Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

دوبرابر کردن کسب و کار با دو برابر کردن نرخ تبدیل بسیار آسان تر از دو برابر کردن ترافیک است.
– جف آیزنبرگ

در پایان سال 2016، غول رسانه های اجتماعی یعنی اینستاگرام 600 میلیون کاربر داشت که انتظار می رود امسال 200 میلیون کاربر افزایش یابد. با چنین طیف گسترده ای از کاربران، حفظ حضور برندها در اینستاگرام تا حدودی اجباری شده است و آنها تمایلی به حضور خود با چنین مخاطبان زیادی ندارند.

آیا شما! درست؟

این شرکت به سرعت در حال رشد است و همچنان با ویژگی هایی مانند استوری اینستاگرام با به روز رسانی های روزانه عالی و موارد دیگر تحت تاثیر قرار می دهد. اینستاگرام با چنین ویژگی های جذابی به کاربران خود دلیل کاملی برای بالا نگه داشتن سطح فعالیت خود بدون خستگی ارائه کرده است.

در حالی که اینستاگرام یک بخش تبلیغاتی دارد که در آن صاحبان پروفایل می توانند کمپینی برای کسب و کار خود ایجاد کنند، شما همچنان می خواهید ابتدا فرصت های ارگانیک را کشف کنید. به خصوص که رایگان، آسان است و نتایج می تواند واقعا خیره کننده باشد.

برای بهترین نتایج، باید آمار پروفایل خود را به دقت مطالعه کنید و هر مرحله را با تحقیقات فراوان طی کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا ورود به بازی مدیریت پست اینستاگرام واقعی برای شما یا تیمتان دشوار باشد، ترفندها و نکات زیر تبلیغ کمپین خود را برای شما بسیار آسان تر می کند.

به طور خاص، در اینجا نحوه افزایش حضور ارگانیک خود در اینستاگرام آمده است:

1. محتوایی ایجاد کنید که مکمل برند باشد

قبل از شروع به تهیه مواد برای نمایه خود، باید هدف برند خود را در نظر بگیرید. فرض کنید کسب و کار شما مربوط به سفر است، باید روی خدمات مرتبط با حوزه سفر مانند پرواز، رزرو هتل، پذیرایی بسته بندی و غذاخوری تمرکز کنید. پویایی در حال تغییر صنعت گردشگری باید در نظر گرفته شود که منجر به ایجاد محتوای جذاب در هر مرحله می شود. در اینجا یک مثال کامل از یکی از محبوب ترین پروفایل های سفر آورده شده است:

برند مکمل

این شما هستید که تصمیم می گیرید چه نوع محتوایی برای مخاطبان شما مفید باشد. تیمی بسازید تا مشخصات رقیب خود را مطالعه کند و آنچه را که مورد توجه قرار می گیرد پیگیری کند.

ما به شما توصیه می کنیم به جای گیج کردن مخاطبان، با محتوای خود دقیق تر باشید. به عنوان مثال، در یک وبلاگ چگونه، شما نمی توانید فقط یک نظر شخصی بنویسید که منجر به نظرات متفاوت شود. یک وبلاگ چگونه باید به طور خاص بر روی یک راه حل خاص تمرکز کند که گام به گام مشخص شده است.

همچنین، نباید در پروفایل اینستاگرام شما حماقت شخصی وجود داشته باشد زیرا فقط باید مخاطبان خود را با جزئیات صحیح راهنمایی کنید.

محتوای ارسالی کاربر می تواند انتخاب خوبی باشد برای شروع یک تعامل سالم با مشتریان خود این ممکن است کلید شما برای ایجاد اعتماد در بین مخاطبان باشد. گاهی اوقات می توانید لحظات مهم زندگی خود مانند تولدها و سالگردها یا یک پیام تشکر را به مخاطبان خود اضافه کنید. این تعادل دشواری است، اما اگر به این یکی تسلط داشته باشید، با نگه داشتن پروفایل اینستاگرام خود در مقابل هزاران کاربر، موفقیت در راه شما خواهد بود.

2. به طور مداوم پست کنید

میانگین پروفایل اینستاگرام با فالوورهای مناسب حداقل یک پست در روز پست می کند. با این حال، اکانت هایی با تعداد فالوور زیاد حداقل 2 تا 3 پست در روز منتشر می کنند. اگرچه این شرکت چیزی در مورد حجم پروفایل بازی نگفته است، هنوز هم به نظر می رسد هرچه بیشتر پست کنید، بیشتر تایید خواهید شد.

در اینجا نرخ رشدی است که باید به آن توجه کنید:

به صورت متوالی منتشر کنید

اینستاگرام با ۳۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه بیش از ۹۵ میلیون دانلود روزانه و ۴ میلیارد لایک روزانه دارد. با این حال، تخمین تعداد پست های لازم برای ورود به مسابقه برای کاربران اینستاگرام دشوار است. در SocialPilot، توصیه می کنیم حداقل پنج پست جالب در روز انتخاب کنید.

اگر پست‌های شما مرتباً مورد توجه قرار می‌گیرند، الگوریتم اینستاگرام آن‌ها را در بالای فید فالوورهای شما نگه می‌دارد و به زودی فالوورها و لایک‌های بیشتری خواهید دید.

3. هشتگ های با کیفیت بارگذاری کنید

هشتگ ها در توییتر ایجاد شدند و به زودی به بخشی از تقریباً هر پلت فرم رسانه های اجتماعی تبدیل شدند. با این حال، وقتی صحبت از هشتگ های اینستاگرام به میان می آید، برخی آن را دوست دارند و برخی نه. با این اوصاف، میزان تعامل پست‌های متوسط ​​زمانی که حتی با یک هشتگ منتشر می‌شود، بیش از 12.6 درصد افزایش می‌یابد..

هشتگ ها یکی از بهترین راه ها برای رشد اکانت اینستاگرام به حساب می آیند. هشتگ های مناسب برای نشان دادن برند شما به مخاطبان هدف شما هستند و شانس شما برای گرفتن فالوورها و لایک های جدید به طور خودکار افزایش می یابد. به طور خاص، هشتگ ها ابزارهایی هستند که به فرآیند بهینه سازی محتوا کمک می کنند. آنها به قرار دادن محتوا و ویدیوها در دسته بندی مناسب کمک می کنند و در نهایت جمع آوری داده های مورد نیاز را برای خوانندگان آسان تر می کنند.

یک مثال سریع: یک وبلاگ نویس مواد غذایی عکس هایی از فنجان های اسموتی را با هشتگ هایی مانند #غذا سالم یا #Superfoods ارسال می کند. بنابراین، کسانی که به دنبال انگیزه برای تغذیه سالم هستند، می توانند به این پست مراجعه کنند.

هشتگ های با کیفیت

هشتگ های انجمن (مانند #Frenchbulldog) یا هشتگ های برند (مانند #SocialPilot)، می توانید از هر دو برای شناسایی پست خود استفاده کنید، اما ما توصیه می کنیم از هشتگ های جامعه بیشتر استفاده کنید. این هشتگ ها برای جذب افرادی طراحی شده اند که به دنبال یک محصول یا خدمات محبوب هستند تا یک برند خاص.

بنابراین، آنچه مخاطبان شما مشتاقانه منتظر آن هستند را بیابید، یا ممکن است قبلاً آن را در حین تهیه محتوا برای نمایه خود پیدا کرده باشید. برای مزیت بیشتر، توصیه می کنیم از کلمات کلیدی به عنوان هشتگ استفاده کنید.

4. قدرت ایموجی را امتحان کنید

از آنجایی که اینستاگرام همه چیز در مورد هنر است، باید از ایموجی استفاده کنید. این پازل های سرگرم کننده برای ایجاد ارتباط با مخاطبان شما شناخته شده اند.

تنها هدف شما از ایجاد یک حضور در اینستاگرام باید تمرکز بر هر قسمت از بازدیدکنندگان باشد و دوستداران ایموجی یکی از آنها هستند.

شکلک ها نیاز به تفسیر دارند و برای بازدیدکنندگان نمایه شما حداقل چند ثانیه طول می کشد (که برای ایجاد اعتماد در اولین موضوع کافی در نظر گرفته می شود). افرادی هستند که با احساسات ایموجی مرتبط هستند و آنها بیشتر به پست های دارای ایموجی پاسخ می دهند تا پست های بدون ایموجی.

قدرت ایموجی

پست اینجا به طور مساوی با ایموجی شکسته شده است و 3481 لایک دارد.

50 درصد کامنت ها و پست های اینستاگرام حاوی حداقل یک ایموجی هستند و اینها پست هایی هستند که بیشترین تعامل را دارند. یک قلب قرمز، ایموجی و ایموجی های مثبت بیشترین واکنش ها را ایجاد می کنند.

همین الان شروع به آزمایش کنید! تحقیق کن و روشن کن شکلک ها در پست های اینستاگرام شما.

5. با خیال راحت ویدیوها را پست کنید

بازاریابی ویدئویی موضوع داغی است که در اینترنت مورد بحث قرار می گیرد و زمانی که صحبت از تاثیرگذاری اینستاگرام می شود، باید برای بازاریابی ویدئویی تلاش کنید. 46 درصد از افراد باهوش اینترنت موافقند که تنها پس از تماشای ویدیوی محصول به دنبال اطلاعات اضافی محصول می گردند. از این رو، پیوند دادن پروفایل خود به چند ویدیوی خوب می تواند یک تغییر بازی برای شما باشد.

ویدیو به شما یک زبان مناسب برای به اشتراک گذاشتن آنچه در داخل برند شما می گذرد می دهد. میتونه مال تو باشه بهترین حرکت برای افزودن شخصیت به برند شما. در حالی که تصاویر آهسته خواهند بود، ویدیوها احتمالاً بر دیدگاه‌های شما و اهداف دقیق شرکت تأثیر می‌گذارند.

شما می توانید از این فیلم ها به روش های مختلفی استفاده کنید، مانند:

  • برای طرفداران خود پیام دهید
  • برای تبلیغ فروش
  • برای معرفی محصول جدید
  • معرفی تیم
  • نظرات مشتریان
  • فروش فلش
  • ویدئو با نکات و ترفندها

به هدف برند خود نگاه کنید و یکی از این ایده ها را انتخاب کنید.

6. ارتقاء متقابل

وقتی در تلاش برای تبلیغ یک برند هستید، مطمئن هستیم که در سایر شبکه های اجتماعی نیز به همان اندازه فعال خواهید بود. اگر پروفایل های توییتر، فیس بوک و اسنپ چت دارید، به ما اطلاع دهید که اخیراً یک پروفایل اینستاگرام برای آنها ایجاد کرده اید.

شما می توانید به سادگی از اکانت اینستاگرام خود اسکرین شات بگیرید و آن را در تمام پروفایل های خود ارسال کنید. پیوند دادن پست ها به نمایه شما نیز یک روش بسیار رایج است.و مستقیماً بازدیدکنندگان پروفایل شما را به حساب اینستاگرام شما هدایت می کند.

یا فقط می توانید یکی از پست های ویژه خود را در این پلتفرم ها منتشر کنید. این یک ترفند ساده برای آوردن مخاطبان فعلی شما به یک پلتفرم جدید است. فقط روی چند عکس مربعی کلیک کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود، به خصوص در زمان کوتاه کردن. این تصویر را در پروفایل اینستاگرام خود ارسال کنید و آن را به پروفایل های دیگر خود از جمله پیوند بیولوژیکی پیوند دهید.

پیوند موجود در بیو همچنین می تواند برای اتصال یک صفحه فرود با همان پست هایی که در اینستاگرام ارسال کرده اید استفاده شود. این به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را تبلیغ کنید، داده ها و ورودی ها را جمع آوری کنید و دنبال کنندگان وبلاگ به دست آورید.

7. فراخوانی برای اقدام

بسیاری از شرکت‌ها از اینستاگرام برای ارائه خدمات خود به مخاطبان استفاده می‌کنند، اما به مخاطب نمی‌گویند چه کاری انجام دهند یا چگونه این کار را انجام دهند. معضل خوانندگان خود را با دعوت به اقدام حل کنید. 150 کاراکتر با یک زاویه خنده دار و غیرمنتظره برای دعوت به عمل بهترین هستند.

برخی از افراد بینندگان خود را به صفحه اصلی وب سایت خود هدایت می کنند و از آنجا می توانند در وب سایت ثبت نام کنند. یا شاید تماس برای اقدام را به یک محصول خاص پیوند دهید.

فراخوانی متفکرانه برای اقدام

همچنین می‌توانید از بخش نظرات برای ارسال دعوت به اقدام خود استفاده کنید. معمولاً افراد فقط در یک پست یک فراخوان برای اقدام قرار می دهند، اما بخش نظرات نیز می تواند به روش های بسیار چشمگیری استفاده شود. هر زمان که شخصی به پست‌های شما پاسخ می‌دهد و جزئیات محصول را می‌پرسد، می‌توانید با جزئیات خاص و فراخوان اقدامی که به صفحه محتوا منتهی می‌شود نظر دهید.

خط پایین:

همه این روش‌ها امتحان شده و آزمایش شده‌اند و راهی مطمئن برای تقویت حضور اینستاگرام شما و در نهایت افزایش تولید سرنخ شما هستند. روی این نکات یک به یک تمرکز کنید و نحوه عملکرد آن را با پروفایل اینستاگرام خود با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

Mo خود را برای Movember توسعه دهید
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.