Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

استیکرهای لینک اینستاگرام اکنون در دسترس همه هستند (منظورم شماست!)

رسمی است: اینستاگرام استیکرهای لینک جدید خود را در دسترس همه قرار می دهد. درست است، همه – 10000 مشترک لازم نیست.

شاید قبلاً شنیده باشید که اینستاگرام قابلیت کشیدن انگشت را حذف کرده و استیکرهای لینک را جایگزین آن کرده است. یا از این استیکرها در استوری های اینستاگرام خود استفاده کرده اید یا در استوری اکانت هایی که دنبال می کنید دیده اید.

اما اگر بیش از 10000 دنبال کننده یا یک حساب تجاری تأیید شده ندارید، ممکن است از این تغییر آگاه نباشید.

وقتی اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام تغییراتی در قوانین یا الگوریتم‌های خود ایجاد می‌کنند، مردم دچار وحشت می‌شوند. اما در چشم انداز رسانه های اجتماعی در حال تغییر، گاهی اوقات این تغییرات تأثیر مثبتی دارد.

مورد مورد نظر: اینستاگرام استقرار برچسب پیوند به ازای هر کاربر. اینستاگرام تست استیکرهای بتا را در ماه جولای آغاز کرد و در نهایت در ماه آگوست قابلیت کشیدن انگشت را غیرفعال کرد.

در دو مرحله آسان، می توانید استیکرهای لینک را به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید.

فهرست مطالب:

چرا اینستاگرام قابلیت Swipe Up را حذف کرد؟

یکی از دلایل آن هویت برند بود. اینستاگرام برای هر چیز دیگری از استیکرها استفاده می کند و ویژگی Swipe up کاملاً با زیبایی طراحی آن مطابقت نداشت.

بخش دیگر تجربه کاربری بود.

Max Yulenstein از اینستاگرام می گوید که این شرکت از شرکت ها و تأثیرگذارانی که از این پلتفرم برای الهام بخشیدن به جوامع خود استفاده می کنند و همچنین کاربرانی که فقط می خواهند چیزهایی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند، آموخته است.

همچنین راهی برای برابری بیشتر پلتفرم و باز کردن آن برای کسانی است که می خواهند از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنند.

این مطلب در بیانیه اینستاگرام آمده است. TechCrunch:

ما این تصمیم را بر اساس بازخوردی که از جامعه شنیده‌ایم در مورد اینکه چقدر برای سازندگان و کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای موثر است، گرفتیم تا از مزایای تبادل پیوند برای رشد به همان شیوه‌ای که حساب‌های بزرگتر انجام می‌دهند، استفاده کنند.»

نکته اصلی این است که شما هم اکنون می توانید از استیکرهای لینک در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، درست مانند برندهای بزرگ. یا…

اگر محصولاتی برای فروش دارید، وبلاگی برای تبلیغ دارید، یا لیست ایمیلی برای گسترش دارید، پاسخ مثبت است!

فروشگاه Pinterest مجموعه ای پایدار را با مشارکت کسب و کارهای کوچک راه اندازی کرد
حتما بخوانید

اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، گستره وسیعی دارد و تقریباً در هر کشوری محبوب‌ترین پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار است. و استوری اینستاگرام محبوب ترین ویژگی این پلتفرم است.

مانند تند کشیدن به سمت بالا، افزودن لینک به استوری اینستاگرام با استیکرهای لینک جدید می تواند منجر به ترافیک بیشتر به سایت شما و تبدیل بیشتر شود، که این دو هدف هر استراتژی بازاریابی آنلاین است.

اینستاگرام به شما اجازه نمی‌دهد به پست‌ها در فید خود لینک اضافه کنید و ویژگی «لینک در بیو» برای صفحه اصلی سایت شما بهترین کار را دارد. بنابراین، برای محتوای فوری یا پیشنهادهای تک، استفاده از استیکرهای لینک استوری اینستاگرام می تواند بسیار موثر باشد.

به گفته دبرا آهو ویلیامسون، تحلیلگر اصلی eMarketer، “قابلیت پیوند دادن از داستان ها مزایای قابل توجهی را در مورد اهداف بازاریابی با قیف پایین تر ارائه می دهد.”

مانند ویژگی Swipe up، برچسب‌های پیوند می‌توانند باعث افزایش فروش شوند و معیار مفیدی برای بازاریابان و برندها ارائه دهند.

همچنین می‌توانید استیکرهای پیوند را با رنگ، مکان، متن و اندازه شخصی‌سازی کنید و بینندگان می‌توانند به شیوه‌ای واکنش نشان دهند یا به داستان شما پاسخ دهند که با کشیدن انگشت به بالا نمی‌توانستند.

تعامل بیشتر و کنترل خلاقانه تر؟ به نظر می رسد برد-برد. اما مانند بسیاری از ابزارها، همه چیز به نحوه استفاده شما از آن بستگی دارد. پس بیایید دست به کار شویم.

مرحله ۱ استوری اینستاگرام بسازید + استیکر پیوند اضافه کنید

چه بخواهید یک صفحه فرود خاص، پست وبلاگ یا اطلاعات محصول را به اشتراک بگذارید، برچسب پیوند استوری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد.

برای ایجاد استوری اینستاگرام خود با استیکر لینک:

  • برای ایجاد یک داستان جدید، محتوا را آپلود یا ضبط کنید.
  • روی نماد کلیک کنید، که شما را به منوی استیکر هدایت می کند.
  • برای انتخاب برچسب پیوند ضربه بزنید و هنگامی که از شما خواسته شد پیوندی اضافه کنید.
  • برچسب پیوند را در هر نقطه از استوری خود قرار دهید.
  • برچسب پیوند خود را با کلیک کردن برای تغییر سبک، فشار دادن/بسط برای تغییر اندازه سفارشی کنید.
  • روی اشتراک گذاری کلیک کنید و داستان تعاملی شما با برچسب پیوند به مدت 24 ساعت در دسترس خواهد بود.
  • استوری را در قسمت Highlights ذخیره کنید تا بیش از 24 ساعت باقی نماند.
@thecraftersbox از استیکرهای لینک اینستاگرام و یک پیکان برای کمک به مشتریان برای رفتن به صفحه کیت صنایع دستی خود استفاده می کند.

همین. شما تاریخ دارید و او یک استیکر دارد. خوب حالا چی؟

مرحله 2 یک فراخوان برای اقدام واضح ایجاد کنید

هشدار اسپویلر: دعوت به اقدام شما به گونه‌ای طراحی شده است که بینندگان را وادار به ضربه زدن به برچسب پیوند شما کند.

شما می خواهید که مردم واقعاً روی آن پیوند کلیک کنند، نه اینکه فقط در داستان شما به ویدیوی بعدی گربه یا دستور غذای افراد مشهور پیمایش کنند، درست است؟

Pinterest AR Try On را برای دکوراسیون منزل معرفی می کند تا خرید آنلاین را تا حد امکان راحت کند.
حتما بخوانید

بنابراین، باید به آنها اطلاع دهید که کاری برای انجام دادن دارند. و به اندازه کافی سرگرم کننده است که از انجام آن دست می کشند.

بهترین توصیه ساده ترین است: مستقیم باشید. از زبانی استفاده کنید که مستقیماً پیش می رود و به آنها می گوید برچسب پیوند شما را لمس کنند.

می‌توانید استیکر خود را با یک پیوند تزئین کنید تا بهتر متوجه موضوع شوید:

  • فلش‌هایی که به برچسبی با پیوند اشاره می‌کنند
  • اینجا استیکرها را کلیک کنید
  • متنی که شما را تشویق می کند روی پیوند کلیک کنید

یا اگر ویدیویی است، می‌توانید فقط از آنها بخواهید روی استیکر کلیک کنند.

دوم: شما می خواهید در استوری خود سوالی بپرسید که آنها را تشویق کند روی لینک کلیک کنند. ویژگی‌های مسابقه و نظرسنجی راه‌های بسیار مؤثری برای پرسیدن سؤال شما هستند، زیرا بسیاری از کاربران نمی‌توانند در برابر پاسخ دادن به آنها مقاومت کنند.

یا، دوباره، اگر از ویدیو استفاده می‌کنید، می‌توانید سؤال را به صورت شفاهی بپرسید.

به عنوان مثال، فرض کنید شما یک صاحب کسب و کار کوچک هستید و شرکت شما یک دئودورانت کاملا طبیعی واقعا موثر می سازد.

چه به صورت چاپی یا صوتی، این سوال در داستان شما ممکن است این باشد: “آیا یک دئودورانت کاملا طبیعی می خواهید که واقعا این کار را انجام دهد؟ برای متوقف کردن بوی بد، روی پیوند ضربه بزنید.”

شما ایده را دریافت می کنید. ساده و مستقیم.

برای تعامل بیشتر، سوال خود را در یک نظرسنجی یا مسابقه قرار دهید. کاربران تنها با گفتن آن‌ها آن‌ها را بسیار جذاب می‌دانند…

راه دیگر برای تشویق بینندگان به کلیک بر روی برچسب پیوند، ایجاد یک اعلان بزرگ است. مثل نورافکن های بزرگ هالیوود. آتش بازی سال نو بزرگ.

چه در حال عرضه یک محصول کاملاً جدید باشید یا یک پیشنهاد زمانی محدود برای تعطیلات داشته باشید، اعلان ها راهی عالی برای جلب توجه هستند. اگر به ندرت از آنها استفاده می کنید، زمانی که از آنها استفاده می کنید خاص خواهند بود.

قبل یا بعد از اتمام استوری 24 ساعته خود، می توانید آمار استوری اینستاگرام خود را بررسی کنید تا ببینید چند کاربر روی استیکر لینک شما کلیک کرده اند. این، همراه با نرخ تبدیل خود، به شما در سنجش موفقیت آن کمک می کند.

@ginagomez از استیکرهای اینستاگرام با لینک و تماس مستقیم در استوری با پیوند به صفحه فرود پیشنهاد رایگان استفاده می کند.

که ما را به آخرین و مهمترین مرحله می رساند.

مرحله 3: یک صفحه فرود عالی با کپی قوی ایجاد کنید

هنگامی که بیننده روی استیکر پیوند در استوری اینستاگرام شما کلیک می کند، این نیمی از نبرد است. اکنون می خواهید آنها به اندازه کافی در سایتی که آنها را به آن فرستاده اید بمانند تا کاری را که شما می خواهید انجام دهند.

مارکوس ساموئلسون: سرآشپز برتر و نویسنده پرفروش
حتما بخوانید

اگر آنها را به وبلاگی ارسال کردید، می خواهید همه چیز را بخوانند (و احتمالاً روی پیوندهای دیگر کلیک کنند). بنابراین، پست وبلاگ شما باید جذاب باشد. به عبارت دیگر، او به نوشتن عالی نیاز دارد.

اگر آنها را به صفحه فرود محصول یا خدماتی که ارائه می کنید فرستاده اید، بدیهی است امیدوارید که آنها آن را بخرند (یا در صورت ارائه خدمات رایگان در لیست خود ثبت نام کنند).

چگونه؟ خب یه بار دیگه…

کارآمدترین راه برای انجام این کار با کپی عالی است.

کپی چیزی است که تعیین می‌کند تبدیل‌های شما ستاره‌ای، متوسط ​​یا (اوه-هه) وجود ندارد.

طبق گزارش Campaign Monitor، میانگین نرخ تبدیل صفحه فرود 2.35٪ است. و داده های Impact Plus تأیید می کند که 25 درصد برتر با 5.31 درصد و بالاتر تبدیل می شوند، در حالی که 10 درصد برتر با 11.45 درصد تبدیل می شوند.

و حتی تبدیل های بالاتر از اینها غیر معمول نیست. با یک صفحه فرود به خوبی نوشته شده، می توانید بلافاصله در 10٪ برتر (یا بالاتر) قرار بگیرید.

نکته کلیدی برای نوشتن یک صفحه فرود عالی قبل از هر چیز درک نیازهای مخاطبان است. این نیازها اغلب به عنوان “نقاط درد” نامیده می شوند.

پرسیدن سوالات مخاطبان به شما کمک می کند تا نقاط دردناک آنها را شناسایی کنید و همچنین کلمات دقیقی را که برای بیان نیازهای خود استفاده می کنند (که به عنوان صدای مشتری نیز شناخته می شود) به شما می دهد.

استفاده از صدای مشتری برای نوشتن صفحه فرود به متنی منجر می شود که مستقیماً با کلماتی که به خوبی درک می کنند با مخاطب صحبت می کند زیرا آن کلمات متعلق به آنهاست و آنها دقیقاً به شما گفته اند که از پیشنهاد چه نیاز دارند و چه می خواهند.

سپس آن کلمات را در یک ساختار صفحه فرود واضح و مختصر سازماندهی می کنید، و voila! تبدیل بالا در آینده شما

صفحه فرود Colette Baron Reid از صدای مشتری در متن نشانگر و یک تماس واضح برای اقدام روی دکمه استفاده می کند.

ایناهاش. 3 مرحله شما برای استفاده از استیکرهای لینک اینستاگرام برای جذب ترافیک بیشتر به وب سایت و افزایش تبدیل. چه بخواهید لیست خود را بسازید یا فروش خود را افزایش دهید (یا هر دو!)، این مراحل شما را به آنجا می رساند.

پس با استیکر ادامه دهید!


بسته بندی کردن

با تمرکز بر سوالاتی که در استوری خود می‌پرسید و کیفیت متن در صفحه فرود خود، استفاده از استیکرهای لینک استوری جدید اینستاگرام می‌تواند بخش مؤثری از استراتژی کلی رسانه‌های اجتماعی شما باشد.
آیا از استیکرهای لینک جدید در استوری اینستاگرام استفاده کرده اید؟ تجربیات خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید یا @منشن کنید یا پلتفرم ما را به صورت رایگان در اینجا امتحان کنید.

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.