Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

لینکدین بهترین انتخاب جدید برای بازاریابی است.

چرا که نه؟

این لحن رسمی ایمیل را ملایم می کند و با برقراری ارتباط با مشترکین خود زمان پاسخگویی را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، لینکدین از پخش زنده ویدیو و پاتوق استقبال کرد.

لینکدین دیگر یک پورتال کاریابی نیست. این به یک پلت فرم برای تبادل افکار و ایده های در حال تغییر جهان برای مشاغل، برندها و حرفه ای ها تبدیل شده است.

اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی سنجیده ایجاد کنید، از آمار لینکدین زیر استفاده کنید.

جمعیت شناسی لینکدین

جمعیت لینکدین از 200 کشور است. این کشور دارای جمعیتی غنی با 65 میلیون تصمیم گیرنده و 10 میلیون مدیر ارشد است. نگاهی به آمار شگفت انگیز لینکدین بیندازید تا ایده بهتری پیدا کنید.

  1. لینکدین بیش از 800 میلیون نفر در 200 کشور جهان دارد.
  2. لینکدین 180 میلیون کاربر آمریکایی دارد.
  3. لینکدین 56.6 درصد کاربر مرد و 43.4 درصد کاربر زن دارد.
  4. 180 میلیون اینفلوئنسر سطوح ارشد وجود دارد.
  5. لینکدین 65 میلیون تصمیم گیرنده و 10 میلیون مدیر ارشد دارد.
  6. نزدیک به 60 درصد از کاربران لینکدین در گروه سنی 25 تا 34 سال قرار دارند.
  7. 60 درصد از کاربران لینکدین در ایالات متحده سالانه 100000 دلار درآمد دارند.
  8. مطابق با آمارپس از ایالات متحده، هند (81 میلیون)، چین (54 میلیون) و برزیل (51 میلیون) بیشترین کاربران لینکدین را دارند.

آمار استفاده از لینکدین

علیرغم قابلیت های بازاریابی، لینکدین همچنان در زمینه استخدام پیشرو است. در هر دقیقه 4 نفر در لینکدین استخدام می شوند و در هر ثانیه 55 متقاضی شغل ارسال می شوند! در مورد این آمار لینکدین در زیر بیشتر بیاموزید.

  1. در هر ثانیه 3 حرفه ای به لینکدین می پیوندند و هر روز 172800 کاربر جدید وجود دارد.
  2. 57 درصد از ترافیک لینکدین از دستگاه های تلفن همراه است.
  3. لینکدین بیش از 1.17 میلیارد بازدید در سراسر جهان دارد.
  4. در هر ثانیه 55 درخواست کار در لینکدین وجود دارد.
  5. در هر دقیقه 4 نفر در لینکدین استخدام می شوند.
  6. 91 درصد از مدیران لینکدین را اولین انتخاب خود برای محتوای حرفه ای معنادار می دانند.
  7. هر سال 280 میلیارد به‌روزرسانی فید در لینکدین مشاهده می‌شود.
  8. هر هفته 9 میلیارد برداشت محتوا در فیدهای لینکدین وجود دارد.
  9. هر روز 2 میلیون پست، مقاله و ویدیو در لینکدین منتشر می شود.
  10. هر هفته 3 میلیون کاربر در لینکدین پست می گذارند.
  11. از هر 10 میلیونر 4 نفر کاربر فعال لینکدین هستند.
  12. تنها 1 میلیون کاربر در لینکدین مقاله ارسال کردند.
  13. حدود 45 درصد از خوانندگان مقالات لینکدین در پست های سطح بالا (مدیران، معاونان، مدیران، سطح C) هستند.
  14. 39 درصد از کاربران لینکدین هرگز محتوا را به اشتراک نمی گذارند و 16 درصد از پروفایل ها به طور فعال هر هفته چندین پست ارسال می کنند.
  15. کاربران به طور متوسط ​​7 دقیقه و 12 ثانیه را در لینکدین سپری می کنند.
  16. میانگین مدت بازدید از لینکدین 8.52 دقیقه است.
  17. کاربران قبل از خروج به طور متوسط ​​از 6.4 صفحه لینکدین بازدید می کنند.
  18. بازدیدهای پخش زنده لینکدین 437 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
  19. 2 درصد از کاربران لینکدین هنوز به هیچ گروه لینکدین نپیوسته اند.
  20. 36000 مهارت در لینکدین فهرست شده است.
  21. 39 درصد از کاربران دارای حساب های لینکدین ممتاز هستند.

آمار تعامل لینکدین

آیا میدانستید 99.63 درصد از ترافیک جستجوی لینکدین فقط از جستجوی ارگانیک می آید؟ این همه چیز نیست، تعامل لینکدین در طول سال ها بسیار بهبود یافته است.

از طریق ارسال مداوم، می توانید هزاران بازدید ارگانیک دریافت کنید، حتی اگر صدها اتصال داشته باشید. این قدرت ثبات در لینکدین است. آمار تعامل لینکدین بیشتر را اینجا ببینید.

  1. 22.04 درصد از ترافیک لینکدین از جستجو است.
  2. 99.63 درصد از ترافیک جستجوی لینکدین از جستجوی ارگانیک است.
  3. صفحات لینکدین با اطلاعات کامل 30 درصد بیشتر از سایرین در هفته بازدید می کنند.
  4. هر هفته 45 میلیون نفر در لینکدین به دنبال شغل می گردند.
  5. بیش از 14 میلیون شغل آزاد در LinkedIn Jobs پست شده است.
  6. هر ماه بیش از 200 میلیون شغل در لینکدین ارسال می شود.
  7. در مقایسه با سال گذشته، تعامل در لینکدین 50 درصد افزایش یافته است.
  8. شرکت هایی که پست های هفتگی ارسال می کنند شاهد افزایش 2 برابری در تعامل در لینکدین هستند.
  9. 98 درصد از بازاریابان لینکدین موافق هستند که شخصی سازی به بهبود روابط با مشتری کمک می کند.
  10. به گفته لینکدین، شرکت هایی که 20 بار در ماه پست می گذارند، حداقل به 60 درصد از مخاطبان منحصر به فرد خود می رسند.
  11. قرار دادن پیوندها در یک پست می تواند تعامل را دو چندان کند. از یک پست بدون آن در لینکدین.
  12. تصاویر به طور متوسط ​​98٪ نظرات بیشتری نسبت به بدون آنها در LinkedIn ایجاد می کنند.
  13. لینک‌های ویدیوهای یوتیوب مستقیماً در فید لینکدین پخش می‌شوند و معمولاً 75 درصد سهم بیشتری دارند.
  14. حساب‌های لینکدین با اطلاعات تکمیل‌شده و به‌روز شده ۴۰ برابر فرصت‌های بیشتری دریافت می‌کنند.
  15. محتوای طولانی بیشترین اشتراک گذاری را در لینکدین دارد، بنابراین هدف گذاری بین 1700 تا 2100 کلمه باید به محتوای شما کمک کند.
  16. مقالات LinkedIn با 8 تصویر و 5، 7 یا 9 عنوان بهترین برای تعامل هستند.
  17. تعداد پیام های ارسال شده در لینکدین نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش یافته است.
  18. اعضای هفتگی لینکدین که فعالانه با محتوا درگیر هستند، 5 برابر بیشتر باز می گردند.
  19. فهرست کردن 5 مهارت یا بیشتر در پروفایل لینکدین می تواند تا 17 برابر بیشتر بازدید داشته باشد.

آمار کسب و کار لینکدین

لینکدین یک معدن طلا برای تجارت، بیش از 57 میلیون شرکت را فهرست کرده است. 89 درصد از بازاریابان B2B برای تولید سرنخ بهتر به پلتفرمی متکی هستند.

نیازی به گفتن نیست که لینکدین منبع شماره یک برای تولید سرنخ است. به لطف جمعیت تصمیم گیرنده، فروش دیگر برای بازاریابان یک کار سرگیجه آور نیست.

در اینجا چند آمار دلگرم کننده لینکدین آورده شده است تا به شما در تصمیم گیری تجاری در این پلتفرم کمک کند.

  1. بیش از 57 میلیون شرکت در لینکدین وجود دارد.
  2. 46 درصد از ترافیک رسانه های اجتماعی به وب سایت این شرکت از لینکدین است.
  3. 45 درصد از بازاریابان از طریق لینکدین مشتری پیدا کردند.
  4. فرم های تولید سرنخ لینکدین می توانند تبدیل ها را تا 3 برابر افزایش دهند.
  5. 89 درصد از بازاریابان B2B برای تولید سرنخ به LinkedIn متکی هستند.
  6. 62 درصد از بازاریابان B2B با موفقیت در لینکدین سرنخ ایجاد می کنند که بیش از دو برابر تعداد کانال های اجتماعی بعدی است.
  7. از هر 5 کاربر لینکدین 4 نفر تصمیمات تجاری می گیرند.
  8. 52 درصد از خریداران از لینکدین به عنوان تأثیرگذارترین کانال در فرآیند تحقیقات خود نام می برند.
  9. نرخ پاسخ InMail 300٪ سریعتر از ایمیل است، با نرخ بازدید 10-25٪ در لینکدین.
  10. لینکدین برای 38 درصد از بازاریابان B2B درآمد ایجاد می کند.
  11. 80 درصد از سرنخ های B2B که از رسانه های اجتماعی می آیند از لینکدین می آیند.
  12. 97 درصد از بازاریابان B2B از لینکدین برای اجرای استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می کنند.
  13. 15 درصد از کاربران لینکدین اینفلوئنسرهای سطح ارشد هستند.
  14. طبق گفته لینکدین، قبل از تصمیم گیری برای خرید، به طور متوسط ​​10 قطعه محتوا در نظر گرفته می شود.
  15. 92 درصد از بازاریابان B2B لینکدین را در ترکیب بازاریابی دیجیتال خود مطابق با جدیدترین ها قرار دهید آمار لینکدین.
آمار لینکدین

آمار تبلیغات لینکدین

در حالی که دسترسی ارگانیک لینکدین فوق العاده است، بازاریابان همچنان از تبلیغات برای تقسیم بندی مخاطبان و هدف گذاری دقیق استفاده می کنند. تبلیغات در پست های لینکدین 40 درصد نرخ تبدیل دارند.

58 درصد از بازاریابان B2B از ROI لینکدین راضی هستند و همچنان از آن برای تبلیغ استفاده می کنند. برای ایجاد بهترین استراتژی تبلیغات، به سرعت این آمار تبلیغات لینکدین را بررسی کنید.

  1. با تبلیغات در لینکدین می توان به 790.4 میلیون نفر دسترسی داشت.
  2. تبلیغات در لینکدین می تواند به 14.3 درصد از جمعیت بالای 18 سال جهان برسد.
  3. تغییر سه ماهه در دسترسی تبلیغات لینکدین +2.9٪ است.
  4. 43.4 درصد از مخاطبان تبلیغات را زنان و 56.6 درصد را مردان تشکیل می دهند..
  5. اسپانسر InMail دارای نرخ باز شدن 52% در لینکدین است.
  6. ایالات متحده بزرگترین گروه از مخاطبان تبلیغات، LinkedIn را با 170 میلیون کاربر ارائه می دهد.
  7. تبلیغات در پست های لینکدین 40 درصد نرخ تبدیل دارند.
  8. 65 درصد از شرکت‌های B2B مشتریان خود را از طریق تبلیغات پولی لینکدین به دست آوردند.
  9. هزینه هر سرنخ ۲۸ درصد کمتر از گوگل ادوردز در لینکدین است.
  10. فرم های Lead Gen در لینکدین هزینه هر سرنخ را برای 90 درصد از بازاریابان B2B کاهش داده است.
  11. لینکدین گزارش داد که ویژگی هدف‌گیری «مخاطبان منطبق» 32 درصد افزایش در نرخ تبدیل پس از کلیک و 30 درصد افزایش در CTR ایجاد کرده است.
  12. 58 درصد از تبلیغ کنندگان B2B از بازگشت سرمایه تبلیغات لینکدین راضی هستند.
  13. میانگین نرخ تبدیل برای تبلیغات ویدیویی در لینکدین در ایالات متحده 6.1٪ است، بیش از هر پلتفرم دیگری امروز.

برترین برندهای لینکدین

برندسازی در لینکدین نه تنها برای جذب مشتریان، بلکه برای کارمندان آینده شما نیز مفید است. استعدادهای زیادی وجود دارد که می توانید در لینکدین به آنها مراجعه کنید تا به شما در دستیابی سریعتر به اهداف و چشم انداز خود کمک کنند. در اینجا برخی از آمارهای لینکدین در مورد برندهای برتر با تعداد فالوور وفادار آنها آورده شده است.

  1. گوگل 23.3 میلیون دنبال کننده در لینکدین دارد.
  2. آمازون 23.2 میلیون دنبال کننده در لینکدین دارد.
  3. کنفرانس تد 22.3 میلیون دنبال کننده در لینکدین دارد.
  4. لینکدین 20.3 میلیون دنبال کننده در لینکدین دارد.
  5. مایکروسافت 15.9 میلیون دنبال کننده در لینکدین دارد.

نتیجه

لینکدین بدون شک شبکه منتخب حرفه ای ها در سراسر جهان است و با پیوستن 3 حرفه ای به این شبکه در هر ثانیه، استفاده گسترده ای از آن مشاهده می شود.

پلتفرم در سال گذشته تغییر کرده است. او چندین ویژگی نمونه را برای توانمندسازی جامعه مشارکت‌کنندگان معرفی کرد که ظاهراً منجر به افزایش آمار لینکدین شد.

به غیر از برندسازی شخصی، می توانید از وب نیز برای شناخته شدن برند خود استفاده کنید. به طور منظم در مورد پیشنهادات، فرهنگ شرکت و اعلامیه های محصول جدید در صفحه شرکت پست کنید تا دیگران بدانند چه چیزی را از دست می دهند.

از ابزارهای LinkedIn مانند Socialpilot برای ایجاد برنامه زمانی پست لینکدین و خودکار کردن پست در زمان و روز مناسب استفاده کنید.

نسخه آزمایشی 14 روزه رایگان خود را دریافت کنید و اکنون با LinkedIn شروع کنید!

منبع

چرا این بهترین زمان برای استفاده از TikTok برای تجارت شما است؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.