Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

بهینه سازی تبدیل نوع جدیدی از کمپین است که پین ​​های تبلیغاتی را برای اقدامات خاص مصرف کننده، نه فقط کلیک ها، بهینه می کند. برای اولین بار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبدیل‌ها را به‌عنوان هدف کمپین انتخاب کنند و افراد را ترغیب کنند تا اقدامات خاصی را انجام دهند، مانند تسویه‌حساب آنلاین، ثبت‌نام‌های بیشتر یا سرنخ‌های بیشتر.

با کمپین‌های تبدیل فعال، تبلیغات نام تجاری شما می‌تواند به افرادی در پینترست دسترسی پیدا کند که احتمال بیشتری دارد اقدامات مورد نظر کسب و کار شما را انجام دهند. تبلیغ‌کنندگان متمرکز بر عملکرد توانستند با ورودی دستی به اهداف تجاری خود برسند، اما هدف تبدیل جدید به آنها اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی و بدون تلاش اضافی به اهداف خود برسند.

با استفاده از بهینه سازی تبدیل، برندهایی مانند Gravity Blankets فروش را دو برابر کرد و هزینه های خرید را تا 58 درصد کاهش داد.طبق گفته شرکت فلاویارباشگاه ارواح، 409 درصد ترافیک بیشتر و 8 برابر سرنخ بیشتر نسبت به اکتبر 2018. در مقایسه با ماه قبل هنگام آزمایش بهینه سازی نرخ تبدیل.

منبع

پینترست پیش بینی می کند: روندهایی که باید در سال 2022 به آنها توجه کرد
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.