خود ببرید. از این تکنیک ها برای افزایش تبدیل، ایجاد آگاهی از برند و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

10 ترند حلقه های اینستاگرام برای تابستان 2022
حتما بخوانید

اینفلوئنسرهای مناسب را شناسایی کنید

شناسایی اینفلوئنسر مناسب برای بهبود موقعیت برند، تصویر و دسترسی به رسانه های اجتماعی ضروری است. همکاری با اینفلوئنسرهایی که ارزش های شما را به اشتراک نمی گذارند یا شهرت مشکوکی دارند می تواند به برند شما آسیب برساند.

بنابراین اینفلوئنسرهایی که باید با آنها شریک شوید باید اینفلوئنسرهای واقعی رسانه های اجتماعی باشند که مخاطبان هدف آنها خریداران هدف شما هستند.

انواع مختلفی از اینفلوئنسرها وجود دارد که می توانید با آنها شریک شوید. برخی از آنها:

  • اینفلوئنسرهای نانو – وبلاگ نویسان با صدها دنبال کننده. مخاطبان آنها معمولا دوستان و خانواده آنها هستند. دنبال کنندگان آنها آنها را دوستان خود می دانند و بررسی محصولات آنها توصیه های صادقانه است، نه تبلیغات.
  • میکرو اینفلوئنسرها – رهبران افکار بدون تعداد زیادی دنبال کننده (هزاران یا ده ها هزار دنبال کننده). آنها تمایل به داشتن سطح بالایی از تعامل دارند.
  • اینفلوئنسرهای کلان آنها سلبریتی های محبوب با میلیون ها فالوور هستند. محبوبیت و توانایی آنها در تأثیرگذاری بر مردم، آنها را به انتخاب عالی برای کمپین شما تبدیل می کند.

اینفلوئنسرهای مرتبط را پیدا کنید

یافتن اینفلوئنسرهای مناسب یک چیز است. یافتن اینفلوئنسرهای واقعی نیز می تواند یک کار دلهره آور باشد. قبل از شراکت با اینفلوئنسرها، باید پروفایل های رسانه های اجتماعی آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید آیا آنها فالوورهای قانونی و آمار مرتبط دارند یا خیر.

در اینجا نحوه جستجوی اینفلوئنسرها آورده شده است:

  • رشد ترکیبی: با Combin Growth می‌توانید بر اساس معیارهای باریک مختلف به جستجوی تأثیرگذار بپردازید. این ابزار به شما این امکان را می دهد که با انتشارات دارای هشتگ و مکان به جستجوی تأثیرگذاران بپردازید، دنبال کنندگان رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید، وبلاگ نویسان مرتبط را با یک یا چند کلمه کلیدی زیستی پیدا کنید. همچنین می توانید چندین استراتژی را با هم ترکیب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. با Combin Growth می توانید جستجوی خود را با انتخاب جنسیت، زبان، مکان و حتی تعداد فالوورها و دنبال کنندگان هدف قرار دهید.
  • جستجوی گوگل: برای اینکه اینفلوئنسرها را به راحتی و سریع در جایگاه خود پیدا کنید، در گوگل به این صورت جستجو کنید:

<ваша ниша> + <инфлюенсер>

مثلا، <красота> +<инфлюенсеры>.

برای مثال می توانید پلتفرم مورد نظر را به عبارت جستجوی خود اضافه کنید وبلاگ نویس زیبایی در اینستاگرام.

  • رسانه های اجتماعی: یافتن اینفلوئنسرها در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلمات کلیدی و هشتگ های مرتبط را در جستجوی خود قرار دهید.
  • ابزارهای جستجوی اینفلوئنسرپاسخ: راه حل های زیادی در بازار وجود دارد که به طور خاص به شما کمک می کند مرتبط ترین تأثیرگذارهایی را که می توانید پیدا کنید، پیدا کنید. برخی از آنها Heepsy، Upfluence، Klear و دیگران هستند. همه این ابزارها به یک شکل کار می کنند: معیارهایی را که می خواهید تعیین می کنید، اطلاعاتی را در مورد کمپین خود اضافه می کنید و برنامه تأثیرگذارهایی را پیدا می کند که فکر می کند برای کمپین خاص شما مناسب هستند. این راه حل ها همچنین به شما امکان می دهد کمپین های بازاریابی تأثیرگذار را ردیابی و مدیریت کنید.

با اینفلوئنسرها به درستی ارتباط برقرار کنید

دریافت پیام مناسب برای اینفلوئنسرها به اندازه یافتن آنها مهم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید هنگام برخورد با اینفلوئنسرها از آنها استفاده کنید:

  • خلاصه‌ای واضح بنویسید که انتظارات و جزئیات شما را از کمپین، مانند هدف، پیام، تعداد پست‌ها و/یا داستان‌هایی که اینفلوئنسر باید بگذارد، لحن صدا، شرایط همکاری شما و هر چیز دیگری را مشخص می‌کند. نیاز به روشن شدن را احساس می کنید
  • سختگیر نباشید و به آنها زمان و فضای کافی برای خلاقیت بدهید. به یاد داشته باشید که اینفلوئنسرها فالوورهای خود را بهتر از شما می شناسند، بنابراین آنها می دانند که چگونه با آنها صحبت کنند تا بیشترین بهره را از ارتباطات خود ببرند.
  • بلافاصله پس از ارسال پیام به اینفلوئنسر، ایده شراکت را مطرح نکنید. ابتدا آنها را بشناسید.

محتوای کمپین را در کانال های خود به اشتراک بگذارید

می‌توانید محتوای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید یا آن را برای بهبود بازگشت سرمایه خود هدف‌گذاری کنید. اگر اینفلوئنسری که برای کمپین انتخاب می‌کنید، یک اینفلوئنسر بزرگ یا سلبریتی باشد، شگفت‌انگیز خواهد بود.

اما قبل از به اشتراک گذاشتن محتوای ایجاد شده توسط اینفلوئنسر در کانال های خود، ابتدا باید آن را با سازنده در میان بگذارید. می توانید این مورد را در خلاصه خود بگنجانید تا مطمئن شوید که انتظارات شما با انتظارات تأثیرگذار مطابقت دارد.

خلاصه کردن

اینفلوئنسر مارکتینگ ریاضی بالایی نیست، اما زمانی که تازه با اینفلوئنسرها شروع به کار کرده اید یا زمانی که کمپین قبلی شما نتایجی را که به دنبالش بودید به دست نیاورد، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

اشتباهات و بهترین روش هایی که در این مقاله در مورد آنها صحبت کردیم را به خاطر داشته باشید و کمپین های بازاریابی شما چندان پیچیده به نظر نخواهند رسید. در عوض، در نهایت خواهید دید که اینفلوئنسرها کمک بزرگی هستند که می توانند برند شما را به سطح بالاتری ببرند.

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.