Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

از زمانی که استوری ها برای اولین بار معرفی شدند، آنها به طور کامل نمایش را از اینستاگرام ربودند. ما همچنین شاهد انتشار محتوای Story مانند به پلتفرم های دیگر، از جمله فیس بوک، توییتر و لینکدین هستیم.

با این حال، ممکن است متوجه شده باشید که اینستاگرام کمی شلوغ می شود 👣.

طبق آمار شبکه های اجتماعی روزانه 500 میلیون کاربر فعال استوری اینستاگرام وجود دارد.

از آنجایی که استوری‌ها بسیار محبوب هستند، این بدان معناست که هر روز محتوای استوری بیشتری روی پلتفرم پست می‌شود. در انجام این کار، باید با رقابت بسیاری از سایر برندها، تأثیرگذاران و تبلیغ کنندگان در مقایسه با سایر پلتفرم ها روبرو شوید.

بنابراین اگر می‌خواهید برند شما مورد توجه مخاطبان هدف شما قرار گیرد، باید تلاش بیشتری برای منحصر به فرد کردن و برجسته‌تر کردن داستان‌های خود انجام دهید.

ممکن است علاقه مند باشید: 🧐 چگونه می توانم با استوری اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

برای آن، ما باید به برندهای پیشرو و تأثیرگذارانی که در این راه پیشرو هستند نگاه کنیم.

  • آنها برای جلب توجه بیشتر به محتوای خود چه می کنند؟
  • چگونه محتوای داستانی ایجاد می‌کنند که نه تنها مردم از تماشای آن لذت می‌برند، بلکه آگاهی از برند را نیز ایجاد می‌کنند؟

اگر آماده‌اید تا بازی تولید محتوای داستانی خود را ارتقا دهید، در این پست بهترین ابزارها و تکنیک‌ها را به شما نشان می‌دهیم تا به داستان‌هایتان کمک کند تا از رقبا متمایز شوند.

بیایید شیرجه بزنیم!

چگونه استوری های اینستاگرام خود را محبوب کنیم؟

در اینجا 10 روش برای پاپ کردن استوری های Insta شما وجود دارد که برای مبتدیان و سازندگان با تجربه به طور یکسان مناسب است.

1. اگر مبتدی هستید، با یک قالب حرفه ای شروع کنید.

نه همه جادوگران طراحی 🧙. و این اشکالی ندارد – خوشبختانه برای ما، برنامه های زیادی وجود دارد که قالب های طراحی رایگان و پولی را برای استوری اینستاگرام ارائه می دهند.

برخی از محبوب ترین برنامه ها برای یافتن قالب های قابل ویرایش Canva، Spark Post و Over هستند. توصیه من: کمی زمان بگذارید تا گزینه ها را بررسی کنید و الگوهایی را پیدا کنید که متناسب با سبک و صدای برند شما باشد. سپس آنها را با تصاویر، فونت ها و رنگ ها سفارشی کنید.

2. فیلترها و افکت های منحصر به فرد 🌈 را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.

یک فیلتر خوب اینستاگرام می تواند حتی ساده ترین عکس ها یا فیلم ها را جذاب تر کند. اگر مجبورید هر عکس را قبل از پست ویرایش کنید، به زمانی که صرفه جویی می کنید، اشاره نکنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است افکت را در کتابخانه افکت های اینستاگرام پیدا کنید و در استوری آن ها را در دوربین ذخیره کنید.. به این ترتیب، هر بار که یک استوری جدید ضبط می کنید، فیلترهای مورد علاقه شما در دسترس خواهد بود و نیازی نیست هر بار جستجوی جدیدی انجام دهید.

در اینجا نحوه جستجو و یافتن فیلترهای AR جدید در اینستاگرام آمده است:

مرحله 1: دوربین Stories را باز کنید و تا انتها به سمت راست پیمایش کنید.

داستان های دوربین

گام 2: سپس روی «Browse Effects» کلیک کنید تا کتابخانه افکت ها باز شود.

بررسی اجمالی جلوه ها

مرحله 3: در گالری جلوه ها پیمایش کنید و افکتی را که دوست دارید انتخاب کنید.

گالری افکت

مرحله 4: با استفاده از این افکت یک داستان جدید ضبط کنید.

اثرات

نکته بهره وری:شما همچنین می توانید جلوه واقعیت افزوده خود را ایجاد کنید یا یک طراح را استخدام کنید تا آن را برای شما انجام دهد. به این ترتیب، هر زمان که شخصی از اثر شما استفاده می کند، آگاهی از برند را افزایش می دهید.

3. داستان های خود را با داستان سرایی محبوب کنید

راه‌های زیادی برای فعال کردن استوری در اینستاگرام وجود دارد، اما یکی از مؤثرترین آن‌ها، فیلمبرداری 🎥 استوری ویدیویی است. وقتی چهره خود را در مقابل مخاطب نشان می دهید، مردم بیشتر به آنچه می گویید گوش می دهند.

بنابراین چگونه می توانید داستان سرایی در رسانه های اجتماعی را طوری بسازید که مردم آن را دوست داشته باشند؟

  • مدتی را صرف برنامه ریزی سناریوی خود کنید ✍️
    به این فکر کنید که قرار است چه چیزی بگویید و به چه ترتیبی. سخنرانی خود را جلوی دوربین تمرین کنید و طول سخنرانی را مشخص کنید. این به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید و اشتباهات را کاهش دهید.
  • سعی کنید داستان خود را به یک وبلاگ طولانی 20 دقیقه ای تبدیل نکنید. 📹
    داستان ها به دلیل کوتاه و شیرین بودن محبوب هستند. طول داستان ایده آل 7 تا 10 اسلاید (حدود 2 دقیقه) است. اگر دوست دارید داستان طولانی تری را به اشتراک بگذارید، می توانید به جای آن یک ویدیوی IGTV ضبط کنید.
  • برچسب های تعاملی را به اسلایدهای در حال چرخش اضافه کنید 👾 برای جلب توجه مخاطب و تماشای انتها. به یاد داشته باشید که از آنها سوال بپرسید و تشویق به پاسخگویی کنید.
  • در مورد چه چیزی می توانید صحبت کنید؟🎙 خود را معرفی کنید، در مورد یک محصول جدید صحبت کنید، یک درس زندگی را به اشتراک بگذارید، یا در مورد اشتباهی که هنگام شروع کسب و کار خود مرتکب شده اید صحبت کنید. گزینه ها بی پایان هستند. اما مطمئن شوید که اجازه می‌دهید شخصیت شما بدرخشد.

اگر در حال مدیریت نمایه‌های تجاری چند مشتری در اینستاگرام به طور همزمان هستید، تغییر بین حساب‌های مختلف برای شما دشوار است، چه رسد به ارائه یک داستان قانع‌کننده.

برای حفظ موثر هر پروفایل و سلامت عقل خود، می توانید از برخی از بهترین ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید.

به عنوان مثال، SocialPilot، یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی، به شما این امکان را می دهد که استوری های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید و زمانی که زمان ارسال است، آنها را منتشر کنید. بنابراین، شما زمان زیادی برای توسعه یک استراتژی دارید.

بطری آبی قهوه داستان نحوه پردازش لوبیاهای آنها را بیان می کند. آنها به کارکنان خود نشان می دهند که در پشت صحنه کار را انجام می دهند و داستان هایی را تعریف می کنند تا مخاطب را مجذوب خود کنند.

3. داستان های خود را با برچسب های تعاملی و GIF سرگرم کننده تر کنید.

استیکرها یک ویژگی جدید در اینستاگرام نیستند، اما به طور مداوم در حال تغییر هستند و روزانه موارد جدیدی به برنامه اضافه می شوند. بنابراین اگر می‌خواهید استوری‌های خود را به نمایش بگذارید، ساده‌ترین راه اضافه کردن استیکرهای تعاملی و GIF است.

فقط روی نماد شکلک کلیک کنید و استیکرهایی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید. می‌توانید یک نظرسنجی، امتحان، سؤال بپرسید، یک تایمر شمارش معکوس تنظیم کنید یا گیف‌های متحرک 💝 اضافه کنید تا داستان خود را پویاتر کنید.

همانطور که در این راهنما توسط Boosted، نظرسنجی‌های اینستاگرام به‌ویژه برای برندها به‌عنوان وسیله‌ای برای جمع‌آوری داده‌های مخاطبان مفید هستند و همچنین مکانیزم تعامل کم اصطکاک را ارائه می‌دهند. این راهنما توضیح می‌دهد: «نظرسنجی‌های اینستاگرام نه تنها به شما کمک می‌کنند تا بازخورد بسیار ارزشمندی از مشتریان خود دریافت کنید، بلکه به ایجاد دید برای برندتان و حفظ فالوورها و مشتریانتان کمک می‌کند.» هنگامی که استوری و نظرسنجی شما منتشر شد، بسیاری از فالوورهای شما نظرسنجی را به اشتراک می گذارند و پاسخ های خود را می دهند. اگر این کار را انجام دهند، می توانید داده های ارزشمند زیادی را از نظرسنجی خود دریافت کنید.

شرکت لگو این مسابقه اینستاگرامی سرگرم‌کننده را ایجاد کرد تا مخاطبان خود را در حین تبلیغ چهره‌های ماندالوریای جدید خود علاقمند نگه دارد.

می خواهید یک واقعیت جالب را بدانید؟

استفاده از برچسب های تعاملی می تواند داستان های شما را سرگرم کننده تر کند. از هر 10 برند مورد بررسی فیسبوک، 9 برند محتوای ویدئویی خود را افزایش داده اند. مشاهده داستان و تعامل.

4. داستان های خود را با 🔤 فونت های سفارشی و همپوشانی منحصر به فرد کنید

آیا از فونت برای استوری های اینستاگرام خسته شده اید؟ شما می توانید فونت های خود را ایجاد کنید. دو راه برای استفاده از فونت های منحصر به فرد در داستان ها وجود دارد که توجه افراد را به خود جلب می کند.

  • دانلود برنامه در بالا و داستان های خود را با لایه های فونت سفارشی قبل از ارسال از قبل ویرایش کنید
    لایه های سفارشی
  • استیکرهای شفاف را با فونت های سفارشی در Canva ایجاد کنید و آنها را به عنوان همپوشانی تصویر در استوری ها وارد کنید.
    برچسب های شفاف

نکته بهره وری:آیا می خواهید داستان های خود را به سطح تخصصی ببرید؟ برای یک حساب Giphy ثبت نام کنید و شروع به ایجاد برچسب های GIF مارک کنید که سپس می توانید به استوری های خود اضافه کنید.

5. با پوشش های محض مقداری رمز و راز اضافه کنید

می‌خواهید نگاهی اجمالی 👀 از راه‌اندازی آینده خود به اشتراک بگذارید؟ می توانید یک پوشش شفاف به تصاویر خود اضافه کنید تا توجه افراد را به خود جلب کنید، اما همچنین به آنها اجازه دهید منتظر نمایش بزرگ شما باشند.

چگونه این افکت را ایجاد کنیم؟

می توانید از ابزارهای طراحی داخلی استفاده کنید 👩‍🎨!

ابزار برجسته ✏️ را برای انتخاب یک رنگ استاندارد انتخاب کنید، یا از انتخابگر رنگ 🎨 برای انتخاب رنگ خود استفاده کنید، سپس انگشت خود را روی صفحه فشار دهید و نگه دارید.

نشانگر

یک لایه شفاف از رنگی که انتخاب می کنید عکس شما را می پوشاند.

هدیه غافلگیر کننده

نکته بهره وری:همچنین می‌توانید جلوتر رفته و بخش‌هایی از لایه بالایی را پاک کنید تا توجه را به نقطه‌ای از تصویر خود جلب کنید.

6. به استوری های خود زیرنویس اضافه کنید تا مردم بتوانند حتی با صدای 🔇 خاموش آن ها را تماشا کنند

اینستاگرام به طور خودکار استوری ها را بدون صدا پخش می کند. بنابراین، اگر کلیپی از صحبت کردن خود به اشتراک می‌گذارید، بهتر است زیرنویس‌هایی را به داستان‌های خود اضافه کنید تا افراد بیشتری بتوانند آن‌ها را تماشا کنند.

اما ورود به آنها می تواند زمان زیادی را ببرد. در عوض، من به شما پیشنهاد می کنم از برنامه ای مانند Clipomatic استفاده کنید که به طور خودکار زیرنویس ها را هنگام صحبت کردن نشان می دهد.

مطبوعات

7. پس زمینه های سفارشی برای تبلیغ پست های جدید ایجاد کنید

با اشتراک گذاری پستی از فید خود در استوری ها، می توانید ترافیک را به پست جدید خود هدایت کنید. اما به جای اشتراک‌گذاری تصویر با پس‌زمینه پیش‌فرض، می‌توانید یک قالب داستانی ایجاد کنید و از آن برای تبلیغ پست‌های جدید خود و دریافت کلیک‌های بیشتر استفاده کنید.

پست جدید

8. با آپلود چندین عکس از دوربین خود یک کلاژ عکس ایجاد کنید.

ترفند کولاژ عکس برای نشان دادن محصول شما از چندین زاویه یا اشتراک گذاری یک مجموعه تنها در یک تصویر عالی است.

در اینجا نحوه ایجاد یک کلاژ آمده است:

مرحله 1: تصاویر خود را آماده کنید (آنها را از قبل برای فیلم برداری ذخیره کنید)

گام 2: یک داستان جدید ایجاد کنید و اولین تصویر را انتخاب کنید.

مرحله 3: روی نماد شکلک کلیک کنید و یک برچسب تصویر را انتخاب کنید.

مرحله 4: تصویر دومی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

مرحله 5: این فرآیند را تا زمانی که همه تصاویر را اضافه کنید تکرار کنید.

مرحله 6: تصاویر را مرتب کنید و داستان خود را با متن و سایر گرافیک ها کامل کنید.

یکشنبه

9. داستان های خود را با موجو زنده کنید

ارائه ایده های محتوا و نوشتن استوری بورد برای ویدیوها حتی برای طراحان حرفه ای می تواند کار زیادی باشد. به همین دلیل می خواهم شما را با موجو آشنا کنم.

Mojo با کتابخانه ای از قالب های ویدیویی حرفه ای طراحی شده برای داستان های اینستا ارائه می شود. یک الگو را انتخاب کنید. ویدیوها و تصاویر خود را آپلود کنید و داستان حرفه ای خود را آپلود کنید. و شما انجام دادید. این ویدیوهای متحرک مخاطبان شما را تا انتها درگیر و تماشا خواهند کرد.

نتیجه

استفاده مداوم و مداوم از استوری های اینستا مزایای زیادی دارد. بهترین قسمت؟ برای خلق داستان های زیبا لازم نیست یک طراح حرفه ای باشید.

بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که… برنامه اینستاگرام را باز کنید و خلاق باشید! امیدواریم این هک‌های استوری اینستاگرام به شما کمک کند استوری‌های سرگرم‌کننده، خلاقانه و منحصر به فرد اینستاگرام بسازید که شما را از رقبا متمایز کند.

منبع

راهنمای اندازه تصویر، ویدیو و استوری اینستاگرام - به‌روزرسانی 2022
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.