Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

احتمالاً تا به حال از فاکتور KLT که به معنای “دانستن، عشق و اعتماد” است، آگاه شده اید. خوب، این آخرین عنصر اعتمادسازی است که مهم نیست که در چه صنعتی هستید، تمرکز بر ساختن آن است. زیرا بدون آن، ایجاد یک جامعه وفادار برای شما دشوار خواهد بود.

این پست با الهام از چت گذشته توییتر در مورد اعتماد جامعه، در مورد چگونگی ایجاد اعتماد در رسانه های اجتماعی صحبت می کند. همچنین توضیح می دهد که چرا ایجاد اعتماد گام مهمی به سوی موفقیت است.

چرا ایجاد اعتماد باید هدف شما باشد

وقتی به‌عنوان یک برند یا کسب‌وکار به دنبال ایجاد اعتماد هستید، چیزی فراتر از این است که مردم به محصولات یا خدمات شما اعتماد کنند. این در مورد القای اعتماد به برند شما به عنوان یک کل است. همچنین در مورد ارائه تجربه ای است که به مردم اطمینان می دهد که شما در حوزه کاری خود یک منبع معتبر هستید، یک منبع قابل اعتماد هستید و واقعاً به کسانی که به آنها خدمت می کنید اهمیت می دهید.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا اعتماد ضروری است:

  • اعتماد، وفاداری به برند را افزایش می دهد، به این معنی که مردم در آینده بیشتر برمی گردند و خرید می کنند. این کلید موفقیت بلندمدت تجاری شماست.
  • مردم با افرادی که به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند، بنابراین این به افزایش فروش کمک می کند. در واقع مصرف کنندگانی که به برند اعتماد دارند 53 درصد احتمال بیشتری دارد اولین کسی باشید که برند جدید را خریداری می کند.
  • وقتی مردم به یک برند اعتماد می کنند، گاهی اوقات به عنوان حامیان برند عمل می کنند و شما را برای هرکسی که می توانند تحسین می کنند. این قدرتمند است زیرا 61 درصد از مصرف کنندگان می‌گویند که به توصیه‌های اینفلوئنسرها اعتماد دارند، بنابراین در ایجاد آگاهی و فروش بسیار مفید است.
ایجاد اعتماد اجتماعی در توییتر
حتما بخوانید

چگونه در شبکه های اجتماعی اعتماد به دست آوریم

من که از ابتدای سال 2008 در توییتر بودم، خوش شانس بودم که یک جامعه رسانه اجتماعی وفادار ایجاد کردم که واقعاً از برند من حمایت می کرد. آنها نه تنها با محتوای رسانه های اجتماعی من ارتباط برقرار می کنند، بلکه به چت توییتر من نیز می پیوندند، وبلاگ من را می خوانند و در برنامه های من ثبت نام می کنند.

دلیل بزرگی که من توانسته ام تا این حد موفق باشم این است که توانسته ام به طور موثر در رسانه های اجتماعی اعتماد ایجاد کنم. در اینجا چند نکته وجود دارد که چگونه می توانید همین کار را انجام دهید.

1. همیشه خودتان باشید

این روزها تحت تأثیر آنچه دیگران در فضای مجازی پست می کنند بسیار آسان است. و گاهی در این تله می افتیم و فکر می کنیم که باید چیزی را در خودمان تغییر دهیم تا موفقیت دیگران را ببینیم. اما حقیقت این است که مهم‌تر این است که به خودتان وفادار بمانید.

اگر سعی کنید چیزی باشید که نیستید، شکافی در محتوای شما ایجاد می کند. در عوض، اجازه دهید شخصیت واقعی شما ظاهر شود. بدانید که طرفدار چه چیزی هستید و در مورد آن صحبت کنید. این کار افراد و حامیان مناسب را به سمت برند شما جذب می کند. گری واینرچوک یک مثال عالی از این موضوع است زیرا او از پذیرش شخصیت خود و نشان دادن آن در محتوای خود ترسی ندارد.

2. راه هایی برای نشان دادن تخصص خود بیابید

اگر می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی اعتماد ایجاد کنید، مردم باید ببینند که شما چیزهای خود را می‌دانید. اگر ظاهر نشوید و محتوای ارزشمند را به اشتراک نگذارید، به سادگی نمی توانید به یک منبع قابل اعتماد در صنعت خود تبدیل شوید. خوشبختانه، این کار را می توان به روش های مختلفی انجام داد. و همه چیز با مطالعه مخاطبان هدف و شناسایی نقاط دردناک آن شروع می شود. به این ترتیب می توانید محتوایی ایجاد کنید که بزرگترین مشکلات آنها را حل کند.

راهنمای شما برای حساب‌های حرفه‌ای توییتر
حتما بخوانید

سپس همه چیز در مورد ایجاد و توزیع آن محتوا است. به عنوان مثال، می توانید به صورت زنده در فضای مجازی توییتر بروید و در مورد این موضوعات گفتگو کنید. در اینستاگرام، ویدیوهایی را پست کنید که نکات کوتاه و شیرینی را ارائه می دهند که آموزنده و کاربردی هستند. به خودتان اجازه دهید خلاق باشید، اما همچنین از قالب‌های محتوایی که مخاطبان شما بیشتر دوست دارند، با توجه به تحلیل‌هایتان استفاده کنید.

3. ایجاد رابطه را اولویت بندی کنید

بسیاری از برندها بیش از حد بر فروش متمرکز هستند. در نتیجه، آنها زمان بیشتری را صرف ارائه ارزش های رایگان و ایجاد روابط می کنند. حالا هیچ اشکالی ندارد که بخواهیم پول در بیاوریم. این تنها راه برای سرپا نگه داشتن کسب و کارتان است. با این حال، باید برای کار زودتر از موعد آماده باشید. اکثر مردم قصد خرید فوری ندارند. آنها باید از قبل گرم شوند.

برای انجام این کار، نکته قبلی را در مورد نحوه اشتراک گذاری محتوایی که تجربه شما را به نمایش می گذارد، دنبال کنید. و در حالی که در آن هستید، مطمئن شوید که ایجاد روابط با افراد جامعه خود را نیز در اولویت قرار داده اید. در دنیای بازاریابی، هیچ مانعی بزرگتر از برندی وجود ندارد که پیام های جامعه خود را در شبکه های اجتماعی نادیده بگیرد. بنابراین، هر زمان که کسی به شما پاسخ می‌دهد، زمان بگذارید و پاسخ متفکرانه خود را بگذارید.

به سوالات آنها پاسخ دهید. حمایت خود را نشان دهید. فقط برای این مکالمات آماده باشید تا شانس بیشتری برای ایجاد روابط قوی داشته باشید که پیروان را به اعضای وفادار جامعه شما تبدیل کند. این در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

4. شفافیت را در آغوش بگیرید

امروزه مشتریان می خواهند با برندهایی که باز و صادق هستند تجارت کنند. این امر در سال‌های اخیر حتی رایج‌تر شده است، زیرا آنها از برندها خواسته‌اند در فعالیت‌های تجاری خود شفاف‌تر باشند. به عنوان مثال در توضیحات و قیمت پیشنهادات خود صادق باشید. اجازه دهید مردم هر از چند گاهی به پشت صحنه کسب و کار شما نگاه کنند. و از اعتراف به اشتباهات خود نترسید. با پایبندی به شفافیت برند، راه طولانی در توسعه این جامعه وفادار خواهید برد.

پین کردن از اینترنت اکسپلورر ۷ و ۸
حتما بخوانید

یکی از برندهایی که این کار را به خوبی انجام می دهد، شرکت مراقبت از پوست Cocokind است. آنها در مورد نحوه قیمت گذاری محصولات خود باز هستند، که به مشتریان امکان می دهد هنگام خرید دقیقاً ببینند پول آنها کجا می رود. مثال زیر را ببینید.

5. اثبات اجتماعی را به اشتراک بگذارید

بیایید با آن روبرو شویم… همه ما قبل از خرید، نظرات را به صورت آنلاین می خوانیم. گاهی اوقات این بررسی‌های واقعی هستند که وقتی در خرید یا نخریدن چیزی تردید داریم، تقویت بسیار مورد نیاز را به ما می‌دهند. این به این دلیل است که می‌خواهیم بدانیم قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده‌ایم بدهیم، یک محصول یا خدمات برای افراد دیگر کار می‌کند.

به همین دلیل هوشمندانه است که با به اشتراک گذاشتن مدارک اجتماعی از مشتریان قبلی خود در رسانه های اجتماعی اعتماد ایجاد کنید. با به اشتراک گذاشتن یک نقل قول مشتری از زمان به زمان، می توانید راه طولانی را در تشویق دیگران به سرمایه گذاری در آنچه شما ارائه می دهید انجام دهید. برای اینکه واقعاً این کار را ارتقا دهید، از آنها بخواهید یک بررسی ویدیویی را با شما به اشتراک بگذارند زیرا تأثیر بیشتری خواهد داشت.

استفاده از ابزاری مانند Brand24 نیز مفید است که به شما امکان می دهد نام های آنلاین برند خود را ردیابی کنید. سپس می توانید، برای مثال، نظراتی را که در وب سایت شما باقی نمانده اند، بیابید.

متصل:

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.