Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

امروز ما افتتاح اولین دفتر کانادایی خود را در مرکز شهر تورنتو اعلام می کنیم. این دفتر به تبلیغ‌کنندگان محلی خدمت می‌کند و حضور ما را در کانادا تضمین می‌کند، جایی که انتظار می‌رود هزینه‌های تبلیغات رسانه ملی به آن برسد. 11.52 میلیارد دلار امسال.

این دفتر در 1 اکتبر افتتاح می شود و توسط مدیر منطقه ای تازه استخدام شده ارین الوفسون مدیریت می شود. ارین اخیراً رهبری فروش در فیس بوک کانادا را بر عهده داشت و قبلاً 11 سال را در مایکروسافت کانادا گذراند و به عنوان رئیس جهانی مشارکت این شرکت با گروه مالی BMO فعالیت کرد.

گفت: «از اینکه می‌توانم پینترست کانادا را رهبری کنم، هیجان‌زده هستم ارین الوفسون، مدیر منطقه ای، Pinterest. “Pinterest در حال حاضر عمیقاً در فرهنگ ما ریشه دوانده است و کانادایی ها Pinterest را دوست دارند زیرا می خواهند چیزهای جدید را کشف و امتحان کنند. آنها خستگی ناپذیر به دنبال الهام برای بهبود زندگی خود هستند. کسب‌وکارهای کانادایی این فرصت را دارند که محصولات و خدمات مناسب را به Pinners ارائه دهند تا به آنها در تحقق این آرزوها کمک کند، و من مشتاقانه منتظر همکاری با این مشاغل هستم.

هر ماه، بیش از 250 میلیون نفر از Pinterest برای یافتن و انجام کارهای مورد علاقه خود استفاده می کنند و هر روز، مردم کانادا 4.5 میلیون ایده را در Pinterest ذخیره می کنند.

جان کاپلان، رئیس مشارکت های جهانی در Pinterest گفت: “ما یک پایگاه کاربر قوی و پرشور در کانادا داریم و فرصت بسیار خوبی برای شرکت ها وجود دارد تا با این افرادی که فعالانه در حال بررسی کارهای بعدی یا خرید هستند، ارتباط برقرار کنند.” “با اضافه شدن یک متخصص صنعت اثبات شده به ارین برای رهبری دفتر در حال رشد جدید ما، هدف ما بازار کانادا و شرکت های زیادی است که امیدواریم با آنها همکاری کنیم.”

Pinterest و Tastemade برای تولیدکنندگان مقیاس، محتوا و پخش زنده در سراسر جهان شریک هستند.
حتما بخوانید

بیش از 1.5 میلیون کسب‌وکار در سراسر جهان از Pinterest برای ارتباط با افرادی که با هدفی به این پلتفرم می‌آیند، استفاده می‌کنند و آن‌ها را به روی ایده‌های جدید باز می‌کند. در نتیجه، کسب‌وکارها می‌توانند آن‌ها را به مشتری تبدیل کنند و باعث رشد شرکت خود شوند.

هزاران تبلیغ کننده فعال در کانادا وجود دارد و تعداد آنها از ابتدای سال 50 درصد افزایش یافته است. تبلیغ کنندگان شامل نستله کانادا، مسیر طبیعت و استارت آپ هایی مانند جعبه جوهرشرکت خالکوبی دائمی

رشد بین المللی برای ما یک اولویت است زیرا بیش از 80 درصد ثبت نام ها از خارج از ایالات متحده انجام می شود. ما همچنان بر تجربیات شخصی سازی شده محلی که شامل یک برنامه تبلیغاتی است تمرکز می کنیم. تا پایان سال، تبلیغ‌کنندگان کانادایی می‌توانند کانادایی‌های فرانسوی زبان را نیز هدف قرار دهند.

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.