Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

آیا برای درک اینکه چگونه پینترست می تواند به ارتقای تجارت الکترونیک شما کمک کند تلاش کرده اید؟ پینترست فرصت بزرگی را هم برای مشاغل مصرف کننده و هم برای مشاغل b2b فراهم می کند. این به طور فزاینده ای توسط مشاغل تجارت الکترونیک برای ترویج تجارت خود و همچنین محصولات استفاده می شود. این نه تنها به شما کمک می کند تا تعامل و فروش را افزایش دهید، بلکه می تواند به شما در ایجاد یک برند قوی کمک کند.


اگر تا به حال پینترست را نادیده گرفته اید، در اینجا چند آمار وجود دارد که به شما مکث می کند.

  • پینترست بیش از 75 میلیون کاربر ثبت شده دارد.
  • از نظر دریافت ترافیک، پینترست محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک اجتماعی در مقایسه با فیس بوک و توییتر است.
  • نزدیک به 80 درصد از کاربران آن زن هستند.
  • خریداران Pinterest 10% بیشتر احتمال دارد محصولات شما را بخرند.
  • خریداران به طور فزاینده ای از Pinterest برای یافتن محصولات مناسب استفاده می کنند.

اگر فکر می کنید Pinterest یک پلت فرم عالی برای کسب و کار شما است، راهنمای زیر را در مورد نحوه استفاده از Pinterest برای تبلیغ تجارت الکترونیک خود دنبال کنید.

1. محصول خود را در تابلوهای مختلف ارسال کنید:

اول از همه، باید با راه اندازی صفحه پینترست خود شروع کنید. همانطور که در سایت تجارت الکترونیک خود انجام می دهید، محتوای نمایه Pinterest خود را طبقه بندی کنید. تقریباً همه مشاغل تجارت الکترونیک با محصولات مختلف متعلق به دسته های مختلف سر و کار دارند. بنابراین، شما باید تابلوهای مختلفی را برای تعمیر دسته های مختلف کالا ایجاد کنید. اگر محصولات را دسته بندی کنید، نه تنها به مردم کمک می کند تا محصولات شما را ببینند، بلکه به آنها کمک می کند تا هیئت مدیره شما را بر اساس علایق خود دنبال کنند. به این ترتیب افراد می توانند دقیقاً محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند. آن را قانونی می کند خریداران در چهارراه شما

ببینید چگونه یکی از برندهای پیشرو تجارت الکترونیک از Pinterest برای ایجاد نام های موثر استفاده می کند. می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مانند «لباس زنانه» یا «طراحی اتاق خواب» یک تخته ساده انتخاب کنید. به‌علاوه، حتی می‌توانید آن را با استفاده از هر رویکرد فصلی مانند «آماده شدن برای جشنواره‌ها» یا ایده‌های دیگر، بسته به برند یا نیازهای کسب‌وکارتان، نامگذاری کنید.

محصولات خود را طبقه بندی کنید

2. محتوای جذاب و بصری را به اشتراک بگذارید:

پینترست یک پلتفرم بصری است. بنابراین، اشتراک گذاری مطالب جذاب، جذاب و جذاب بسیار مهم است. این کار مشترکین جدید را تشویق می کند تا محتوای مذکور را دوباره پین ​​کنند. کاربران پینترست عکس ها، نقل قول ها یا تصاویر الهام بخش را دوست دارند. با این حال، آنها باید بسیار مفید و آموزنده باشند. هنگام ارسال محتوا در Pinterest خلاق باشید و بررسی کنید که کدام نوع محتوا بیشتر از سایرین توجه مخاطبان هدف شما را جلب می کند. همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل Pinterest استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی بیشترین ترافیک را دارد. اگر یک دکمه پین ​​اضافه کرده باشید، می‌توانید ببینید که افراد چه چیزی را از وب‌سایت شما پین می‌کنند و دوباره از تخته‌های شما پین می‌کنند. از این اطلاعات برای ایجاد موارد بیشتر استفاده کنید.

3. هشتگ ها را در Pinterest فعال کنید:

مانند سایر شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام، می توانید هنگام ارسال پین های خود از هشتگ در پینترست استفاده کنید. این هدف مانند نظارت بر برندها و روندها عمل می کند. هشتگ ها برای اهداف جستجو عالی هستند و می توانند به شما در پیگیری پست های محتوا کمک کنند. با این حال، باید یک چیز را به خاطر بسپارید: هشتگ ها تنها زمانی مفید هستند که به توضیحات یا نام پروفایل اضافه شوند. همچنین، هشتگ ها قابل کلیک هستند و اگر می خواهید دامنه پین ​​را افزایش دهید، از هشتگ های ساده یا پرطرفدار استفاده کنید. وقتی روی یک هشتگ مشابه کلیک می کنید، پین شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. هشتگ ها تنها در صورتی موثر هستند که از هشتگ برای برندهای خاص استفاده کنید.

هشتگ را در پینترست فعال کنید

4. یک کلمه کلیدی مناسب به توضیحات اضافه کنید:

بسیار مهم است که هر پینی را که در حساب پینترست خود قرار می دهید توضیح دهید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که افرادی که پین ​​های پین شده به بردهای مختلف شما را مشاهده می کنند، درک بهتری از محصولات نمایش داده شده دارند. اگر کلمات کلیدی مرتبط را به توضیحات محصول خود اضافه کنید، افراد می توانند تصاویر محصول مشابه را جستجو کنند. به این ترتیب، موتورهای جستجو تصاویر Pinterest شما را با استفاده از توضیحات متنی انتخاب می کنند.

بنابراین هر زمان که توضیحاتی را برای پین های خود می نویسید، مطمئن شوید که از کلمه کلیدی استفاده می کنید که بیشتر افراد برای یافتن محتوای شما از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، اگر می خواهید زمانی که شخصی در وب جستجو می کند پین خود را در عنوان “شبکه های اجتماعی” نشان دهید، از کلمه “Social Media” در جایی در توضیحات پین خود استفاده کنید. به این ترتیب افراد به راحتی می توانند محتوای شما را پیدا کنند و فالوورهای بیشتری به دست آورند. هرچه تعداد فالوورهای بیشتری داشته باشید، توجه بیشتری را به خود جلب خواهید کرد.

یک کلمه کلیدی مرتبط اضافه کنید

5. از پین های توسعه یافته استفاده کنید:

پین های گسترش یافته بسیار مفید هستند. انواع مختلفی از پین های پیشرفته وجود دارد و آنهایی که بیشتر توسط صاحبان تجارت الکترونیک استفاده می شود، پین های محصول هستند. با Rich Pins، Pinterest می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد محتوایی که پین ​​می‌کنید به دست آورد و پین‌های شما را بسیار بهتر می‌کند!

پین های محصول خرید در پینترست را بسیار آسان تر می کند. برخلاف پین‌های معمولی، این پین‌ها نشان می‌دهند که کجا محصولی را که پین ​​می‌کنید، قیمت فعلی و یک لینک مستقیم به صفحه محصول خریداری کنید. علاوه بر این، قیمت پین محصولات به صورت لحظه ای به روز می شود و اگر هر کاربری پین محصولی را روی برد خود پین کند، به روز رسانی قیمت به او اطلاع داده می شود. به طور خلاصه، این یک راه عالی برای تبدیل بازدیدکنندگان به خریدار است.

پین های محصول خرید را آسان تر می کند

برای استفاده از Rich Pins، دو مرحله ساده را دنبال کنید:

1. متادیتای مناسب را در محتوای وب سایت خود قرار دهید. این ابرداده برای هر نوع پین توسعه یافته متفاوت است، بنابراین باید چندین نوع را به سایت خود اضافه کنید و Pinterest آنها را اولویت بندی می کند.

2. Rich Pins خود را احراز هویت کنید و برای دریافت آنها در Pinterest درخواست دهید. هنگامی که مرحله اول را کامل کردید، باید URL سایت خود را در صفحه اعتبارسنجی Pinterest وارد کنید تا مطمئن شوید که خطای ابرداده وجود ندارد. پس از آماده شدن همه چیز، می توانید روی “اعمال اکنون” کلیک کنید. چیزای بیشتری در موردش پیدا کن صفحه برنامه نویس Pinterest.

6. پین های خود را برنامه ریزی کنید:

مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، یک استراتژی اشتراک‌گذاری ثابت در پینترست برای افزایش فالوور شما مهم است. با استفاده از ابزارهای زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید با برنامه‌ریزی پیش از موعد محتوای خود و همچنین پخش یکنواخت پین‌های خود در طول روز در زمان و تلاش خود صرفه‌جویی کنید. با برنامه ریزی پین های خود در پینترست، می توانید به راحتی حضور خود را حفظ کرده و با مخاطبان خود درگیر شوید. بعلاوه، افزونه مرورگر SocialPilot برنامه‌ریزی هر چیزی را در Pinterest مستقیماً روی تابلوهای خود آسان می‌کند. چه بخواهید تصویر محصول یا محتوای خود را به اشتراک بگذارید، می توانید به راحتی استراتژی های پست خود را برای آینده مطابق با نیاز خود ایجاد کنید.

چطور انجام دادن شما کسب و کار تجارت الکترونیک خود را در پینترست تبلیغ کنید؟ چه ابزارهای Pinterest می تواند به شما در بهبود استراتژی بازاریابی Pinterest کمک کند؟ خوشحالم از شما و نحوه استفاده شما از این پلتفرم فوق العاده.

منبع

ساختن یک پینترست متنوع: گزارش گنجاندن و تنوع 2018
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.