Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

از زمانی که این ویژگی در آگوست 2016 معرفی شد، Stories نحوه استفاده افراد و برندها از اینستاگرام را کاملاً تغییر داده است.

با بیش از 500 میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز از استوری استفاده می کنند، این فرمت فرصت های محتوای زیادی را برای بازاریابان باز کرده است: چه بخواهید تعامل را افزایش دهید، دنبال کنندگان خود را در پشت صحنه ببرید یا آخرین محصولات و فروش های خود را تبلیغ کنید، می توانید این کار را انجام دهید. همه اینها با استوری اینستاگرام.

اکنون می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را مستقیماً در بافر، وب یا دستگاه تلفن همراه خود برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کنید. اکنون با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه آن را امتحان کنید.

معرفی بافر برای استوری اینستاگرام

بافر به شما کمک می کند داستان های خود را آماده کرده و به اشتراک بگذارید با قطعیت.

با بافر، می‌توانید به راحتی داستان‌های خود را دوباره مرتب کنید و پیش‌نمایش کنید تا بدانید به ترتیب صحیح منتشر می‌شوند. می‌توانید برای جلوگیری از اشتباهات املایی که ممکن است هنگام ارسال پست‌های فوری اتفاق بیفتد، شرح‌ها را از قبل بنویسید. و هنگامی که زمان پست کردن فرا می رسد، تصاویر و ویدیوهایی را بر روی گوشی خود دریافت خواهید کرد، بنابراین نیازی نیست زمان خود را برای جستجو در رول دوربین خود تلف کنید.

Pinterest میزبان دومین نشست سالانه Pinterest تبلیغات جهانی است
حتما بخوانید

نحوه برنامه ریزی استوری اینستاگرام با بافر

با بافر، می‌توانید استوری‌های اینستاگرام خود را از قبل برنامه‌ریزی، مشاهده و زمان‌بندی کنید تا بتوانید با یک اعلان فشاری پست ارسال کنید.

می‌توانید پست‌های خود را استوری‌بورد کنید، شرح‌های پیش‌نویس ایجاد کنید و انتخاب کنید که چه زمانی می‌خواهید داستان‌های خود را پست کنید. سپس، زمانی که زمان ارسال است، بافر یک یادآوری با هر آنچه برای اشتراک‌گذاری استوری خود نیاز دارید برای شما ارسال می‌کند.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

1. تب Stories را باز کنید.

استوری ها صف خاص خود را در کنترل پنل Buffer Publish دارند. اگر یک حساب اینستاگرام متصل دارید، می توانید آن را در تب Stories پیدا کنید.

2. اضافه کردن به داستان

برای ایجاد یک داستان، “افزودن به داستان” را انتخاب کنید تا سازنده داستان باز شود.

3. فایل های رسانه ای را اضافه کنید

پس از باز شدن ویرایشگر Stories، کاری که باید انجام دهید این است که محتوای خود را آپلود کنید. برای آپلود تصاویر و ویدیوها از استوری خود، “Add Media” را انتخاب کنید. شما می توانید حداکثر 10 فایل رسانه ای را برای ایجاد یک داستان آپلود کنید.

4. داستان خود را سازماندهی کنید

فایل های رسانه ای را به ترتیبی که می خواهید بکشید و رها کنید تا بتوانید داستان خود را تجسم و سازماندهی کنید. وقتی پست کردن در اینستاگرام تمام شد، می‌توانید برش و موقعیت هر تصویر یا ویدیو را تنظیم کنید.

5. به هر فایل رسانه ای یک یادداشت اضافه کنید

هنگامی که ماوس خود را روی فایل رسانه ای دانلود شده قرار می دهید، از شما خواسته می شود یک یادداشت اضافه کنید. می‌توانید از یادداشت‌ها برای تهیه کپشن استفاده کنید یا به خود یادآوری کنید که استیکر، نظرسنجی، موسیقی یا هشتگ به پست اضافه کنید. هنگامی که برای تکمیل پست برای شما اعلان تلفن همراه ارسال می کنیم، یادداشت شما برای چسباندن آسان در کلیپ بورد شما کپی می شود.

چگونه یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شویم
حتما بخوانید

6. پیش نمایش داستان خود را

می توانید از دکمه پیش نمایش استفاده کنید تا ببینید داستان شما چگونه خواهد بود.

توجه داشته باشید: پس از اتمام پست کردن در اینستاگرام، می توانید هر تصویر یا ویدیو را تنظیم و تغییر موقعیت دهید.

7. برای داستان خود برنامه ریزی کنید

از دکمه تاریخچه زمانبندی برای باز کردن پنجره انتخاب زمان و تاریخ استفاده کنید. روز و ساعتی را که می‌خواهید استوری خود را پست کنید انتخاب کنید و ما یک اعلان فشاری به دستگاه تلفن همراه شما ارسال می‌کنیم و همه چیزهایی را که برای تکمیل پست خود در اینستاگرام نیاز دارید، ارسال می‌کنیم.

همچنین می‌توانید استوری‌ها را با استفاده از برنامه تلفن همراه Buffer زمان‌بندی کنید، که اگر قبلاً محتوایی را در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کرده‌اید، گزینه بسیار خوبی است.

چگونه برنامه ریزی استوری های اینستاگرام می تواند به کسب و کار شما کمک کند

استوری های اینستاگرام به ابزاری قدرتمند برای بازاریابان برای هدایت ترافیک، افزایش تعامل و حتی افزایش فروش تبدیل شده است.

اما داستان‌ها فقط 24 ساعت هستند و ایجاد و ارسال محتوای جدید هر روز می‌تواند کار بسیار دلهره‌آوری باشد. چه با تولید محتوا مشکل داشته باشید، چه تمام دارایی های خود را در یک مکان نگه دارید، یا فقط به یاد داشته باشید که هر روز آنها را در بین کارهای دیگر در تقویم خود پست کنید، برنامه ریزی می تواند کمک کننده باشد.

در اینجا فقط چند مورد از مزایای زمان بندی پست های استوری اینستاگرام آورده شده است:

1. داستان ها را به صورت آنلاین یا روی موبایل برنامه ریزی کنید

چه در حال حرکت باشید و چه پشت میزتان نشسته باشید، Buffer به شما امکان می دهد داستان های خود را برنامه ریزی و زمان بندی کنید تا از وب و موبایل (با استفاده از برنامه های Buffer) پست شوند. این کار باعث می‌شود در زمان مناسب پست استوری‌ها را برای شما آسان‌تر کند و به جای تهیه و برنامه‌ریزی استوری، زمان بیشتری را برای فکر کردن به محتوای خود و رسیدن به اهداف اینستاگرام خود آزاد می‌کند.

راهنمای اندازه تصویر، ویدیو و استوری اینستاگرام - به‌روزرسانی 2022
حتما بخوانید

2. آپلود انبوه تصاویر و ویدیوها

هنگامی که با برخی از مشتریان خود در مورد نحوه ایجاد داستان مصاحبه کردیم، یکی از بزرگترین چالش هایی که متوجه شدیم سازماندهی و ذخیره تمام عکس ها و ویدیوهایی بود که آنها می خواستند در داستان های خود بگنجانند.

با استفاده از Buffer for Instagram Stories، می توانید تا 10 دارایی را به صورت انبوه برای هر پست استوری برنامه ریزی شده آپلود کنید. دیگر نیازی به جستجوی دارایی ها در فایل ها یا دیسک های مختلف، یا ارسال همه چیز به فیلم قبل از انتشار نیست.

3. استوری بورد را بکشید

آیا می خواهید ببینید داستان شما چگونه به صورت زنده توسعه می یابد؟ بافر به شما امکان می دهد داستان خود را قبل از انتشار تجسم و سازماندهی کنید. هنگامی که همه فایل‌های رسانه‌ای شما آپلود شدند، می‌توانید فایل‌های رسانه‌ای را نیز بکشید و رها کنید تا داستان شما به ترتیبی که می‌خواهید منتشر شود.

علاوه بر آپلود رسانه در بافر، می‌توانید یادداشت‌هایی از جمله پیوندها و زیرنویس‌هایی را که می‌خواهید با هر قسمت از داستان خود پست کنید، اضافه کنید. نوشتن زیرنویس زودتر از موعد می تواند به جلوگیری از اشتباهات املایی کمک کند و مطمئن شوید که داستان شما دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اید پیش می رود.

هنگامی که یادداشت های خود را اضافه کردید، می توانید پیش نمایش داستان خود را نیز مشاهده کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب به نظر می رسد قبل از زمان ارسال.

با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه شروع کنید

بافر برای استوری های اینستاگرام در همه طرح های پولی موجود است. چه در Buffer تازه کار باشید و چه از قبل مشتری هستید، می‌توانید این ویژگی را همین حالا با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه آزمایش کنید.

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.