Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

فرض کنید شما مسئول راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک هستید. البته، شما می خواهید مطمئن شوید که وقتی خریداران بالقوه به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند، می توانند شما را قبل از رقبایتان پیدا کنند.

با این حال، چگونه می توان مطمئن شد که تا حد امکان در اینترنت دیده می شوید؟

راه های مختلفی برای فروش محصولات تجارت الکترونیک شما وجود دارد، با این حال Pinterest بهترین راه است. Pinterest یک پلت فرم بصری است که سایت های تجارت الکترونیک می توانند از آن برای تبلیغ و نمایش محصولات قانع کننده خود استفاده کنند. حضور فعال در پینترست به شما این امکان را می دهد که پین ​​های خود را برای مخاطبان گسترده تری تبلیغ کنید و بسیاری از بازاریابان از انواع ابزارهای بازاریابی پینترست استفاده می کنند. Pinterest فرصت‌های بزرگی را برای شرکت‌های مصرف‌کننده و شرکت‌های تجاری ایجاد می‌کند. بنابراین، هدف این وبلاگ این است که به شما کمک کند تا در مورد جواهر پنهان این پلت فرم شگفت انگیز بیشتر بدانید. در اینجا من یک لیست تهیه کرده ام کمتر شناخته شده است ویژگی هایی برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری Pinterest.

1. پین ها را به توییتر و فیس بوک اضافه کنید:

این ویژگی هنگام اشتراک گذاری پست های خود در توییتر و فیس بوک در زمان شما صرفه جویی می کند. این به این دلیل است که وقتی پین خود را ایجاد کردید، می توانید مستقیماً آن را در توییتر و فیس بوک به اشتراک بگذارید. شما می خواهید این کار را در زمانی انجام دهید که فکر می کنید مخاطبان شما با این دو بستر اجتماعی درگیر هستند. در زمان اوج ترافیک پست کنید و می توانید انتظار داشته باشید بیشتر مورد توجه قرار بگیرید!

وقتی پین‌ها را در یک شبکه اجتماعی به اشتراک می‌گذارید، سعی کنید توضیحات پین‌ها حدود 200 تا 300 کاراکتر باشد. این بهترین محدوده برای دریافت مجدد بیشتر است. برای توییتر، 100 کاراکتر برای تعامل بهترین است. وقتی صحبت از فیس بوک به میان می آید، پست های 40 کاراکتری درگیر بیشتر می شوند. بنابراین، وقتی توضیحاتی درباره پین‌های خود می‌نویسید و قصد دارید آن‌ها را در توییتر و فیس‌بوک به اشتراک بگذارید، تمام تلاش خود را بکنید تا مهمترین نکات را در جمله اول برجسته کنید. معمولاً کاملاً واضح است که افراد در این پلتفرم ها به چه چیزی بیشترین واکنش را نشان می دهند.

در اینجا به نظر می رسد پس از ارسال در توییتر. آیا می بینید که اولین کاراکترها قبل از اینکه URL Pinterest را به اشتراک بگذارند ظاهر می شوند؟

پین ها را به توییتر اضافه کنید

هنگام ارسال پست در فیس بوک، آنها در جدول زمانی شخصی فیس بوک شما پست می شوند و نه در صفحه فیس بوک شما، که فقط برای تجارت است.

پین ها را به فیس بوک اضافه کنید

2. برای پین‌کننده‌هایی که شما را دنبال می‌کنند پیام ارسال کنید:

می‌توانید به راحتی پین‌ها را به پین‌کننده‌های دیگر (اگر هر دو یکدیگر را دنبال می‌کنید)، دوستان فیس‌بوک یا مخاطبین ایمیل ارسال کنید و یک پیام شخصی‌سازی شده بفرستید. همچنین یک ابزار عالی برای ارسال به مشتریان بالقوه شما است. از پینرهای محبوب برای همکاری در هیئت مدیره گروهی دعوت کنید. برایشان پینی بفرستید که برایشان مفید باشد یا چیزی که به حل مشکلاتشان کمک کند.

ارسال پیام به پینرز

از یک سنجاق برای همکاری در یک تابلوی گروهی دعوت کنید.

  • یک بحث گروهی را بر اساس محتوایی که به اشتراک گذاشته اید شروع کنید.
  • پین‌هایی را برای فعال‌ترین فالوورهایی که فکر می‌کنید دوست دارند بفرستید. همچنین یک پیوند به هیئت مدیره یا وب سایت خود ارسال کنید تا بتوانید مطالب بیشتری مانند این را پیدا کنید.
  • می توانید در نظرات با سایر پینرها چت کنید. ردیابی بخش نظرات پین های خود راه بسیار خوبی برای دریافت بازخورد در مورد محتوای خود است. این به مخاطبان شما کمک می کند تا تعامل شخصی را که می خواهند داشته باشند.

3. پین‌های غنی، پین‌ها را ارزشمندتر می‌کنند:

پین‌های ویژه راهی عالی برای متمایز کردن محتوای شما از جمعیت پینترست و نمایش بیشتر محصولات شما هستند. آنها همچنین اطلاعات تکمیلی را ارائه می دهند. در نتیجه، تعامل افراد با آنها را آسان تر می کنند. علاوه بر این، پین برجسته در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارد pinterest و دامنه دسترسی به محتوای خود را افزایش دهید. در حال حاضر، Pinterest پنج نوع پین ویژه را ارائه می دهد: فیلم، دستور غذا، مقاله، محصول و مکان. در اینجا مخاطبین توسعه یافته زیر هستند:

  • نمادهای دستور غذا: این مواد، زمان پخت و جزئیات سرو را نشان می دهد.
  • پین مقاله: عنوان مقاله، نویسنده و توضیح مختصری از محتوای آن را نشان می دهد. می‌توانید از پین‌های مقاله برای ارسال محتوا در وبلاگ یا سایر محتوای آنلاینی که مخاطبان شما ارزشمند می‌دانند، استفاده کنید. آنها می توانند از Pinterest برای نشانک گذاری مقالاتی که می خواهند بخوانند استفاده کنند.
  • پین های محل: این پین شامل یک کارت، شماره تلفن و آدرس است که می توانید آنها را روی یک تابلو با پوشش نقشه جمع آوری کنید. این پین به خریداران کمک می کند تا فروشگاه های خود را پیدا کنند. همچنین می توانید پین های مکانی را که مشتریان شما مفید یا جالب می دانند جمع آوری کنید.
  • پین های فیلم: برای کسانی که در صنعت فیلم کار می کنند مفید است و شامل نقدها، بازیگران و رتبه بندی است.
  • پین های محصول: این یک ابزار تجارت الکترونیک عالی است. قیمت کالا را نشان می‌دهد، اینکه آیا در انبار موجود است، و می‌تواند به پینرها هنگام کاهش قیمت هشدار دهد.

4. تنظیمات هیئت مدیره گروه:

با ایجاد یک هیئت مدیره گروهی و شراکت با پینرهایی که دنبال کنندگان زیادی دارند، می توانید دسترسی خود را به Pinterest بسیار گسترش دهید. علاوه بر این، دعوت از یک عضو به هیئت مدیره بسیار آسان است. اگر صاحب یک تابلوی گروهی هستید، باید مطمئن شوید که چه سنجاق هایی را به آن تخته می چسبانند. با این حال، فعالیت گروه را به طور فعال بررسی کنید تا پین‌کننده‌ها چه چیزی را پین می‌کنند. این به شما کمک می کند تا مشترکین جدید دریافت کنید.

اول از همه، به تنظیمات برد خود بروید و تصمیم بگیرید زمانی که شخصی روی آن برد پین می کند، از کدام بردها می خواهید اعلان ایمیل دریافت کنید. جمع آوری اطلاعات در مورد بازار و مشاهده اینکه چه محتوای دیگری در آنجا محبوب است مفید خواهد بود. این به نوبه خود تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهد و همچنین پین های تکراری شما را افزایش می دهد.

تنظیمات هیئت مدیره گروه

5. تابلوها و پین های خود را با کلمات کلیدی تگ کنید

هر چیزی که در صفحه پینترست خود می نویسید، خواه عنوان باشد یا توضیح، اهمیت زیادی دارد. شما باید به همه مخاطبین خود زیرنویس اضافه کنید و تابلوهای خود را با کلمات کلیدی تگ کنید. به این ترتیب مشتری بالقوه شما می تواند آنچه را که به دنبالش است پیدا کند. عنوان و توضیحات تابلوی شما باید به راحتی توجه خواننده را جلب کند و آنها تصویر شما را ضمیمه خواهند کرد. به عنوان مثال، اگر مردم به دنبال آخرین روند در تجارت الکترونیک هستند، باید یکی از تابلوهای خود را “آخرین گرایش های تجارت الکترونیک” نام گذاری کنید یا عنوانی برای پین مربوط به تجارت الکترونیک اضافه کنید. درست مانند افرادی که شروع به جستجو در توییتر کردند، آنها نیز شروع به انجام همین کار در Pinterest خواهند کرد.

6. Pinterest Analytics:

ویژگی تجزیه و تحلیل Pinterest به شما کمک می کند بفهمید Pinners چگونه با محتوای سایت شما و پین های نمایه شما ارتباط برقرار می کند. اگر می خواهید تجزیه و تحلیل Pinterest را دریافت کنید، ابتدا باید یک حساب تجاری ایجاد کنید. همچنین می توانید به راحتی حساب شخصی خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. با ایجاد یک حساب تجاری، به‌روزرسانی‌هایی در مورد محصولات و خدمات آینده دریافت خواهید کرد که راه‌های عالی برای دستیابی و درک مخاطبان خود در Pinterest را ارائه می‌دهند.

یکی از ویژگی های مفید دریافت بینش Pinterest در مورد نحوه عملکرد پین های شما است. فقط حساب خود را تأیید کنید و خواهید دید که کدام مخاطبین از وب سایت یا وبلاگ شما پین شده اند. دانستن این نوع اطلاعات به شما کمک می کند تا ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. همچنین می‌توانید از ابزارهای سنجش رسانه‌های اجتماعی برای نظارت بر تمامی تحلیل‌های پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، از جمله Pinterest، زیر یک سقف استفاده کنید.
سه نوع تحلیل وجود دارد:

  • نمایه پینترست
  • حضار
  • سایت اینترنتی
Pinterest Analytics

7. سفارشی کردن جلد:

به عنوان یک فروشنده آنلاین، باید یک تصویر محصول چشم نواز و در عین حال چشم نواز را به عنوان روکش تخته خود ضمیمه کنید. بنابراین اگر یک تصویر واقعا عالی پیدا کردید، آن را بردارید و به عنوان تصویر جلد خود پین کنید. اگر می خواهید جلد برد را تغییر دهید، به تابلو رفته و روی Edit کلیک کنید. سپس روی “Change Cover” کلیک کنید و یک جلد جدید برای برد خود انتخاب کنید. پس از آن، تصویر را با کلیک یا کشیدن آن بر روی قاب تنظیم کنید. برای ذخیره کاور روی Save Changes و سپس Save Changes برای ذخیره برد کلیک کنید. Pinterest حتی به شما امکان می دهد قسمت قابل مشاهده تصویر را سفارشی کنید تا بورد خود را به بهترین شکل ظاهر کنید. شما کنترل کاملی بر نحوه ارائه هیئت مدیره خود دارید.

چه ویژگی های Pinterest به کسب و کار شما کمک کرده است؟

خوشحالم که از شما می شنوم که کدام ویژگی برای شما مفید است و چه چیزی برای رشد و موفقیت شما در این پلتفرم مفید است. نظرات و پیشنهادات خود را در کادر نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع

Pinterest الهام بخش پینرها و سازندگان است تا رنگ واقعی خود را نشان دهند
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.