Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

پینترست، سیستم کشف بصری، امروز اعلام کرد که مدیر خرده فروشی آندریا مالارد به عنوان مدیر ارشد بازاریابی به شرکت ملحق شده است. او از شرکت Athleta Gap به پینترست می آید. و بر بازاریابی جهانی و تیم های خلاق نظارت دارد. Mallard مسئول گفتن داستان Pinterest به پینرها و شرکا در سراسر جهان است. مخاطب رو به رشد از Pinterest بازدید می کند تا الهام بخش چیزهایی برای خرید، دستور العمل هایی برای تهیه، یا پروژه هایی برای امتحان کردن باشد.

فرانسوا بروگر، مدیر اجرایی Pinterest گفت: “من از پیوستن آندریا به تیم ما هیجان زده هستم.” وی افزود: «تجربه فراوان او در ساختن برندهای بزرگ، دارایی برای شرکت ما خواهد بود، زیرا ما همچنان در سطح جهانی به گسترش خود ادامه می دهیم. او رهبر مناسبی است که به ما کمک می کند نشان دهیم که چرا صدها میلیون نفر برای الهام گرفتن و انجام کاری که دوست دارند به Pinterest اعتماد می کنند.

ملارد بیش از 20 سال تجربه کار با شرکت های خرده فروشی و خدمات مشتریان بین المللی دارد. قبل از انتصاب به عنوان مدیر ارشد بازاریابی در Athleta، او 4 سال به عنوان مدیر بازاریابی در Omada Health، یک شرکت سلامت دیجیتال، و 8 سال در IDEO گذراند، جایی که او به عنوان مدیر ارشد طراحی برای ایالات متحده و آمریکا، استراتژی برند جهانی را رهبری کرد. اروپا

ملارد گفت: «از اولین گفتگوی من مشخص بود که این شرکتی است که قلب، ذهن و ارزش‌هایی دارد که برای تبدیل شدن به یک برند نمادین جهانی لازم است. پینترست از مردم سراسر جهان الهام می‌گیرد تا زندگی مورد علاقه خود را خلق کنند. فکر می‌کنم این می‌تواند یکی از گوشه‌های واقعاً مثبت اینترنت باشد، و من از فرصت‌های بزرگی که در حال باز شدن هستند هیجان‌زده هستم.”

معرفی کاتالوگ و سایر خریدها در پینترست
حتما بخوانید

ملارد به بروگر، که در ماه مارس به عنوان مدیر عملیاتی به پینترست پیوست، گزارش خواهد داد. Mallard در 29 اکتبر راه اندازی شد و در دفتر مرکزی Pinterest در سانفرانسیسکو مستقر خواهد شد.

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.