Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

رسانه های اجتماعی با بیش از 4 میلیارد کاربر رشد نجومی را تجربه می کنند. و این به این دلیل است که دنیای گسترده رسانه های اجتماعی ایجاد ارتباطات پربار با سرنخ های بالقوه شما را بسیار آسان کرده است.

اما حتی در این جمعیت، یک پلتفرم خاص با پتانسیل عظیم وجود دارد که رقبای خود را پشت سر می گذارد.

نیازی نیست با شما در مورد اعتیادآور بودن اینستاگرام این روزها بحث کنم!

اینستاگرام کنترل خود را بیشتر کرده و غول های دیگر را تحت الشعاع قرار داده است. هم محتوای مرتبط و هم همیشه سبز را مستقیماً از پست‌ها، داستان‌ها، ویدیوها، راهنماها و موارد دیگر در دسترس دارد و فرصت‌های بی‌پایانی برندسازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در اینجا جدیدترین آمار رسانه های اجتماعی برای پشتیبان گیری از طبل وجود دارد.

  • بیشتر از 1.15 میلیارد نفر ما هر ماه به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کنیم
  • 90 درصد از همه کاربران حداقل یک حساب تجاری را در اینستاگرام دنبال کردید
  • 83 درصد از کاربران اینستاگرام محصولات و خدمات جدید را در پلتفرم کشف کنید
  • 50 درصد از کاربران اینستاگرام با دیدن تبلیغات در اینستاگرام بیشتر به برند علاقه مند می شوند
  • 59 درصد میکرو اینفلوئنسرها باور کنید که آنها بیشترین تعامل را در اینستاگرام دارند

این آمار اینستاگرام به وضوح نرخ رشد آن را ثابت می کند. جای تعجب نیست که بزرگترین برندهای جهان اینستاگرام را به جای دیگر پلتفرم های اجتماعی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود انتخاب می کنند. دستیابی به مشتریان جدید برای ایجاد تایید کنندگان برند گسترده اکنون آسان تر شده است.

هنوز قانع نشدی؟ این 6 دلیل اصلی را که چرا برندها اینستاگرام را به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی انتخاب می کنند، بررسی کنید، و شما نیز باید این کار را انجام دهید!

1. استخر کاربر برنامه تلفن همراه را لمس کنید

فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و تمامی پلتفرم‌های اجتماعی بزرگ قبلاً موبایل شده‌اند.

چرا این هست؟

زیرا بیش از 54.8 درصد از کل ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه است.. در حالی که این تعداد در سه ماهه آخر سال 2018 به شدت کاهش یافت، اما از آن زمان بهبود یافته است.

اما صبر کنید، این همه چیز نیست. بر اساس گزارش Tech Crunch، در سال 2021، کاربران در سراسر جهان به طور متوسط ​​4.2 ساعت در روز را صرف برنامه های تلفن همراه می کنند.

چندین مطالعه همچنین نشان داده است که افراد بیشتری در حال حاضر وقت خود را در رسانه های اجتماعی با استفاده از دستگاه های تلفن همراه سپری می کنند. بنابراین، ثابت می کند که برنامه ای که بر اکثر گوشی های هوشمند غالب است، به بیشترین توجه نیاز دارد.

اینستاگرام همیشه به لطف رابط کاربری مبتنی بر گوشی هوشمند، ترافیک موبایل بیشتری را جذب کرده است. جای تعجب نیست که چرا اینستاگرام دومین پلتفرم محبوب است مشارکت 84 درصدی.

2. دامنه برند خود را افزایش دهید

با نگاهی به عرضه مداوم ویژگی‌های هیجان‌انگیز و با توجه به تأثیر همه‌گیری، تعداد کاربران اینستاگرام احتمالاً به ارتفاعات جدیدی می‌رسند.

اما وقتی فیسبوک بیش از 2.5 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد، چرا به اینستاگرام اهمیت می دهیم؟

خوب، 10 میلیون تبلیغ کننده از فیس بوک برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. با این حال، یک به روز رسانی جدید فیس بوک برای او الگوریتم فید اخبار آن را حتی پیچیده تر کرد تا تبلیغ کنندگان و برندها دیده و شنیده شوند.

اما در مقایسه با فیس بوک، اینستاگرام بیش از 2 میلیون تبلیغ کننده در ماه دارد. پس نه تنها دارید رقابت کمتر در اینستاگرامبلکه میزان بیشتری از موفقیت بازاریابی به‌علاوه، به‌روزرسانی اینستاگرام Reel می‌تواند با افزایش تصاعدی دسترسی شما، یک شبه احساسی را برای شما ایجاد کند.

تغذیه فریم بریج

فریم بریج، یک شرکت فریم سفارشی، با پست‌های ثابت Reels به هزاران بیننده دسترسی پیدا کرد. به این عکس سریع از روبان Framebridge با پوشش بزرگ نگاه کنید.

3. بهبود دید با محتوای بصری

جای تعجب نیست که تصاویر بهترین راه برای برقراری ارتباط و رساندن پیام شما به مردم است. این دلیل اصلی است که بازاریابان ترجیح می دهند از تصاویر بصری در بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنند. اینستاگرام با انتخاب پلتفرم اجتماعی مناسب برای چنین شکل پر زرق و برق بازاریابی برنده می شود.

فید اخبار اینستاگرام کاملاً پر از تصاویر تعاملی است. استفاده از ابزار زمان‌بندی رایگان اینستاگرام می‌تواند برای به اشتراک گذاشتن فرصت‌ها به موقع و بدون مخدوش کردن کیفیت بسیار مفید باشد.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط BuzzSumo انجام شد، تصاویری که از طریق اینستاگرام در فیس‌بوک ارسال می‌شوند نسبت به تصاویری که مستقیماً ارسال می‌شوند، تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند.

ارسال تصاویر از طریق اینستاگرام

علاوه بر این، طبق پیش‌بینی‌های Social Media Today، اینستاگرام سریع‌ترین پلتفرم اجتماعی در حال رشد در جهان است. این آمار به وضوح نشان می دهد که اینستاگرام می تواند به شما کمک کند تا برند خود را به طور موثر در جهان به نمایش بگذارید.

با این حال، برای استفاده بیشتر از اینستاگرام، حتما هشتگ های مرتبط را به پست های خود اضافه کنید. هشتگ ها به کاربران اینستاگرام کمک می کنند تا پست های شما را از طریق جستجو کشف کنند 3 برابر دید بیشتر .

4. با استوری اینستاگرام برنده شوید

امروزه بینندگان می‌خواهند برندها را به اشتراک بگذارند و داستان‌های معتبری را که دوست دارند به اشتراک بگذارند.

کاملاً طبیعی است که این شرکت ها را مجبور می کند که از داستان سرایی در گفتگو با مخاطبان خود استفاده کنند. و وقتی صحبت از داستان سرایی برند به میان می‌آید، اینستاگرام پلتفرمی است که نمایش را برتری می‌دهد.

استوری های اینستاگرام کمک کرد 7-10 دقیقه افزایش زمان صرف شده توسط میانگین کاربر برنامه در روز. در حال حاضر تعداد بیشتری وجود دارد 500 میلیون کاربران فعال روزانه استوری اینستاگرام.

اینستاگرام یا کسب و کار

استوری اینستاگرام دنیای کاملی از امکانات جدید را برای برندها باز کرده است. نه تنها می توانید از برچسب های موقعیت مکانی، هشتگ ها، متن و ویژگی های خرید استفاده کنید، بلکه می توانید در استوری ها نیز تبلیغ کنید.

با این حال، اینستاگرام به همین جا ختم نشد. در سال 2020، او یک ویژگی جدید شبیه به TikTok، Reels را منتشر کرد. این فرصتی دیگر برای تجارت با مخاطبان عظیم این پلتفرم است. آموزش دهید نحوه استفاده از ویدیوهای اینستاگرام برای تجارت.

آن را امتحان کنید و از گفتن داستان های برند خود برای مخاطبان گسترده بیشترین بهره را ببرید.

5. تعامل را افزایش دهید

آیا می دانید که 500 میلیون نفر به طور فعال از اینستاگرام استفاده می کنند پلت فرم روزانه؟

با این حال، تنها تعداد زیاد افراد نیست که باعث می‌شود برندها به این پلتفرم هجوم آورند. درعوض، توانایی آن در ایجاد سرنخ با بالاترین سطوح تعامل در محتوای میزبانی شده باعث می شود که ارزش بررسی آن را داشته باشد.

در اینجا چیزی است که میکرو اینفلوئنسرها در مورد تعامل در اینستاگرام می گویند. در نظرسنجی Bloglovin، 59 درصد از میکرو اینفلوئنسرها گفتند اینستاگرام موثرترین پلتفرم برای جذب مخاطب است.

اینفلوئنسر مارکتینگ

نرخ تعامل یک عامل کلیدی هنگام انتخاب اینفلوئنسرها برای کمپین های شما است. با رشد و محبوبیت اینستاگرام، کلاهبرداری نیز افزایش یافته است.

برخی از شرکت ها مشترکین را در ازای قیمت مشخصی ارائه می دهند. با این حال، فالوورهای پولی به ندرت واقعی هستند و بیشتر ترکیبی از حساب‌های جعلی و ربات‌ها هستند.

بنابراین، وقتی اینفلوئنسرها را برای یک کمپین انتخاب می‌کنید، نرخ تعامل آنها را بیشتر از تعداد فالوورهایشان بررسی کنید. هر چه سطح تعامل بالاتر باشد، احتمال اینکه اینفلوئنسر واقعی و معتبر باشد بیشتر می شود.

می‌توانید اینفلوئنسرهای مرتبط را در جایگاه خود جستجو کنید و میزان تعامل، میزان دسترسی و غیره آنها را بررسی کنید. همچنین می‌توانید کمپین‌های خود را به طور مؤثر پیگیری و اندازه‌گیری کنید و هر گونه تغییری را در زمان واقعی انجام دهید.

مقاله Hubspot بیان می‌کند که علیرغم اینکه فیس‌بوک ۲ برابر کاربران بیشتری در ماه دارد، اینستاگرام ۲۳ درصد بیشتر از فیس‌بوک کاربران جذب می‌کند. از این رو، به طور کلی بهترین گزینه برای بازاریابان است.

6. نرخ تبدیل خود را افزایش دهید

مهم نیست که در چه کسب و کاری هستید، افزایش نرخ تبدیل باید اولویت اصلی شما باشد زیرا رسانه های اجتماعی می توانند تعداد زیادی ترافیک ارجاع و سرنخ را برای شما به ارمغان بیاورند.

طبق تحقیقات Shopify، تبدیل تجارت الکترونیک کسب و کار اینستاگرام است 1.08٪. نه تنها این، ترافیک ارجاع از اینستاگرام منجر به میانگین ارزش سفارش 65 دلار.

این بسیار بالاتر از توییتر و لینکدین است. اما حدس بزنید شگفت انگیزترین چیست؟

اینستاگرام هنوز در حال کسب چنین سودهای باورنکردنی است حتی اگر پیوندهای قابل کلیک را نمی توان در هیچ کجای پلتفرم استفاده کرد. پیوندهای قابل کلیک فقط در بایوس، فیدهای خرید و استوری ها ظاهر می شوند.

این باعث می شود اینستاگرام برای مشتریان اسپم کمتر شود و از هزینه های کلیک غیر ضروری برای بازاریابان جلوگیری می کند. بدون شک اینستاگرام ثابت می کند که برنده واضحی است که به افزایش تبدیل و افزایش فروش می رسد.

نظر نهایی

اکنون که مزایای واقعی استفاده از اینستاگرام را می دانید، چگونه می توانید از رقبای خود جلوتر بمانید؟ خوب، شما به راحتی می توانید با اتصال حساب اینستاگرام خود به SocialPilot، فرآیند آپلود، زمان بندی و ارسال در اینستاگرام را خودکار کنید، برند خود را تبلیغ کنید.

برای تولید سرنخ بهتر محتوای بیشتری اضافه کنید. استفاده از ابزار اتوماسیون اینستاگرام مانند SocialPilot با کنترل کامل حساب اینستاگرام به شما در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. آزمایشی رایگان خود را شروع کنید و بازی را به روش درست انجام دهید!

منبع

الگوریتم حلقه های اینستاگرام: چگونه در سال 2022 کار می کند
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.