Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اگر مخاطبان اینستاگرام شما از نقاط مختلف جهان هستند، ارسال محتوا در ساعات دقیقی که تمام فالوورهای شما فعال هستند دشوار است. معمولاً اگر یک اینفلوئنسر یا برندی مثلاً اهل ایالات متحده باشد، احتمالاً بخشی از مخاطبان اروپایی آنها هر پستی را که پست می‌کنند نمی‌بینند.

اگر این مورد شماست و می دانید که سهم عمده مشترکین شما از مناطقی هستند که ساعات فعالیت آنها با ساعات فعالیت شما در شبکه منطبق نیست، به توصیه ما توجه کنید.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای برندها و اینفلوئنسرهای جهانی چه زمانی است؟

اگر کسب و کار شما جهانی است یا یک تأثیرگذار با فالوورهای خارج از منطقه خود هستید، این امر بسیار مهم است یک استراتژی ارسال 24 ساعته در اینستاگرام برنامه ریزی کنید. اگر فقط در ساعات کاری پست می گذارید، بخشی از مخاطبان بین المللی خود را از دست می دهید.

پست کردن را در این زمان (EST) در طول هفته امتحان کنید:

  • دوشنبه ساعت 6:00، 10:00 و 22:00
  • سه شنبه ساعت 2:00، 4:00 و 9:00
  • چهارشنبه ساعت 7:00، 8:00 و 23:00
  • پنجشنبه ساعت 9:00 ظهر و 19:00
  • جمعه ساعت 5:00، 13:00 و 15:00
  • شنبه ساعت 11:00، 19:00 و 20:00
  • یکشنبه ساعت 7:00، 8:00 و 16:00

به یاد داشته باشید که در حالی که این بهترین زمان برای پست کردن هر روز است، هر روز سطح تعامل یکسانی ندارد. اگر فقط چند بار در هفته پست می گذارید، روی چهارشنبه ها تمرکز کنید و از تعطیلات آخر هفته خودداری کنید.

💡پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2022

چگونه می توان بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کرد؟

زمان مناسبی که مخاطبان شما آنلاین هستند به سن، شغل، سرگرمی ها و غیره شخصیت های مورد نظر شما بستگی دارد. هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، ارسال پست برای پوشش تمام ساعات فعالیت دشوارتر است.

چگونه حضور ارگانیک خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟
حتما بخوانید

برای اطلاع از زمان فعال بودن مخاطب، به اینستاگرام بروید بینش، مخاطبانو برگه را پیدا کنید پیروان که حاوی اطلاعاتی درباره ساعات و روزهایی است که مخاطبان شما فعال هستند.

مهم است که بدانید مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند، اگرچه اینستاگرام پست ها را به ترتیب زمانی رتبه بندی نمی کند. این روی کل الگوریتم برای نمایش محتوای شما به مشترکین تأثیر می گذارد.

چرا زمان صحیح ارسال پست مهم است؟

اگر زمان‌هایی را که مخاطبان شما فعال هستند را می‌دانید، می‌توانید حدس بزنید که مخاطبان مشابهی که شما را دنبال نمی‌کنند نیز چه زمانی فعال هستند. سپس، اگر فالوورهای شما با پست شما تعامل داشته باشند، شانس زیادی برای کشف شدن در صفحه کاوش و جذب مخاطب جدید دارد.

اگر الگوریتم اینستاگرام متوجه شود که افراد بیشتری با آن تعامل دارند، محتوای شما را اولویت بندی می کند. بنابراین، زمان صحیح ارسال نه تنها برای مخاطبان شما مهم است، بلکه برای افزایش شانس یافتن شما توسط افراد مشابه نیز مهم است.

💡پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: اینستاگرام رسما نحوه عملکرد الگوریتم خود را فاش کرد

در مورد فرکانس ارسال، همه چیز به شما بستگی دارد. برخی از شرکت ها تا سه بار در روز پست می گذارند، اما تعداد مشترکین و تعامل کم است. دیگران سه بار در هفته پست می گذارند و آن را با محتوای خود میخکوب می کنند.

کمیت در درجه دوم قرار دارد. چیزی که باید روی آن تمرکز کنید کیفیت و تنوع محتوا است.

💡پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: یک برنامه محتوای اینستاگرام برای کسب و کار خود ایجاد کنید

هنگامی که یک ریتم زمان بندی محتوا ایجاد کردید، سعی کنید آن را حفظ کنید. اگر شروع به ارسال پست‌های کمتر کنید، نرخ مشارکت شما در خطر کاهش است.

اگر مخاطبان جهانی و متنوعی دارید چه زمانی در اینستاگرام پست بگذارید؟

اگر فالوورهای زیادی دارید و بینندگان در مناطق زمانی مختلف زندگی می کنند، می توانید این سه روشی را که در زیر پیشنهاد می کنیم امتحان کنید.

استراتژی 1. به طور منظم در زمان های مختلف پست کنید. به عنوان مثال، سه بار در روز – در صبح، در وسط روز و در عصر در ساعت شما منطقه زمانی. بدیهی است که این پست ها در زمان های مختلف در فید آن دسته از دنبال کنندگانی که در کشورها و قاره های مختلف زندگی می کنند ظاهر می شود.

راهنمای کامل بازار جدید اینستاگرام
حتما بخوانید

اگر برخی از فالوورهای شما در منطقه زمانی مشابه شما زندگی کنند، این استراتژی کار خواهد کرد. هنگام استفاده از این روش، مطمئن شوید که «ساعت‌های فعال» منطقه زمانی خود را انتخاب کرده‌اید.

استراتژی 2. ساعاتی را که بیشتر مخاطبان شما فعال هستند را پیگیری کنید و در آن زمان ها مطالب ارسال کنید.

استراتژی 3. تجزیه و تحلیل کنید که چه زمانی برای ارزشمندترین مخاطبان شما ارجح است. برای کشف این مخاطبان می توانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. ببینید چه کسی از سایت شما بازدید می کند، محصولات/خدمات شما را بیشتر می خرند و از کجا می آیند. سپس، بر اساس این یافته ها، پست های نزدیک به منطقه زمانی منطقه سودآور خود را منتشر کنید.

این استراتژی انعطاف پذیر است و به اهداف شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر فعال ترین مخاطبان شما در بریتانیا هستند و می خواهید به مشتریانی از نیوزلند دسترسی پیدا کنید، محتوا را در منطقه زمانی نیوزلند ارسال کنید.

برای بهترین نتیجه، همه این استراتژی ها را آزمایش کنید و دریابید که کدام یک برای شما بهتر عمل می کند. هنگام آزمایش، به نسبت تعامل و تأثیرات توجه کنید.

انتشار به موقع با Combin Scheduler

برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود از قبل باعث صرفه جویی در زمان، جلب توجه به محتوای شما و افزایش بهره وری شما می شود.

Combin Scheduler، برخلاف بسیاری از ابزارهای زمان‌بندی محتوا، در واقع به جای ارسال یادآورهای پست دستی، محتوا را برای شما منتشر می‌کند. از Combin Scheduler برای انتشار خودکار پست‌ها و داستان‌ها هنگام خواب یا غیبت استفاده کنید.

مراحل زیر را برای برنامه ریزی پست ها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید.

  1. یک زمانبندی ترکیبی نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
  2. به حساب اینستاگرام خود در Planner وارد شوید.
  3. هنگامی که وارد سیستم شدید، Scheduler به طور خودکار شما را در صفحه زمان بندی پست پیدا می کند. کلیک افزودن ورودی جدید در پایین پنجره برنامه برای شروع زمان‌بندی انتشار.
  4. تصاویر را بکشید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید تصاویر را برای پست انتخاب کنید
  5. متن امضا را به قسمت ورودی اضافه کنید. فاصله، شکست پاراگراف، نمادها، و شکلک در یک پست منتشر شده بدون تغییر باقی می ماند.
  6. در صورت تمایل می توانید مکان را در پیام تگ کنید. نام مکان را وارد کنید محل فیلد ورودی
  7. تاریخ و زمان انتشار را انتخاب کنید. زمانبندی با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام شده است.
  8. کلیک اکنون منتشر کنید. پست شما در زمان مقرر منتشر خواهد شد.
از Combin Growth به عنوان ردیاب فالوور اینستاگرام استفاده کنید
حتما بخوانید

Combin Scheduler را تا زمانی که پست‌های شما در اینستاگرام ظاهر شوند، اجرا کنید. اگر ظاهر باز شدن پنجره Scheduler شما را آزار می دهد، برنامه را به جای بستن آن در پس زمینه بگذارید.

در نوار منو، کلیک کنید ابزار و انتخاب کنید تنظیمات. تنظیم را فعال کنید اجرای Combin Scheduler در پس‌زمینه زمانی که بسته است. زمانی که X را فشار دهید تا از آن خارج شوید، زمانبندی به حداقل می رسد.

نحوه برنامه ریزی محتوای اینستاگرام به روش صحیح: بهترین روش ها

خیلی از قبل برنامه ریزی نکنید

به یاد داشته باشید: شما نمی توانید تمام مطالب را برای اینستاگرام خود برنامه ریزی کنید، پس این کار را نکنید. زمان مناسبی برای برنامه ریزی و پر کردن شکاف ها پیدا کنید.

همچنین، شما باید انعطاف پذیر باشید و از آنچه در جهان می گذرد مطلع باشید. زمانی که یک پست خنده دار برای اعلام محصول جدید خود ارسال می کنید ممکن است ناخوشایند باشد، اما تمام دنیا مشغول بحث درباره یک تراژدی جهانی است.

اسپم نکنید

ارسال بیش از حد مکرر از دیدگاه اینستاگرام و مخاطبان شما مانند اسپم است.

با مخاطبان خود تعامل داشته باشید

وقتی پست‌های خود را با ابزار شخص ثالث زمان‌بندی می‌کنید و به‌طور خودکار منتشر می‌شوند، می‌توانید ادامه دهید و کارهای دیگری را انجام دهید. مطمئناً می توانید برای مدتی برنامه ریزی محتوا را فراموش کنید، اما این بدان معنا نیست که می توانید فالوورهای خود را فراموش کنید. چرا در وهله اول محتوا تولید می کنید؟ مردم. وقتی این افراد به محتوای شما پاسخ می دهند با آنها صحبت کنید.

💡پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: نحوه تنظیم پاسخ خودکار به پیام های دایرکت در اینستاگرام

از ابزارهای برنامه ریزی اختصاصی استفاده کنید

با ابزارهایی مانند Combin Scheduler، انتشار خودکار و زمان‌بندی آسان‌تر می‌شود. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که پست ها و استوری ها را به صورت انبوه زمان بندی کنید و به صورت خودکار برای شما منتشر کنید.

در برنامه، می‌توانید به راحتی محتوای خود را ویرایش کنید، مفهوم بصری طرح‌بندی شبکه‌ای را مدیریت کنید و مطمئن شوید که پست‌هایتان توجه مخاطبانتان را جلب می‌کند. برای به‌روز ماندن، موقعیت مکانی، هشتگ‌ها و سایر کاربران را تگ کنید.

اگر چندین اکانت اینستاگرام دارید، به راحتی می توانید چند تا از آنها را مدیریت کنید.

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.