Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

من معمولاً این روزها افرادی را پیدا می کنم که در مورد نحوه اداره یک تجارت با بازاریابی دیجیتال صحبت می کنند. با این حال، آنها به سادگی با ابزارها و سایت های مختلف موجود برای این کار در بازار اشتباه گرفته می شوند. اینستاگرام همچنان یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین پلتفرم های بازاریابی است. اینستاگرام صرفاً بر روی ارسال عکس و فیلم تمرکز می کند. به همین دلیل تقریباً هر کسی می تواند محصول خود را در اینستاگرام تبلیغ کند. با این حال، آیا تا به حال به این فکر کرده ایم که چرا برخی از برندها با برندسازی اینستاگرام موفقیت بزرگی کسب می کنند و برخی دیگر خیر؟

این مقاله را آماده کرده ایم تا بتوانید از داستان موفقیت بسیاری از افرادی که به کمک اینستاگرام درآمدهای قابل قبولی دارند، مطلع شوید. ابتدا، اجازه دهید با برخی از اشتباهاتی که برخی از تازه کارها هنگام بازاریابی محصول یا برند خود در اینستاگرام مرتکب می شوند، شروع کنیم. صادقانه بگویم، برخی از آنها اشتباهات بسیار احمقانه هستند. با این حال، اگر روی علل آنها تمرکز کنید، می توانید یاد بگیرید که از آنها اجتناب کنید. با این نکات می توانم قول بدهم که بتوانید برندسازی محصول خود را به شیوه ای بسیار خوش بینانه مدیریت کنید.

1. استفاده از بیوگرافی ناقص:

ایجاد بیوگرافی عالی برای کسب و کار یا برند شما نیمی از کار است. وقتی یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام باز می‌کنم، معمولاً با حساب‌های زیادی مواجه می‌شوم که بیوگرافی مناسب و به‌روزی برای برند یا تجارت خود ندارند. اول، بیوگرافی خود را خیلی خسته کننده یا طولانی نکنید. صادقانه بگویم، توصیه می‌کنم اطلاعات زیادی درباره محصول یا برند خود ارسال نکنید. سعی کنید آن را تا حد امکان ساده نگه دارید. مردم نمی خواهند بمانند و بیوگرافی کامل شرکت شما را بخوانند. اگر می خواهید افراد بیشتری با شما تماس بگیرند، بهتر است اطلاعات خود را کوتاه، مختصر و به روز نگه دارید.

به جای توصیف محصول، از فضای در نظر گرفته شده برای لینک دادن به محصول خود استفاده کنید. اگر آنها علاقه مند هستند، پیوندها آنها را به صفحه محصول شما می برند، جایی که می توانند واقعی را توضیح دهند. خریداران نمی خواهند همزمان در رسانه ها و متن غرق شوند. همچنین، برای سهولت خواندن برای مخاطبان، ایموجی و فاصله خطوط را نیز در نظر بگیرید. اگر اطلاعات خود را هوشمندانه وارد کنید، به طور بالقوه به راحتی توجه میلیون ها نفر را به محصول خود جلب خواهید کرد!

bio-2 ناقص

2. به دنبال کنندگان خود پاسخ ندهید:

اگر می خواهید تعداد زیادی فالوور داشته باشید، بسیار آسان است. این مستلزم آن است که شما به عنوان یک برند به درستی به آنها خدمات ارائه دهید. پاسخ دادن به فالوورها یکی از اقدامات کلیدی است که به افزایش محبوبیت شما کمک می کند. با این حال، اگر شما در این فعالیت شرکت نکنید، خطر اصلی آسیب رساندن به محبوبیت کسب و کار خود را دارید.

وقتی کسی در مورد محصول یا برند شما نظر می دهد، برای پاسخ دادن وقت بگذارید. حتی اگر آنها فقط نوعی پیشنهاد به شما می دهند، باید آن را بپذیرید و بسیار متواضعانه به آن واکنش نشان دهید. همچنین، هر مشتری یا مشترکی ممکن است در مورد محصول یا برند شما به کمک نیاز داشته باشد. شما باید خدمات مشتری واقعی را به آنها ارائه دهید. گاهی اوقات ممکن است لازم باشد یک مشکل شخصی را با ارائه گزینه ارسال مستقیم ایمیل به شما برای حل مشکل حل کنید. ایجاد روابط با فالوورها و ارسال پیام با آنها یک راه عالی برای ارزش افزودن به برند شما است. با پاسخ دادن به فالوورهای خود نشان می دهید که شما نیز علاقه مند به شرکت هستید.

عدم پاسخگویی به مشترکین

3. ارسال یک تصویر تصادفی یا با کیفیت پایین:

تصاویر همه چیز در اینستاگرام هستند. کیفیت تصاویری که استفاده می کنید چیزهای زیادی در مورد برند شما می گوید. تصاویر با کیفیت پایین غیرحرفه ای به نظر می رسند و هیچکس تمایلی به دیدن چنین تصاویری ندارد. بنابراین باید در مورد کیفیت تصاویر بسیار مراقب باشید. فرض کنید تصاویری با کیفیت پایین از برند یا محصول خود ارسال می کنید. در نتیجه، ممکن است فالوورها علاقه خود را از دست بدهند و دیگر نخواهند برند یا تجارت شما را دنبال کنند. بنابراین، ممکن است نیاز داشته باشید که عکس های بسیار خوبی از یک سوژه بگیرید و بهترین را از بین آنها انتخاب کنید.

فقط اولین عکسی را که می گیرید نگیرید و کارتان تمام شود. راضی نباش همچنین، می توانید از برخی ابزارهای ویرایش تصویر مانند پیکسل یا عکس میمون برای عکس های شما حتی می توانید از فیلترهای اینستاگرام بهره ببرید. از آنها برای ویرایش و بهبود تصاویر خود برای نمایش بهتر محصول خود استفاده کنید.

4. استفاده نادرست از هشتگ ها:

هشتگ ها نقش مهمی در کشف پست های اینستاگرام شما دارند. با این حال، مردم معمولاً یکی از این دو اشتباه را هنگام استفاده از هشتگ‌ها مرتکب می‌شوند: یا از هشتگ‌های اشتباه استفاده می‌کنند، یا اصلاً به خود زحمت نمی‌دهند. آنها باید مرتبط، کوتاه و به راحتی برای همه قابل جستجو باشند. اطمینان حاصل کنید که برخی از تگ های هش محبوب را که به فورته شما مرتبط هستند، دنبال می کنید. این به شما کمک می کند تا توجه مشترکین را به تجارت یا برند خود جلب کنید. کاربران اینستاگرام چیزهای جدید را با هشتگ های محبوب جستجو می کنند. هرچه هشتگ های بیشتری به پست خود اضافه کنید، بیشتر در فیدها ظاهر می شوید و ترافیک پروفایل خود را افزایش می دهید. ارتباط مستقیمی بین تعداد هشتگ های استفاده شده در یک پست و تعامل پست وجود دارد.

کاربران اینستاگرام چیزهای جدید را با هشتگ های محبوب جستجو می کنند. بنابراین هر چه هشتگ های بیشتری در پست خود قرار دهید، بیشتر در فیدها ظاهر می شوید و ترافیک را به پروفایل خود هدایت می کنید. بنابراین، ارتباط مستقیمی بین تعداد هشتگ های استفاده شده در یک پست و تعامل پست وجود دارد. با این حال، اینستاگرام فقط حداکثر 30 هشتگ در هر پست را مجاز می‌کند.

با این حال، اینستاگرام فقط حداکثر 30 هشتگ در هر پست را مجاز می‌کند. مطابق با جوانه زدن سریعپست هایی با 11 هشتگ یا بیشتر، 80 درصد تعامل بیشتری نسبت به 22 درصد با 10 و 41 درصد با دو هشتگ دریافت کردند.

هشتگ

5. ارسال مطالب خسته کننده یا تکراری:

ثبات کلید موفقیت هر کسب و کاری است. استفاده از اینستاگرام نیز به همین صورت است. برای شما مهم است که در مورد محتوایی که پست می کنید دقت بیشتری داشته باشید و همچنین زمانی که ثبات خود را از دست می دهید به آن توجه کنید. به عنوان مثال، شما امروز یک محصول جدید را عرضه کردید. عکس های زیبایی با هشتگ های جذاب گذاشتید. بنابراین، ضروری است که بازاریابی محصولات مشابه را در یک دوره زمانی دنبال کنید. روندها را دنبال کنید و سعی کنید در پست های خود خلاق باشید تا مشترکین شما محصول شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارند. در غیر این صورت، مشترکین شما ممکن است منحرف شوند و حتی علاقه خود را به محصول شما از دست بدهند.

بنابراین، به خاطر داشته باشید که نباید کیفیت را با ثبات اشتباه بگیرید. ارسال تصاویر یا محتوای تکراری زیاد برای مشترکین خود هر روز ایده خوبی نیست. برای اینکه مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید، باید به طور منظم مطالب جالبی ارسال کنید، در غیر این صورت تعداد طرفداران شما به همان شکل باقی می ماند. وقتی این اتفاق می افتد، آنها را از دست خواهید داد زیرا آنها محتوا را در جای دیگری پیدا می کنند.

تکرار

6. پست های نامنظم برای فالوورهای شما:

اینستاگرام این روزها بخش بسیار قوی بازاریابی اجتماعی است. هنگام انجام بازاریابی، به یاد داشته باشید که مهمترین چیزی که نیاز دارید، پست های منظم در اینستاگرام است. اکنون “به طور منظم” به معنای ارسال بیش از حد نیست. شما به یک استراتژی مدیریت اینستاگرام متعادل نیاز دارید. ثبات در بازاریابی یا برندسازی محصول شما بسیار مهم است تا فالوورهای شما بتوانند شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارند. عدم انتشار نیز اغلب می تواند مشکل ایجاد کند. ذهن انسان به گونه ای طراحی شده است که فقط آنچه را اغلب درک می شود به خاطر می آورد. باید مراقب انتشار محتوای مرتبطی باشید که به دنبال کنندگان شما کمک کند تا محصول یا برند شما را یادآوری کنند.

7. انتشار بیش از حد یا ناکافی:

اگر کاربر عاقل اینستاگرام هستید، ممکن است بدانید که ارسال پست در اینستاگرام اغلب یک نه بزرگ است! گاهی اوقات فالوورها از پست های معمولی شما در اینستاگرام عصبانی می شوند. با این حال، وقتی به اندازه کافی پست نمی گذارید، دنبال کننده شما فکر می کند که حساب خود را نادیده می گیرید یا شما را فراموش می کند. بنابراین، قبل از ارسال پست در اینستاگرام، باید زمانی را صرف توسعه استراتژی خود کنید. باید فاصله زمانی صحیح پیام های خود را تعیین کنید. زمان همه چیز است. شما می خواهید پست های خود را در فاصله زمانی ایجاد کنید که مخاطبان شما بتوانند ساعت خود را روی آن تنظیم کنند. به این ترتیب، به شکل گیری انتظارات آن ها از نحوه رفتار برندتان کمک می کنید. رستوران هر هفته ساعت کاری را به شدت تغییر نمی دهد و شما نباید تغییر دهید. اکانت خود را با پست های اینستاگرام پر بار با محتوای مشابهی که به برند یا تجارت شما مربوط نمی شود پر نکنید.

هدف اصلی انتشارات منظم است. بنابراین در این مورد، این ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا پست های خود را ۲ تا ۳ بار در روز ارسال کنید. از SocialPilot برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا پست های خود را در زمان برنامه ریزی شده سازماندهی کنید.

8. خرید فالوور:

سعی کنید توجه فالوورهای خود را به روشی ارگانیک و نه غیرطبیعی جلب کنید. اگر مراقب نباشید، می تواند به کسب و کار شما آسیب بیشتری وارد کند. استراتژی خرید مشترک یکی از مصنوعی ترین روش ها برای ایجاد روابط بلندمدت با مشترکان تلقی می شود. شما هرگز نباید فالوور بخرید زیرا به شما می دهد:

مشارکت کمتر:

وقتی فالوور می‌خرید، افرادی را جذب نمی‌کنید که جذب شما شوند یا بخواهند با شما تعامل داشته باشند. شما فقط اعداد میخرید پس از پرداخت پول به فالوورها/طرفداران یا شرکت در افزایش اجباری فالوورها، احتمالاً فقط تعداد زیادی اکانت جعلی در بین تعداد خود خواهید داشت.

از دست دادن یکپارچگی و اعتبار:

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، تعریف اخلاق ممکن است دشوارتر باشد، زیرا هرکسی درک خاص خود را از چگونگی تعریف اخلاق دارد. ممکن است مردم متوجه نشوند که شما فالوور خریداری کرده اید. با این حال، اگر به سرعت از 30 فالوور یا لایک فقط در 2 روز به 30000 نفر برسید، ممکن است افراد کمی مشکوک شوند و حتی صداقت شما را زیر سوال ببرند. به طور خلاصه، خرید فالوور یک کلاهبرداری است. کلاهبرداران هرگز رشد نمی کنند.

9. تنظیم حساب خود به عنوان خصوصی:

جامعه اینستاگرام شما به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است. با خصوصی کردن حساب خود، فقط گزینه های خود را محدود می کنید. شما در حال ساختن دیواری بین مخاطبان و برند خود هستید. این عامل شایع ترین و سریع ترین عامل آسیب و از دست دادن فالوورهای اینستاگرام شماست. دو دلیل کلیدی در این امر نقش مهمی دارند:

  • اگر حساب‌های خود را به‌عنوان خصوصی تنظیم کرده‌اید، مشترکین باید درخواست شما را تأیید کنند، که ممکن است ۱ ساعت یا بیشتر طول بکشد. این امر ردیابی برند شما را دشوار و سخت می کند. آنها همچنین نمی توانند نمایه شما را مشاهده کنند. بنابراین، آنها ممکن است علاقه خود را به نمایه یا تجارت شما از دست بدهند.
  • مطمئن شوید که حساب شما عمومی است. برای انجام این کار، به تنظیمات حریم خصوصی بروید و تنظیمات حساب خود را تغییر دهید تا باز شود و ببینید تعداد فالوورهای شما با چه سرعتی افزایش می یابد.

سرانجام:
در اینجا برخی از قابل توجه ترین و رایج ترین اشتباهات اینستاگرام هنگام بازاریابی یک محصول یا برند آورده شده است. اگر چیزی را از این مقاله حذف کردید، فراموش نکنید که برند خود را از درون و بیرون بشناسید. از آنجا، می توانید به راحتی کار کنید و بهترین هشتگ ها و کلمات کلیدی را برای کمک به تبلیغ برند خود در اینستاگرام پیدا کنید.

منبع

Pinterest راه ساده‌تری برای یافتن ایده‌های تازه از مشارکت‌کنندگان با موضوعات زیر معرفی می‌کند
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.