Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

به احتمال زیاد قبلاً اصطلاح “رهبر عقیده” را شنیده اید. حتی ممکن است آرزو داشته باشید که یکی از آنها باشید! اما احتمالاً می‌دانید که برای رساندن برند خود به این سطح در دنیای آنلاین، به فداکاری و کمی زمان نیاز دارد. فقط یک شبه اتفاق نمی افتد. با این حال، این بدان معنا نیست که این یک کار غیر ممکن است.

در این پست یاد خواهید گرفت که رهبری فکری به چه معناست و چه فوایدی دارد. علاوه بر این، نکاتی وجود دارد که می توانید برای شروع ایجاد رهبری فکری در توییتر، شبکه اجتماعی مورد علاقه من، اعمال کنید. از این گذشته، فرصت های زیادی برای تثبیت خود به عنوان یک برند و منبع برتر در حوزه کاری خود فراهم می کند.

رهبر عقیده چیست؟

رهبر عقیده کسی است که نظراتش معتبر و تأثیرگذار تلقی می شود. کسی که در آن موقعیت قرار دارد از به اشتراک گذاشتن نظر خود در مورد یک موضوع تردیدی ندارد. آنها همچنین محتوای با کیفیت بالا ایجاد و توزیع می کنند که به آنها امکان می دهد تخصص خود را به نمایش بگذارند.

در اینجا چند مزیت ایجاد رهبری فکری در زمینه شما آورده شده است:

  • دید: اینفلوئنسرها معمولاً مخاطبان زیادی و فعالانه از افرادی دارند که عاشق چیزی هستند که خلق می کنند. این به این دلیل است که آنها برای گسترش جامعه خود محتوای با کیفیت را به طور مداوم منتشر کرده اند. آنها ظاهر شدند، کار را انجام دادند و توجه را به برند خود جلب کردند.
  • حراجی: هنگامی که خود را به عنوان یک رهبر فکری تثبیت کردید و فاکتور “دانستن، عشق ورزید و اعتماد” را ایجاد کردید، احتمال افزایش فروش خواهید داشت. این به این دلیل است که مخاطبان هدف شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد خواهند دید. و بنابراین، آنها تمایل بیشتری به خرید کالاها و خدمات ارائه شده توسط شما خواهند داشت.
  • توانایی ها: به عنوان یک رهبر فکری، احتمال بیشتری وجود دارد که فرصت های بیشتری را مشاهده کنید که باعث رشد بیشتر برند شما می شود. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود در کنفرانس ها صحبت کنید، در وبلاگ های صنعتی مشارکت کنید یا در آن شرکت کنید اینفلوئنسر مارکتینگ پویش.
قدرت پاسخ در توییتر
حتما بخوانید

چگونه در توییتر رهبری فکری را توسعه دهیم

حالا بیایید در مورد چگونگی ایجاد رهبری فکری در توییتر صحبت کنیم. این یک پلت فرم باورنکردنی برای ساختن برند شماست زیرا فرصت های زیادی برای ایجاد محتوا و ارتباط با افراد دیگر ارائه می دهد. در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید:

1. محتوای با کیفیت ارسال کنید

اول از همه، باید مطمئن شوید که محتوای با کیفیت بالا را در توییتر نمایش داده و به اشتراک می گذارید. به هر حال، اگر حساب کاربری شما غیر فعال باشد، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک اینفلوئنسر شوید. در حالت ایده آل، شما می خواهید هر روز پست کنید. می توانید پیوندهایی به محتوای اصلی که در وبلاگ، یوتیوب یا پادکست خود منتشر کرده اید، توییت کنید. یا می توانید محتوای ایجاد شده منحصراً برای توییتر را از طریق ویدیو یا فضاهای توییتر به اشتراک بگذارید. (اطلاعات بیشتر در این مورد در نکات زیر است!)

2. ویدیوها را در فید خود به اشتراک بگذارید

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد رهبری فکری در توییتر، یافتن راه‌هایی برای برجسته شدن است. این به شما کمک می کند تا توجه افراد جدید را به خود جلب کنید و توجه کسانی را که قبلاً شما را دنبال کرده اند جلب کنید. بنابراین چگونه می توانید محتوایی ایجاد کنید که شما را از بقیه متمایز کند؟ فیلم بگیرید!

وجود دارد بیش از 2 میلیارد بازدید ویدیو هر روز در توییتر بنابراین، منطقی است که با آپلود ویدیوهای خود در فید توییتر از این مزیت استفاده کنید. در دنیایی که مردم بیشتر توییت‌های نوشتاری را به اشتراک می‌گذارند، ویدیو به شما اجازه می‌دهد تا کاری جدید و سرگرم‌کننده انجام دهید. کافی است سری فیلم های روزانه به اشتراک گذاشته شده توسط گری واینرچوک را مشاهده کنید!

مطالب مرتبط: کارهای جالبی که با محتوای ویدیویی توییتر انجام می شود

شهرت خود را به عنوان یک رابط توییتر ایجاد کنید
حتما بخوانید

3. در فضاهای توییتر مکالمه داشته باشید

برای اینکه خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید، باید نامی برای خود بسازید و برای جامعه خود ارزش بیاورید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار در توییتر از طریق Spaces است. با انجام مکالمات زنده در فضاهای توییتر، می توانید نکات و ترفندهای مفیدی را به اشتراک بگذارید که به نقاط دردناک مخاطب هدف شما می پردازد. شما همچنین فرصت ایجاد و توسعه روابط با افراد جدید را خواهید داشت. اگر عاشق صحبت کردن و لذت بردن از محتوای صوتی هستید، Spaces را امتحان کنید. حتی ممکن است بخواهید نمایش هفتگی Spaces خود را میزبانی کنید، زیرا ثبات کلید رشد است.

4. محتوا را از بهترین منابع انتخاب کنید

در دام این فکر نیفتید که هر چیزی که در شبکه های اجتماعی ارسال می کنید باید محتوای اصلی خودتان باشد. هیچ اشکالی ندارد که محتوا را از منابع ارزشمند دیگر تهیه کنید. به هر حال، این بیشتر در مورد حضور و خدمت به جامعه شماست. و این می تواند انجام شود، چه در حال اشتراک گذاری یک پست منتشر شده یا چیزی از نویسنده دیگری باشید.

اما این چگونه برای ایجاد رهبری فکری در توییتر مفید است؟ خوب، این در مورد ارائه محتوای با کیفیت بالا به مخاطبان هدف شما است. این به آنها دلیلی می دهد تا شما را دنبال کنند و با حساب شما تعامل داشته باشند. علاوه بر این، این یک راه قدرتمند برای گسترش دانش است. من اغلب محتوای انتخاب شده را در مورد موضوعاتی به اشتراک می گذارم که می دانم جامعه من به آنها علاقه مند خواهد بود.

5. در چت های توییتر شرکت کنید

برای اینکه واقعاً به یک متخصص شناخته شده در زمینه خود تبدیل شوید، باید راه های مختلفی برای ابراز وجود خود در جهان پیدا کنید. با شرکت منظم در چت های توییتر در صنعت شما، مردم متوجه می شوند که شما چه کسی هستید و چه می کنید. فقط چت های مناسب را برای پیوستن پیدا کنید و شرکت در هر هفته را در اولویت قرار دهید. وقتی این کار را انجام دادید، تجربه خود را با هر سوالی که پاسخ می دهید به اشتراک بگذارید. و فراموش نکنید که برای شروع مکالمات جدید به سایر اعضا پاسخ دهید.

توییت مستقیم در رویدادها
حتما بخوانید

6. با سایر رهبران صنعت خود تعامل داشته باشید

در نهایت، عاقلانه است که با سایر رهبران صنعت در زمینه خود ارتباط برقرار کنید. این نه تنها برای ایجاد روابط جدید مفید است، بلکه به شناخته شدن نام شما نیز کمک می کند. هر چه بیشتر با کسی تعامل داشته باشید و سعی کنید مکالمه ای را شروع کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که او متوجه شما شود. برای پیمایش در توییتر وقت بگذارید و به دنبال فرصت هایی برای پیوستن به مکالمات موجود باشید. به توییت های به اشتراک گذاشته شده توسط این رهبران پاسخ دهید. یا با نظرات خود به مقاله ای که منتشر کرده اند پاسخ دهید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ایجاد لیست‌های توییتر با تأثیرگذاران در صنعت شما است. بنابراین می توانید به راحتی با پست هایی که آنها به اشتراک می گذارند به روز بمانید. به سرعت در لیست خاص خود حرکت کنید و فرصت های زیادی برای مشارکت پیدا خواهید کرد. و هرگز نمی دانید، آنها ممکن است شما را دنبال کنند و شروع به اشتراک گذاری برخی از محتوایی که شما پست کرده اید کنند. این یک راه عالی برای به دست آوردن سرنخ در توییتر است زیرا در معرض دید بیشتری برای محتوای خود قرار خواهید گرفت.

متصل:

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.