Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

یک بازاریاب خوب می داند که تنها راه برای جلوتر ماندن از رقبا این است رویکردی فعال برای ایجاد استراتژی های بازاریابی دارند. استفاده از TikTok برای کسب و کار شما بیشتر یک تصمیم متفکرانه است تا حدس و گمان.

پذیرندگان اولیه اینستاگرام و اسنپ چت ثابت کردند که اگر بتوانید یک پلتفرم رسانه اجتماعی را در روزهای ابتدایی آن شناسایی کرده و از آن استفاده کنید، می توانید به راحتی به یک تأثیرگذار تبدیل شوید و بیشترین بهره را از بازاریابی در آن پلتفرم ببرید.

به 4 پلتفرم اصلی رسانه های اجتماعی فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام نگاهی بیندازید. آنها زمانی در اوج بازاریابی رسانه های اجتماعی بودند. اما با رشد سریع تعداد کل کاربران فعال، تعداد تبلیغ کنندگان نیز افزایش یافته است.

امروزه، این پلتفرم‌ها به نقطه‌ای از اشباع رسیده‌اند که در میان این همه سروصدا، رساندن پیام برند شما به مخاطبان هدف بسیار دشوار است.

علاوه بر این کاربران می توانند با صرف چند دلار تعداد لایک و فالوور صفحه خود را افزایش دهند. بنابراین، تعیین اینکه کدام صفحه فالوور واقعی دارد، دشوار می شود.

اول از همه، به‌روزرسانی‌های ثابت الگوریتم از تولیدکنندگان پلتفرم رسانه‌های اجتماعی منجر به کاهش دائمی دسترسی ارگانیک می‌شود. کاربران اکنون باید یا برای ارتباط با مشتریان خود هزینه بیشتری بپردازند یا به دنبال یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید باشند.

وارد TikTok، سریعترین پلتفرم رسانه اجتماعی در حال رشد در دهه شوید

با محبوبیت گسترده TikTok، ما اکنون در آستانه تغییر پارادایم دیگری در دنیای رسانه های اجتماعی هستیم.

بسیاری از کارشناسان رسانه های اجتماعی مانند GaryVee و Rachel Pederson از نزدیک تبلیغات TikTok را دنبال می کنند و متقاعد شده اند که این شرکت به یک بازیگر اصلی در بازار پلت فرم رسانه های اجتماعی تبدیل خواهد شد.

در اینجا چند آمار وجود دارد که نشان می دهد چرا کسب و کارها نمی توانند TikTok را نادیده بگیرند.

  • او دارد 500 میلیون کاربران فعال در سراسر جهان
  • با 33 میلیون بارگیری در سه ماهه اول 2019، این برنامه بیشترین بارگیری را در AppStore داشته است.
  • در دسترس است 155 کشور
  • 90% کاربران TikTok چندین بار در روز وارد برنامه می شوند
  • میانگین، 1 میلیون ویدیو روزانه در TikTok مشاهده می شود

زیرا TikTok یک پلتفرم نسبتاً جدید است و عمدتاً به جای کسب درآمد تهاجمی از پلتفرم، بر جذب کاربران بیشتر متمرکز است. در نتیجه، بازاریابان به راحتی می توانند با صرف هزینه برای تولید محتوا بیشترین بهره را از این پلتفرم ببرند. و حداکثر پوشش را در مدت زمان کوتاهی دریافت کنید. چگونه؟ بیایید در این مورد بحث کنیم.

با ویژگی چالش‌های TikTok، می‌توانید با Gen Z ارتباط برقرار کنید زیرا 65 درصد از کاربران TikTok زیر 30 سال هستند و فعالانه در این چالش‌ها شرکت می‌کنند. شما می توانید از این مفهوم استفاده کنید و چالش های خود را ایجاد کنید و در ازای آن، جوایز رایگان یا جوایز جالبی ارائه دهید.

چرا اکنون زمان مناسبی است که TikTok را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید؟

در اینجا سه ​​دلیل اصلی وجود دارد که چرا باید از TikTok برای بازاریابی آنلاین برند خود استفاده کنید:

  • یک راه آسان برای ایجاد جوامعپاسخ: کاربران مدرن بیشترین محتوا را از طریق ویدیو مصرف می کنند، بنابراین شما باید کاربران خود را به عنوان بخشی از جامعه در نظر بگیرید. اشتراک گذاری ایده ها از طریق ویدئو و برانگیختن علاقه افراد همفکر مهم است. اگرچه این پلتفرم هنوز عنصر گروهی ندارد، اما یک بازاریاب خوب می تواند تشخیص دهد که ایجاد جامعه در قلب این پلتفرم قرار دارد و به زودی یک ویژگی گروهی رسمی در آن گنجانده خواهد شد.
  • بازاریابی که شبیه بازاریابی نیست: Gen Z دوست ندارد که توسط تبلیغات اذیت شود، به همین دلیل است که 51٪ از آنها از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. باید مشخص باشد که روش های بازاریابی قدیمی برای این کاربران جواب نمی دهد. به عنوان یک بازاریاب باهوش، باید روش های کمتر تهاجمی را پیدا کنیدو به سرعت توجه مخاطبان هدف را با محتوای جذاب جلب کنید. هنگامی که بر تکنیک گنجاندن برند خود در داستان های ساختار یافته مسلط شوید، برنده خواهید شد.
  • مکان مناسب برای محتوای تولید شده توسط کاربر: هزاره ها بیش از هر چیز به اصالت اهمیت می دهند. آنها از تاکتیک های بازاریابی آگاه هستند و بنابراین تسلیم مفاهیم قدیمی نمی شوند. TikTok بزرگترین منبع محتوای تولید شده توسط کاربر است و این مزیت را دارد که در بلوک جدید است. حتی برخی از پلتفرم‌های محبوب انتشار ویدیو مدتی است که از بازدیدهای جعلی رنج می‌برند و این باعث شده است که کاربران با آنچه در این پلتفرم‌ها می‌بینند مشکل اعتماد داشته باشند. TikTok به صورت ارگانیک محتوا را به عنوان بخشی از طراحی خود تبلیغ می کند و در صورت امکان محتوای تولید شده توسط کاربر را از طریق مفهوم چالشی خود تشویق می کند.

حال، سوال بعدی که یک بازاریاب می پرسد این است که آیا راهی برای مدیریت چندین حساب TikTok با ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی وجود دارد؟

اگر از این کار خجالت می کشید، پس نگرانی شما تمام شده است!

حالا می توانید با SocialPilot به راحتی یادآورهای پست TikTok را برنامه ریزی و مدیریت کنید. یک بازاریاب آینده نگر سزاوار یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی آینده نگر است و SocialPilot بار دیگر رهبری خود را با ادغام با سریع ترین شبکه رسانه های اجتماعی در حال رشد یعنی TikTok ثابت کرده است.

PS: TikTok از هیچ ابزار مدیریت رسانه‌های اجتماعی پست مستقیمی را در پلتفرم خود ارائه نمی‌کند.

چگونه SocialPilot می تواند به شما در استفاده از TikTok برای تجارت کمک کند؟

زمان‌بندی یادآوری TikTok:

زمان‌بندی یادآوری TikTok SocialPilot تضمین می‌کند که محتوای شما با موفقیت برای سریع‌ترین پلتفرم در حال رشد برنامه‌ریزی شده و در عین حال استراتژی پست شما را حفظ می‌کند. قابلیت‌های زمان‌بندی یادآوری آن، برنامه ارسال شما را بهینه می‌کند و تلاش‌های بازاریابی شما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

تیک تاک

مدیریت حساب بهینه شده:

هم کسب‌وکارهای کوچک و هم آژانس‌ها می‌توانند چندین حساب را به‌طور مؤثر با زمان‌بندی SocialPilot TikTok مدیریت کنند. شما آزادانه می توانید زمان‌بندی ویدیو برای چندین حساب TikTok و حتی یک برنامه زمانبندی پست فردی برای آنها تنظیم کنید. این تضمین می‌کند که همه پست‌های شما در زمان مناسب منتشر می‌شوند و حداکثر تعداد کاربران روی پلتفرم می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند.

مدیریت حساب بهینه شده

سیم کشی سریال:

با ویژگی Team Collaboration SocialPilot، می توانید مطمئن باشید که تیم بازاریابی شما هر بار محتوای بدون خطا و جذاب منتشر می کند. یک گردش کار ساده همراه با تنظیمات تأیید تضمین می کند که هر پست تولید شده توسط تیم بازاریابی فقط پس از تأیید سرپرست برنامه ریزی می شود.

سیم کشی سریال

برنامه ریز محتوا:

شما می توانید با برنامه ریز محتوای SocialPilot یک استراتژی بصری ایجاد و پیاده سازی کنید. این به شما یک دید پرنده از تمام حساب‌های مرتبط TikTok می‌دهد و به شما امکان می‌دهد پست‌ها را مستقیماً از تقویم محتوا ویرایش، تخصیص مجدد و ارسال مجدد کنید.

برنامه ریز محتوا

برنامه موبایل Social Pilot:

برنامه موبایل Socialpilot همیشه بازاریابی رسانه های اجتماعی بدون دردسر را حتی در حال حرکت ارائه می دهد. اکنون رابط بدون درز و عملکرد کنترل صاف آن را می توان با TikTok نیز استفاده کرد. SocialPilot با TikTok یکپارچه شده است، بنابراین می توانید پست ها را از قبل ایجاد و برنامه ریزی کنید. شما می توانید آن را در هر زمان برنامه ریزی کنید و زمانی که زمانش فرا رسید، برنامه با یک اعلان فشاری به شما یادآوری می کند و آن را با انگشت خود به اشتراک می گذارد.

برای مشاهده راهنمای گام به گام زمان‌بندی پست‌های TikTok در SocialPilot، اینجا کلیک کنید.

نتیجه

TikTok بزرگترین موفقیت رسانه های اجتماعی در سال 2020 خواهد بود. علیرغم اینکه یک پلتفرم جدید است، اما همه شانس ها را دارد که در سال 2020 روند را تغییر دهد. شما می توانید به مقاومت در برابر این امر ادامه دهید و به تلاش های بازاریابی در چهار پلتفرم اصلی ادامه دهید، اما از خود بپرسید: یک سوال ساده: اگر مخاطبان شما به TikTok بروند، آیا آنها را در آنجا ملاقات خواهید کرد؟

TikTok هنوز مانند پلتفرم‌های اجتماعی چهار بزرگ اشباع نشده است و تبلیغات در آن ارزان‌تر خواهد بود. با افزایش تعداد کاربران، TikTok نسل خود را از نانو اینفلوئنسرها تولید خواهد کرد.

اکنون کاوش TikTok را شروع کنید و نگران ادغام آن با ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی خود نباشید، SocialPilot به شما کمک خواهد کرد. آزمایش رایگان ابزار زمان‌بندی TikTok SocialPilot را از امروز شروع کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری) و جای پای خود را در اقتصاد رسانه‌های اجتماعی مستحکم کنید.

منبع

اعتبارسنجی کارت توییتر چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.