Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

آیا می دانید چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید؟ آیا تعامل کافی با برند خود دارید؟ آیا می دانید چگونه با اینستاگرام بیشتر جلب توجه کنید؟

اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط و تعامل با مشتریان شماست. با بیش از 300 میلیون کاربر فعال و نزدیک به 85 میلیون تصویر و ویدیو که هر روز آپلود می شود، یک پلت فرم تجاری بصری شگفت انگیز است. با استفاده صحیح از اینستاگرام می توانید در بازاریابی کسب و کار خود موفق باشید. اگر تازه کار هستید یا می خواهید یاد بگیرید که چگونه فالوورهای بیشتری را در اینستاگرام به دست آورید، در اینجا چند نکته برای تبلیغ دقیق تر برند خود در اینستاگرام و نکاتی برای بهبود سازگاری پست با ابزار اتوماسیون اینستاگرام آورده شده است.

چگونه تعامل در اینستاگرام را افزایش دهیم؟

1. به طور مداوم نمایه خود را به روز کنید:

پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی کنید تا زیبا به نظر برسد. به فالوورهای بالقوه خود بگویید که هستید و به آنها دلیلی برای فالو کردن شما ارائه دهید. با ایجاد یک نام کاربری شروع کنید. فقط باید مطمئن شوید که نام کاربری شما مانند نام شرکت شما قابل جستجو است. اگر نام کسب و کار شما قبلا انتخاب شده است، آن را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود ذخیره کنید تا افرادی که در جستجوی کسب و کار شما هستند، احتمال بیشتری برای برخورد با شما داشته باشند.

مطمئن شوید که نمایه شما عمومی است. برای عمومی کردن پروفایل خود، اینستاگرام را باز کنید، گزینه‌ها را باز کنید و مطمئن شوید که «حساب خصوصی» غیرفعال است. همچنین، عکس نمایه‌ای را انتخاب کنید که دارای مارک رسانه‌های اجتماعی شما باشد، مانند لوگوی شرکت شما.

2. بیو خود را به روز کنید:

بیوگرافی خود را با اطلاعات آموزنده در مورد برند خود به روز کنید. اطلاعاتی را اضافه کنید که به مردم اجازه می‌دهد شما کیستند و چه می‌کنید. همچنین اشاره ای به شخصیت خود داشته باشید، در اینجا چند نمونه برای الهام وجود دارد:

  • @Staples: “ما در حال ساده سازی #MakeMoreHappen هستیم”
  • @wdywt: برای در نظر گرفتن: عکس های توقف خود را با #WDYWT تگ کنید.
  • @caratlane: ما در ساختن جواهرات زیبا #CaratLane وسواس داریم

از این فضا برای گنجاندن دعوت به اقدام، هشتگ های مارک دار و لینک های وب سایت استفاده کنید. مهم است که یک لینک به صفحه محصول خود اضافه کنید. این به این دلیل است که بیشتر ترافیک شما بر روی یک دستگاه تلفن همراه ایجاد می شود. بنابراین، بازدید از سایت و خرید محصولات شما برای مشترکین شما آسان است. برای کاربران اینستاگرام که به تازگی با نام تجاری شما آشنا شده اند و برای اولین بار با حساب کاربری شما روبرو می شوند، این بخش بسیار مهم است.

پس از آن، اعلان‌ها را روشن کنید تا ببینید چه زمانی افراد عکس‌های شما را به اشتراک می‌گذارند یا روی آنها نظر می‌دهند. این به شما امکان می دهد سریعتر با آنها ارتباط برقرار کنید. برای فعال کردن اعلان‌ها، به تنظیمات و سپس تنظیمات اعلان را فشار دهید. از همه برای هر دسته انتخاب کنید.

بیو خود را به روز کنید

3. ترتیب فیلترها را تغییر دهید:

فیلترهای اینستاگرام سرگرم کننده هستند. انتخاب فیلترهای مناسب در واقع می تواند نماها و تعامل را تغییر دهد. مشخص شد که عکس‌های فیلتر شده ۲۱ درصد بیشتر از عکس‌های فیلتر نشده احتمال مشاهده و ۴۵ درصد بیشتر احتمال دارد که نظر بدهند. بنابراین، شما باید بفهمید که چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است.

همچنین، اگر زیاد از اینستاگرام استفاده می کنید، به احتمال زیاد چند فیلتر مورد علاقه دارید که همیشه از آنها استفاده می کنید و فیلترهای دیگری که هرگز آنها را لمس نمی کنید. اگر می‌خواهید ویرایش عکس را آسان‌تر کنید، می‌توانید ترتیب فیلترها را در فیلترها در پنجره ویرایش تغییر دهید. به این ترتیب می توانید مواردی را که بیشتر استفاده می کنید اولویت بندی کنید. به علاوه، حتی می توانید مواردی را که هرگز استفاده نمی کنید پنهان کنید.

برای مرتب کردن مجدد یا پنهان کردن فیلترها، به سادگی یک عکس را آپلود کنید و شروع به ویرایش آن کنید که انگار در حال ویرایش یک پست جدید هستید. وقتی به صفحه فیلترها رسیدید، به سمت راست گزینه های فیلتر بروید و روی Manage کلیک کنید. اگر می خواهید ترتیب فیلترها را تغییر دهید، کافی است انگشتان خود را روی سه خط خاکستری سمت راست نگه دارید. هر فیلتر را بر اساس یک نوع بکشید تا ترتیب آنها را تغییر دهید.

4. به دنبال کنندگان خود پاسخ دهید:

اطمینان حاصل کنید که به همه نظراتی که دریافت می کنید، چه مثبت و چه منفی، پاسخ می دهید، زیرا این بخش بزرگی در جذب مخاطبان شما است. همچنین از مردم برای نظرات محبت آمیز یا تگ کردن دوستان خود تشکر کنید. به نظراتی که در آن افراد از شما در مورد عکاسی یا کسب و کارتان سوال می پرسند، پاسخ دهید. اگر نظرات آنها را نادیده بگیرید، به آنها نشان می دهد که علاقه ای به ایجاد یک جامعه ندارید.

به آنها نشان دهید که به آنچه می گویند اهمیت می دهید. به نظرات پاسخ دهید، آنها را دنبال کنید و در مواردی که به اشتراک می گذارند در صورت لزوم مشارکت کنید. این منجر به ارتباطات قوی و تعامل بیشتر خواهد شد.

یک پیوند قوی ایجاد کنید

5. از زیرنویس استفاده کنید:

از عکس‌هایی استفاده کنید که دقیقاً نشان می‌دهد مشترکین چه چیزی از محصول شما دریافت می‌کنند. اگر نویسنده هستید، جلد کتاب خود را نشان دهید یا از عکس شخصی که کتاب شما را می خواند استفاده کنید. اگر شما یک تجارت الکترونیک هستید، لطفاً برخی از محصولات خود را به اشتراک بگذارید.

اگرچه اینستاگرام یک پلتفرم بصری است و کپشن عکس شما نقش بسیار زیادی در جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام دارد. یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن لایک و فالوور بیشتر برای عکس اینستاگرام خود استفاده از کپشن عکس است که سوال می پرسد. این یک راه عالی برای به دست آوردن نه تنها لایک در عکس ها، بلکه همچنین برای جلب نظر و تعامل است.

از عنوان استفاده کنید

6. از هشتگ های با کیفیت استفاده کنید:

اینستاگرام در هر پست حداکثر 30 هشتگ را مجاز می‌کند. با این حال، سعی کنید با محدود کردن تعداد هشتگ های زیر به 3، از هشتگ ها به طور موثر استفاده کنید. همچنین، استفاده از یک هشتگ مناسب در کپشن‌ها کمک می‌کند پست‌های شما توسط افراد بیشتری نسبت به فالوورهای شما دیده شود. بسته به صنعت، شما در هشتگ های محبوب اینستاگرام قرار دارید که می توانند برای نمایش بیشتر عکس های شما استفاده شوند. قبل از استفاده از هر هشتگ، مشخص کنید که از کدام هشتگ باید استفاده کنید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و تعامل را به حداکثر برسانید. برای یافتن هشتگی که ممکن است مخاطبان شما از آن استفاده کنند، تب Explore را در برنامه اینستاگرام کاوش کنید. وقتی هر هشتگی را جستجو می کنید، لیستی از هشتگ های مرتبط را در بالای صفحه به شما نشان می دهد.

به عنوان مثال، هنگامی که من #contentmarketing را در اینستاگرام جستجو می‌کنم، هشتگ‌های مرتبط مانند #وبلاگینگ، #محتوا، #کسب‌وکار و غیره را به من نشان می‌دهد.

هشتگ با کیفیت

7. یافتن کاربران پیشنهادی:

اگر در کسب و کار خود تازه کار هستید و نمی دانید چه کسی را دنبال کنید، از تنظیمات کاربران پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید. این برای شما بسیار راحت است و به شما کمک می کند تا کاربرانی با علایق مشابه پیدا کنید. این کاربرانی که شما شروع به دنبال کردن آنها می کنید، اغلب لطف می کنند و اگر عکس های شما را دوست داشتند، برند شما را دنبال می کنند.

کافیست اینستاگرام را باز کنید و با کلیک روی سمت راست ترین نماد در پایین، تنظیمات را وارد کنید. سپس در گوشه سمت راست بالای پروفایل اینستاگرام خود، روی نماد چرخ دنده کلیک کنید. “پیدا کردن و دعوت دوستان” را انتخاب کنید و در پایین “کاربران پیشنهادی” را پیدا کنید.

8. به ترتیب پست کنید:

با توجه به تعداد فالوورهای شما، باید پست خود را ادامه دهید. این به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد تا برند شما را به طور منظم ببینند. بنابراین، آنها بیشتر به مشتریانی مکرر تبدیل می شوند.

عناصر تعریف کننده برای حساب خود ایجاد کنید. اگر محتوای عکس‌هایتان، فیلترهایی که استفاده می‌کنید و نحوه شرح عکس‌هایتان مطابقت داشته باشید، به عنوان یک رهبر در یک زمینه خاص دیده می‌شوید. از هشتگ ها برای کمک به افرادی که به محتوای شما علاقه مند هستند کمک کنید تا فید اینستاگرام شما را پیدا کنند. به خاطر داشته باشید که هدف این است که عکس‌های شما در فید فالوورها ظاهر شوند تا بتوانند با آنها تعامل داشته باشند. هرچه بیشتر پست کنید، برند شما بیشتر برای فالوورهایتان قابل مشاهده است. اگر می خواهید به طور مداوم پست کنید و در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید، پست خود را با ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید. این بهترین راه برای ایجاد یک جامعه وفادار وفادار است.

9. زمان مناسب برای پست کردن را پیدا کنید:

قبل از ارسال پست در اینستاگرام، باید دو نکته را در نظر داشته باشید: منطقه زمانی مخاطبان و زمان هایی که اغلب اینستاگرام را چک می کنند. اصولاً همه کاربران ترجیح می دهند صبح و عصر به اینستاگرام نگاه کنند. به عنوان مثال، اگر با مشترکین اصلی در نیویورک یا لندن تجارت می کنید، پست را بر اساس آن منطقه زمانی در نظر بگیرید.

همه برندها زمان یکسانی برای ارسال در اینستاگرام ندارند. بنابراین، باید بررسی کنید که چه نوع عکس هایی را بیشتر دوست دارید و در مورد آنها نظر دهید. از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل عمیق استفاده کنید. به زمان فعال بودن هر پست توجه کنید. همچنین تصمیم بگیرید که تعداد پست های شما با چه تعداد دفعات باشد. شما باید حداقل 2-3 بار در روز پست کنید. موثرترین راه برای تعیین بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، بررسی عملکرد عکس های شما در زمان های مختلف روز است. اگر متوجه شدید که عکس‌هایی که در صبح پست می‌کنید به طور مداوم لایک‌ها، نظرات یا دنبال‌کنندگان بیشتری نسبت به عکس‌هایی که در بعدازظهر یا عصر ارسال می‌شوند، دریافت می‌کنند، برنامه اشتراک‌گذاری محتوا را بر این اساس تنظیم کنید.

ارسال زمان بندی عالی

10. از ویدئو نیز استفاده کنید:

علاوه بر تصاویر، اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای حداکثر 15 ثانیه را آپلود کنند. ویدیو اینستاگرام همچنین به برند خود کمک کنید تا در پلتفرم برجسته شود. همچنین یک راه عالی برای کسب و کارها برای ارتباط با طرفداران است. می توانید محصولات جدید معرفی کنید، توجه کارمندان را به خود جلب کنید، فرهنگ شرکتی را به نمایش بگذارید و لحظات پشت صحنه را به اشتراک بگذارید. از ویدیوهای کوتاه و ساده به عنوان کمپین های تبلیغاتی خود یا به عنوان تیزر برای محصولات بزرگتر استفاده کنید.

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای به اشتراک گذاری، درگیر کردن و برندسازی کسب و کار شما است. بنابراین، اگر هنوز استفاده از اینستاگرام را برای تجارت خود شروع نکرده اید، اضافه کردن آن را به عنوان اولویت بعدی خود در نظر بگیرید. لطفاً تجربه خود را در مورد آنچه به شما کمک کرد فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید در کادر نظر زیر به اشتراک بگذارید.

منبع

آداب اینستاگرام چیست؟ بایدها و نبایدها هنگام استفاده از اینستاگرام
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.