Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

خارج از 1.1 میلیارد کاربر فعال در نزدیک به 150 کشور، کاربران TikTok در ایالات متحده بیش از 850 دقیقه در ماه را صرف این برنامه می کنند. این بدان معناست که از هر 10 کاربر TikTok 9 نفر از این برنامه چندین بار در روز استفاده می کنند.

همه اینها فوق العاده به نظر می رسد، اما سوال واقعی برای افرادی که در TikTok شروع به کار می کنند این است: چگونه می توانید توجه مخاطبان خود را به محتوای خود جلب کنید؟

چه بازاریابی برای مبتدیان باشد و چه برای برندها، راه های خلاقانه برای جذب دنبال کنندگان بیشتر TikTok بی پایان است.

از صاف کردن زمان‌بندی پست‌های خود تا ایجاد محتوای نهایی، می‌توانید با موفقیت انجمن TikTok خود را بسازید و مخاطبان خود را همیشه به محتوای خود علاقه مند کنید.

چرا TikTok اینقدر محبوب است؟

وقتی صحبت از تعامل و دستیابی به میان می‌آید، TikTok یک میدان بازی برابر برای بازاریابان است. تغییر به یک پلتفرم اکنون به برند شما به عنوان یک ابزار پیشگام در تغییر بازار برتری می دهد. بیایید نگاهی به چند دلیل بیاندازیم که چرا TikTok یک پلتفرم رسانه اجتماعی عالی برای بازاریابی است.

TikTok با سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا یوتیوب متفاوت است زیرا حساب‌های TikTok بدون فالوور می‌توانند میلیون‌ها بازدید داشته باشند در ویدیوی جدید به دلیل ویروسی بودن الگوریتم.

هر کسی می تواند یک شبه با ارسال یک ویدیو موفق شود. تا زمانی که محتوا مورد پسند مخاطبان قرار گیرد، این ویدیو درگیر خواهد شد.

  • اینفلوئنسر مارکتینگ TikTok

اینفلوئنسر مارکتینگ به دلیل ایجاد اعتماد موثر است. هر چیزی که یک اینفلوئنسر به اشتراک می گذارد توصیه یک دوست است، نه یک تبلیغ. زیرا TikTok به مراتب کمتر قابل فروش است و سبک شخصی خود را حفظ کرده است. از اینستاگرام

تجربه برجسته دیگر TikTok است. نرخ تعامل بالاتر در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی بستر، زمینه. بازاریابان می توانند با یک کمپین برنامه ریزی شده استراتژیک که توسط محتوای قانع کننده هدایت می شود، سر و صدای مورد نیاز خود را ایجاد کنند.

با استراتژی مناسب، مطمئناً فالوورها و تعامل بیشتری خواهید داشت.

در اینجا 7 نکته برتر برای انجام آن بدون هیچ تاکتیک مشکوک وجود دارد!

چگونه می توانید فالوورهای TikTok خود را افزایش دهید

1. با اینفلوئنسرها همکاری کنید

مشارکت با اینفلوئنسرهای TikTok به شما این امکان را می دهد که محتوای با کیفیت و ارزشمند را به مخاطبان هدف خود ارائه دهید. در عین حال، این محتوای چشمگیر توجه بینندگان شما را به خود جلب می کند و به شما کمک می کند اعتماد آنها را جلب کنید و منجر به مشارکت بیشتر و موارد زیر این به این دلیل است که محتوای تأثیرگذار با ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبان، استراتژی محتوای شما را غنی می‌کند. از نقاط قوت اینفلوئنسرها و انواع ویدیوهایی که ایجاد می کنند استفاده کنید.

ببینید Chipotle چگونه با سبک متمایز Zach برای ایجاد ویدیوهایی که شبیه جادو هستند همکاری می کند. در اینجا او به لباس فضایی خود “پریده” و بعداً کاسه، چیپس و پول خود را در هوا شناور می کند.

اگر بتوانید به طور مداوم با نام های محبوب شریک شوید، دنبال کنندگان شما نیز نسبت به محتوای شما وسواس پیدا می کنند! برای انجام چنین کاری با جستجوی اینفلوئنسرها در جایگاه خود شروع کنید همکاری با. می‌توانید از ابزار جستجوی کاربر TikTok استفاده کنید و افراد تأثیرگذار را بر اساس کشور، موضوع، میزان تعامل، اندازه حساب، میانگین بازدیدهای ویدیو، و نام یا نام کاربری جستجو کنید.

2. به طور مداوم پست کنید

نکته آزمایش شده و آزمایش شده TikTok این است که به طور مداوم پست کنید. به شدت توصیه می شود که محتوای اصلی را مرتباً ارسال کنید. توصیه می شود حداقل یک بار در روز پست کنید، اما برخی از کاربران Tiktoker مانند Krisel Lim روزانه 2 تا 5 ویدیو ارسال می کنند.

chrisellelim
چگونه نگاه کنیم

نکته مهم دیگری که هنگام ارسال پست باید به خاطر بسپارید، ارسال در زمان اوج مصرف است. اگر در زمان هایی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، پست ارسال کنید، دنبال کنندگان بیشتری در TikTok خواهید داشت. TikTok Analytics دسترسی به این داده ها را فراهم می کند.

الگوریتم TikTok

الگوریتم TikTok به پست هایی پاداش می دهد که تعامل و تعامل زیادی ایجاد می کنند. هرچه در برنامه پست‌های خود ثابت‌تر باشید و محتوای اصلی را بیشتر ارسال کنید، احتمال اینکه محتوای شما به سمت جلو حرکت کند بیشتر می‌شود.

فقط به یاد داشته باشید که از آنجایی که هر حساب TikTok متفاوت است، بهترین زمان برای ارسال پست از طریق آزمایش خواهد بود و احتمالاً هفته‌ها مطالعه نحوه واکنش مخاطبان به ویدیوهای شما.

3. از صداهای پرطرفدار استفاده کنید

TikTok یک دستگاه پرطرفدار است، به خصوص وقتی صحبت از موزیک ویدیو می شود. به همین دلیل است که بهتر است بدانید در مورد موسیقی روی پلتفرم چه خبر است و از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید. صداهای محبوب دائماً در حال تغییر هستند و بر اساس رفتار کاربر TikTok، ذخیره ویدیو، اشتراک گذاری و پخش است.

وقتی از صداهای محبوب در TikTok استفاده می کنید، شما شانس کشف ویدیوهای خود را افزایش دهید و امکان یافتن توسط سایر کاربران. آنها می توانند برای ویدیوهای شما قدرتمند باشند.

صداهای محبوب در صفحه #ForYou

این می تواند به شما کمک کند تا به صفحه #ForYou برسید. برخی از نمونه‌های صداهای محبوب TikTok که در فضای مجازی منتشر شده‌اند عبارتند از «Deja Vu» و «Leave the door open».

آدیسونر

درک نحوه استفاده از صداهای TikTok باید یکی از ساده ترین چیزها برای ایجاد خلاقیت در TikTok برای مبتدیان باشد. هنگامی که آن را به دست آوردید، می توانید از آن به عنوان یک ابزار رشد استراتژیک برای برند خود استفاده کنید.

Duo TikTok Trends

به عنوان مثال، Vessi، یک برند کفش جالب از کانادا، پروفایل TikTok خود را به سرعت با یک استراتژی منحصر به فرد هدایای دوتایی که UGC، درآمد و فالوور ایجاد کرد، رشد داد. این دوئت با آهنگ “اعتیاد عجیب من” اثر بیلی آیلیش همراه بود.

ویسی

استفاده از این صداها در ویدیوی بعدی TikTok، افراد بیشتری را به سمت خود جذب می کند. علاوه بر این، همه یک روند خوب را دوست دارند، درست است؟

برای اینکه ببینید چه صداهایی در TikTok محبوب هستند، کتابخانه صداهای TikTok را بررسی کنید. یکی از راه‌ها این است که پس از انتخاب نماد «+» از صفحه اصلی، روی «صداها» در بالای صفحه ضربه بزنید. راه دیگر این است که روی دسکتاپ خود وارد TikTok شوید و سپس روی Watch Now کلیک کنید و Discover را انتخاب کنید. لیستی از آهنگ های محبوب را مشاهده خواهید کرد.

4. از فیلترهای روند استفاده کنید

اگر می‌خواهید ویدیوهای TikTok خود را به سطح بالاتری ببرید، از فیلترهای پرطرفدار استفاده کنید. فیلترها محتوای خود را جذاب تر کنید و راهی سرگرم کننده برای افزایش حس و حال و هوای ویدیوی شما هستند. حتی می‌توانید چیزی به ویدیوهای خود اضافه کنید تا صدایی بیشتر داشته باشد.

فیلتر دیزنی

یکی از فیلترهایی که کاربران TikTok به آن وسواس دارند، فیلتر دیزنی است. اگر می خواهید خود را تبدیل به یک شاهزاده خانم یا شاهزاده کارتونی به سبک دیزنی کنید، این شانس شماست. و حدس بزنید، برای حیوانات خانگی نیز کار می کند!

فیلتر دیزنی

فیلترهای واقعیت افزوده

برای گسترش دامنه کمپین های TikTok خود، به ویژه برای مخاطبان جوان، مارک ها می توانند فیلترهای AR سفارشی (واقعیت افزوده) ایجاد کنند. این فیلترهای سفارشی می توانند فیلتر بازی کاربر یا عکس سلفی با امضای شخصی باشند.

آنها به عنوان یک استراتژی رشد شگفت انگیز هستند. با این لنزهای AR، کاربران می توانند مستقیماً با برند ارتباط برقرار کنند. حتی می توانید چالش های هشتگ را با فیلترهای واقعیت افزوده ادغام کنید تا تعداد زیادی بیننده را به سمت محتوای خود بکشانید!

هنگامی که Sports Direct خود را راه اندازی کرد کمپین #FlashofFutureآنها نه تنها یک چالش هشتگ را میزبانی کردند، بلکه فیلتر AR چشم نواز خود را نیز ایجاد کردند: افکت امضای آنها “Flash of the Future”. این بلافاصله آن را به فرصتی برای خرید با برند تبدیل کرد و در خوراک برجسته شد.

تجربه برند خرید

5. برداشت جدید از یک روند محبوب

از نقطه نظر بازاریابی، مهم است که از روندهای محبوبی استفاده کنید که برای برند یا کسب و کار شما بهترین کار را دارند. مشارکت در چالش یا گرایش TikTok به شما فرصتی می‌دهد که بیانیه‌ای بنویسید جنبه خنده دار خود را نشان دهید

SNL “سوئیچ را بچرخانید”

یک مثال عالی زمانی است که سناتور ایالات متحده الیزابت وارن میزبان چالش “Flip the Switch” در SNL بود. در مورد سرگرمی جدی صحبت کنید!

nbcanl

می‌توانید از یک هشتگ پرطرفدار ویدیویی درباره چیزی بسازید و سپس آن را به چالش تبدیل کنید. این می تواند به سرعت گلوله برفی داشته باشد و ویدیو فقط ویروسی می شود! چالش هشتگ می تواند برند شما را تبلیغ کند و یکی از راه هایی است که می توان برندها را در Tiktok تبلیغ کرد.

برندها معمولاً تماس‌های هشتگ مارک دار را در صفحات فرود خود اجرا می‌کنند و از طریق TikTok ترافیک، سرنخ و البته تبدیل ایجاد می‌کنند.

#InMyDenim توسط Guess

یکی از چالش های موفق هشتگ 6 روزه بود #inmydenim توسط Guess یکی از اولین شرکت هایی است که چالش هشتگ TikTok را راه اندازی کرد. Guess با اینفلوئنسرها برای ایجاد چالش #inmydenim همکاری کرد. کاربران فقط نحوه پوشیدن شلوار جین Guess را نشان دادند. این روند به محبوبیت تبدیل شده است و به 40 میلیون بازدید در TikTok رسیده است. این ویدیوها همچنان در حال افزایش لایک و بازنشر هستند.

inmydenim-call

با این حال، فقط به یاد داشته باشید که روندها به سرعت هر روز می آیند و می روند، بنابراین مهم است که در روندها سریع باشید تا محتوای خود را تازه و باطراوت نگه دارید. جستجوی محتوا با هشتگ های محبوب برای دستیابی فوری به مخاطبان جدید!

6. چیز جدیدی یاد دهید

از بین تمامی پلتفرم‌ها، TikTok به یک مرکز محبوب برای یادگیری چیزهای جدید و جالب تبدیل شده است. کلمات “این را در اینترنت فهمیدم” هرگز به این اندازه کاربردی نبوده است. هک زندگی، طراحی داخلی، یادگیری ایتالیایی، همگام سازی کامل لب، هر چه که باشد، TikTok همه چیز را دارد. TikTok بستر مناسبی برای ساخت فیلم های آموزشی است.

وقتی به دنبال کنندگان TikTok خود چیزهای مرتبط و جالبی را آموزش می دهید، ارزش ایجاد می کنید. آنها سپس محتوایی را که شما ایجاد می کنید پیش بینی می کنند عملکرد کلی محتوای شما را بهبود می بخشد و نامزدی همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود، به خصوص اگر تجربه خود را به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، هیرام، یک مربی مراقبت از پوست است که ویدیوهای بسیار مفیدی در مورد نحوه مقابله با بیماری های پوستی مانند آکنه قارچی ایجاد می کند.

چیز جدیدی یاد بده

7. نکات مفید را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری نکات ارزشمند در مورد TikTok باعث افزایش تعامل می شود. با به اشتراک گذاشتن افکار خود می توانید بخشی از خود را که شخصی و واقعی است آشکار کنید. شما شروع کننده مکالمه خواهید بود و از آنجایی که مردم هوس مکالمات معنادار دارند، متوجه خواهید شد پاسخگویی و تعامل با فالوورهای شما حتی بیشتر.

دکتر جولی اسمیت از بریتانیا از TikTok برای مشاوره سلامت روانی و عاطفی استفاده می کند. تاکنون، ویدیوهای مشاوره او بیش از 11 میلیون لایک از کاربران دریافت کرده است.

Dreulismith

نکات TikTok

TikTok یک حساب کاربری جدید به نام “نکات TikTok“، با تاکید بر اهمیت حفظ حریم خصوصی، امنیت و نگرش مثبت. این حساب دارای تأثیرگذاران TikTok است که ارائه می دهند پیام های سلامت و ایمنی کاربر مخصوصاً با مخاطبان جوانتر برنامه.

به عنوان مثال، این ویدیو از کاربران می خواهد که اسکرول را متوقف کنند و به بیرون بروند.

نکات tiktok

خلاصه کردن

با مثال ها و نکات بالا، مطمئناً توجه مخاطبان خود را به خود جلب خواهید کرد. کار سختی می خواهد تا دنبال کنندگان TikTok محتوای شما را دوست داشته باشند. اما ارزشش را دارد. اگر دنبال کنندگان بیشتری در TikTok می خواهید، به خلاقیت و پشتکار نیاز دارید.

یکی دیگر از مواردی که حضور شما را در TikTok گسترش می دهد، پست کردن مداوم است. به دنبال کنندگان خود چیزی را بدهید که مشتاقانه منتظر آن هستند تا با مجموعه محتوای شما بیشتر آشنا شوند. از ابزارهای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی مانند SocialPilot برای برنامه ریزی و ارسال منظم استفاده کنید.

منبع

قرقره های اینستاگرام در مقابل Tiktok: تفاوت هایی که باید مراقب آنها بود
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.