Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.


دکمه پاسخ فروتنانه یکی از دست کم گرفته شده ترین ویژگی های توییتر است. بخشی از دلیل ناشناخته بودن آن این است که ساده ترین تعاملات انسانی است – ما آن را بدیهی می دانیم. اما سادگی لزوماً به معنای بی اهمیتی نیست. به خصوص در توییتر، یک پاسخ می تواند باعث ایجاد یا شکست یک برند شود. چطوری میپرسی؟ خوب، ما از جاش اسپکتور، مشاور بازاریابی دیجیتال پرسیدیم. در اینجا خلاصه ای از چت ما است.

مهمان: جاش اسپکتور
موضوع: قدرت پاسخ در توییتر
قالب: هشت سوال خطاب به مهمان. همه می توانند به اشتراک بگذارند.

Q1: چرا ویژگی پاسخ راهی قدرتمند برای افزایش دسترسی شماست؟

پاسخ ها خوب هستند زیرا به شما رشد هدفمندی می دهند. اگر به شخصی که فالوورهای زیادی دارد پاسخ دهید، شانس زیادی دارید که توییت شما به مخاطبان آن شخص برسد. اغلب این امر به شما در معرض دید و تعامل بیشتری نسبت به زمانی که آن را مستقیماً از نام کاربری خود توییت می کنید، می دهد.

مانند ریچارد همچنین اشاره کرد که پاسخ دادن به کسی راه خوبی برای تشویق بحث و توسعه روابط است. جوامع از طریق گفتگوهای صمیمانه شکل می گیرند و شکل می گیرند.

Q2: چه چیزی یک پاسخ خوب را نشان می دهد؟

پاسخ خوب مشخص است. این مفید و صادقانه است. یک پاسخ خوب فراتر از توافق کورکورانه مانند “دقیقا!” یا “من موافقم!” یا “خیلی درست میگی.” یک پاسخ خوب و معنادار به مکالمه ارزش می بخشد.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما نباید از این عبارات در پاسخ های خود استفاده کنید. آنها، همراه با GIF، می توانند راه های موثری برای خروج زیبا از یک بحث باشند. اما تشخیص نحوه پاسخ به توییت ها برای ادامه مکالمه مهم است.

وارویک به اشتراک گذاشت که ممکن است پاسخ خوبی باشد. اکثر مردم لینک مقالات و اطلاعات را در توییت های خود به اشتراک می گذارند. هنگامی که به چنین پیوندی برخورد کردید، قبل از پاسخ دادن، آن را با دقت مطالعه کنید، و هنگامی که چنین کردید، از محتوای مقاله به عنوان راهی برای برانگیختن بحث با پرسیدن سؤال بعدی یا مشاهده از نویسنده استفاده کنید. و باز کردن کلمه برای تفسیر. هر دوی اینها روشهای کارآمدی برای استفاده از ویژگی پاسخ برای ارائه ارزش و دریافت اطلاعات هستند.

Q3: چگونه انتخاب می کنید که به کدام حساب ها/توئیت ها پاسخ دهید؟

یکی از معیارهای اصلی که هنگام پاسخ دادن به کسی باید در نظر گرفت، رابطه مخاطبان او با شماست. همچنین ببینید چقدر در توییتر فعال هستند و مخاطبانشان چقدر با محتوایشان درگیر هستند.

هیچکدام از اینها به این معنی نیست که شما نباید به موضوعی که به آن علاقه دارید پاسخ دهید، حتی اگر مخاطب نویسنده خیلی به شما مرتبط نباشد. اگر مصمم به بحث و مناظره هستید و فکر می کنید که نظر شما ارزش افزوده دارد، به هر طریقی ادامه دهید. مهم‌تر این است که بدانید به چه موضوعاتی نباید پاسخ دهید تا اینکه به موضوعاتی که موقعیت شما را از نظر استراتژیک ارتقا می‌دهند، به شدت پاسخ دهید.

5 مزیت فضاهای توییتر برای برند شما
حتما بخوانید

مثل جولیا از گروه بازاریابی NOW بگویید، حتما به افرادی که برایتان مهم هستند، مانند خانواده، دوستان نزدیک، و همکاران پاسخ دهید، حتی اگر پاسخ دادن به آنها لزوماً تجربه شما را افزایش ندهد.

Q4: چه زمانی باید به توییت های خود پاسخ دهید؟

شما باید به توییت های خود پاسخ دهید زمانی که:
1. توییت قدیمی شما به بحث فعلی مرتبط است.
2. شما می خواهید یک توییت/رشته قدیمی را تبلیغ کنید که در گذشته عملکرد خوبی داشته است.

دوستان ما را از ساعت اجتماعی اضافه شده است، همچنین باید زمانی که اطلاعات جدیدتر، پیوندها و جزئیات بیشتری در مورد یک توییت قدیمی دارید، به توییت ها پاسخ دهید.

Q5: چه زمانی تصمیم می گیرید به جای یک نقل قول با بازتوییت به یک توییت پاسخ دهید؟

به این موضوع فکر کنید که توییت اصلی چقدر برای مخاطبان شما ارزشمند است. اگر فکر می‌کنید مخاطبان شما باید توییت اصلی را ببینند تا به پاسخ شما امتیاز دهند، نقل قول و بازتوییت را انتخاب کنید. اگر بیشتر در مورد ارزش دادن به توییت اصلی به نویسنده و مخاطبان است، پاسخ را انتخاب کنید.

گل سرخ به خوبی بین این دو گزینه تمایز قائل شد. وقتی قصد او مشارکت در گفتگو و تشویق دیگران به دنبال کردن آن است، به یک توییت پاسخ می‌دهد. هنگامی که او می خواهد در مورد یک توییت خاص اظهار نظر یا موضعی داشته باشد، آن را نقل قول می کند و آن را بازتوییت می کند.

Q6: چگونه می توانم بحث های مرتبط را در توییتر پیدا کنم؟

من همیشه گفته‌ام که جستجوی پیشرفته یکی از با ارزش‌ترین ویژگی‌هایی است که توییتر فعالانه آن را تبلیغ نمی‌کند. هنگام نوشتن این خلاصه، از جستجوی پیشرفته برای یافتن جواهرات از چت #TwitterSmarter خود استفاده می کنم. می‌توانید توییت‌ها را بر اساس تاریخ، کلمات کلیدی، نویسندگان، زبان، تعامل و پیوندها فیلتر کنید. تصور کنید در عرض چند ثانیه یک سوزن در انبار کاه پیدا کرده اید. این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. جستجوی پیشرفته را اینجا بررسی کنید.

Pinterest با تلاش‌های جدید تأثیر اجتماعی از سلامت عاطفی حمایت می‌کند و آری سایمون را به عنوان رئیس بخش تأثیر اجتماعی و بشردوستی معرفی می‌کند.
حتما بخوانید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای یافتن یک مکالمه جالب این است که پیوند مقاله‌ای را که در توییتر پیدا کرده‌اید در نوار جستجو بچسبانید. شما همه افرادی را که دقیقاً همان پیوند و مکالمات پیرامون آن را به اشتراک گذاشته اند، خواهید دید. این یک راه عالی برای یافتن افرادی با علایق مشابه است.

کریستین به چیزی اشاره کرد که ممکن است شما نیز متوجه آن شده باشید. الگوریتم توییتر در 2-3 سال گذشته بسیار پیشرفت کرده است. افرادی را که مرتب با آنها چت می کنید شناسایی می کند و شروع به نشان دادن توییت هایی از افرادی می کند که اغلب با آنها چت می کنند. احتمال زیادی وجود دارد که توییت هایی از دوستان مشترک در فید خود پیدا کنید. علاوه بر این، ممکن است توییت هایی از غریبه ها نیز ببینید که در مورد چیزهایی مشابه شما صحبت می کنند. البته طبیعتا صحبت های آنها به شما مربوط خواهد شد.

علاوه بر همه این گزینه ها، برگه کاوش و بخش ویژه برای شما در نسخه وب توییتر موضوعات بسیار مهم و افرادی را که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید نمایش داده می شود. سارا نشان داد. شما همچنین می توانید در لیست های عمومی مشترک شوید و بحث های عالی پیدا کنید.

Q7: کدام پاسخ بیشترین علاقه را ایجاد می کند؟

پاسخ هایی که مورد توجه خوانندگان قرار می گیرد توجه زیادی را به خود جلب می کند. این می تواند یک توییت باشد که یک موضوع خاص، یک داستان شخصی یا فقط یک سوال بعدی را فاش می کند.

توییت هایی که موفقیت یک نفر را جشن می گیرند، برای کسی آرزوی سلامتی می کنند یا ابراز قدردانی می کنند نیز توجه زیادی را به خود جلب می کنند زیرا هارون نشان داد.

Q8: برخی افراد هنگام پاسخ دادن به یک توییت چه کاری انجام نمی دهند؟

یک فرد مشکل ساز نباشید، زمانی که هیچ کس واقعا اهمیتی نمی دهد در مورد خودتان صحبت نکنید و هرگز حواس خود را پرت نکنید. اینها همه اشتباهات رایجی هستند و بیشتر ما در گذشته این کار را انجام داده ایم. اما به لطف انجمن های گفتگو مانند #TwitterSmarter، می توانیم از دیگران یاد بگیریم و اشتباهات مشابه را دوبار مرتکب نشویم.

یکی دیگر از مهم ترین نه، درام زشت است مدالین نشان داد. هیچ کس دوست ندارد یک بحث فاسد در توییتر ببیند. اگر با دیدگاه کسی مخالف هستید، مودبانه آن را بگویید. در حال حاضر سخنان نفرت بیش از حد در توییتر وجود دارد – اجازه دهید به آن اضافه نکنیم.

خوب بچه ها، این همه از من در این هفته است. از اینکه تا انتها خواندید و اطلاعات ارزشمند دیگری از گفتگوی ما با جاش بسیار سپاسگزاریم، نگاهی به این تاپیک توییتر (به لطف جستجوی پیشرفته!). اگر فکر می کنید این خلاصه بسیار خوب است، چت زنده را دوست خواهید داشت. ما را هر پنجشنبه ساعت 13:00 به وقت شرقی در #توئیتر هوشمند دنبال کنید. ما همچنین در ساعت 5:00 عصر به وقت شرقی در فضای مجازی توییتر هستیم تا به چت خود ادامه دهیم. تو را آنجا بگیرم!

5 راه برای بهبود بازاریابی رسانه های اجتماعی
حتما بخوانید

عکس پروفایل

درباره من، نارمدا:

من همه چیز را می نویسم – مواد بازاریابی برای پرداخت قبوض. هایکو و داستان های کوتاه به من احساس سلامتی می دهد. من از علاقه مندان به شبکه های اجتماعی هستم، با تیم چت #توییتر هوشمند چت می کنم و همیشه خوشحالم که در نوشتن متن شرکت می کنم.

سلام برسان: کپی رایتر با اعتماد به نفس | لینکدین | توییتر

منبع

به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.