Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

به نظر نمی رسد که کلمات در اینستاگرام معنی خاصی داشته باشند زیرا این یک پلت فرم رسانه اجتماعی بصری است. کاملا درست نیست. یک امضای خوب نه تنها می تواند تعامل، تبدیل و فروش را افزایش دهد، بلکه می تواند شما را از هزاران برند دیگر متمایز کند و یک جامعه وفادار بسازد.

شاید زمانی که در حال طراحی محتوا برای اینستاگرام هستید، در درجه اول سعی می کنید روی تصاویر بصری تمرکز کنید. اما برخی هنگام ایجاد محتوای اینستاگرام، ابتدا یک کپشن می‌آورند و تنها پس از آن تصویری را برای آن انتخاب می‌کنند.

اگر شما یکی از کسانی هستید که نمی توانید به راحتی کپشن اینستاگرام بسازید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

در این مقاله در مورد:

  • ویژگی های کپشن اینستاگرام;
  • چگونه یک کپشن جذاب برای اینستاگرام داشته باشیم;
  • توصیه هایی برای استفاده در هنگام ایجاد امضا؛
  • نمونه هایی از کپشن های عالی اینستاگرام.

کپشن اینستاگرام چیست؟

عنوان اینستاگرام توضیح یا توضیحی درباره یک رسانه اینستاگرام است که زمینه بیشتری را ارائه می دهد. کپشن های اینستاگرام همچنین می توانند شامل ایموجی ها، هشتگ ها و تگ های سفارشی باشند.

نحوه فروش در اینستاگرام: راهنمای نهایی برای خرید اینستاگرام در سال 2022
حتما بخوانید
منبع تصویر

کپشن‌های اینستاگرام نمی‌توانند حاوی لینک‌های قابل کلیک باشند، بنابراین نمی‌توانید فالوورها را مستقیماً از روی کپشن دعوت کنید تا از سایت خود بازدید کنند. در عوض، می‌توانید پیوندی به بیو اینستاگرام یا استیکر سفارشی برای استوری خود اضافه کنید.

💡 خواندن توصیه می شود: اینستاگرام در حال حذف لینک های سوایپ به نفع استیکرهای لینک است

محدودیت کاراکتر کپشن اینستاگرام

کپشن اینستاگرام دارای محدودیت کاراکتر 2200 است که حدود 300 کلمه است. هنگام ایجاد یک پیام طولانی در یادداشت های خود یا سایر برنامه های ویرایش متن شخص ثالث، باید این را در نظر داشته باشید.

Combin Scheduler به شما اجازه نمی دهد فراموش کنید که چند کاراکتر دیگر می توانید بنویسید

اگر می خواهید داستانی را به دنبال کنندگان خود بگویید که بیش از این تعداد کاراکتر است، می توانید بخشی از آن را به عنوان پست چرخ فلک اضافه کنید. بنابراین شما حتی توجه بیشتری را جلب کند به پست

چگونه در اینستاگرام یک کپشن جذاب داشته باشیم؟

از نظر فنی، یک پست اینستاگرام می تواند بدون شرح انجام شود – می توانید یک پست را بدون شرح منتشر کنید. با این حال، اگر یک اینفلوئنسر هستید یا یک حساب تجاری دارید، توصیه می کنیم علاوه بر تصویر، چیزی بنویسید.

در اینجا این است که وقتی ایده هایتان تمام شد چه کاری انجام دهید.

از مخاطبان خود بپرسید

و وقتی می گوییم «بپرس»، منظورمان چند چیز است.

در حالت ایده آل، باید مخاطبان هدف خود را به اندازه کافی بشناسید تا محتوایی را که می خواهند ببینند به آنها ارائه دهید، اما اشکالی ندارد که از آنها بپرسید که آیا خودتان نمی توانید چیزی را ارائه دهید.

در یک پست یا داستان، از فالوورهای خود بپرسید که در آینده چه چیزی می خواهند ببینند و برنامه ای تهیه کنید که باید در پست های بعدی خود به آن بپردازید.

علاوه بر این، شما می توانید از مخاطبان خود بخواهید کاری را در کپشن انجام دهند یا نظر آنها را جلب کنید. به عنوان مثال، از یکی از دوستانتان بخواهید که شما را تگ کند، یا از آنها بپرسید که در مورد قسمت جدیدی از یک سریال تلویزیونی موفق چه نظری دارند.

منبع تصویر

فراموش نکنید که با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید – پرسیدن نظرات آنها و اضافه کردن سؤالات نه تنها تضمین می کند که هیچ ایده ای از دست ندهید، بلکه مخاطبان خود را نیز علاقه مند می کند. در حقیقت برای صحبت با او

قبل از انتخاب یکی، چندین برچسب بیابید

آیا تا به حال چیزی برای گفتن به ذهنتان خطور کرده است بعد از آیا پست قبلا منتشر شده است؟ اگر چنین است، پیشنهاد می کنیم ابتدا طوفان فکری داشته باشید و سپس تمام ایده هایی را که در مورد نحوه امضای یک نشریه خاص به ذهنتان می رسد، یادداشت کنید. به همین دلیل مفید است که از قبل یک برنامه محتوایی داشته باشید و پست های خود را برای انتشار در زمان های خاص برنامه ریزی کنید.

منبع تصویر

💡دریابید که چگونه Combin Scheduler می تواند کمک کند وقتی نوبت به برنامه ریزی محتوا می رسد! Combin Scheduler یک ابزار دسکتاپ است که به شما امکان می دهد یک پست را برنامه ریزی کنید و فورا پست ها و استوری ها را منتشر کنید، در اینستاگرام مجددا پست کنید و یک لینک به بیو خود اضافه کنید تا در کنار پست یا استوری شما ظاهر شود. همچنین به شما امکان می دهد پیش نمایش مش خود را مشاهده کنید.

شبکه اینستاگرام خود را در Combin Scheduler پیش‌نمایش کنید.

ساختار امضا را در نظر بگیرید

اگر می‌خواهید یک پست طولانی را به اشتراک بگذارید، تعریف ساختار پست از قبل مفید است: آنچه در مقدمه، متن، نتیجه‌گیری، و آنچه به عنوان دعوت به عمل اضافه می‌کنید، بنویسید. . یک طرح کلی تهیه کنید و هر چیزی را که می خواهید بگویید فهرست کنید. به این ترتیب مطمئن می شوید که هنگام برش نهایی قبل از انتشار چیزی را فراموش نکنید.

منبع تصویر

و فراموش نکنید که مهمترین اطلاعات را در ابتدای امضا قرار دهید.

صدای برند خود را دنبال کنید

برای متمایز شدن از هزاران برند و شرکت دیگر، مهم است که نه تنها در ظاهر خود، بلکه در نحوه صدایتان نیز ثابت قدم باشید.

منبع تصویر

اگر خود را نساخته اید صدای برند با این حال، سعی کنید لیستی با صفت هایی تهیه کنید که نحوه شما را مشخص کند خواستن صدا: حرفه ای، خنده دار، معتبر و غیره. این به شما کمک می کند صدای خود را در طول استراتژی ارتباطی خود ثابت نگه دارید.

از یک فراخوان برای اقدام استفاده کنید

ناگفته نماند، اما اگر می خواهید مردم پس از دیدن پست شما کاری انجام دهند، فقط بپرسید. کار میکند! اگر می خواهید افراد از سایت شما بازدید کنند، آنها را به لینک موجود در بیو خود هدایت کنید.

منبع تصویر

کپشن های اینستاگرام: بهترین روش ها

از فونت های سفارشی استفاده کنید

فونت های سفارشی که با فونت های بومی اینستاگرام متفاوت هستند توجه را به خود جلب می کنند. در مورد نحوه نوشتن با فونت های مختلف در کپشن اینستاگرام با استفاده از Combin Scheduler بخوانید.

می‌توانید از این فونت‌های سفارشی یا در Combin Scheduler هنگام ایجاد پست دسک‌تاپ استفاده کنید، یا می‌توانید یک برنامه تلفن همراه شخص ثالث را روی تلفن هوشمند خود نصب کنید و یک صفحه کلید سفارشی را در آنجا اضافه کنید. به این ترتیب شما همیشه به فونت های مختلف دسترسی خواهید داشت.

شکلک ها را قرار دهید

اینکه آیا از شکلک‌ها در زیرنویس استفاده کنید یا نه، باید با توجه به صدای برند و دستورالعمل‌های سبک تعیین شود. اگر صدای شما با ایموجی ها خوب است و به نظر نمی رسد که آنها را از برند دیگری قرض گرفته اید، آنها را به امضای خود اضافه کنید: آنها به شما کمک می کنند تا امضای خود را برجسته و جذاب کنید.

منبع تصویر

نقل قول ها، حقایق، آمار و نتیجه گیری را اضافه کنید

اگر اصلاً نمی دانید چه چیزی را منتشر کنید و باید چیزی را به برنامه محتوا اضافه کنید، همیشه می توانید به محتوای شخص دیگری – نقل قول ها، مطالعات، آمار، حقایق شناخته شده با نظر، نتیجه گیری خود مراجعه کنید. اگر از آنها استفاده می کنید، حتماً به نویسنده اعتبار دهید یا آنها را در امضای خود تگ کنید.

کپشن اینستاگرام: جمع بندی

کپشن اینستاگرام گاهی اوقات می تواند مشکل ساز باشد، به خصوص اگر طرفدار نوشتن نباشید. راز این است که هرگز زیرنویس را به عنوان یک چالش، بلکه به عنوان فرصتی برای خلاقیت نگاه نکنید. اگر عنوانی به ذهنتان نمی رسد، همیشه می توانید برای الهام گرفتن و مشاوره به این مقاله بازگردید.

📌 Combin را فالو کنید لینکدین، یوتیوب، توییتر، Redditو به حرف ما گوش کن پادکست ها!

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.