Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

در سرتاسر جهان، مردم در هر سنی با چالش‌های تصویر بدنی و سلامت روانی مواجه هستند، به‌ویژه زمانی که از همه‌گیری COVID-19 خارج می‌شویم و فصل تابستان آغاز می‌شود. به گفته انجمن ملی اختلالات خوردن (NEDA) از آغاز همه‌گیری COVID-19 در سال گذشته، جوانان افزایش چشمگیری در عادات غذایی ناسالم و اختلالات خوردن را تجربه کرده‌اند.1.2. بسیاری اکنون تحت فشار بیشتری قرار دارند زیرا می خواهند برای اولین بار در 15 ماه گذشته شخصاً با حلقه های اجتماعی خود ارتباط برقرار کنند.

پینترست جایی است که مردم برای ایجاد زندگی مورد علاقه خود الهام می گیرند. این چیزی است که همه به آن تعلق دارند، صرف نظر از جثه و جثه. ما به Pinners این امکان را می‌دهیم که تابستان و فراتر از آن را بدون تبلیغات کاهش وزن برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند روی مهم‌ترین چیزها تمرکز کنند. از 1 ژوئیه 2021 ما در حال به روز رسانی خط مشی تبلیغات خود برای منع همه تبلیغات با زبان و تصاویر برای کاهش وزن.

این موقعیت، Pinterest را به تنها پلتفرم اصلی برای ممنوعیت همه تبلیغات کاهش وزن تبدیل می کند. این گسترش سیاست‌های تبلیغاتی ما است که مدت‌ها است شرم کردن بدن و محصولات یا ادعاهای خطرناک کاهش وزن را ممنوع کرده است. ما دیگران را در صنعت تشویق می کنیم که همین کار را انجام دهند و یک بار برای همیشه تشخیص دهند که هیچ راه حلی برای همه وجود ندارد.

خط مشی به روز شده ما اکنون این موارد را ممنوع می کند:

  • هر زبان یا تصویری برای کاهش وزن؛

  • هر گونه بررسی در مورد محصولات کاهش وزن یا کاهش وزن؛

  • هر زبان یا تصویری که تیپ‌های بدنی خاصی را ایده‌آل می‌سازد یا کوچک می‌کند.

  • ارجاع به شاخص توده بدنی (BMI) یا شاخص های مشابه. همچنین

  • هر محصولی که مدعی کاهش وزن از طریق پوشیدن یا استفاده روی پوست باشد.

این علاوه بر محتوای تبلیغاتی است که قبلاً در Pinterest ممنوع شده است، از جمله:

  • قرص ها، مکمل ها یا سایر محصولات برای کاهش وزن یا سرکوب اشتها؛

  • عکس قبل و بعد از کاهش وزن;

  • روش های کاهش وزن مانند لیپوساکشن یا چربی سوزی

  • شرمساری بدن، مانند تصویرسازی یا زبانی که تیپ‌ها یا ظواهر خاص بدن را به تمسخر یا بی‌اعتبار می‌کند. همچنین

  • ادعای نتایج غیرواقعی زیبایی

تبلیغاتی که سبک زندگی و عادات سالم و همچنین خدمات و محصولات تناسب اندام را ترویج می کنند، تا زمانی که هدفشان کاهش وزن نباشد، همچنان مجاز خواهند بود. این تغییر خط مشی تحت هدایت و مشاوره NEDA ایجاد شد.

«انجمن ملی اختلالات خوردن (NEDA) از Pinterest به دلیل پیشروی به عنوان اولین پلتفرمی که تمام تبلیغات زبانی و تصویری کاهش وزن را ممنوع کرده است، تحسین می کند. NEDA این گام ضروری را در اولویت دادن به سلامت روان و رفاه Pinners، به ویژه کسانی که تحت تأثیر فرهنگ غذایی، شرمساری بدن، و اختلالات خوردن قرار دارند، تشویق می کند. الیزابت تامپسون، مدیر عامل موقت انجمن ملی اختلالات خوردن، گفت: امیدواریم این سیاست جهانی، سازمان‌ها و شرکت‌های دیگر را تشویق کند تا در مورد پیام‌های تبلیغاتی مضر بالقوه فکر کنند و سیاست‌های عملیاتی خود را ایجاد کنند که منجر به تغییر معنادار شود.

منبع

با کمک به افراد احساس بهتر شدن
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.