Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

امروز ما میزبان Pinterest Presents بودیم، اولین اجلاس جهانی تبلیغ‌کنندگان با جلساتی در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، کانادا و استرالیا، که از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کرد تا در آن غرق شوند. چشم انداز جهانی ما برای ایجاد یک پلت فرم مثبت و فراگیر.

هر ماه بیش از 450 میلیون نفر در سراسر جهان به پینترست می روند تا الهام بگیرند تا زندگی مورد علاقه خود را ایجاد کنند و برندها نقش باورنکردنی در شکل دادن به این محیط مثبت دارند. در این اجلاس، شرکت‌کنندگان نگاهی انحصاری به آخرین به‌روزرسانی‌های محصولات تبلیغاتی ما، از جمله Pinterest Premiere داشتند.یک راه‌حل جدید تبلیغات ویدیویی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا با قرار دادن ویدیوی انحصاری، Pinterest Trends و Conversion Insights، مخاطبان خود را در مقیاس وسیع درگیر کنند.، آخرین ابزارهای برنامه ریزی و اندازه گیری ما برای کمک به تبلیغ کنندگان برای بهینه سازی عملکرد و فرصت های تعامل با مشتری. ما همچنین یک مطالعه جدید در مورد Gen-Z و کاربران مردارائه اطلاعات کلیدی در مورد دو مخاطب به تبلیغ کنندگان چی محرک های کلیدی رشد کاربران جدید Pinterest در ایالات متحده هستند.

در طول 90 دقیقه رویداد مجازی، جامعه بازاریابی جهانی به صحبت‌های الهام‌بخش و جلسات خلاقانه‌ای که توسط گروهی هیجان‌انگیز از سخنرانان پینترست، مانند بن سیلبرمن، مدیر عامل Pinterest و آندریا مالارد، مدیر ارشد بازاریابی، و همچنین تعدادی از تأثیرگذاران صنعت محلی از جمله والتر فرای، معاون رئیس جمهور مشارکت و طراحی برند جهانی، American Express.

بر اساس قابلیت دسترسی، Pinterest Presents دارای گواهینامه است رویداد پیشنهادی DICE با حداکثر امتیاز 100٪ و با همکاری Sinead Burke، بنیانگذار Tilting the Lens ساخته شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Pinterest Presents، لطفا مراجعه کنید کسب و کار پینترست.

منبع

چگونه به طور موثر چندین اکانت اینستاگرام را با Combin مدیریت کنیم
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.