Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اگه دیدی میتونی بخری ما در حال معرفی راه‌های بیشتری برای امتحان و خرید ترندها از دوربین و در پین‌ها هستیم. امروز ما جدیدترین ویژگی واقعیت افزوده خود، AR Try on Eyeshadow را با محصولات Lancome، YSL، Urban Decay و NYX Cosmetics راه اندازی می کنیم. علاوه بر سایه چشم Try on، ما همچنین در حال گسترش بتای برچسب‌گذاری محصول خود هستیم، امروز دسترسی به آگهی‌دهندگان منتخب و همچنین سازندگان پین‌های داستان خرید و برچسب‌گذاری محصول را در ماه‌های آینده باز می‌کنیم.

هر ماه، میلیون‌ها نفر به دنبال ایده‌ها و الهام‌بخش زیبایی به پینترست می‌روند. این آخرین گام ما برای پل زدن با دنیای جستجو و خرید بصری است، زیرا مردم برای خرید در مراحل اولیه تصمیم گیری به Pinterest می آیند و آماده کشف مارک ها و محصولات جدید هستند.

با استفاده از قابلیت Eyeshadow Try On Lens، Pinners می‌تواند از فناوری واقعیت افزوده برای امتحان کردن و خرید محصولات زیبایی مستقیماً از برنامه iOS یا Android استفاده کند. به سادگی روی دوربین لنز در جستجو کلیک کنید و سایه‌های چشم را مرور کنید، سایه‌های موجود را امتحان کنید و از خرده‌فروش خرید کنید. Piners همچنین می‌تواند نتایج محصول را بر اساس رنگ، محدوده قیمت و نام تجاری فیلتر کند، برای ارجاع بعدی در تابلو ذخیره کند، یا بخش More Similar را مشاهده کند تا پین‌های اضافی با رنگ‌های مشابه و توصیه‌ها را براساس طیف رنگ پوست خود فیلتر کند. این تجربه همچنین هنگام جستجوی عبارت‌های مربوط به سایه چشم در جستجوی متن کار خواهد کرد.

از جانب رژ لب موجود را امتحان کنید، با کلیک کردن روی نماد چشم یا لب در بالا بین ظاهر لب ها و سایه چشم جابه جا شوید. سایه چشم مجازی را می توان در بیش از 4000 سایه موجود برای خرید یافت.

امتحان کردن، امتحان کردن و خرید از خانه راحت را آسان می کند. در واقع، پینرها 5 برابر بیشتر از پین‌های استاندارد تمایل به خرید در Try on Pins نشان می‌دهند.

پسوند برچسب محصول

با به‌روزرسانی‌های بینایی رایانه، تشخیص اشیا، و بارگیری‌های کاتالوگ، خرید مستقیم از Pinterest آسان‌تر است. ما متوجه شدیم که پینرها 70٪ بیشتر تمایل به خرید را برای محصولات برچسب گذاری شده در تصاویر صحنه نشان می دهند تا پین های تک محصولی.

در ماه اکتبر، ما به‌روزرسانی‌هایی را اعلام کردیم که برچسب‌گذاری محصول را با طراحی و عملکرد جدید راحت‌تر می‌کند که به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تصاویر صحنه خود را با محصولات خاص برچسب‌گذاری کنند، و اکنون شروع به باز کردن نسخه بتا این ویژگی برای تعداد فزاینده‌ای می‌کنیم. تبلیغ کنندگان در ماه‌های آینده، برچسب‌های محصول را منتشر خواهیم کرد تا سازندگان بتوانند محصولات موجود در انبار را در پین‌های داستانی خود برچسب‌گذاری کنند.

آینده خرید به یک تجربه خرید آنلاین بستگی دارد که شبیه آنچه در یک فروشگاه اتفاق می‌افتد و تکمیل کننده لذتی است که از مرور، مشاهده مجموعه‌های با دقت انتخاب‌شده و امتحان کردن محصولات دریافت می‌کنیم تا زمانی که بهترین را برای خودمان پیدا کنیم. برندهای علاقه مند به آخرین اخبار با Pinterest و خرید می توانند از آن بازدید کنند وب سایت کسب و کارو اطلاعات بیشتر در مورد اتصالات را می توان یافت اینجا.

تصاویر با وضوح بالا اینجا.

منبع

گزارش شفافیت 2016 ما
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.