Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اگر می‌خواهید چگونه برند خود را در رسانه‌های اجتماعی معرفی کنید، آیا به استفاده از استوری اینستاگرام فکر کرده‌اید؟ اگر به درستی انجام شود، تبلیغات استوری اینستاگرام می تواند چندین اثر مفید بر رشد کسب و کار و وب سایت شما داشته باشد، از جمله افزایش تبدیل، نرخ تعامل بالاتر و افزایش فروش.

با توجه به اینکه 500 میلیون نفر هر روز از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند و با آن در تعامل هستند، شگفت انگیز است که چرا شرکت های بیشتری برای بازاریابی مخاطبان خود به یک پلت فرم اجتماعی منتقل نشده اند. شصت درصد از کاربران می گویند که در مورد محصولات جدید از اینستاگرام یاد می گیرند. که آن را به روشی محبوب برای مردم برای کشف محتوای شما تبدیل می کند.

اگر قصد دارید از استوری اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید، مهم است که آن را درست انجام دهید تا مطمئن شوید فروش خود را افزایش دهید همچنین فراتر از دسترس شما. در اینجا هفت نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تبلیغات Stories خود را شروع کنید.

1. کوتاه و مختصر باشید

به خوبی شناخته شده است که دامنه توجه افرادی که در اینترنت و رسانه های اجتماعی مرور می کنند بسیار کوتاه است. مردم دائماً به دنبال ساده‌ترین و راحت‌ترین محتوا برای تماشا هستند، بنابراین اگر بتوانید آن را به مخاطبان خود منتقل کنید، شانس بیشتری برای جلب توجه آن‌ها خواهید داشت.

هنگامی که یک تبلیغ در یک داستان ظاهر می شود، یک برچسب تبلیغاتی در گوشه سمت چپ بالا ظاهر می شود که به کاربران می گوید که یک تبلیغ پولی است. مردم به محض اینکه متوجه شوند این یک داستان با حمایت مالی است، به احتمال زیاد روی آن کلیک می کنند، بنابراین شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا تاثیری ماندگار بگذارید و آنها را متقاعد کنید که بمانند.

برای ایجاد یک استوری اینستاگرام که تبدیل می شود، آن را کوتاه، شیرین و دقیق نگه دارید. محصولات خود را به نمایش بگذارید و در مورد مزایای داشتن آنها صحبت کنید. باید هضم آن آسان باشد، با متن و ویدیوی واضح. پیام باید به راحتی قابل دسترسی باشد.

مشاوره حرفه ای: استفاده کنید متن بازشو پررنگ و جذاب در تبلیغات استوری خود توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید و در عین حال پیامی واضح برای آنها ارسال کنید. استفاده از رسانه های ترکیبی می تواند باعث شود تا کاربران روی تبلیغ شما کلیک کنند و درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. مردم حوصله تماشای ویدیویی را ندارند که نکته ای ندارد، بنابراین با اضافه کردن متن سردرگمی را از بین می برید و به مردم می گویید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید. اینجا چندتایی هستند قالب های تبلیغاتی این ممکن است مفید باشد

اضافه کردن متن به تبلیغات استوری اینستاگرام

2. از ویدئو استفاده کنید

میلیون ها بار گفته شده و میلیون ها بار دیگر گفته خواهد شد: از ویدئو در کمپین های تبلیغاتی خود استفاده کنید. آنها دارند بهترین نرخ تعامل، توجه کاربران را پنج برابر بیشتر از تصاویر جلب می کند. این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه آنها و حفظ آن است. هرچه مدت بیشتری نسبت به محتوای شما علاقه مند باشند، احتمال خرید محصولات شما بیشتر می شود.

Milly، یک برند مد برای زنان و دختران، از این ویدیو در استوری های اینستاگرام خود استفاده کرد و دید 44 برابر خرید بیشتر در سایت مستقیماً از تبلیغات آنها

از ویدیو برای تبلیغ در استوری اینستاگرام استفاده کنید

ویدیوی شما باید دقیقا نشان دهنده برند شما باشد و به کاربران در مورد مزایای خرید محصول شما بگوید. می توانید متنی را برای نمایش خدمات خود اضافه کنید و به مخاطبان خود بگویید در مورد چه چیزی هستید.

مشاوره حرفه ای: اگر نمی‌خواهید از ویدیو استفاده کنید یا محتوای ویدیویی ندارید، می‌توانید این کار را انجام دهید GIF ها از چندین تصویر گرد هم بیاورید تا محصولات یا سبک برند خود را به نمایش بگذارید. به این ترتیب، می توانید به سرعت توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید و همچنان پیام خود را منتقل کنید. هر فریم می‌تواند محصولی جداگانه باشد تا به کاربران درک بهتری از آنچه می‌فروشید و خدماتی که می‌توانید ارائه دهید، بدهد. همیشه خوب است که توجه آنها را به روشی جدید جلب کنید و GIF ها راهی منحصر به فرد برای برجسته شدن در استوری های اینستاگرام شما هستند. همچنین می توانید از برخی از ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای بررسی عملکرد این تبلیغات در استوری ها استفاده کنید.

3. برندسازی ثابت را اجرا کنید

ضروری است که نام تجاری شما در تمام حساب های رسانه های اجتماعی، در وب سایت، در لوگوی شما و غیره ثابت بماند. همه اجزای تصویر برند شما باید یکسان باقی بماند، از جمله طرح رنگ، لحن و زبان. شما می خواهید که برند شما برای مخاطبانتان احساس آشنایی داشته باشد به طوری که وقتی تبلیغ شما را می بینند، آنها می دانند که این شما هستید و می تواند به انجام آن ادامه دهد. آنها کمتر با برندهایی که کاملاً نمی دانند تعامل دارند.

به این مثال از Memobottle نگاهی بیندازید. در فید اینستاگرام و استوری‌هایشان، برندشان از نظر رنگ، پیام و زیبایی‌شناسی ثابت و ساده باقی می‌ماند.

برندسازی ثابت را حفظ کنید

مشاوره حرفه ای: خود را اضافه کنید لوگوی برند با هر پست از تبلیغ استوری اینستاگرام خود، تصویر برند خود را تقویت کنید و به کاربران اجازه دهید به یاد بیاورند که شما چه کسی هستید. یادآوری کامل چیزی بیش از یک نگاه طول می کشد، و می توانید با قرار دادن لوگوی خود بر روی تبلیغات خود برای شناسایی کافی و دسترسی بیشتر، کار را آسان تر کنید.

4. یک CTA وارد کنید

اگر به فالوورهای خود در مورد آن آموزش دهید، به میزان تعامل شما کمک می کند چه اقدامی انجام دهیم وقتی تبلیغات شما را در استوری مشاهده می کنند. خواه ثبت نام در یک خبرنامه، بازدید از یک وبلاگ یا بازدید از یک صفحه محصول باشد، مهم است که یک فراخوان برای اقدام در تبلیغ خود لحاظ کنید.

مخاطبان خود را درگیر کنید با مدت زمان محدود سروکار دارد و پیشنهاد یا استفاده کنید FOMO (ترس از دست دادن) برای ایجاد این احساس که آنها به محصولات و خدمات شما نیاز دارند. می‌توانید تماس‌ها را مستقیماً به تبلیغات Story اضافه کنید که مخاطبان شما را دقیقاً به جایی که می‌خواهند می‌برد.

الهام بخش عمل با CTA ها

مشاوره حرفه ای: از تبلیغات استوری اینستاگرام برای تبلیغ استفاده کنید بخشید اگر در توان شما باشد هیچ چیز مثل یک جمعیت هیجان زده نمی شود محصولات رایگانبنابراین اگر استوری خود را پست کنید تا مخاطبان شما بتوانند یک جایزه رایگان برنده شوند، اگر اقدامی انجام دهند که به نفع کسب و کار شما باشد، هر دو طرف سود خواهند برد و در ازای آن چیزی دریافت خواهند کرد.

5. از فرمت چرخ فلک برای محتوای طولانی تر استفاده کنید

قبلاً فقط می‌توانستید یک تبلیغ را در یک زمان در استوری خود پخش کنید، اما در اوایل سال 2018، اینستاگرام تبلیغات چرخ و فلکی را معرفی کرد که پیوسته هستند تا مخاطبان شما بتوانند آنها را دنبال کنند. قطعه های رسانه ای طولانی تر. از دوره‌های تعامل طولانی‌تر پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد کاربران را به تماشای بیشتر با استفاده ترغیب می‌کند داستان سرایی تصویری. این ویژگی از تصاویر، ویدئوها و رسانه های ترکیبی پشتیبانی می کند تا بتوانید تطبیق پذیری محتوای خود را به کاربران نشان دهید.

آشکار شد در کیف برای اینستاگرام، Gap در هنگام استفاده از تبلیغات چرخ و فلک نسبت به یک کمپین معمولی 73 درصد افزایش در CTR نشان داده است. این به میزان زیادی تعامل آنها را بهبود بخشید و کاربران را به اندازه کافی مجذوب کرد که توجه آنها را جلب کرد و آنها را متقاعد کرد که CTA را که به آنها داده شده است دنبال کنند.

با تبلیغات چرخ و فلک خلاق باشید

مشاوره: اگرچه قالب تبلیغات چرخ و فلک تعامل کلی کاربر را بهبود می بخشد، اما این بدان معنا نیست که برای همه اهداف مناسب است و باید به جای قالب معمولی استفاده شود. فقط استفاده کنید فرمت چرخ فلک اگر داستانی برای گفتن دارید بیشتر از پنج ثانیه. اگر سعی نمی کنید داستانی را تعریف کنید و آنقدر طول نمی کشد، تبلیغات چرخ فلکی را برای کمپین دیگری ذخیره کنید که واقعاً از آن سود می برد.

6. صدا اضافه کنید

چه دیالوگی برای توصیف یک محصول باشد یا موسیقی در حال پخش در پس‌زمینه، استفاده از صدا در تبلیغات در داستان‌ها می‌تواند برای تبدیل‌های شما بسیار مهم باشد. اینستاگرام این را نشان داد 60 درصد از تبلیغات استوری اینستاگرام با صدای روشن مشاهده شده است.، بنابراین واضح است که اکثر کاربران دوست دارند هنگام تماشای تبلیغات به چیزی گوش دهند. این به آنها بیش از یک نوع رسانه برای جویدن می دهد و تجربه را افزایش می دهد.

مشاوره: شما می توانید استفاده کنید موسیقی، صداپیشگی، سازو انواع دیگر محتوای صوتی برای جلب توجه کاربران و امکان تعامل بیشتر با برند شما. استفاده از انواع مختلف رسانه ها راهی عالی برای تقویت پیام برند شماست.

7. آن را معتبر جلوه دهید

شما می خواهید به ماموریت و اهداف برند خود وفادار بمانید تا همیشه معتبر به نظر برسید. یک برند اصیل بودن به این معنی است که شما می توانید مخاطبان هدف خود را به اندازه کافی درگیر کنید تا محتوا و محصولاتی را که می خواهند در اختیار آنها قرار دهید و در عین حال بتوانید در یک سطح عمیق تر با آنها ارتباط برقرار کنید.

این مهم است که مخاطبان شما احساس کنند که هر یک از آنها یک فرد جداگانه است و نه فقط یک مشتری دیگر. هرچه بیشتر تلاش کنید تا بینندگان خود را در تبلیغات خود در استوری ها احساس خاص کنند، احتمال اینکه آنها به سمت برند شما کشیده شوند و مشتریان تکراری شوند، بیشتر می شود.

استارباکس و اسپاتیفای برای یک هدف خوب با هم همکاری کرده اند: جمع آوری پول برای سازمان های مختلف و خیریه های نیازمند. Spotify از تبلیغات استوری اینستاگرام برای نمایش هنرمندان و بنیادهای مختلف مورد حمایت آنها و همچنین تشویق کاربران به کمک مالی استفاده کرد.

به نظر یک برند واقعی است

مشاوره: به این فکر کنید که چگونه می توانید برند خود را معتبرتر کنید. گاهی اوقات نادیده گرفتن زنگ ها و سوت ها و استفاده از محتوای ساده و واضح Story بهترین راه برای نشان دادن این است که برند شما روی زمین است و همچنان به ارزش های خود پایبند است.

خلاصه کردن

تبلیغات استوری اینستاگرام راهی عالی برای ارتباط با مخاطبان و متقاعد کردن آنها برای تعامل با برند شما و محصولات آن است. کاربران در حال حاضر در پلت فرم رسانه های اجتماعی بسیار فعال هستند، بنابراین ایجاد آگاهی از برند خود از طریق آن راهی عالی برای جلب توجه آنها و افزایش سطح تعامل است.

و اگر می‌خواهید در زمان‌بندی پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام صرفه‌جویی کنید، می‌توانید ابزار زمان‌بندی اینستاگرام را امتحان کنید!

چگونه از تبلیغات استوری اینستاگرام برای افزایش تبدیل استفاده می کنید؟

منبع

معنای IGTV برای کسب و کار شما چیست
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.