Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

کسب و کار کوچک، خوشحال باشید: شما یک کانال فروش جدید بزرگ در دستان خود دارید، و آن جایی است که ممکن است انتظارش را نداشته باشید. Pinterest به تازگی نمادهای Shop the Look خود را برای مشاغل کوچک باز کرده است.

در اوایل سال 2017، زمانی که Pinterest برای اولین بار Shop the Look Pins را راه اندازی کرد، آنها فقط برای برندهای بزرگ در دسترس بودند و برای استفاده از آنها مجبور بودند با شرکای شخص ثالث ادغام شوند. آنها اکنون مستقیماً از طریق Pinterest در دسترس همه مشاغل هستند و استفاده از آنها کاملاً رایگان است.

به خواندن ادامه دهید تا بدانید Shop the Look Pins چگونه کار می‌کند، بدانید که چرا این آگهی تفاوت زیادی در کسب‌وکار شما ایجاد می‌کند، و نکاتی در مورد اینکه چگونه می‌توانید آنها را به استراتژی بازاریابی Pinterest خود اضافه کنید، دریافت کنید.

Shop the Look Pins چیست؟

در حقیقت، خرید پین های نگاه به برندها اجازه دهید تا محصولات را در پین های خود در Pinterest برچسب گذاری کنند.

به عنوان مثال، یک سنجاق می تواند عکسی از یک مدل باشد که چندین محصول از یک برند را پوشیده است. یک برند می تواند هر یک از این محصولات را در یک عکس (ژاکت، لباس، کیف دستی و چکمه) با پیوند به صفحه محصول در وب سایت خود برچسب گذاری کند. هر محصول دارای برچسب با یک نقطه سفید روی پین مشخص می شود.

اطلاعات محصول

اگر قبلاً از خرید اینستاگرام استفاده کرده باشید، با نحوه عملکرد آن برای کاربران آشنا هستید. آنها می توانند روی هر یک از نقاط سفید کلیک کنند تا اطلاعات محصول (مانند نام محصول، قیمت و در دسترس بودن) را مشاهده کنند و سپس دوباره برای خرید کالا کلیک کنند.

چه کسی می تواند از Shop the Look Pins استفاده کند؟

برچسب‌گذاری محصول Look در حال حاضر برای مشاغل در هر اندازه از طریق سنجاق‌های مد و دکور خانه در دسترس است. برای شروع، تنها چیزی که نیاز دارید یک پروفایل تجاری Pinterest و وب سایت ادعا شده. برای افزودن برچسب محصول مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. طبق معمول پین ها را اضافه کنید
  2. روی نماد برچسب کلیک کنید
  3. روی محصول در پین کلیک کنید.
  4. آدرس وب سایت خود را وارد کنید
  5. پین خود را ایمن کنید!

چگونه Shop the Look Pins می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک، ممکن است فکر کنید، «خوب، به‌اندازه کافی ساده به نظر می‌رسد، اما من چه اهمیتی دارم؟ آیا پینترست واقعا یک کانال بازاریابی مناسب است؟

پاسخ داده محور بله به نظر می رسد. در اینجا پنج دلیل وجود دارد که چرا باید در مورد استفاده از Shop the Look برای کسب و کار کوچک خود هیجان زده باشید:

1. پایگاه کاربران Pinterest فعال و در حال رشد است

اندازه پلتفرم به تنهایی دلیل کافی برای هیجان زده شدن در مورد دسترسی به Shop the Look است. بر اساس آخرین داده های ماه سپتامبر، بیش از 250 میلیون نفر در هر ماه از Pinterest استفاده می کنند.

مسلماً، با در نظر گرفتن بیش از یک میلیارد کاربر فیس بوک و اینستاگرام، این اعداد اندک هستند، اما توجه به این نکته مهم است که Pinterest در واقع بسیار سریعتر از سایر شبکه های بزرگ مانند اسنپ چت و توییتر رشد می کند.

اندازه پلت فرم

2. پینرها از Pinterest برای یافتن محصولات استفاده می کنند

دو سوم کاربران پینترست می گویند که محصول یا برند جدیدی را از طریق پینترست کشف کرده اند.

در حالی که این نرخ‌های کشف محصول با سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب برابری می‌کند، کاربران Pinterest متمایز هستند زیرا آنها فعالانه می‌خواهند محصولات را زمانی که آنجا هستند کشف کنند. 93٪ از آنها گزارش داده اند که از Pinterest به طور خاص برای کشف محصول استفاده می کنند. به عبارت دیگر، وقتی برند شما محصولات شما را در پینترست تبلیغ می‌کند، شما آن‌ها را برای مخاطبان آماده و درگیر تبلیغ می‌کنید.

علاوه بر این، این یک مخاطب است که عمل می کند. مردم از Pinterest برای یافتن ایده هایی در مورد نحوه انجام کاری استفاده می کنند، که اغلب باعث می شود مجبور شوند چیزی را برای انجام آن بخرند. 98 درصد از پینرها در واقع بیرون می‌روند و ایده‌هایی را که به ذهنشان می‌رسد در پینترست اجرا می‌کنند، در مقابل 71 درصد سایر کاربران رسانه‌های اجتماعی.

Pinterest یک تابلوی ایده است که در آن افراد می‌دانند چگونه به آنچه می‌خواهند برسند. وقتی پین Shop the Look را می بینند، برند شما به آنها کمک می کند تا به آنجا برسند.

3. سنجاق کنندگان خرج کننده هستند

نه تنها در حال ساختن هستند، بلکه کاربران پینترست نیز خرج می‌کنند – در واقع افراد بزرگ.

یک چهارم کاربران پینترست می گویند که درآمد خانوارشان 150000 دلار یا بیشتر است و بیشتر از کاربران غیر پینترست از فروشگاه های خرده فروشی گران قیمت خرید می کنند.

کاربران رده بالا یا نه، کاربران Pinterest تمایل دارند بیشتر از کاربران غیر Pinterest هزینه کنند. در مد و دکوراسیون منزل، دو دسته ای که نشان های Shop the Look در حال حاضر در دسترس هستند، کاربران Pinterest به ترتیب 30% و 27% بیشتر از کاربران غیر Pinterest هزینه می کنند.

4. پین های Look که محبوب هستند را بخرید

pinterest مطلع در سال گذشته 38 درصد افزایش در Style Idea Pins و 35 درصد افزایش در Home DIY Pins وجود داشت.

مد و دکوراسیون منزل مقوله های محبوب Pinterest هستند. به هر حال، به همین دلیل است که آنها را برای Shop the Look Pins انتخاب کردند.

به نظر می رسد Shop the Look Pins به همان اندازه محبوب است. طبق گفته Pinterest، کاربران 4 برابر بیشتر از پین های معمولی با آنها تعامل دارند و آنها را 5 برابر بیشتر ذخیره می کنند. همچنین احتمال بازدید آنها از وب سایت یک برند 2-3 برابر بیشتر از یک پین معمولی است.

5. Pinterest توجه ویژه ای به این پین ها دارد

در ماه آگوست، Pinterest یک به‌روزرسانی الگوریتم منتشر کرد که محبوبیت Shop the Look Pins را بسیار افزایش داد.

مطابق با پست وسط تیم مهندسی Pinterest بهبودهایی را برای توصیه پین ​​های مرتبط تر به کاربران ایجاد کرده است. یک عارضه جانبی افزایش 25 درصدی نمایش برای Shop the Look Pins بود.

به عبارت دیگر، اکنون زمان مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک است تا از روند Shop the Look استفاده کنند.

روش‌های هوشمند برای استفاده از کسب‌وکار کوچک خود پین‌های Look را خریداری کنید

برای شروع جشن آماده اید؟ در اینجا چهار راه برای خلاقیت کسب و کار کوچک شما با Shop the Look Pins آورده شده است.

1. عکس های موجود در کاتالوگ محصول را دوباره انجام دهید

شما در حال حاضر عکس های محصول شگفت انگیزی را برای قرار دادن در وب سایت خود ایجاد می کنید. این کاتالوگ محصول را در پینترست دوباره ایجاد کنید. مثلا، هیئت مدیره مجله پاییز خانه Anthropologie 2018 این در اصل مجموعه ای از عکس ها از آخرین کاتالوگ آنها است.

کاتالوگ محصولات خود را تغییر دهید

فرض کنید شما یک خرده فروش مد هستید. شما فقط از یک پیراهن که روی پس زمینه سفید خوابیده است عکس نمی گیرید. شما از مدل موجود در آن عکس می گیرید و آن را با محصولات دیگر تکمیل می کنید تا ظاهر را کامل کنید. این تصاویر را در پینترست آپلود کنید و تک تک محصولات را تگ کنید تا کاربران بتوانند کل تصویر را خریداری کنند.

همین امر در مورد برندهای دکوراسیون منزل نیز صدق می کند. عکس‌های خود را طوری قرار دهید که چندین محصول را شامل شود و می‌توانید یک عکس از کاتالوگ اتاق نشیمن را به یک Shop the Look Pin تبدیل کنید.

2. تأثیرگذاران را درگیر کنید

Shop The Look برای همه حساب‌های تجاری Pinterest، خواه توسط یک برند یا یک تأثیرگذار اداره می‌شود، در دسترس است، بنابراین برای بازاریابی تأثیرگذار مناسب است. اگر اینفلوئنسرهای شما یک حساب تجاری راه اندازی کرده اند، می توانند Shop the Look Pins را برای برند شما نیز اجرا کنند. به جای چسباندن یک لینک مستقیم به سایت شما، آنها لینک وابسته خود را آپلود می کنند.

برای اینکه پین‌های اینفلوئنسرتان کمتر با حمایت مالی به نظر برسند، می‌توانید از آن‌ها دعوت کنید تا با جمع‌بندی محصول، پین ایجاد کنند. به جای اینکه فقط محصول شما را پین کنند، می توانند پین هایی با چندین مارک آپلود کنند. با اینفلوئنسرهای خود همکاری کنید تا برند خود را در میان سایر برندهای مکمل در یک پین به نمایش بگذارید.

به عنوان مثال، در این پین حمایت شده برای اسکاچ، اینفلوئنسر Pinterest Poppytalk توضیح می‌دهد که چگونه از استیکرها برای برنامه‌ریزی بازگشت خود به مدرسه استفاده می‌کند. اگر این یک پین تبلیغاتی بود که توسط چندین مارک حمایت می شد، او می توانست به محصولات تک تک اسکاچ و همچنین صندلی، کلاه و گیتار اشاره کند.

تقویم های قابل چاپ

پین‌های جمع‌آوری به اینفلوئنسرهای شما این شانس را می‌دهد که درآمد خود را در هر پست افزایش دهند و به برند شما این شانس را می‌دهد که در تعداد بیشتری از پین‌هایشان برجسته شود. حساب‌های تجاری Pinterest به تجزیه و تحلیل‌ها نیز دسترسی دارند تا بتوانید معیارهای اینفلوئنسر مارکتینگ خود را ردیابی کنید.

3. از تابلوها برای ایجاد مجموعه محصولات استفاده کنید

تابلوها راهی عالی برای گسترش دامنه برند شما در Pinterest هستند. تابلوهایی با عناوین قابل جستجو ایجاد کنید، مانند The Home Depot زیربنابراین پینرها می توانند به راحتی تابلوی شما را پیدا کنند. سپس به صفحه Pinterest خود در وب سایت کسب و کار کوچک خود پیوند دهید تا فالوورهای خود را افزایش دهید و به باز کردن صفحه خود برای Pinners بیشتر کمک کنید.

دامنه برند خود را گسترش دهید

چه تابلوی شما نمایانگر مجموعه‌ای از تصاویر باشد یا مجموعه‌ای از اینفوگرافیک‌های آموزشی، می‌توانید تمام محصولاتی را که نشان می‌دهید در پین‌های جداگانه تگ کنید. به عنوان مثال، در این نحوه سوار شدن از The Home Depot، آنها می توانند موارد مربوط به دکوراسیون تعطیلات را برچسب گذاری کنند.

4. پین ها را با تبلیغات Pinterest افزایش دهید.

اگر یک Shop the Look Pin دارید که به‌خوبی کار می‌کند، یا می‌خواهید آن را حتی بهتر کنید (شاید در آماده‌سازی برای فروش یا تبلیغات)، می‌توانید آن را با پین‌های تبلیغاتی تقویت کنید.

بهترین بخش در مورد پین های تبلیغاتی این است که به خوبی با پین های معمولی جفت می شوند. تنها تفاوت در متن اضافی “Promoted by” بالای نام پینر است.

برای تبلیغ برای Shop the Look Pin خود، کافی است روی دکمه قرمز رنگ Promote در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

مخاطبین خود را افزایش دهید

نتیجه

راه های زیادی برای تبلیغ کسب و کار کوچک خود در شبکه های اجتماعی وجود دارد. به لطف Pinterest، اکنون گزینه دیگری دارید. و با توجه به تمایل کاربران پینترست به اقدام، این گزینه بسیار خوبی است.

بنابراین، چگونه می‌خواهید از «خرید پین‌های نگاه» در استراتژی Pinterest خود استفاده کنید؟ در بخش نظرات زیر به من اطلاع دهید.

منبع

مردم در دنیا به دنبال چه هستند؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.