Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اینستاگرام در حال بازگرداندن جدول زمانی است و به کاربران، برندها و سازندگان اجازه می دهد بین دو گزینه یکی را انتخاب کنند. موارد دلخواه همچنین بعد که اساساً توصیه هایی برای کانال شما بر اساس علایق و اکانت های دنبال کننده شما هستند.

منبع تصویر

با توجه به آنها بیانیه مطبوعاتیشرکت تفاوت بین این دو را به شرح زیر بیان می کند:

  • موارد دلخواه آخرین اخبار را از حساب هایی که انتخاب می کنید، مانند بهترین دوستان و نویسندگان مورد علاقه خود، به شما نشان می دهد. علاوه بر این نمای، پیام‌های حساب‌های موجود در موارد دلخواه نیز در فید اصلی شما بالاتر ظاهر می‌شوند. می توانید حداکثر 50 حساب به لیست خود اضافه کنید. همانطور که با نماد ستاره نشان داده شده است، پست های حساب های موجود در لیست علاقه مندی های شما نیز در فید اصلی شما بالاتر ظاهر می شوند.
  • بعد پیام های افرادی را که دنبال می کنید به شما نشان می دهد. هم موارد دلخواه و هم اشتراک‌ها، پیام‌ها را به ترتیب زمانی به شما نشان می‌دهند تا بتوانید به‌سرعت پیگیر باشید.

برای استفاده از موارد دلخواه و فالو، روی اینستاگرام در سمت چپ بالای صفحه اصلی کلیک کنید تا آنچه را که می بینید انتخاب کنید.

منبع تصویر

توجه به این نکته ضروری است انتخاب پیش فرض برای کاربران یک کانال الگوریتمی باقی خواهد مانداین بدان معناست که کاربران احتمالاً محتوای برند را در نهایت بیشتر می‌بینند، نه کمتر.

تایم لاین اینستاگرام برای کسب و کار شما چه معنایی دارد؟

به طور معمول، نوآوری به این معنی است که اینستاگرام برای تبلیغات بیشتر فشار می آورد، زیرا افزایش رقابت برای جلب توجه کاربران ناشی از محتوای اضافه می تواند تأثیر تبلیغات را کاهش دهد.

ممنوعیت سایه اینستاگرام چیست و چگونه از آن اجتناب کنیم؟
حتما بخوانید

طرح جدید همچنین به کاربران اجازه می دهد تا فید خود را بر اساس مرتب کنند توصیه ها. اگر روی ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز کنید، شانس خوبی برای دریافت توصیه ها و در نتیجه دستیابی به افراد بیشتری وجود دارد.

برای شما، این رویکرد جدید به این معنی است که اکنون باید روی کیفیت سرمایه گذاری کنید، بهینه شده و محتوای جذاب حتی بیشتر از قبل، و تبلیغات درجه یک ایجاد کنید که توجه مخاطبان شما را جلب کند.

ارسال در زمان مناسب نیز مهم است تا مطمئن شوید که پیام خود را دقیقاً در ساعتی که مخاطبان شما فعال هستند ارسال می کنید. بنابراین، اگر مخاطبان شما متنوع باشند، راه حل های زمان بندی محتوا می تواند مفید باشد.

💡 خواندن توصیه می شود: با برنامه ریز رایگان Combin یک ماه از محتوای اینستاگرام خود را در 20 دقیقه برنامه ریزی کنید.


📌 Combin را فالو کنید لینکدین، یوتیوب، توییتر، Redditو به حرف ما گوش کن پادکست ها!

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.