Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

مخاطب هدف خود را پیدا کنید.

وقتی این اصطلاح را بارها و بارها می شنوم، دیوانه می شوم زیرا نمی توانم بفهمم چگونه می توانم خود را پیدا کنم مخاطب هدف?

من می دانم که مسیرهای خاصی وجود دارد که می تواند شما را به مشتریان خود برساند. اما چگونه می دانید چه کسی فراتر از حدس و گمان به محصول شما علاقه مند است؟

پس از انجام کمی تحقیق، متوجه شدم که چگونه می توانید کسانی را که علاقه زیادی به محصولات یا خدمات شما نشان می دهند جذب کنید.

این کسی نیست جز گروه های لینکدین.

روزانه 8000 گروه جدید در لینکدین ایجاد می شود که به شرکت ها سرنخ بیشتری می دهد! — @WeRSM

گروه لینکدین جایی است که لازم نیست جداگانه به آنجا بروید تا بدانید مشتریان شما کجا هستند. در واقع اگر بخواهند از شما خرید کنند به سراغ شما خواهند آمد.

اما سخت است.

LinkedIn Groups یک قفل با کلیدهای کمیاب است. اینجا جایی نیست که شما پیدا کنید مشتریان بالقوه از پیشنهادات تجاری یا نظرات صمیمانه اینجاست که باید تلاش کنید تا ارزشی برای کاربران خود داشته باشید.

در این مقاله، خواهید آموخت که چقدر باید تلاش کنید تا از طریق یک گروه لینکدین سرنخ ایجاد کنید.

1. مکالمات ایجاد شده توسط کاربر را در اولویت قرار دهید

چه کسی به محصولات یا خدمات شما علاقه مند خواهد شد؟

بدیهی است افرادی که در مورد آن صحبت می کنند.

چرا به این افراد جایی نمی دهید که مفصل بحث کنند و راه حلی پیدا کنند؟ گروه های لینکدین خانه افرادی هستند که به دنبال پاسخ هستند – Salesforce.com

گروه لینکدین یک انجمن گفتگوی مبتنی بر جامعه است که در آن باید موضوعاتی را که مشتریانتان درباره آن صحبت می کنند فهرست کنید و به آنها پاسخ دهید. من این استراتژی را از آن دزدیدم سیستم های سوایپیک شرکت نرم‌افزاری که داده‌هایی را در مورد آنچه مخاطبانش می‌خواهند درباره آن صحبت کنند جمع‌آوری کرد و یک گروه لینکدین به نام “رهبران تولید در غرب میانه“. این گروه مملو از بحث ها و مطالبی است که سازندگان اغلب درباره آن صحبت می کنند.

به سوال اخیر تام سویپ، صاحب گروه، با پاسخ روی تابلو نگاهی بیندازید:

یک مکالمه ایجاد شده توسط کاربر قرار دهید

امروزه این گروه دارای بیش از 6000 عضو است که قادر به جذب مشتریان جدید و افزایش آگاهی از برند هستند.

بگیرید: داده هایی را در مورد آنچه مخاطبان هدف شما صحبت می کنند جمع آوری کنید و همان مکالمه را در گروه های LinkedIn خود پست کنید.

چگونه بفهمیم که مشتریان شما در مورد آن صحبت می کنند؟

من مثال خودم را می زنم:

به عنوان یک بازاریاب محتوا در SocialPilot، یک ابزار جامع برنامه ریزی رسانه های اجتماعی و یکی از پیشرفته ترین ابزارهای بازاریابی لینکدین، مخاطبان من SMB ها و آژانس های بازاریابی هستند.

برای هدف قرار دادن این نوع مخاطبان، من یک گروه LinkedIn به نام “Social Media Marketing Insights” ایجاد خواهم کرد زیرا SMB ها و آژانس های بازاریابی همیشه به دنبال نکاتی در مورد چگونگی افزایش فالوورهای رسانه های اجتماعی خود هستند. علاوه بر این، این موضوع مربوط به صنعت من است.

در مرحله بعد، من می خواهم به موضوعاتی اشاره کنم که معمولاً توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​و آژانس های بازاریابی در مورد آنها صحبت می شود. در اینجا من آنها را پیدا می کنم:

1. Quora

این اولین توقف من است زمانی که می خواهم از مسائلی که مخاطبانم با آن روبرو هستند آگاه باشم. در Quora، برای فهرست کاملی از موضوعاتی که کاربران باید به آنها علاقه مند باشند، فقط «بازاریابی رسانه های اجتماعی» را تایپ می کنم.

در اینجا یک اسکرین شات از Quora است که می توانم در گروه LinkedIn پست کنم:

پرسش‌های Quora ارسال شده توسط یک کاربر به گروه Linkedin

2. انجمن ها

پس از Quora، ایستگاه بعدی برای یافتن موضوعات تولید شده توسط کاربر، انجمن ها است. با تایپ “کلمات کلیدی + انجمن” در گوگل، لیستی از سایت هایی را دریافت خواهید کرد که میزبان بحث های مرتبط با صنعت شما هستند.

من “Social Media Marketing Forum” را در گوگل تایپ کردم و Warrior Forum را در بالای صفحه قرار دادم. با کلیک بر روی پیوند، من به سوالاتی که مخاطبانم می‌خواهند پاسخ دهند، می‌روم:

انجمن

3. به گروه های دیگر بپیوندید

پیوستن به گروه‌های دیگر در لینکدین، فیس‌بوک یا هر جایی که ترجیح می‌دهید نیز به شما ایده خوبی از اکثر موضوعات بحث می‌دهد.

در اینجا لیستی از پرس و جوهایی است که من در مورد آنها پیدا کردم گروه لینکدین بر اساس سرزمین موتور جستجو:

به گروه های دیگر در Linkein بپیوندید

2. تمرکز بر یک بازار در یک زمان

هنگامی که گروه رهبران تولید در غرب میانه را بررسی کردم، یک سوال به شدت به من خورد: چرا یک شرکت نرم افزاری باید یک گروه رهبر تولید ایجاد کند؟ یک شرکت توسعه نرم‌افزار می‌تواند افراد را از همه جایگاه‌ها هدف قرار دهد. در واقع، در نسل فعلی هر شرکتی به یک نرم افزار یا اپلیکیشن نیاز دارد.

پس چرا فقط تولید کنندگان؟

جاش ترنر، بنیانگذار LinkedSelling، این مفهوم را در این مقاله توضیح داد مصاحبه با Mixergy:

می‌دانید، وقتی صحبت از لینکدین به میان می‌آید، ساختن کمپینی که واقعاً خوب عمل کند، بسیار دشوار است، اگر سعی کنید همه چیز برای همه مردم باشد. بیایید روی یک طاقچه تمرکز کنیم یا عمودی که واقعاً برای شما خوب کار می کند و تولید آن چیزی بود که واقعاً برجسته بود.”

بگیریدپاسخ: حتی اگر مخاطبان هدف شما به چندین بازار تعلق داشته باشند، تمرکز بر یک بازار در یک زمان برای ایجاد یک گروه لینکدین بیشترین سود را برای شما خواهد داشت.

3. سوالات ساده بپرسید

یکی از بهترین راه ها برای جلب مشارکت کاربران در گروه لینکدین شما این است که از آنها سوالاتی بپرسید که پاسخ دادن به آنها بسیار آسان است.

هنگام بازدید از گروه های لینکدین با یک سوال مواجه شدم:

سوال بپرسید و افراد را در گروه های لینکدین شرکت دهید.

آیا مشاوره در مورد تگ های H1 آسان نیست؟ می توانید نتایج را مشاهده کنید: 43 نظر و 22 لایک.

یا می توانید چیزی به سادگی بپرسید: “چگونه وارد بازاریابی رسانه های اجتماعی شدید؟” این باعث می شود شرکت کنندگان به داستان های خود را به اشتراک بگذارید، و گروه خود را برای گفتگو جذاب تر کنید.

کاربران دوست دارند هر زمان که ممکن است کمک ارائه دهند، اما فقط در صورتی که هزینه کمی صرف شود. سوالاتی که به زمان زیادی نیاز دارند نسبت به سوالاتی که یک یا دو دقیقه طول می کشد علاقه کمتری ایجاد می کنند.

بگیرید: سوالاتی بپرسید که پاسخ آنها فقط 1 دقیقه طول می کشد.

4. موضوعات خود را ارسال کنید و شرکت کنید

با گروه جدید لینکدین، تقریبا غیرممکن است که کاربران را به شرکت در بحث ها وادار کنید.

این ترفند است:

شما و شرکت کنندگانتان می توانید تفاوت واقعی در بحث ایجاد کنید.

نظرات بیشتر از بحث ها نشان دهنده مشارکت بالای اعضا است، در حالی که تعداد زیاد بحث ها و نظرات اندک نشان دهنده گروهی با فعالیت واقعی کم و خودفروشی زیاد است. – کارشناس شبکه های اجتماعی

سایمون لوئیس، صاحب گروه شبکه بازاریابی انگلستانآن را استراتژی محتوا می نامد.

یکی از تاکتیک های اثبات شده او از مدیران گروه بخواهید که به بحث ها و بحث ها بپیوندند. او در مطالعه موردی خود در مورد رشد گروه لینکدین بیش از 50000 عضو، گفت که در ابتدا، مدیران گروه موضوعاتی را ایجاد کردند و در بحث ها شرکت کردند. اوضاع فقط زمانی بالا رفت که گروه به 10 هزار عضو رسید.

بگیرید: موضوعات خود را شروع کنید. به اعضای خود بگویید نظر خود را به اشتراک بگذارند. هنگامی که موضوعات کافی با بحث های عاقلانه از سایر اعضا داشتید، می توانید یک دعوت نامه برای مخاطبین خود ارسال کنید. اما در اینجا متوقف نشوید. موضوعات و بحث های خود را تا زمانی که گروه شما اعضای زیادی برای شروع چت داشته باشد پیگیری کنید.

5. هک مخفی لینکدین: یک به یک

آیا می دانستید که ارسال ایمیل های شخصی سازی شده برای کاربران در واقع یک هک برای کسانی است که می خواهند سرنخ ایجاد کنند؟

هنگامی که مخاطبین خود را برای پیوستن به یک گروه لینکدین دعوت می کنید، لینکدین یک پیام خوشامدگویی به صورت خودکار ارسال می کند که می گوید: “می خواهم از شما دعوت کنم به گروه لینکدین من بپیوندید.”

اگر آن را طوری بسازید که برای شخصی که دعوتنامه را برایش ارسال می کنید، ساخته شده است؟ بله، من به یک پیام شخصی اشاره می کنم، یا می توانید آن را یک پیام یک به یک نیز بنامید.

چرا مهم است؟

به گفته SocialMediaExaminer، یک پست لینکدین که به صورت خودکار تولید می شود، تقریباً 1 درصد شانس دارد که فردی را به گروه شما وارد کند.

اگر می خواهید مردم به گروه شما علاقه واقعی نشان دهند، شما باید دلیل خوبی برای اتصال به آنها ارائه دهد. این تنها زمانی امکان پذیر است که شما در حال طراحی پیام یا نامه ای برای کاربران هستید.

جیل کنراث در ارسال ایمیل های شخصی و پیام های لینکدین متخصص است.

در اینجا ایمیل دعوتنامه خوش ساخت او برای اعضای گروه لینکدین آمده است:

دعوت نامه گروهی لینکدین

دعوت نامه گروه لینکدین

نکات کلیدی برای گنجاندن:

    • آنچه کاربر از گروه شما دریافت می کند
    • گروه شما چه مشکلاتی را می تواند حل کند؟
    • منابع یا خدمات رایگانی که ارائه می کنید
    • فراخوان اقدام، مانند «اکنون بپیوندید»
    • خروجی های منحصر به فرد برای گروه شما
    • برندسازی شرکت و گروه شما

اما این پایان کار نیست.

هنگامی که کاربران به گروه شما ملحق می شوند یا درخواست می کنند به گروه شما بپیوندند، باید یک ایمیل تشکر ارسال کنید.

ایمیل زیر را زمانی که خواستم عضو شوم دریافت کردم گروهی از استراتژی های فروش تازه:

از پیوستن شما به پیام گروه متشکریم

با درود

هنگامی که درخواست را پذیرفتید، زمان ارسال پیام خوش آمد گویی است:

پیام خوش آمد گویی گروه لینکدین

پیام خوش آمد گویی گروه لینکدین

مواردی که باید پوشش دهید:

  • استقبال گرم
  • قوانین گروه
  • رایگان
  • یک درخواست فروتنانه برای دعوت دیگران

حالا چی؟

هنگامی که اعضا به گروه شما ملحق شدند، باید به ارسال ایمیل‌هایی با به‌روزرسانی‌ها، اعلان‌ها، مکالمات مهم مرتبط با منطقه‌شان و غیره ادامه دهید. مطمئن شوید که این کار را هفته‌ای یک‌بار انجام می‌دهید، زیرا ایمیل‌های مکرر می‌تواند آنها را برای ترک گروه شما درمانده کند.

فراموش نکنید که آمار تعامل خود را پیگیری کنید تا بفهمید چه چیزی از ابزارهای تجزیه و تحلیل لینکدین مانند Socialpilot، Unmetric، Socialinsider و غیره استفاده می کند.

این همه شما را به کجا خواهد برد؟

میدونم خیلی زیاده دعوت نامه، نامه تشکر و پیام خوش آمدگویی. هدف این است که “مخاطبان هدف” خود را در گفتگوها درگیر کنید، آنها را با نام تجاری خود معرفی کنید، بدون نیاز به تبلیغات به آنها بگویید که چگونه به شما نیاز دارند، و سپس آنها را به سمت تبدیل تشویق کنید.

بنابراین، آیا شما یک گروه لینکدین دارید یا به فکر راه اندازی آن هستید؟

منبع

Pinterest اولین روز خدمات جهانی را برگزار می کند
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.