Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

آیا مدت زیادی است که از TikTok برای تجارت استفاده می کنید؟

پس چرا با پخش زنده TikTok در مرکز توجه قرار ندهید تا تعامل برند خود را در TikTok تقویت کنید؟

پخش زنده در TikTok به سازندگان و برندها فرصت عالی برای ارتباط با مخاطبان خود در زمان واقعی می دهد. می توانید جلسات پرسش و پاسخ را میزبانی کنید، نکات و ترفندها را به اشتراک بگذارید، یا پشت صحنه را نمایش دهید.

اگر نمی دانید چگونه در TikTok پخش زنده پخش کنید، پس به وبلاگ مناسبی برای شروع سفر خود آمده اید. ما همچنین بهترین نکات برای ایجاد جریان های زنده برنده TikTok را مورد بحث قرار خواهیم داد.

بغلتیم!

برای شروع پخش جریانی در TikTok به چند دنبال کننده نیاز دارید؟

متأسفانه، گزینه ویدیوی زنده TikTok برای همه در دسترس نیست.

برای باز کردن قابلیت پخش زنده در TikTok، باید موارد زیر را داشته باشید:

  • بیشتر از 1000 مشترکهمچنین
  • مال شما است سن باید 16 باشد یا بیشتر.

علاوه بر این، سازندگان بالای 18 سال می‌توانند هدایایی مجازی از افرادی که آن‌ها را به صورت زنده تماشا می‌کنند دریافت کنند. جالب اینجاست که این هدایای مجازی را می توان بعداً با پول واقعی مبادله کرد.

خوب، حالا که به اصول اولیه پرداختیم، اجازه دهید دوباره به موضوع اصلی برگردیم.

نحوه اجرای زنده در TikTok: فرآیند گام به گام

مرحله 1: برنامه TikTok را در تلفن همراه خود باز کنید و روی نماد “+” در پایین صفحه ضربه بزنید.

نماد حاضر

گام 2: صفحه دوربین داخلی روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. در اینجا، از پیمایش در پایین صفحه به سمت راست به گزینه “LIVE” بروید.

مرحله 3: در مرحله بعد، باید یک تصویر را انتخاب کنید و یک عنوان برای جریان خود بنویسید. حتما عنوان و تصویری را انتخاب کنید که توجه فالوورهای شما را به اندازه کافی جلب کند تا به جریان زنده بپیوندند. یاد آوردن عنوان دارای محدودیت 32 کاراکتر استبنابراین عنوان باید واضح و مختصر باشد.

برو زنده

مرحله 4: حالا فقط روی آنتن رفتن باقی مانده است. آماده شوید و روی «شروع پخش» کلیک کنید. به محض پخش زنده، مشترکین شما یک اعلان دریافت خواهند کرد. در حین پخش زنده، می توانید تنظیمات زیادی را در پخش انجام دهید، مانند چرخاندن دوربین، افزودن افکت ها، فیلتر کردن نظرات.

تلنگر دوربین

علاوه بر این، می توانید حداکثر 20 نفر را اضافه کنید تا یک جلسه زنده را با شما به اشتراک بگذارند. بیایید بررسی کنیم که چگونه آن را انجام دهیم.

چگونه در TikTok با شخصی زندگی کنیم؟

مزیت TikTok، همراه با پخش برنامه های انفرادی، این است که به شما امکان می دهد افراد دیگر را برای سازماندهی یک فضا دعوت کنید. شما می توانید حداکثر 20 مدیر را به طور همزمان دعوت کنید.

اکنون، این یک ویژگی جالب برای کسب‌وکاری مانند شما است که می‌خواهد جای پای خود را گسترش دهد. میزبانی مشترک با یک حساب کاربری در همان جایگاه به شما این امکان را می دهد که از مخاطبان جدیدی استفاده کنید.

بنابراین، چگونه می توان با شخصی در TikTok پخش زنده پخش کرد؟ مراحل ساده هستند.

  • ابتدا، تمام مراحل را برای پخش زنده در TikTok دنبال کنید. به صورت زنده، یک نماد گرد آبی و صورتی در گوشه پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد. می توانید روی آن کلیک کنید تا دیگران را دعوت کنید تا به عنوان میزبان مشترک به اتاق زنده شما بپیوندند.
  • در مرحله بعد، فهرستی از افرادی را خواهید دید که ویدیوی شما را درخواست کرده اند یا در حال تماشای زنده هستند. به سادگی افرادی را که می خواهید برای پیوستن به جلسه زنده خود دعوت کنید انتخاب کنید و روی افزودن کلیک کنید.
جلسه-زنده-و-کلیک کنید

همچنین به عنوان یک کاربر می توانید به پخش زنده شخص دیگری بپیوندید. برای این کار روی آیکون با دو شکلک در کنار قسمت نظر کلیک کنید. این درخواست برای اتصال به پخش ارسال می کند. اگر درخواست شما پذیرفته شود، به صورت زنده به هاست متصل خواهید شد. همچنین به دنبال کنندگان شما اطلاع داده می شود که شما در حال پخش زنده هستید.

8 بهترین روش برای عالی کردن TikTok شما

1. یک هدف برای ویدیوی زنده TikTok تعریف کنید

هر کاری که در زندگی، تجارت و حتی زندگی در TikTok انجام می دهیم، هدفی دارد.

پس هدف شما چیست؟

چه چیزی را می خواهید با مخاطبان خود به صورت زنده به اشتراک بگذارید؟

شما باید هدف خود را مشخص کنید تا مراحل بعدی را آسان تر کنید. این می تواند هر چیزی باشد؛ می‌توانید برای تبلیغ ویژگی جدید خود، هدایت ترافیک به سایر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، ایجاد تعامل، یا ایجاد یک انجمن، به صورت زنده پخش کنید.

2. یک موضوع را انتخاب کنید

هنگامی که هدف خود را مشخص کردید، موضوعی را انتخاب کنید که با هدف شما مطابقت داشته باشد و عنوان واضحی برای آن ایجاد کنید تا توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

پخش زنده در TikTok لازم نیست یک نمایش یک بار مصرف باشد. بنابراین مطمئن شوید که لیستی از موضوعات را یادداشت کرده اید تا جریان پخش شما ثابت باشد. علاوه بر این، می‌توانید یک موضوع گسترده‌تر را در 10 تا 15 دقیقه پخش زنده چندگانه در طول یک ماه یا یک هفته پوشش دهید و آن را سریال بنامید.

به عنوان مثال، اگر نماینده یک آژانس بازاریابی هستید و می‌خواهید با استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک تعامل داشته باشید، فهرستی از مزاحمت‌هایی که با آن‌ها سر و کار دارند تهیه کنید. هنگامی که از مشکلاتی که آنها با آن روبرو هستند آگاه شدید، در فواصل زمانی معین شروع به بحث در مورد این موضوعات به صورت زنده روی آنتن کنید.

3. ساختار جریان زنده خود را برنامه ریزی کنید

می‌دانم که برای زدن دکمه لایو و شروع چت کردن با فالوورهایتان، همه شما مشتاق هستید، اما ممکن است به آسانی یک برنامه ساختاریافته پیش نرود.

بنابراین، قبل از شروع پخش زنده در TikTok، همیشه برنامه‌ریزی کنید که چگونه شروع کنید، پایان دهید، و هر کاری را در این بین انجام دهید.

در اینجا چند اصل اساسی برای ساختار صحیح TikTok Live وجود دارد:

خودتان را معرفی کنید: اول از همه، TikTok خود را با معرفی خود و کارهایی که انجام می دهید تا ارتباط گرم و صمیمانه تر انجام دهید، شروع کنید.

یک موضوع را توسعه دهید: وقتی حداکثر تعداد افراد به شما ملحق شدند، به ما بگویید که در مورد چه چیزی به صورت زنده صحبت خواهید کرد.

قالب خود را از قبل برنامه ریزی کنید: با در نظر گرفتن موضوع، تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید ایده‌های خود را به مخاطب منتقل کنید. آیا این یک جریان آموزشی خواهد بود؟ آیا می خواهید آنها را به پشت صحنه ببرید؟ شاید یک جلسه پرسش و پاسخ ساده با مخاطبانتان؟

مدت زمان زندهپاسخ: همچنین باید برای مدت زمانی که می خواهید جلسات زنده را نگه دارید برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند درس های خود را کوتاه و دقیق نگه دارید. اگر چه پخش زنده TikTok به 60 دقیقه محدود شده است.من توصیه می کنم مدت زمان را حفظ کنید 30 دقیقه.

4. بهترین زمان را انتخاب کنید

در زمانی که هیچ بیننده ای روی پلتفرم معلق نیست، پخش زنده در TikTok منطقی نیست. شما باید هر پخش زنده TikTok را برای بهترین زمان برای ارسال در TikTok برنامه ریزی کنید. ارسال در بهترین زمان تضمین می‌کند که پخش‌های زنده شما تا حد امکان توسط افراد بیشتری دیده شود.

5. پخش زنده خود را زودتر از موعد تبلیغ کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا حداکثر ترافیک را به جریان ویدیوی زنده TikTok خود هدایت کنید، اعلام آن از قبل از طریق یک پست TikTok است.

این ترفند زمانی که کاربر ویدیوی ارسال شده شما را در حین پخش زنده شما ببیند و بتواند مستقیماً با نشان منحصر به فردی که در پیام شما ظاهر می شود وارد پخش شما شود، به خوبی جواب می دهد.

اما آیا ارسال اعلان‌ها و همچنین برنامه‌ریزی پخش زنده چندین بار در ماه خیلی سخت نخواهد بود؟

بله، خواهد شد. اما ما یک راه حل داریم.

SocialPilot، ابزار زمان‌بندی TikTok، به شما امکان می‌دهد پست‌های TikTok را از قبل ایجاد و زمان‌بندی کنید. با SocialPilot، می توانید زمان و تاریخ ارسال چندین پست را به صورت خودکار برنامه ریزی کنید. چرا از مزایای آزمایشی رایگان استفاده نکنید و خودتان آن را امتحان نکنید؟

6. صادق باشید

مهم نیست چقدر برنامه ریزی می کنید، در نهایت، باید در طول یک جلسه زنده TikTok راحت باشید. شما هرگز نمی توانید یک اسکریپت ایجاد کنید و آن را در طول یک جلسه زنده اسپری کنید. TikTok live از شما می‌خواهد تا حد امکان صمیمانه و معتبر باشید. بنابراین صدای فروش خود را پخش کنید و شروع به تعامل با بینندگان خود در سطح عمیق تری کنید.

7. مراقب جزئیات فنی باشید

چند جنبه فنی وجود دارد که باید قبل از زدن دکمه زنده به آنها توجه کرد.

رعد و برق مناسب: نور ضعیف می تواند تجربه بیننده را خراب کند. بنابراین مطمئن شوید که یا در اتاقی با نور مناسب بنشینید یا از نور اضافی استفاده کنید تا پخش خود را جذاب و سرگرم کننده کند.

تست صدا: صدای ضعیف بدتر از نور ضعیف است. مردم برای شنیدن حرف های شما به جلسه زنده پیوستند، نه سگ های همسایه که پارس می کنند یا وسایل نقلیه ساختمانی که بیرون از خانه شما کار می کنند. بنابراین قبل از شروع پخش، یک مکان آرام برای پخش جریانی پیدا کنید.

اتصال به اینترنت خوب: همیشه قبل از شروع پخش جریانی، بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت شما پایدار است یا خیر.

8. با فراخوانی برای اقدام پایان دهید

در پایان پخش زنده خود، فراموش نکنید که چرا از ابتدا شروع کردید. هدف خود را دوباره به خاطر بسپارید. و قبل از خداحافظی با مخاطبان خود، یک فراخوان برای اقدام مرتبط با هدف خود بدهید.

برای پخش زنده آماده شوید!

Tiktok Live یک ویژگی عالی برای ایجاد یک ارتباط معتبر و عمیق تر با مخاطبان شما است.

سر و صدا است و توانایی زیادی برای افزایش آگاهی از برند شما، ایجاد سرنخ و فرصت های تبدیل دارد.

اکنون که می دانید چگونه در TikTok استریم زنده انجام دهید، زمان آن رسیده است که با استفاده از تمام نکاتی که در بالا به آن پرداختیم، ساختار مناسب برای اولین پخش زنده TikTok خود را طراحی کنید.

و اگر در مورد TikTok جدی هستید و در استراتژی بازاریابی شما برجسته است، زمان آن فرا رسیده است که از SocialPilot برای مدیریت موثر حضور خود در TikTok و سایر پلتفرم ها استفاده کنید.

منبع

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چیست؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.