Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

پیش از این، زمان‌بندی پست‌ها برای اینستاگرام تنها با استفاده از ویژگی یادآوری‌های اینستاگرام امکان‌پذیر بود، جایی که باید پستی را در SocialPilot ایجاد و برنامه‌ریزی می‌کردید و سپس یک اعلان فشاری به گوشی شما ارسال می‌شد که از شما می‌خواست پس از آن محتوا را خودتان پست کنید.

اما در آوریل 2018، اینستاگرام به دعای هر بازاریاب رسانه‌های اجتماعی گوش داد و Graph API خود را راه‌اندازی کرد که به ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث اجازه می‌دهد تا ویژگی برنامه‌ریزی و ارسال خودکار اینستاگرام را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

خوشبختانه، ادغام SocialPilot با Zapier، شریک تجاری اینستاگرام، به ما این امکان را داده است که به کاربران خود امکان ارسال مستقیم در اینستاگرام را بدهیم. اکنون با SocialPilot، با استفاده از ادغام Zapier، زمان‌بندی خودکار و ارسال پست در اینستاگرام بدون نیاز به متوسل شدن به اعلان‌های تلفن همراه آسان است.

برای یادگیری نحوه زمان بندی پست ها با استفاده از هر دو ویژگی، روی لینک های زیر کلیک کنید:

بنابراین، حتی پس از چنین جهشی بزرگ در فناوری زمان‌بندی، چرا هنوز گزینه یادآوری را در اینستاگرام نگه می‌داریم؟

زیرا بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی هنوز یادآوری های اینستاگرام را به ارسال مستقیم ترجیح می دهند زیرا گزینه های ویرایش لحظه آخری را از طریق برنامه اینستاگرام به آنها می دهد.

همچنین ارسال مستقیم از نظر نوع پستی که می تواند برای اینستاگرام برنامه ریزی کند محدودیت های خاص خود را دارد.

هنوز نمی خواهید یادآوری را در اینستاگرام ارسال کنید؟ بگذار نظرمان را عوض کنیم!

ما این وبلاگ را ایجاد کردیم تا مزایای یادآوری اینستاگرام و دلایلی که چرا باید یادآوری اینستاگرام را به پست مستقیم انتخاب کنید را به نمایش بگذاریم.

پست دایرکت اینستاگرام و یادآوری اینستاگرام

ارسال مستقیم در اینستاگرام یک ویژگی بزرگ برای صرفه جویی در زمان برای برندها در چندین منطقه زمانی است. اما همچنان، نمی‌توانیم محدودیت‌های آن را نادیده بگیریم که فقط برای انواع پست‌ها و حساب‌های خاص اجازه ارسال مستقیم را می‌دهد.

محدودیت های ارسال مستقیم در اینستاگرام

API اینستاگرام فقط اجازه ارسال مستقیم برای موارد زیر را می دهد:

  • تصاویر تکی با یا بدون شرح
  • پروفایل های تجاری

اما نگران نباشید، هر یک از پست‌های SocialPilot که ایجاد می‌کنید و از طریق پست مستقیم منتشر نمی‌شوند، از طریق یادآوری‌های اینستاگرام منتشر می‌شوند. پس از رسیدن زمان برنامه ریزی شده ارسال، ما از طریق برنامه SocialPilot که بر روی دستگاه تلفن همراه شما نصب شده است، یک اعلان در دستگاه تلفن همراه شما ارسال می کنیم.

علاوه بر این، می‌توانید از ویژگی‌های ویرایش درون برنامه‌ای مانند فیلترها، برچسب‌های عکس، مکان‌های اینستاگرام و نظرسنجی برای پست‌ها یا استوری‌های زمان‌بندی‌شده استفاده کنید.

بیایید ببینیم چه نوع پستی باید از طریق یادآوری اینستاگرام پست کنید:

  • چرخ فلک پست
  • پست های ویدیویی
  • پست های گیف
  • استوری از اینستاگرام

به‌علاوه، با یادآوری‌های اینستاگرام، می‌توانید محتوا را به حساب‌های شخصی، تجاری و سازندگان پست کنید.

کدام رویکرد بهتر است؟

بنابراین کدام رویکرد برای برند شما بهترین است؟ – ارسال مستقیم به اینستاگرام یا یادآورها.

هیچ‌کس در اینجا برنده واضحی نیست، حداقل تا زمانی که اینستاگرام یک بازنگری گسترده در Direct Posting API خود را معرفی کند تا به ابزارهای شخص ثالث گزینه‌های بیشتری برای ارسال پست بدهد.

تا آن زمان، بهترین رویکرد به صنعت، عادات انتشار و منطقه زمانی شما بستگی دارد.

بازاریابان رسانه های اجتماعی ویژگی ارسال مستقیم “تنظیم و فراموشش کن” را دوست دارند. علاوه بر این، یکی از اصول اصلی انتشار مستقیم برای برندهای فعال در مناطق زمانی مختلف، به اشتراک گذاشتن نشریه به تنهایی در نیمه های شب است.

با این حال، مزایای پیام های یادآوری آنقدرها هم دست نیافتنی نیست. بسیاری از بازاریابان رسانه های اجتماعی از ویژگی یادآوری اینستاگرام استفاده می کنند که به آنها کمک می کند تغییرات ناگهانی در محتوای پست های خود ایجاد کنند و آنها را از هرگونه اشتباه نجات دهد.

در اینجا توصیه هایی از مارک ها و بازاریابان وجود دارد که از یادآوری اینستاگرام به نفع خود استفاده می کنند:

من ترجیح می‌دهم برای پست یادآوری در اینستاگرام برنامه‌ریزی کنم. برخی از کانال های اجتماعی مشتریان ما تحت قوانین سختگیرانه ای عمل می کنند که اجازه ارسال هیچ نظری را نمی دهد. بنابراین، برای غیرفعال کردن کامل نظرات، باید آماده باشیم که به محض اینکه یک پست آنلاین شد، نظرات آن پست را به صورت دستی غیرفعال کنیم. یادآوری‌های زمان‌بندی مانند یک ساعت زنگ دار برای پست اینستاگرام شماست که به شما امکان می‌دهد از لحظه ارسال آن، کنترل کاملی روی آن داشته باشید. مادلین جیمز، ارتباطات پاسکال

«شما زودتر از موعد پست می‌گذارید و نمی‌دانید در زمان پخش واقعاً آب و هوا چگونه است. من شرکت‌های دیگر را دیده‌ام که چنین اشتباهات بزرگی مرتکب می‌شوند، بنابراین نمی‌توانید اجازه دهید چیزی بدون داشتن نظر نهایی در مورد کپشن‌ها، هشتگ‌ها و غیره پیش برود، چه رسد به محتوای واقعی. این فقط منطقی تر است.” – ساندرا هرلی، مدیر عملیات هایدن گرلز

ارسال یادآوری به حفظ لحن و محتوای پیام ما با فضای فعلی کمک می‌کند و هرگونه داستان جدید غیرمنتظره‌ای را که ممکن است پیام‌های ما را بی‌حساس کند، در نظر بگیرد.” – کریستوفر پراساد، مدیر بازاریابی، JookSMS

6 دلیل برای استفاده از یادآوری اینستاگرام به جای ارسال مستقیم؟

بنابراین بیایید نگاهی به لیست مزایایی که یادآوری اینستاگرام نسبت به ارسال مستقیم به شما می دهد بیندازیم.

1. ویرایش عملکرد در برنامه اینستاگرام

ویرایش در اپلیکیشن اینستاگرام دارای طرفداران مجزایی است. ادغام SocialPilot با Canva به شما امکان می دهد با برنامه ریزی ارسال مستقیم، تصاویر خیره کننده ایجاد کنید. اما ویرایشگر بومی اینستاگرام مجموعه زیبایی‌شناسی خاص خود را دارد مانند فیلترها، افکت‌ها و سایر گزینه‌های ویرایش که فقط می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی یادآورها از آنها استفاده کنید.

ویرایشگر داخلی اینستاگرام به شما امکان می دهد:

  • تصاویر خود را برش دهید
  • هزاران فیلتر و رنگ پویا را اضافه کنید
  • روشنایی، کنتراست، گرما، اشباع و موارد دیگر را تنظیم کنید
  • ویرایش پیشرفته را با گزینه‌هایی مانند وینیت، شیفت شیفت و محو شدن انجام دهید.

به علاوه، به شما امکان دسترسی با یک کلیک به برنامه های بومی مانند Layout و Boomerang را می دهد.

2. داستان های پویا

یادآوری اینستاگرام برنده واضح است زیرا شما فقط می توانید استوری های برنامه ریزی شده را از طریق اعلان های فشار ارسال کنید. با 500 میلیون داستان که هر روز ایجاد می شود، نمی خواهید ناآماده به قطار بپرید.

به لطف استودیوی Spark AR، نویسنده داستان اصلی افکت‌ها و فیلترهای تعاملی واقعیت افزوده‌ای که هر روز ظاهر می‌شوند، بی‌پایان است. بنابراین با استفاده از یادآورهای اینستاگرام از استوری های برنامه ریزی شده خود از طریق SocialPilot، می توانید تصاویر و ویدیوها را در ویرایشگر استوری داخلی اینستاگرام ویرایش کنید و محتوای خود را برای کاربران پویا کنید.

مشاهده اینستاگرام

آهنگساز بومی اینستاگرام به شما اجازه می دهد:

  • برچسب های تجاری را اضافه کنید
  • ایجاد نظرسنجی
  • سوال پرسیدن
  • برچسب های پویا اضافه کنید
  • از فیلترهای واقعیت افزوده استفاده کنید
  • برچسب های موسیقی را اضافه کنید
  • فیلترهای تغییر حالت را وصل کنید

و خیلی بیشتر…

3. چندین نوع پست ارسال کنید

علاوه بر استوری ها و تصاویر فردی، یادآورهای اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که پیام های مختلفی مانند ویدیوها، گیف ها و چرخ فلک ها را ارسال کنید که نمی توانید از طریق پست مستقیم پست کنید.

همچنین، اجرای کمپین خود بدون استفاده از انواع پست های مختلف در یک پلت فرم بصری محور، هوشمندانه ترین تصمیم نیست. این یکی از دلایل اصلی انتخاب پست یادآوری به جای مستقیم است.

4. علامت گذاری افراد و مکان ها

افزودن مکان به پست شما برای کاربرانی که شما را جستجو می کنند تا شما را پیدا کنند، مهم است. آمار نشان می‌دهد که پست‌های دارای برچسب موقعیت مکانی 79 درصد بیشتر از پست‌های بدون برچسب موقعیت مکانی تعامل دارند.

موقعیت مکانی برای جذب مشتریانی که در تلاش هستند چیزی مرتبط با کسب و کار شما در نزدیکی پیدا کنند نیز مفید است.

تصویر تگ موقعیت مکانی اینستاگرام

برچسب‌های حساب، مشابه برچسب‌های موقعیت مکانی، به شما کمک می‌کنند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و روابط برند را بهبود ببخشید. وقتی برند یا نمایه دیگری را در پست‌های خود تگ می‌کنید، دنبال‌کنندگان آن حساب می‌توانند به راحتی شما را در بخش «عکس‌های شما» نمایه برند ببینند، که به نوبه خود احتمال قرار گرفتن در معرض مرتبط را افزایش می‌دهد.

تصویر اینستاگرام

با ارسال مستقیم، نمی توانید مکان اضافه کنید یا افراد را در محتوای خود برچسب گذاری کنید. Reminders تنها به دلیل ویرایش لحظه آخری از طریق برنامه اینستاگرام این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد.

5. پست های بازرسی متعدد

یکی از شرم آورترین کارهایی که می توانید برای برند خود انجام دهید، خراب کردن پست آن در شبکه های اجتماعی است. به همین دلیل توصیه می کنیم برای جلوگیری از اشتباه، پست خود را یک، دو یا حتی سه بار بررسی کنید.

این می تواند هر چیزی باشد: اشتباهات املایی یا دستوری، تصحیح خودکار موقعیت، یا محتوای نامربوط و غیر حساس به دلیل سناریوهای فعلی.

بررسی های متعدد نه تنها برای جلوگیری از اشتباه مهم هستند، بلکه همیشه می توانید در حین برنامه ریزی برای اضافه کردن چیزی نامرئی الهام بگیرید. مشاهده پست‌های خود در قالبی متفاوت می‌تواند تخیل شما را برای افزودن محتوای بیشتر یا هشتگ‌های جدید تحریک کند.

خوشبختانه مسیر یادآوری اینستاگرام از چندین بازرسی می گذرد. ابتدا در طول برنامه ریزی و سپس درست قبل از انتشار، جای بسیار کمی برای خطا باقی می گذارد.

6. برای حساب های شخصی یا خلاقانه اینستاگرام برنامه ریزی کنید

تغییر به یک حساب تجاری در اینستاگرام برای همه مناسب نیست. اگر هدف شما در اینستاگرام بیشتر در مورد ارتباط با مخاطبان است تا معیارهایی مانند تبدیل پروفایل و تعامل، بهتر است از تغییر حساب شخصی به حساب تجاری صرف نظر کنید.

اما نکته اینجاست: API پست مستقیم اینستاگرام به برنامه‌های شخص ثالث اجازه نمی‌دهد تا پست‌ها را برای حساب‌های شخصی زمان‌بندی کنند. اینجاست که یادآورهای اینستاگرام به کار می آیند.

نه تنها حساب‌های شخصی، بلکه می‌توانید پست‌ها را برای حساب‌های Creator با یادآوری اینستاگرام نیز برنامه‌ریزی کنید.

نتیجه

بنابراین اکنون می دانید که انتخاب گزینه زمان بندی مناسب به تجارت، مخاطبان هدف و عادات انتشار بستگی دارد.

مطمئناً، برخی از بازاریابان پست مستقیم را به یادآوری‌های هر زمان ترجیح می‌دهند، اما کنترل اضافی بر محتوای شما تا زمانی که منتشر شود، سنگ بنای سایر بازاریابان خواهد بود.

همچنین، ارسال یادآوری‌ها برای زمان‌بندی انواع پست‌ها و داستان‌ها بی‌معنی است، اما ارسال مستقیم برای برندهایی که به دنبال گسترش کسب‌وکار و قرار گرفتن در معرض در مناطق زمانی مختلف هستند، ضروری است.

خوشبختانه، در SocialPilot، این موضوع به انتخاب شما نیست. ما به شما انتشار مستقیم ارائه می کنیم، آن را تنظیم می کنیم و آن را فراموش می کنیم، و اعلان فشار یادآوری فوری.

این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام گزینه برای شما بهترین است.

منبع

چگونه حضور ارگانیک خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.