Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اجازه ندهید همه هیاهوهای پیرامون پلتفرم های جدید مانند TikTok و Clubhouse شما را نسبت به امکانات اینستاگرام کور کند. هنوز هم یک کانال بسیار محبوب با تعداد زیادی مشترک است. یکی از 5 برنامه برتر دانلود شده جهان

اینستاگرام از مرز 1 میلیارد کاربر در سراسر جهان عبور کرد در پایان سال 2020، و مهمتر از آن، کاربران اینستاگرام بسیار درگیر هستند، با میانگین کاربران اینستاگرام حداقل هفت ساعت در هفته را صرف کنید بر روی پلت فرم.

اینستاگرام جایگاه خود را در جعبه ابزار هر بازاریاب برای برندهای B2C، DTC و حتی B2B به دست آورده است، اما چیزی بیش از یک پلت فرم توزیع است. وقتی از اینستاگرام استفاده می کنید، نه تنها آنچه می گویید مهم است، بلکه نحوه گوش دادن نیز مهم است. به هر حال، فقط در صورتی می توانید آن را مکالمه بنامید که ارتباط از هر دو طرف پیش برود.

بنابراین، علاوه بر ارسال تصاویر خود، تبادل تخفیف و تبلیغ برند خود، باید از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطبان هدف خود نیز استفاده کنید. اینستاگرام معدنی از داده‌های مشتری و بازار است که می‌توانید برای بهبود قیف‌های بازاریابی و فروش و افزایش بیشتر فروش خود جمع‌آوری و استفاده کنید.

از تبلیغات برای آزمایش نسخه هایی از سایر دارایی های بازاریابی استفاده کنید

با تعداد زیادی کاربر فعال در اینستاگرام، این مکان عالی برای ارسال ایده های تبلیغاتی کپی و محتوای ویدیویی و همچنین مشاهده واکنش مخاطبان شما است. حتی برندهای B2B می توانند از آزمایش و ردیابی واکنش کاربران به پست های خود بهره مند شوند.

به عنوان مثال، IBM به طور مرتب فیلم ها و عکس ها را در اینستاگرام پست می کند، اگرچه احتمالاً آنها یک برند معمولی اینستا نیستند. این پست در مورد آخرین پردازنده آنها هزاران واکنش و بیش از 150 نظر ایجاد کرد و به آنها کمک کرد تأثیر تصویر و کپی را آزمایش کنند.

Knit Con 2022: الهام بخش برای کارمندان ما
حتما بخوانید

ایسوس فرانسه یکی دیگر از شرکت های B2B است که از داده های اینستاگرام استفاده کرد برای بهبود کمپین های خود این شرکت از ترکیبی از محتوای تأثیرگذار، تبلیغات پولی و پیام‌های ارگانیک برای بررسی نحوه عملکرد محتوای مختلف در مراحل مختلف قیف استفاده کرد.

می‌توانید از اینستاگرام برای تست A/B استفاده کنید، پاسخ‌ها را ردیابی کنید و سپس از آنهایی استفاده کنید که برای صفحات فرود و تبلیغات پولی شما بهترین کار را دارند. این یک راه سریع و کم هزینه برای جلب نظر بازار است. استوری اینستاگرام فرمت دیگری است که می توانید برای تم های آزمایشی و اسکریپت های پادکست یا ویدیو استفاده کنید. اگر از یک الگوی از پیش ساخته عالی استفاده می کنیدممکن است ساده تر از آنچه فکر می کنید باشد

مخاطب جدیدی را برای تماس در کانال های دیگر پیدا کنید

از هشتگ های مرتبط با صنعت یا جایگاه خود برای یافتن حساب های اینستاگرامی که ممکن است به برند شما علاقه مند باشند، استفاده کنید و سپس لیستی از میکرو اینفلوئنسرهای محلی و سایر علاقه مندان مرتبط ایجاد کنید.

پست هایی با حداقل یک هشتگ در اینستاگرام به طور متوسط ​​60.61 درصد بیشتر از پست های بدون هشتگ فعال هستند.

به عنوان مثال، یک فرنچایز رستوران که به فکر افتتاح شعبه در دیترویت است، ممکن است از هشتگ های مرتبط با غذای محلی برای یافتن افراد خوراکی دیترویت که ممکن است به برندشان علاقه مند باشند، استفاده کند.

وقتی حساب های محبوب پیدا می کنید که از این هشتگ ها استفاده می کنند، حتی می توانید لیست فالوورهای آنها را برای جمع آوری سرنخ های جدید خراش دهید. همچنین می‌توانید از این تاکتیک برای حساب‌هایی که قبلاً شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، استفاده کنید.

دو راه اصلی برای جذب فالوور در اینستاگرام وجود دارد. اگر از فن آوری آگاه هستید، می توانید از Python و Github استفاده کنید تجزیه کننده خود را بنویسید. اما اگر نه، که بسیار محتمل‌تر است، می‌توانید از یکی از بسیاری از ابزارهای پاکسازی اینستاگرام استفاده کنید که کار سخت را برای شما انجام می‌دهند.

معرفی Pinterest Trends، نشان دادن قدرت تجزیه و تحلیل در زندگی واقعی
حتما بخوانید

با این حال، پس از پاک کردن لیست مشترکین، کار شما تمام نمی شود. شما نمی توانید کورکورانه داده های به دست آمده را به مخاطبان تبلیغات فیس بوک خود اضافه کنید، به ویژه به این دلیل که احتمالاً پرچم قرمز را در فیس بوک برافراشته و حساب خود را مسدود خواهید کرد. برای فیلتر کردن حساب‌ها و پروفایل‌های جعلی که به برند شما مرتبط نیستند، باید آن را پاک کنید. همچنین می توانید از آن استفاده کنید چشم انداز فروش اجتماعی را شناسایی کنید.

اما برای جستجوی روندها در میان حساب‌ها باید به داده‌ها نیز نگاه کنید، زیرا ممکن است ویژگی‌های کلیدی جدیدی را کشف کنید که مشتریان آینده را که ممکن است هرگز برای هدف‌یابی تبلیغات مبتنی بر علاقه یا اهداف بازاریابی مشترک در نظر نگرفته‌اید، شناسایی کنید – برای مثال، اگر بسیاری از فالوورهای جدید تقریباً همسن هستند، یا همگی در حال دویدن در مسافت های طولانی هستند، یا همگی در مرکز مناطق شهری شلوغ زندگی می کنند.

روندهای جدید و نیازهای متغیر مصرف کننده را شناسایی کنید

داده‌های اینستاگرام می‌توانند بینش جدیدی از نیازهای مصرف‌کننده، روندهای جدید و راه‌هایی برای بهبود و تکامل بیشتر محصول به شما ارائه دهند.

باشگاه شراب تجارت الکترونیک Winc از این تاکتیک برای آزمایش خطوط جدید کلوپ های شراب دیجیتال در زمان شیوع بیماری استفاده کرد.

این شرکت مجموعه‌ای از تبلیغات ویدیویی را راه‌اندازی کرد که خدمات تحویل شراب خود را تبلیغ می‌کرد و همچنین یک مسابقه 6 سوالی در مورد ترجیحات شراب کاربر ارائه کرد. سپس Winc از پاسخ‌های مسابقه برای اصلاح شراب‌های ارائه شده به مخاطبان مختلف و همچنین واکنش‌ها و نظرات ویدیویی برای سنجش محبوبیت مدل‌های مختلف تحویل شراب استفاده کرد.

هرچه داده های اینستاگرام بیشتری را متصل کنید، نتایج بهتری خواهید گرفت. واکنش‌ها و نظرات مربوط به پست‌های خود، بینش‌های حاصل از بحث‌های مربوط به پست‌های رقبای خود یا مواردی که توسط فعال‌ترین و فعال‌ترین دنبال‌کنندگان ارسال شده‌اند، و پست‌ها و اشاره‌ها در جای دیگری در پلتفرم را در نظر بگیرید.

همچنین می‌توانید از ابزارهای شنیداری اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید چه روندهایی در بین مخاطبان هدف شما در حال ظهور است و مراقب رقبای خود باشید.

موارد جدید: دسامبر 2018
حتما بخوانید

برای ایجاد مخاطبان تبلیغاتی جدید، بازدیدهای IGTV را بشویید

می توانید از بازدیدهای ویدیویی اینستاگرام استفاده کنید یک مخاطب تبلیغاتی سفارشی در فیس بوک ایجاد کنید، بسته به مدت زمان ویدیو. این یک راه عالی برای راه‌اندازی بخشی است که از قبل انتخاب شده است تا به آنچه ارائه می‌دهید علاقه زیادی داشته باشد تا بتوانید تبلیغات متمرکز بر فروش مانند پیشنهادهای تخفیف را به این افراد نشان دهید.

می توانید همه آن را در فیس بوک Ad Manager تنظیم کنید. فقط وارد حساب کاربری خود شوید، به بخش مخاطبان >> ایجاد مخاطب >> مخاطبان سفارشی بروید. گزینه ای برای انتخاب Video به عنوان منبع مخاطب مشاهده خواهید کرد.

سپس می‌توانید با انتخاب «افرادی که حداقل تماشا کرده‌اند» مدت‌زمان ویدیویی را که مخاطبان شما را مشخص می‌کند انتخاب کنید. [however many] ثانیه‌های ویدیوی شما» یا «افرادی که تماشا کردند [whatever]% از ویدیوی شما

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که یک یا چند ویدیو را برای این مخاطبان انتخاب کنید. می‌توانید یک ویدیو را از حساب فیسبوک خود یا یک حساب تجاری مرتبط در اینستاگرام انتخاب کنید. وقتی همه ویدیوهای مورد نظر خود را اضافه کردید، روی «تأیید» کلیک کنید، مدت زمان آن مخاطب را تعیین کنید و سپس روی «ایجاد مخاطب» کلیک کنید تا همه آن ذخیره شود.

می‌توانید بر اساس زمان‌های تماشای مختلف و/یا ویدیوهای مختلف، چندین مخاطب ویدیو ایجاد کنید و سپس از آن‌ها با هم یا جداگانه برای بهبود کمپین‌های فیسبوک خود استفاده کنید.


داده های اینستاگرام می تواند بسیار فراتر از اینستاگرام باشد

راه های زیادی برای استفاده از اینستاگرام برای افزایش درآمد فروش بدون فروش مستقیم از طریق کانال وجود دارد. با استفاده از تجزیه و تحلیل برای شناسایی روندهای جدید، ایجاد مخاطبان تبلیغاتی جدید، آزمایش متون و مفاهیم بازاریابی، و اصلاح بازارهای هدف موجود یا شناسایی جدید، می توانید سودآوری را در همه کانال ها افزایش دهید.

گزارش گسترده تعامل اینستاگرام ما را بررسی کنید و بدانید بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام چه زمانی است.

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.