Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

برای برندها آسان‌تر است که فروشگاه‌ها را باز کنند، فروش را افزایش دهند و تأثیر خود را بر Pinterest ثابت کنند.

خرید را به خاطر دارید؟ به یاد دارید که چگونه برای یک شلوار جین جدید بیرون رفتید و در نهایت با یک لباس کاملاً جدید روبرو شدید؟ یادت هست چقدر جالب بود؟ از سوی دیگر، خرید اینترنتی چندان خوشحالی را برای خریداران به ارمغان نیاورده است. قبل از در حال حاضر.

در واقع، همراه با رشد بی سابقه تجارت الکترونیک، خرید تعطیلات امسال در Pinterest زودتر از همیشه آغاز شده است. در ماه آوریل، تعداد جستجوهایی مانند “ایده های هدیه کریسمس” به شدت افزایش یافت (+3 برابر نسبت به سال قبل).. و تعداد پینرهایی که با بازارها در Pinterest تعامل دارند در شش ماه گذشته بیش از 85 درصد رشد داشته است.

در پینترست، ما معتقدیم که بین خرید و خرید تفاوت وجود دارد: الهام گرفتن. تجربه خرید آنلاین الهام‌بخش‌تر، بهترین خرید را در همه جا می‌برد و آن را در هر جایی ممکن می‌سازد.

امروز، جدیدترین مجموعه ابزارهای تجاری خود را برای کمک به خرده فروشان در تعامل با مشتریان در این فصل تعطیلات و فراتر از آن، از جمله نمایه جدید فروشگاه، پردازش سریعتر فید کاتالوگ، قالب های تبلیغات محصول، ویدیوهای مجموعه، پیشنهاد قیمت خودکار، تجزیه و تحلیل تبدیل و تجزیه و تحلیل و تست برچسب زدن محصول بهبود یافته

در اینجا نحوه استفاده از آنچه خرده فروشان (و خریداران) در مورد خرید آفلاین دوست دارند و آن را به صورت آنلاین ارائه می کنیم، آمده است:

راه های جدید باز کردن مغازه

نمایه و کشف ویترین تاجر: کمک به برندها برای شناسایی و الهام بخشیدن به مشتریان بیشتر.

نمایه به‌روزرسانی‌شده به بازرگانان اجازه می‌دهد برگه فروشگاه خود را به ویترینی از اقلام موجود در انبار سازمان‌دهی شده بر اساس دسته‌ها، گروه‌های محصول ویژه، و توصیه‌های تولید شده به صورت پویا تبدیل کنند.

و هنگامی که پینرها ایده‌های خرید را در Pinterest جستجو می‌کنند، فروشندگان پیشنهادی را بر اساس دسته محصول می‌بینند.

جستجوی فروشنده

برچسب محصول جدید: ما در حال آزمایش یک ابزار بهبود یافته برچسب‌گذاری محصول هستیم که به بازرگانان این امکان را می‌دهد تا تصاویر صحنه خود را با محصولات خاص برچسب‌گذاری کنند.

برچسب محصول GIF

به روز رسانی خرید از روی صحنه را برای خریداران آسان تر می کند تا این الهام به واقعیت تبدیل شود.

برچسب گذاری محصول

به روز رسانی کاتالوگ: رابط بصری تر برای تبدیل شدن به یک فروشنده در Pinterest به تازگی آسان تر شده است.

اکنون برای بازرگانان آسان‌تر و سریع‌تر است که کاتالوگ‌های خود را آپلود کنند و تبلیغات خرید را با پذیرش سریع‌تر فید کاتالوگ، ویدیو به‌عنوان تصویر اصلی در مجموعه‌ها، مجموعه‌ها به‌عنوان قالب آگهی خرید جدید، و تبلیغات خرید فعال کنند. آ یک ابزار زمان‌بندی جدید انتخابی که به خرده‌فروشان اجازه می‌دهد تا هر زمان که راحت باشند، همه محصولات را در Pinterest آپلود کنند.

کاتالوگ های GIF پذیرش سریعتر دایرکتوری

برخی از محصولات فقط با هم هماهنگ می شوند. به همین دلیل است که ما کاتالوگ ها و مجموعه ها را گرد هم می آوریم تا مجموعه ها را به قالب تبلیغات خرده فروشی تبدیل کنیم. به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، برندها اکنون می‌توانند دارایی اصلی و گروه محصول مرتبط خود را برای ایجاد یک واحد تبلیغاتی الهام‌بخش چند تصویری انتخاب کنند. علاوه بر این، ما در حال راه اندازی توانایی استفاده از یک ویدیو به عنوان قهرمان در واحد تبلیغات مجموعه ها برای بیان بیشتر داستان برند هستیم.

تصویر قهرمان را انتخاب کنید

تبلیغ‌کنندگانی که از مجموعه‌ها استفاده می‌کردند، شاهد افزایش 6 تا 18 درصدی در میانگین اندازه کلی سبد خرید بودند.

راه های جدید فروش در مقیاس بزرگ

پیشنهادات خودکار برای خرید: آن را نصب کنید و با پیشنهاد خودکار برای فروش کاتالوگ در کمپین های تبلیغاتی آن را فراموش کنید.

اکنون خرده فروشان می توانند بدون بررسی مداوم خریدهای خود، بودجه خود را به حداکثر برسانند. مناقصه خودکار برای خرید به این معنی است که تبلیغ کنندگان می توانند پیشنهاد گروه تبلیغات خود را به صورت پویا تنظیم کنید تا بیشترین نتیجه را داشته باشید. بدون حدس و گمان بدون هیچ توقعی. به سادگی آسان، خودکار و کارآمد.

حراج خودکار GIF

به‌طور میانگین، تبلیغ‌کنندگانی که پیشنهاد قیمت خودکار را برای فروش کاتالوگ آزمایش کردند، هنگام بهینه‌سازی رویداد «تبدیل»، ۲۸ درصد تبدیل بیشتر و تقریباً ۲۹ درصد کلیک بیشتر هنگام بهینه‌سازی رویداد «کلیک» برای همان بودجه، مشاهده کردند.

راه های جدید اثبات نفوذ

تجزیه و تحلیل تبدیل: نگاهی دقیق تر به عملکرد تبدیل.

با به‌روزرسانی‌های جدید، خرده‌فروشان می‌توانند ببینند که مشتریان چگونه سفر خود را برای خرید کامل می‌کنند – که همه در یک قیف آشنا خلاصه شده است – در یک ابزار تجسم. مسیر مشتری را برای خرید دنبال کنید و چندین نماهای اسناد را با هم مقایسه کنید تا ببینید آیا آنها مؤثر هستند یا خیر.

تجزیه و تحلیل تبدیل

اینها فقط آخرین به‌روزرسانی‌های مجموعه رو به رشد راه‌حل‌های خرید ما هستند که برای کمک به برندها در افزایش فروش بیشتر طراحی شده‌اند و در عین حال تجربه‌ای غنی‌تر ایجاد می‌کنند که مشتریان را به خرید و نه فقط خرید ترغیب می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید صفحه خرید برای مشاغل

می توانید تصاویر با وضوح بالا را پیدا کنید اینجا.

منابع

نحوه برخورد با سندرم ایمپوستور
حتما بخوانید

به گفته مک کینزی، تعداد افراد بین 15 تا 30 درصد افزایش یافته است. که بیشتر خریدهای خود را آنلاین انجام می دهند.

تعامل در حال رشد در بازار – داده های داخلی Pinterest، داده های جهانی، سپتامبر 2020

جستجوهای «هدیه کریسمس» – داده‌های پینترست آوریل 2019 – می 2020

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.