Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

مرکز جستجوی بصری Pinterest برای بسیاری الهام بخش است.

میلیون ها نفر برای برنامه ریزی خریدهای آینده خود این پلتفرم را مرور می کنند. برخلاف دیگر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، کاربران پینترست به طور انحصاری روی پیشنهادات برند تمرکز می‌کنند.

خرید در Pinterest با ویژگی هایی مانند خرید زنده و پین ایده خرید آسان تر شد.

Pinterest دیگر برای هدایت ترافیک به یک سایت طراحی نشده است.

در حال تبدیل شدن به پلتفرمی برای برندسازی و تجارت الکترونیک است. بازاریابان قبل از برنامه ریزی استراتژی بازاریابی و سئو باید به آمار Pinterest زیر توجه کنند.

بیایید ببینیم آمار چه می گوید.

جمعیت شناسی پینترست

با مشاهده افزایش بیش از 444 میلیون کاربر Pinterest، به کانونی برای شناسایی روندها در صنایع مختلف تبدیل شده است. یکی دیگر از موارد جالب توجه این است که محبوبیت این پلتفرم تنها در ایالات متحده نیست.

طبق آمار Pinterest، بیش از 75 درصد از کاربران خارج از آمریکا هستند. زنان بر پلتفرم تسلط دارند و بیشتر را تشکیل می دهند 70 درصد از کاربران پینترست. در اینجا چند آمار بیشتر Pinterest برای درک بهتر آورده شده است.

  1. 444 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان وجود دارد. آمار.
  2. از این تعداد، 90.45 میلیون کاربر فعال از ایالات متحده هستند.
  3. 38.8 درصد از کاربران پینترست در گروه سنی 25 تا 34 سال قرار دارند.
  4. پینترست 78.1 میلیون کاربر زن دارد. و 21.9 میلیون کاربر مرد در ایالات متحده.
  5. بیش از 75 درصد از کاربران پینترست خارج از ایالات متحده هستند.
  6. زنان بیش از 70 درصد از کاربران پلتفرم را تشکیل می دهند.
  7. 19.7 درصد از کاربران پینترست در گروه سنی 18 تا 24 سال هستند.

آمار استفاده از Pinterest

حرفه ای ها و کارشناسان اسرار و هک های زندگی خود را در این پلتفرم به اشتراک می گذارند و دنبال کنندگان خود را آموزش می دهند تا بهترین آنها را بیاموزند. بنابراین، کاربران هر ماه بیش از 2 میلیارد درخواست را در Pinterest جمع آوری و جستجو می کنند.

همچنین بیش از 5 میلیون تخته با هزاران پین برای جرقه زدن خلاقیت شما وجود دارد. همانند سایر شبکه های اجتماعی، 74 درصد از تمام کاربران پینترست از این برنامه استفاده می کنند که به 85 درصد از کاربران کمک می کند از طریق دستگاه های تلفن همراه از Pinterest استفاده کنند. آمار بیشتر Pinterest را بررسی کنید تا کمی از میزان استفاده از آن مطلع شوید.

  1. هر ماه بیش از 2 میلیارد جستجو در پینترست انجام می شود.
  2. بیش از 5 میلیارد تابلو در پینترست وجود دارد.
  3. 74 درصد از کاربران از برنامه Pinterest استفاده می کنند.
  4. کاربران پینترست مجموعا بیش از 200 میلیارد پین پست کرده اند.
  5. 85 درصد از کاربران پینترست از اپلیکیشن های موبایل استفاده می کنند.
  6. به طور متوسط، یک کاربر Pinterest 8 عبارت جستجو در ماه وارد می کند.
  7. کاربران پینترست به طور کلی 29 درصد بیشتر از غیر کاربرها برای خرید خرج می کنند.
  8. 86 درصد از هزاره ها از Pinterest برای برنامه ریزی رویدادهای زندگی استفاده می کنند.
  9. 63 درصد از هزاره ها از یک پلتفرم برای جستجوی محصولات و خدمات استفاده می کنند.
  10. پینترست بیش از 75 میلیارد پین دارد.
  11. حدود 43 درصد از کاربران اینترنت در ایالات متحده یک حساب پینترست دارند.
  12. خانوارهای پردرآمد دو برابر بیشتر از خانواده های کم درآمد از Pinterest استفاده می کنند.

آمار تعامل Pinterest

به لطف ویدیو، Pinterest دیگر محدود به تصاویر چسبنده و پست های پیوندی نیست. آمار Pinterest نشان می دهد که بازدیدهای ویدیو با وجود تعامل بالا 200٪ افزایش یافته است. 55 درصد از کاربران پینترست از این پلتفرم با قصد خرید استفاده می کنند و فروش مستقیم را برای اکثر بازاریابان امکان پذیر می کند.

علاوه بر جستجوهای معمول، نیز وجود دارد 600 میلیون جستجوی بصری هر ماه از طریق لنز Pinterest. بنابراین اگر هر غیر مشترکی به طور تصادفی به محصول شما برخورد کرد، می تواند به سرعت از شما جستجو کرده و خرید کند!

چقدر باحاله؟

در اینجا برخی از آمارهای مشارکت Pinterest بیشتر است تا به شما در ایجاد استراتژی های تبلیغاتی بهتر کمک کند.

  1. بازدید از ویدیو در پینترست 200٪ افزایش یافته است.
  2. 78 درصد از کاربران پینترست می گویند که دیدن محتوای برند در پلتفرم مفید است.
  3. 55 درصد از مردم از پینترست برای خرید استفاده می کنند.
  4. 89٪ از پینرهای ایالات متحده از Pinterest برای الهام گرفتن در سفر خود به خرید استفاده می کنند.
  5. 98 درصد از کاربران آنچه را که در پینترست یافتند امتحان کردند.
  6. پینترست در میان زنان، به ویژه مادران، محبوبیت بیشتری دارد.
  7. پین های مرتبط 40 درصد تعامل را در پینترست فراهم می کنند.
  8. بیش از 56 میلیون پینر به طور فعال با محتوای خانگی درگیر هستند.
  9. 70٪ از Pinterest برای یافتن لوازم جانبی، ساعت و جواهرات استفاده می کنند.
  10. 52 درصد از پلتفرم خود برای گسترش دانش خود در مورد غذاها و نوشیدنی های خوشمزه استفاده می کنند.
  11. پدرها 3 برابر بیشتر از مردان معمولی تخته را به اشتراک می گذارند.
  12. 80 درصد از مادران از Pinterest استفاده می کنند.
  13. روند پینترست به 56 درصد افزایش یافت در حالی که بقیه پلتفرم ها به 38 درصد رسیدند.
  14. 600 میلیون جستجوی بصری در ماه از طریق لنز Pinterest وجود دارد.

آمار کسب و کار Pinterest

قطعاً خبرهای خوبی برای بازاریابان وجود دارد که همچنان از Pinterest برای تجارت استفاده می کنند. تعامل پین خرید Pinterest 44٪ افزایش یافته است.

اگر یک برند مبهم هستید، Pinterest می تواند به شما در شروع کار کمک کند، زیرا 97٪ از جستجوهای Pinterest به یک برند مربوط نمی شود. همچنین توصیه می شود از چندین نوع پین مانند پین گسترش یافته، پین محصول، ویدئو و غیره استفاده کنید.

حتی ممکن است به تبلیغ آنها فکر کنید، زیرا 61٪ از کاربران Pinterest به دلیل پین های حمایت شده خرید کرده اند. برای یادگیری نحوه استفاده صحیح از پلتفرم برای رشد کسب و کار خود، آمار Pinterest را بررسی کنید.

  1. تعامل با پین های خرید ارگانیک در پینترست 44 درصد افزایش یافته است.
  2. 87 درصد از افراد در پینترست محصولی را از طریق پینترست خریداری کردند و 93 درصد از پینترست برای برنامه ریزی خریدهای آینده استفاده می کنند.
  3. 76٪ از پینرها اقلام را ذخیره می کنند تا بعداً خریداری کنند.
جستجوهای پینترست
  1. 97٪ از کل جستجو برای pinterest علامت تجاری ندارند
  2. پین هایی که یک محصول یا خدمات را در عمل به نمایش می گذارند، 67 درصد بیشتر باعث فروش می شوند.
  3. خرید برای 48 درصد از کاربران پینترست اولویت اصلی است.
  4. 85 درصد از Pinners هنگام خرید لباس و مبلمان، جلوه های بصری را در اولویت قرار می دهند.
  5. 61 درصد از کاربران به دلیل پین های حمایت شده خرید کردند.

آمار تبلیغات پینترست

تبلیغات Pinterest به طور بالقوه می تواند به شما کمک کند تا میلیون ها نفر را جذب کنید، با افزایش 4.4 درصدی دسترسی در هر ماه. بهترین بخش این است که 78 درصد از کاربران پینترست موافق بودند که محتوای برند، از جمله تبلیغات، برای علایق آنها بسیار مهم است و حتی در آینده نیز به جستجوی آن ادامه خواهند داد.

بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم تقریباً 5 تا 6 بار در روز پین کنید تا حضوری ثابت در پلتفرم برای برندسازی و دسترسی بهتر داشته باشید.

ارسال و حمایت مالی از پین های خود قطعا عملکرد شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا سریعتر به اهداف فروش اجتماعی خود در Pinterest برسید. در اینجا چند آمار بیشتر Pinterest در مورد جمعیت شناسی و عملکرد تبلیغات وجود دارد.

  1. با تبلیغات در پینترست می توان به 233 میلیون نفر دسترسی داشت.
  2. 77.1 درصد از مخاطبان تبلیغات را زنان و 14.8 درصد را مردان تشکیل می دهند.
  3. بازاریابان می توانند با تبلیغات به 3.8٪ از جمعیت بالای 13 سال دسترسی پیدا کنند.
  4. پینترست بیشترین دسترسی را در ایالات متحده دارد و پس از آن برزیل و مکزیک قرار دارند.
  5. اکثر مخاطبان تبلیغات در پینترست در گروه سنی 25 تا 34 سال هستند که 38.8 درصد از کل کاربران پینترست را تشکیل می دهند.
  6. تغییر سه ماهه Pinterest در دسترسی به تبلیغات +4.4٪ است.
  7. 78 درصد از کاربران محتوای برندها از جمله تبلیغات را مفید می دانند.

برندهای برتر پینترست

آیا می خواهید نمایه Pinterest خود را تغییر دهید؟ از این برندهای برتر بیاموزید که روی پلتفرم ثابت بوده اند و میلیون ها طرفدار را جذب کرده اند.

تابلوهای آن‌ها و اینکه چند وقت یک‌بار می‌چسبند و برای چت کردن با کاربران انجمن خود به صورت زنده می‌روند، تماشا کنید. در اینجا 5 گزینه برتر ما با آمار Pinterest برای کمک به شما در ایجاد استراتژی بازاریابی Pinterest آورده شده است.

  1. Oh Joy یک پایگاه فالوور گسترده با 15.2 میلیون دنبال کننده در Pinterest دارد.
  2. Poppytalk 10.5 میلیون دنبال کننده در Pinterest دارد.
  3. Tasty 10.4 میلیون دنبال کننده در Pinterest دارد.
  4. Paper 6.8 میلیون دنبال کننده در Pinterest دارد.
  5. هارپرز بازار 6.4 میلیون دنبال کننده در پینترست دارد.

نتیجه

Pinterest منبع ارزشمندی از اطلاعات قابل اعتماد برای بسیاری است. از این رو، اگر شما یک بازاریاب هستید، ترک این پلتفرم یک اشتباه بزرگ است.

چرا؟ 7 از 10 پیش بینی روند Pinterest قبلاً به حقیقت پیوسته است.

در حالی که می دانیم که آمار Pinterest که در وبلاگ مورد بحث قرار دادیم بسیار دلگرم کننده است، بازاریابان از پین کردن مکرر خودداری می کنند، زیرا در حال حاضر چیزهای زیادی برای مدیریت دارند.

به همین دلیل توصیه می کنیم از SocialPilot استفاده کنید. این به شما امکان می دهد استراتژی حفظ خود را برنامه ریزی کنید و به شما کمک می کند فقط در Pinterest حضور داشته باشید اما در 8 پلتفرم دیگر.

می‌توانید زمان و دفعات پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید، آنها را در حال حرکت با ادغام Canva ویرایش کنید، و حتی عملکرد را با تجزیه و تحلیل نظارت کنید.

از مزیت آزمایشی 14 روزه رایگان استفاده کنید و حضور در پینترست خود را بدون دردسر بهبود بخشید.

منبع

در سال 2015 چیزی متفاوت را امتحان کنید
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.