Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

امروز ما میزبان Pinterest Presents، دومین اجلاس جهانی تبلیغات سالانه خود بودیم، با جلساتی در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، فرانسه، آلمان و استرالیا، و به تبلیغ‌کنندگان نگاهی انحصاری به طیف وسیعی از ویژگی‌های محصول جدید ارائه می‌کردیم که موقعیت Pinterest را بیشتر تقویت می‌کرد. یک مقصد خرید بر اساس سلیقه

هر ماه بیش از 400 میلیون نفر در سراسر جهان به پینترست می روند تا الهام بگیرند تا زندگی مورد علاقه خود را خلق کنند و برندها نقش باورنکردنی در شکل دادن به این محیط مثبت دارند. Pinterest Presents پیش نمایشی انحصاری از راه اندازی محصولات آینده را به شرکت کنندگان ارائه داد که شامل:

  • مغازه شما یک نقطه ورود جدید به فروشگاه ها در Pinterest بر اساس الگوریتم طعم است. به هر پینر یک صفحه خرید شخصی داده می شود که از محتوای سازندگان و برندها بر اساس ترجیحات و سبک های منحصر به فرد خود تشکیل شده است. فروشگاه شما در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا برای کاربران ایالات متحده است و در اواخر امسال برای همه مخاطبان در ایالات متحده و به دنبال آن سایر کشورها راه اندازی خواهد شد.
  • تأیید کنید قابلیتی است که به خریداران اجازه می دهد بدون خروج از پینترست خرید کنند. Checkout اکنون در نسخه بتا برای بازرگانان منتخب Shopify ایالات متحده در دسترس است.
  • API تجارت – Pinterest ایجاد و آپلود کاتالوگ از طریق Pinterest را برای فروشندگان آسان می کند تا پلتفرم بتواند به یک مرکز تجاری برای فروشندگان در هر اندازه تبدیل شود. فصل فروش؟ قیمت های شما قبلاً در پینترست به روز شده است.
  • ابزار ترند پینترست – کسب‌وکارها به زودی ویژگی‌های جدیدی را به ابزار ترند پینترست اضافه می‌کنند، از جمله داده‌های جستجوی هم‌زمان، انواع روند بیشتر، ابزارهای دقیق‌تر مخاطبان، و توصیه‌های روند شخصی‌شده. اواخر امسال، ما این ابزار را از ایالات متحده، بریتانیا و کانادا به کشورهای دیگر در سراسر جهان گسترش خواهیم داد.

ما همچنین تحقیقات جدیدی در مورد قدرت «الهام» ارائه کرده‌ایم که ثابت می‌کند وقتی مردم احساس الهام می‌کنند، احتمال بیشتری دارد که دست به اقدام بزنند.

ما محصولات و ویژگی‌ها را دوبرابر می‌کنیم تا به مردم کمک کنیم از درک و الهام بخشی به تصمیم‌گیری حرکت کنند. از برچسب‌گذاری محصولات در نشان‌های ایده برای اینکه سازندگان بتوانند ایده‌های خود را با محصولاتی که استفاده کرده‌اند برچسب‌گذاری کنند، تا تسویه‌حساب تا خریداران بتوانند خرید خود را بدون ترک برنامه تکمیل کنند، ما در حال ایجاد یک اکوسیستم هستیم تا به مردم کمک کنیم جرقه یک ایده را بگیرند و بسازند. این یک واقعیت است.” آندریا مالارد، مدیر بازاریابی پینترست.

در طول این رویداد، جامعه بازاریابی جهانی به سخنرانی‌های الهام‌بخش و جلسات خلاقانه‌ای که توسط گروهی هیجان‌انگیز از سخنرانان پینترست، مانند بن سیلبرمن، مدیر عامل Pinterest و آندره مالارد، مدیر ارشد اجرایی، مهمان ویژه و طراح مد Tan France، رهبری می‌شد، دسترسی داشت. .

به اشتراک گذاشتیم روندهای جدید، ابزارهای نوآورانه و تحقیقات الهام بخش نشان می دهد که چگونه برنامه ریزی می کنیم فرصت های جدیدی برای موفقیت برند در Pinterest ارائه دهیم. چشم انداز 2022 و نقشه راه محصول ما نشان می دهد که چقدر روی رشد محتوای الهام گرفته شده و یک اکوسیستم خرید تمرکز کرده ایم. به طور موثر مصرف کنندگان را از الهام به اجرا حرکت می دهد.بیل واتکینز، مدیر ارشد درآمد، Pinterest

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه امروز در Pinterest Presents اعلام شد، برای ویدیوها و اطلاعات بیشتر به سایت کسب و کار Pinterest مراجعه کنید: business.pinterest.com

منبع

گزارش شفافیت ما H1 2020
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.