Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

آیا از توییتر برای بازاریابی تجاری استفاده می کنید؟ آیا نمی دانید چگونه از توییتر برای افزایش ترافیک وبلاگ خود استفاده کنید؟ جذب ترافیک به وبلاگ شما به همان اندازه برای موفقیت وبلاگ شما مهم است. توییتر مفیدترین پلتفرم برای افزایش ترافیک است زیرا یک سرویس مبتنی بر لینک است و بسیاری از مردم دوست دارند روزانه توییت کنند. بنابراین از این فرصت استفاده کنید و شروع به تبلیغ وبلاگ خود در توییتر کنید. با بیش از 313 میلیون کاربران فعال ماهانه توییترشما همچنین می توانید بسیاری از دنبال کنندگان جدید را از طریق توییتر پیدا کنید.

اگر از توییتر به خوبی استفاده کنید، می تواند ترافیک زیادی را به وبلاگ شما برساند. فقط توییت کردن عنوان پست وبلاگ خود با پیوند به سایت شما کار نخواهد کرد. شما باید فعال و خلاق باشید. همچنین، در همان زمان، باید با افراد بیشتری در توییتر تعامل داشته باشید. در این پست به چند نکته اشاره کرده ام که به شما در این امر کمک می کند ترافیک بیشتر از توییتر.

1. از یک توییت کوتاه استفاده کنید:

اول، خود توییت بسیار کوتاه است. با این حال، گاهی اوقات یک جمله کوتاه حاوی کلمات کمتر می تواند موثرتر از یک جمله طولانی تر باشد. من چندین وبلاگ نویس با فالوورهای زیاد را مشاهده کرده ام که اغلب از توییت های کوتاه برای تبلیغ پست های وبلاگ خود استفاده می کنند. با این حال، شما باید خلاق نیز باشید. بنابراین، نیاز شدیدی به توییت کردن در مورد چیزی که دنبال کنندگان شما ممکن است به آن علاقه مند باشند وجود دارد.

شما باید حس کنجکاوی را برانگیزید و این کار فقط با استفاده از آن امکان پذیر است توییت های خلاقانه کوتاه کلمات قوی داشته باشید نوشتن محتوای جذاب با 140 کاراکتر یا کمتر می تواند چالش برانگیز باشد. یک توییت کوتاه با کمتر از 100 کاراکتر، 21 درصد بیشتر درگیر می شود. بنابراین، شما باید هر کلمه را در نظر بگیرید. هر زمان که پست های وبلاگ خود را توییت می کنید، به یاد داشته باشید که لازم نیست به عنوان پست خود بچسبید.

چگونه در توییتر رهبری فکری را توسعه دهیم
حتما بخوانید

عنوان اصلی مقاله او Who’s Who در Coolest Innovation Hub بروکلین است. باید خودت امتحان کنی پست وبلاگ خود را بگیرید و سه نوع مختلف توییت کوتاه بنویسید. براشون بنویس و نتیجه رو ببین

2. آمار و نقل قول ها را روشن کنید:

مردم عاشق خواندن آمار هستند. اگر مقاله شما اطلاعات آماری جالبی دارد، در مورد آن توییت کنید. همچنین می توانید از اعداد و نمادها با هم استفاده کنید. این به این دلیل است که تأثیر بیشتری ایجاد می کند و توجه خواننده را نسبت به استفاده از حروف به خود جلب می کند. در نتیجه، اعداد و نمادها باعث برجسته شدن توییت شما می شوند و فالوورهای شما وارد جدول زمانی خود می شوند.

در اینجا یک نمونه از فوربس است. آنها از “82٪ از کل ویزای کار “ماهر” خارجی صادر شده برای افرادی از هند یا چین در سال 2016 استفاده می کنند و شامل اعداد و نمادها برای انتقال واقعیت شگفت انگیز از مقاله خود هستند.

نقل قول ها معمولاً در توییتر به خوبی کار می کنند. بنابراین به مشترک خود پست وبلاگ خود را امتحان کنید. نقل قول ها یا انتخاب های جالب از پست وبلاگ خود را وارد کنید. سعی کنید یک نقل قول کوتاه پیدا کنید که به محتوای پست شما طعم بدهد.

این نمونه از یک پست وبلاگی را که ریچارد هیوز برای “پنج چیزی که باید در یک جلسه انضباطی به خاطر بسپارید” نوشته و سپس توییت کرد را بررسی کنید:

اگر فالوورهای شما نقل قول شما را دوست داشته باشند و آن را ریتوئیت کنند، قطعا به سایت شما خواهند رفت.

3. از هشتگ خلاقانه استفاده کنید:

هشتگ ها یک راه عالی برای ارتباط با کاربران توییتر غیر از دنبال کنندگان شما هستند.. راه‌های بسیار خوبی برای استفاده از هشتگ‌ها در هنگام توییت کردن برای بازگرداندن ترافیک به وبلاگتان وجود دارد. در اینجا دو نمونه آورده شده است.

از هشتگ های مضمون استفاده کنید:
اگر می خواهید وبلاگ، کتاب الکترونیکی، برند یا وب سایت خاص خود را تبلیغ کنید، می توانید ایجاد کنید مال خودت برای آن هشتگ کنید در این مثال، A Couples Adventures از هشتگ برند استفاده می کند. آنها از #ماجراجویی، #سفر، #سرگرمی، هشتگ عمومی که برای تبلیغ برند خود ایجاد کرده اند استفاده می کنند. آنها همیشه در تمام شبکه های اجتماعی از توییتر گرفته تا +Google از آن استفاده می کنند.

می توانید از این تکنیک برای کل پست وبلاگ خود در وب سایت خود یا برای رویدادهای خاص مانند مسابقه در وبلاگ خود استفاده کنید. این ترفند به شما کمک می کند تا علاقه بیشتری به محصولات یا خدمات خود داشته باشید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

از هشتگ های عمومی مرتبط با پست ها استفاده کنید:
یک هشتگ به موضوعات وبلاگ خود اضافه کنید. این کار باعث می شود توییت شما توسط سایر کاربران توییتر که به دنبال موضوعاتی هستند که درباره آنها پست کرده اید دیده شود.

به عنوان مثال، خوک مرواریدی در مورد وبلاگ خود می نویسد. آنها با استفاده از هشتگ موضوعات وبلاگ با خواننده در توییتر ارتباط برقرار می کنند. در این صورت از #سرمایه گذاری، #مالی شخصی، #مالی و #سهام استفاده می کنند.

4. توییت خود را به درستی برنامه ریزی کنید:

آیا در زمان اشتباه توییت می کنید؟ توییتر در زمان مناسب برای دریافت حداکثر ترافیک از توییتر بسیار مهم است. اگر زمانی که اکثر فالوورهای توییتر شما آفلاین هستند توییت می کنید، تلاش شما بی فایده خواهد بود. از این رو، با ارسال توییت ها در زمان مناسب، توییت های شما بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و می توانید نتایج بهتری بگیرید. برخی از ابزارهای رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند توییت های خود را در زمان مناسب برنامه ریزی کنید.

توییت در زمان مناسب

با استفاده از ویژگی های زمان بندی SocialPilot، می توانید یک پست در صف را در چندین حساب توییتر برنامه ریزی کنید. با این کمک می توانید به راحتی پست های خود را با استفاده از متن، تصاویر و لینک ها ایجاد و زمان بندی کنید. در پست قبلی وبلاگم توضیح دادم که چگونه تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهیم. بنابراین این ابزار واقعا در زمان شما صرفه جویی می کند و همچنین به افزایش تعامل کمک می کند.

5. از @mentions استفاده کنید:

اگر فالوورهای شما متوجه توییت های شما نشدند، قطعا می توانید برای جلب توجه افراد را در توییت های خود ذکر کنید. این ذکر اساساً شامل نام کاربری @ کاربر توییتر به عنوان بخشی از توییت است. با آنها می توانید مستقیماً برای دنبال کنندگان، مشتریان یا هر کسی در توییتر توییت کنید.

می توانید از @mention به روش های مختلفی استفاده کنید. اگر هر وبلاگ نویس، شرکت یا مشتری در مورد پست وبلاگ شما نظر می دهد، آنها را در یک توییت با پیوندی به پست خود ذکر کنید. آنها نه تنها از ذکر این موضوع قدردانی خواهند کرد، بلکه ممکن است فقط توییت شما را برای فالوورهای خود بازتوییت کنند. در نتیجه توجه خود را چندین برابر افزایش می دهید.

در این مثال، امیلی هندرسون در پست خود از سوزی براون نام می برد.

همچنین، باید افرادی را ذکر کنید که نظرات خوبی در پست وبلاگ شما گذاشته‌اند، زیرا این بهترین راه برای تشکر از خوانندگان وبلاگ شماست. همچنین، این یک حرکت خوب است که به احتمال زیاد باعث بازتوییت فالوورهای آنها می شود. منشن‌ها همچنین می‌توانند به شما در ایجاد مخاطبین جدید کمک کنند و همچنین به شما در افزایش فالوورهای توییتر کمک کنند.

بنابراین چگونه از توییتر استفاده می کنید؟ آیا هیچ یک از این نکات ساده توییتر را امتحان کرده اید؟ چه چیزی برای شما کار کرد؟ در نهایت، اگر نکات دیگری دارید، لطفاً آنها را در کادر نظر زیر به اشتراک بگذارید. دوست دارم از شما بشنوم!

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.