Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

این اینفوگرافیک شما را در مورد برخی از آمارهایی که برای ایجاد یک استراتژی رسانه اجتماعی موفق برای Pinterest در سال 2019 باید بدانید، آگاه می کند.

ما آمار را به چند بخش تقسیم کرده ایم:

  • جمعیت شناسی – نوع افرادی که از Pinterest استفاده می کنند، مانند جنسیت، سن، درآمد و غیره.
  • کاربرد – نحوه دسترسی و استفاده مردم از Pinterest
  • نامزدی – نوع محتوایی که کاربران با آن در پینترست تعامل دارند و نحوه و مکان تعامل آنها با برندها.
  • شرکت ها – نحوه استفاده کسب و کارها از Pinterest برای خود تبلیغی – فروش اجتماعی، خدمات مشتری، بازاریابی محتوا و غیره.
  • تبلیغات – برندها چگونه روی تبلیغات پینترست سرمایه گذاری می کنند، درآمدشان و تبلیغات پینترست چگونه پاسخ می دهند.

آخرین آمار فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین را می خواهید؟ این کتاب الکترونیکی رایگان – 217 آمار رسانه های اجتماعی را دانلود کنید تا شما را برای سال 2019 آماده کند.

اینفوگرافیک ما را درج کنید:

منبع

Pinterest تبلیغات راه اندازی می کند و همکاری با Shopify را در ژاپن گسترش می دهد
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.