Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

بنابراین، شما زمان زیادی را صرف نوشتن یک پست وبلاگ فوق العاده کرده اید. شما آن را در وب سایت خود منتشر کرده اید، اما تعجب می کنید که چرا ترافیک کافی دریافت نمی کنید؟ آیا آن را به خوبی در پینترست تبلیغ کردید؟

اگر از خود می‌پرسید که دیگران برای دریافت ترافیک زیادی از Pinterest چه می‌کنند، چند استراتژی وجود دارد که باید دنبال کنید. افزایش ترافیک به پست وبلاگ شما برای بازگشت خوب سرمایه شما مهم است. Pinterest به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. در واقع، Pinterest یکی از بهترین منابع ترافیک رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود. همچنین یکی از بهترین سایت هایی است که افراد می توانند مقالات مورد نظر خود را مطالعه کنند. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ در این پست، 6 استراتژی برای کمک به استفاده از Pinterest برای افزایش بازدید وبلاگ خود خواهید یافت.

1. یک تابلوی وبلاگ در Pinterest ایجاد کنید:

اول از همه، شما باید یک تابلوی وبلاگ Pinterest برای پست های وبلاگ خاص خود ایجاد کنید. هنگامی که یک تابلوی وبلاگ ایجاد می کنید، دنبال کنندگان شما به راحتی می توانند پست های وبلاگ شما را پیدا کنند. همچنین به شما این امکان را می دهد که شروع به جمع آوری مشترکین وبلاگ کنید که به نوبه خود می توانند مشتری شوند. مطمئن شوید که نام صفحه وبلاگ Pinterest شما با نام صفحه وبلاگ شما مطابقت دارد. برای مثال، فرض کنید شما یک فروشگاه سرگرمی و وبلاگی در مورد صنایع دستی و پروژه های DIY هستید. بر این اساس، باید تابلوی وبلاگ Pinterest خود را با نام وبلاگ وب سایت خود نام گذاری کنید. در نتیجه، عناوینی مانند «کاردستی سرگرمی» یا «وبلاگ سرگرمی من» را انتخاب خواهید کرد.

نامگذاری تابلوی پینترست با کلمات کلیدی مرتبط باعث می شود تا در موتورهای جستجو ظاهر شود. همچنین، اگر پست های وبلاگ زیادی دارید، می توانید آنها را به دسته های مختلف تقسیم کنید. به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال اطلاعاتی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی باشد، تابلوی “بازاریابی رسانه های اجتماعی” کیم ممکن است ظاهر شود:

تابلوی پینترست با کلمه کلیدی

شما می توانید چیزهای زیادی را به صفحه وبلاگ خود پین کنید، از جمله:

    • نقل قول الهام بخش یا خلاصه وبلاگ
    • تصویر پست وبلاگ شما
    • به وبلاگ خود پیوند دهید

2. افزایش تعامل در Pinterest:

برای هر بازاریاب رسانه های اجتماعی، باید دنبال کنندگان خود را جذب کنید. این درست است اگر می خواهید پینرهای خود را به خوانندگان وبلاگ خود تبدیل کنید. با Pinterest، هرچه بیشتر با مردم ارتباط برقرار کنید، ارتباطات بیشتری را می توانید در وبلاگ خود ایجاد کنید. همچنین، هرچه بیشتر دوست داشته باشید، نظر بدهید یا کسب و کار خود را دوباره پیوند دهید، سود بیشتری خواهید داشت. در نتیجه، سود سهام برای مخاطب هدف شما قابل مشاهده تر می شود.

بنابراین چگونه می توانید در Pinterest مشارکت کنید؟ پینترست بهترین راه برای شناخت بهتر بازار و همچنین کمک به بازار برای شناخت بهتر شما است.

مثلا، مایکل فروشگاه ها 81 تابلوی مختلف Pinterest و نزدیک به 2000 پین ایجاد کرده اند. آنها مسابقات منظمی را برگزار می کنند و دائماً نکات مفیدی در مورد سوزن دوزی و سوزن دوزی ارائه می دهند. چیزی که آنها را متمایز می کند این است که چقدر با مشتریان خود درگیر هستند. آنها حتی تا آنجا پیش رفتند که “DIY & Craft” را ایجاد کردند تا پین ها و محصولات دنبال کنندگان خود را به نمایش بگذارند و از این طریق ترافیک را به وبلاگ خود جذب کنند.

تعامل را در پینترست افزایش دهید

نکات مشارکت در پینترست:

  • شما باید محتوای خوب را که منحصر به فرد و مرتبط باشد، لنگر بیاورید
  • به طور منظم و پیوسته با استفاده از ابزارهای بازاریابی Pinterest پین کنید تا پین های خود را در فیدهای فالوورهای خود مشاهده کنید.
  • فالوورهای خود را دنبال کنید
  • تابلوهای مشترکین و مخاطبین را برای ایده های محتوای خوبی که دوست دارند پیدا کنید.
  • اگر واقعاً فکر می‌کنید مخاطبین فالوورهایتان خوب هستند، دوباره پین ​​کنید، لایک کنید و روی آنها نظر بدهید.
  • سرنخ های تجاری و سایر محتوای عالی که دنبال کنندگان شما دوست خواهند داشت دوباره پین ​​کنید.

همچنین، از ابزارهای رایگان گزارش رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا بفهمید کدام محتوای Pin بیشترین تعامل را ایجاد کرده است و از این بینش هنگام ایجاد پین های آینده خود استفاده کنید.

3. یک دکمه «پیوست» به وبلاگ خود اضافه کنید:

هنگامی که یک دکمه “پین” را به وبلاگ خود اضافه می کنید، بازدیدکنندگان می توانند به راحتی پست وبلاگ شما را پین کنند. وقتی دکمه را به سایت خود اضافه کنید، تمام توضیحات و اطلاعات پین را دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، بازدید کننده می تواند به راحتی روی دکمه کلیک کرده و پست شما را پین کند. برخلاف سایر دکمه‌های اشتراک‌گذاری اجتماعی، باید دکمه «پیوست» را به طور جداگانه به هر پست وبلاگ اضافه کنید. با این حال، راه اندازی و نصب دکمه Pin بسیار ساده است. به نوبه خود، می توانید یک تصویر را انتخاب کنید و توضیحات پیش فرض را برای هر کسی که پست شما را از وبلاگ شما پین می کند، تنظیم کنید.

یک دکمه Pin it را به وبلاگ خود اضافه کنید

هنگامی که خواننده شما پست های وبلاگ شما را به اشتراک می گذارد، احتمال بیشتری وجود دارد که دنبال کنندگان خواننده شما آن را بخوانند. این مانند بازاریابی دهان به دهان برای وبلاگ شما است. بنابراین مهم است که مطمئن شوید که دکمه «پیوست» را به پست وبلاگ خود متصل کرده اید. اشتراک گذاری آن را در سایتی که بیشتر دوست دارند برای خوانندگان مشتاق خود آسان کنید.

مطابق با pinterest، دکمه های پین می توانند ترافیک زیادی را برای سایت شما ایجاد کنند. به عنوان مثال، من یک دکمه “پیوست” برای تصاویر جاسازی شده در پست های وبلاگ خود دارم. وقتی خواننده روی دکمه پین ​​در گوشه بالا سمت راست کلیک می کند، یک پین در سایت Pinterest خود ایجاد می کند. پین در پین های پینترست خواننده و همچنین در صفحه اصلی مشترک ظاهر می شود.

تجزیه و تحلیل ترافیک پینترست

4. یک هیئت مسابقه ایجاد کنید:

شما باید مسابقات سرگرم کننده و تعاملی ارسال کنید زیرا این یک راه عالی برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما است. مسابقات را مستقیماً در وبلاگ خود اجرا کنید و آنها را به یک تابلوی مسابقه خاص در Pinterest سنجاق کنید. هدف نهایی شما این است که ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، بنابراین آن را در سایت Pinterest خود تبلیغ کنید تا اعضای بیشتری داشته باشید.

مسابقات بسیار هیجان انگیز است. در نتیجه، آنها قطعا می توانند به شما کمک کنند تا ترافیک زیادی را به وبلاگ خود هدایت کنید. یک تابلوی پیام برای مسابقه ایجاد کنید و وبلاگ مسابقه خود را به آن پین کنید.

5. یافتن پست های وبلاگ خود را آسان کنید:

پست های وبلاگ شما به راحتی در وب سایت شما و همچنین موتورهای جستجو نمایه می شوند. بنابراین مطمئن شوید که هنگام قرار دادن پین وبلاگ در سایت از روش های خوب استفاده می کنید. اول از همه، باید مطمئن شوید که پین ​​های شما به راحتی قابل جستجو هستند. مطمئن شوید تنظیمات حساب شما به موتور جستجوی عمومی اجازه می دهد.

پین وبلاگ خود را به راحتی پیدا کنید
چند نکته در مورد نحوه ارسال پین در Pinterest:
    • مطمئن شوید که نام وبلاگ شما با نام تابلوی وبلاگ شما مطابقت دارد.
    • از کلمات کلیدی مناسب برای توصیف پست خود استفاده کنید
    • اگر نمی توانید راهی برای استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات خود پیدا کنید، از هشتگ استفاده کنید.
    • کلمات کلیدی را در تگ های “alt” تصویر خود قرار دهید.

6. از پین های توسعه یافته استفاده کنید:

Pinterest اکنون از انواع مختلفی از پین های غنی پشتیبانی می کند که به کسب و کار شما اجازه می دهد اطلاعات بیشتری را به پین ​​های شما اضافه کند. شش نوع پین وجود دارد: برنامه، فیلم، محصول، مقاله، دستور غذا و مکان. پین های مقاله حاوی داده های بیشتری نسبت به یک دکمه پین ​​ساده هستند. اگر پین شود، به طور خودکار اطلاعاتی مانند عنوان، نویسنده، پیوند و خلاصه داستان را اضافه می کنند. علاوه بر این، آنها شامل یک لوگو و توضیحات زیر تصویر هستند. پین‌های محصول برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بهترین هستند، زیرا ارزش و دسترسی را در جایی که کاربران می‌توانند محصولی را روی پین خریداری کنند، اضافه می‌کنند.

وقتی صحبت از هدایت ترافیک به سایت وبلاگ شما می شود، این مخاطبین واقعاً ترافیک شما را افزایش می دهند. برای افزودن Rich Pins به وب سایت خود فقط باید در Pinterest درخواست دهید. قبل از انجام این کار، باید یک سایت وبلاگ سازگار با Rich Pin داشته باشید. همچنین باید متا تگ های خاصی را در سایت خود قرار دهید. خواندن مقاله توسعه دهنده برای جزئیات بیشتر در Rich Pins در اینجا.

آیا استراتژی پینترست برای به اشتراک گذاشتن دارید؟

حتی با وجود اینکه در حال حاضر میلیون ها تصویر پین می شوند، جلب توجه و پین مجدد عکس های شما کار سختی نیست. شما فقط باید چیزهایی را به نمایش بگذارید که ممکن است جالب و کاربر پسند باشند. این پین ها به شما کمک می کنند تا ترافیک را به صفحه خود هدایت کنید. من می خواهم بدانم چگونه از Pinterest برای افزایش ترافیک وبلاگ خود استفاده می کنید. لطفا نظرات و تجربیات خود را در کادر نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

منبع

نکته پین: در حال حرکت با iOS 8 پین کنید
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.