Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

شرکت ها با انتخاب یک پین در نمایه تجاری خود و سپس انتخاب گزینه های هدف گیری خودکار یا سفارشی، تبلیغات را در دستگاه های تلفن همراه شروع می کنند. هنگامی که پین‌ها و گزینه‌های هدف انتخاب شدند، می‌توانند مدت زمان کمپین و بودجه روزانه را انتخاب کنند، اطلاعات پرداخت را پر کنند، و سپس آگهی منتشر کنند، همه از یک دستگاه تلفن همراه.

برخی از ویژگی های ابزارهای تبلیغات موبایلی شامل تعیین بودجه و هدف گذاری، توقف تبلیغات، ویرایش URL هدف و نام کمپین است. سایر معیارهای موجود در ابزارهای تبلیغاتی تلفن همراه عبارتند از هزینه تبلیغات، مدت زمان کمپین باقیمانده، نمایش‌ها، کلیک‌ها، CTR و حفظ.

در طول سال گذشته، ما مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را اضافه کرده‌ایم تا هم به SMB‌ها و هم به تبلیغ‌کنندگان بزرگ با تیم‌های پیچیده کمک کنیم تا مدیریت تبلیغات و همکاری را در سراسر پلتفرم ساده کنند. این ویژگی‌ها شامل دسترسی چند کاربره به حساب‌های تبلیغاتی، تکرار کمپین، گزارش‌های قابل تنظیم و اطلاعات در مورد مخاطبان و عملکرد ارگانیک آن‌ها است.

در اینجا فقط چند داستان از SMB ها وجود دارد که با تبلیغات Pinterest به نتایج عالی دست یافته اند:

منبع

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چیست؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.