Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

بیش از 320 میلیون نفر در سراسر جهان از Pinterest برای الهام گرفتن استفاده می کنند، از پیدا کردن غذایی که قرار است طبخ کنند تا اینکه بفهمند چه چیزی بپوشند یا چگونه خانه خود را تزئین کنند. تا به امروز، این پلتفرم دارای بیش از 200 میلیارد ایده است که در بیش از 4 میلیارد تابلو ذخیره شده است، که بینشی از روندهای جدید و سیگنال های اولیه رفتار مصرف کننده و تغییر سلیقه ارائه می دهد.

امروز شروع به عرضه می کنیم گرایش های پینترستابزار جدیدی که به شما بینشی از محبوب ترین جستجوها در ایالات متحده در 12 ماه گذشته و همچنین زمانی که محبوب ترین جستجوها در حال اوج گرفتن هستند، می دهد، بنابراین می توانید نحوه عملکرد محتوا در Pinterest را بهتر درک کنید.

Pinterest Trends به برندها کمک می‌کند تا بینش عمیق‌تری در مورد برنامه‌ریزی رفتار پلتفرم کسب کنند و به آنها امکان می‌دهد بودجه‌های کمپین را در مراحل مختلف برنامه‌ریزی تخصیص دهند. همچنین مفروضات مربوط به گرایش‌های نوظهور را آزمایش می‌کند، جستجوها را با پیشنهادات تکمیل خودکار اصلاح می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند فهرستی از کلمات کلیدی را پیدا کنند که باید در هنگام برنامه‌ریزی کمپین‌های رسانه‌ای از آنها استفاده کنند یا از آن اجتناب کنند.

همانطور که مردم برای ذخیره ایده ها و برنامه ریزی برای آینده به Pinterest می آیند، می توانیم سلیقه ها، ترجیحات و علایق منحصر به فرد و جدیدی را که در طول سال ها الگوریتم ما را تقویت کرده اند، درک کنیم و اکنون مارک ها می توانند بیشتر بیاموزند.

پینترست از کمپین برند خود با عنوان «شما فقط ممکن است خودتان را غافلگیر کنید» رونمایی کرد
حتما بخوانید

شرکت رسانه ای جهانی Tastemade از تجزیه و تحلیل ویدئو و هوش مخاطب برای تصمیم گیری برنامه نویسی آگاهانه استفاده می کند. به عنوان مثال، در تابستان دیدند که محتوای هندوانه در همه پلتفرم‌ها مؤثرتر است، بنابراین تلاش خود را دوچندان کردند و ایجاد کردند. تخته مخصوصکه منجر به کمپین ویروسی هندوانه پین ​​شد.

مارک هایی مانند آلبرتسونزکه از اطلاعات Pinterest برای درک بهتر روندهای غذا و نوشیدنی در تعطیلات استفاده کرد، کمپینی را برای افزایش فروش در فروشگاه های برچسب خصوصی، از جمله ارواح کدو تنبل (+154%)، ایده های مهمانی روز دوستان (+475%)، میزهای مرتع جشن (+500%) ایجاد کرد. ٪ و دسر کریسمس (+229٪).

«مشتریان آلبرتسونز می‌خواهند وقتی نوبت به روندهای جدید و هیجان‌انگیز می‌رسد، جلوتر از منحنی باشند. ما فکر می‌کنیم که Pinterest پلتفرمی عالی برای الهام بخشیدن به خریداران است تا هنگام برنامه‌ریزی فصل خود، نگاهی تازه به کلاسیک‌های تعطیلات بیندازند. فروشگاه به برندهای خود اجازه می دهد تا به روشی واقعاً نوآورانه در کانون توجه قرار گیرند. – چاد کاستر، معاون ارشد برندهای خود

امروز ما همچنین Pinterest 100 را معرفی کردیم، گزارش سالانه ما که برترین روندهای جدید را برای امتحان کردن در سال آینده نشان می دهد. این گزارش جامع همچنین به شرکت‌ها نگاهی گذرا به آنچه که تحقیقات نشان می‌دهد مردم سراسر جهان در سال آینده می‌خواهند، ارائه می‌کند.

برای آزمایش یا تأیید ایده‌ها و موضوعاتی که ممکن است پرطرفدار باشند، می‌توانید جدید را امتحان کنید Pinterest Trends برای مشاهده رفتار جستجوی داخلی Pinterest و اعمال آن در تصمیمات برند و کمپین، یا دریافت بینش از آخرین اتفاقات Pinterest. Pinterest Trends در هفته های آینده برای رایانه های شخصی در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

نحوه فالو کردن تبلیغات رقبا در اینستاگرام
حتما بخوانید

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.