Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

بنابراین اعتبارسنجی کارت توییتر چیست؟

برای دانستن این موضوع، ابتدا باید بدانید نقشه توییتر چیست.

حس بدی نداشته باش شما تنها کسی نیستید که از کارت های توییتر اطلاعی ندارید.

می بینید، توییتر یک پلت فرم استثنایی برای تحقق رویاهای بازاریابی محتوای شما است.

طبق آمار شبکه های اجتماعی، توییتر بیش از 350 میلیون کاربر فعال دارد. این مجموعه عظیمی از ترافیک با کیفیت است که به لطف تلاش‌های شما برای ایجاد محتوا در انتظار تبدیل شدن است.

بنابراین چگونه CTR را افزایش می دهید؟ چگونه توییت های خود را به اندازه کافی جذاب کنید تا مخاطبان را به وب سایت، وبلاگ ها و صفحات فرود خود هدایت کنید؟

با ایجاد توییت های آموزنده، جذاب و ساختار یافته. حال، چگونه می‌توانید همه این کارها را تنها در 280 کاراکتر انجام دهید؟

اینجاست که کارت های توییتر وارد می شوند. کارت‌های توییتر به شما این امکان را می‌دهند که بدون شکستن محدودیت کاراکتر، اطلاعات جالبی را به فالوورهای خود منتقل کنید.

در این وبلاگ، همه چیز در مورد کارت های توییتر، اعتبارسنجی کارت توییتر و نحوه استفاده از آنها برای ایجاد سرنخ با بازاریابی توییتر بحث خواهیم کرد.

پاره کنیم!

کارت توییتر چیست؟

کارت های توییتر برای به لینک های توییت خود ظاهری جذاب و ساختار یافته تر بدهید تعامل با مخاطب را سرگرم کننده تر کنید. تجربه همهجانبه آنها شانس هدایت ترافیک بیشتر به صفحه کلی را افزایش می دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند خط کد را به صفحه وب خود اضافه کنید و سپس هنگامی که شخصی پیوندی را به محتوای شما به اشتراک می گذارد، به عنوان یک کارت توییتر برای همه دنبال کنندگان او نشان داده می شود.

اینجا سیستم توییتر است url موجود در توییت را تشخیص می دهد و سایت را برای دریافت نوع نقشه می خزند و محتوا برای ساختار توییت.

شاید تا به حال نام کارت های توییتر را نشنیده باشید، اما هر روز در فیدهای توییتر خود با آن ها روبرو می شوید.

به مثال کارت توییتر زیر نگاه کنید. در اینجا لینک ویدیوی یوتیوب با این کارت پخش زیبا جایگزین شده است.

کارت های توییتر جدید نیستند. بسیاری از افراد قبلاً از آنها برای فراتر رفتن از محدودیت محدود کننده 140 کاراکتر و به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر استفاده کرده اند. اکنون محدودیت کاراکترها تغییر کرده است، اما کارت ها هنوز در حال استفاده هستند.

بیایید در مورد کارت های توییتر بیشتر بیاموزیم.

انواع کارت توییتر

توییتر با گزینه‌های مختلف کارت آزمایش کرد و قبلاً کارت تولید لید داشت، اما بعداً متوقف شد. شما در حال حاضر گزینه ایجاد 4 نوع کارت توییتر را دارید.

هر کارت دارد تجربه بصری متفاوت بسته به نوع رسانه آنها حمایت می کنند. شما باید انتخاب کنید که کدام کارت را می خواهید پیاده سازی کنید.

توجه داشته باشید: در هر صفحه فقط می توانید یک کارت داشته باشید.

1. نقشه خلاصه توییتر

همانطور که از نام آن پیداست، PivotMap یک توصیف مناسب و مختصر از صفحه وب که به اشتراک می گذارید، شامل تصویر کوچک، عنوان، توضیحات و URL صفحه ارائه می دهد.

توییتر-سالگرد

کارت‌های محوری راهی عالی برای نمایش انواع محتوای وب مانند پست‌های وبلاگ، مقالات خبری، محصولات تجارت الکترونیک و بررسی رستوران‌ها هستند.

توضیحات کوتاه در خود کارت به عنوان یک فراخوان عالی عمل می کند تا کاربر شما روی توییت کلیک کرده و به محتوای شما بروید.

چگونه می توانم خلاصه ای از توییتر را به سایت خود اضافه کنم؟

برای افزودن یک نقشه محوری، باید کدهای زیر را در هدر وب سایت خود با ارجاعات مناسب قرار دهید.

  • ابتدا نوع نقشه را تعریف می کنید.
<meta name="twitter:card" content="summary" />
  • سپس نام کاربری @ اکانتی که کارت باید به آن لینک شود را مشخص کنید.
<meta name="twitter:site" content="@username" />
  • سپس یک عنوان واضح برای صفحه محتوا بنویسید. عنوان در برنامه های اندروید و iOS به دو خط و در صورت مشاهده در وب به یک خط کوتاه می شود. بنابراین، آن را زیر 70 کاراکتر نگه دارید.
<meta name="twitter:title" content="Title of your webpage" />

شرح 200 کاراکتر برای خلاصه کردن صحیح محتوای صفحه. به یاد داشته باشید که نمی توانید از عنوان به عنوان توضیح استفاده کنید. این یک هدر خواهد بود.

<meta name="twitter:description" content="Description" />
  • اکنون URL تصویری که در کارت توییتر نمایش داده می شود را ارائه دهید.
<meta name="twitter:image" content="image URL" />

برای بهترین نتایج، از اندازه و محدودیت های کاراکتر زیر استفاده کنید:

سرتیتر: 70 کاراکتر

شرح: 200 کاراکتر

اندازه تصویر پشتیبانی شده: نسبت تصویر 1:1، حداقل اندازه 144×144 پیکسل، حداکثر اندازه 4096×4096 پیکسل.

اندازه تصویر: کمتر از 5 مگابایت

2. نقشه خلاصه توییتر با تصویر بزرگ

به یک کارت محوری فکر کنید، اما با یک تصویر بزرگتر.

Large Image Pivot Map عملکردی مشابه نقشه Pivot معمولی دارد، با این تفاوت که می توانید یک تصویر بزرگ اضافه کنید.

چاندراویر سینگ

برندها از آن برای تاکید بر عناصر بصری یک صفحه وب استفاده می کنند. ولی یک تصویر ساختار یافته بزرگ می تواند یک درپوش اسکرول عالی باشد در میان یک جدول زمانی شلوغ توییتر.

چگونه می توانم یک نقشه خلاصه توییتر با یک تصویر بزرگ به سایت خود اضافه کنم؟

در زیر متا تگ هایی است که باید به سایت خود اضافه کنید تا بتوانید کارت های خلاصه تصویر بزرگ را در توییت های خود جاسازی کنید.

<meta name=”twitter:card” content=”summary_large_image”>
<meta name=”twitter:site” content=”@yourwebsite”>
<meta name=”twitter:creator” content=”@yourtwitterhandle”>
<meta name=”twitter:title” content=”your title”>
<meta name=”twitter:description” content=”your description.”>
<meta name=”twitter:image” content=”image URL">

ابعاد نقشه خلاصه تصویر بزرگ:

سرتیتر: 70 کاراکتر

شرح: 200 کاراکتر

اندازه تصویر پشتیبانی شده: نسبت تصویر 2:1 با حداقل اندازه 300×157 یا حداکثر 4096×4096 پیکسل.

اندازه تصویر: کمتر از 5 مگابایت

3. نقشه اپلیکیشن توییتر

علاوه بر تبلیغ محتوای وب سایت، توییتر همچنین مکانی عالی برای تبلیغ برنامه شما برای افزایش نصب است. پس از همه، 80٪ از کاربران توییتر از طریق دستگاه های تلفن همراه به این پلت فرم دسترسی دارند.

با کارت برنامه، تبلیغ برنامه شما جالب تر می شود. نقشه برنامه یک راه عالی است برنامه خود را در توییتر تبلیغ کنید تا دانلودهای بیشتری دریافت کنید.

این نام، نماد، توضیحات و حتی اطلاعاتی مانند قیمت و رتبه برنامه شما را به نمایش می گذارد.

ابزار رسانه های اجتماعی

به هر حال، مطمئن شوید که شما برنامه به صورت عمومی در فروشگاه های برنامه در دسترس است; در غیر این صورت، توییتر نمی تواند داده های مورد نیاز برای ایجاد کارت برنامه را دریافت کند.

چگونه یک کارت برنامه را به سایت خود اضافه کنیم؟

  • برای افزودن یک کارت برنامه، کدهای زیر را در کد HTML صفحه وب خود قرار دهید:
<meta name=”twitter:card” content=”app”>
<meta name=”twitter:site” content=”@yourwebsite”>
<meta name=”twitter:description” content=”your description”>
  • به طور پیش‌فرض، توییتر داده‌ها را از فروشگاه‌های ایالات متحده واکشی می‌کند، بنابراین اگر برنامه شما در کشور دیگری در دسترس است، لطفاً نام کشور را با استفاده از برچسب زیر وارد کنید.
<meta name=”twitter:app:country” content=”your country like US”>
  • سپس نام، شناسه برنامه و URL برنامه خود را در فروشگاه برنامه تعریف کنید.
<meta name=”twitter:app:name:iphone” content=”your iphone app name”>
<meta name=”twitter:app:id:iphone” content=”your iphone app ID”>
<meta name=”twitter:app:url:iphone” content=”your iphone app URL”>
  • برچسب‌ها برای یک برنامه بهینه شده برای iPad. اگر برنامه شما برای iPad بهینه نشده است، برچسب ها را به همان روشی که برای iPhone انجام می دهید پر کنید.
<meta name=”twitter:app:name:ipad” content=”your ipad app name”>
<meta name=”twitter:app:id:ipad” content=”your ipad app ID”>
<meta name=”twitter:app:url:ipad” content=”your ipad app URL”>
  • همان تنظیمات را برای برنامه ارائه شده در Google Play تعریف کنید.
<meta name=”twitter:app:name:googleplay” content=”your googleplay app name”>
<meta name=”twitter:app:id:googleplay” content=”your googleplay app ID”>
<meta name="twitter:app:url:googleplay" content="your Google Play app URL ">

اندازه مورد نظر برای کارت برنامه:

سرتیتر: برگرفته از شناسه برنامه شما.

شرح: 200 کاراکتر

تصویر: اندازه تصویر آپلود شده در iTunes/Google Play Store باید کمتر از 1 مگابایت باشد.

4. کارت پخش توییتر

ویدیو سلطان بازاریابی محتوا بوده است و با ظهور پلتفرم‌های صوتی مانند توییتر، صدا نیز به عنوان شماره ۱ در بازاریابی توییتر جای گرفته است.

خوشبختانه کارت پخش کننده از هر دو نوع رسانه پشتیبانی می کند و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران توییتر قرار می دهد.

آنها چه کار می کنند؟

کارت های بازیکن به طور خودکار ویدیو یا صدای موجود در پیوند را استخراج کنید و آن را مستقیماً در خط زمانی یا فید پخش کنید.بنابراین کاربران مجبور نیستند برنامه را فقط برای تعامل با رسانه ترک کنند.

کارتیه

این کارت یک راه عالی برای تبلیغ ویدیوهای محصول جدید، پادکست‌های پادکست، پشت صحنه و رویدادهای برند است.

چگونه یک کارت پخش به سایت خود اضافه کنیم؟

در زیر نمونه هایی از کدهایی هستند که باید در کد HTML یک صفحه وب درج شوند:

 <meta name="twitter:card" content="player" />
<meta name="twitter:site" content="@username" />
<meta name="twitter:title" content="Title of your video" />
<meta name="twitter:description" content="Description." />
<meta name="twitter:image" content="Image URL" />
<meta name="twitter:player" content=" />
<meta name="twitter:player:width" content="Width" />
<meta name="twitter:player:height" content="Height" />

برای درک عمیق‌تر و دستورالعمل‌های مربوط به آزمایش کارت‌های بازیکن در سراسر پلتفرم‌ها، به این سایت مراجعه کنید اینجا.

چگونه از اعتبارسنجی کارت توییتر استفاده کنیم؟

هنگامی که انتخاب کارت خود را به پایان رساندید و برچسب ها را در وب سایت خود قرار دادید، گام بعدی این است که بررسی کنید آیا همه چیز به درستی کار می کند یا خیر.

چگونه آن را انجام دهید؟ با اعتبارسنجی کارت توییتر تنها در دو مرحله آسان:

اعتبار سنجی کارت

مرحله 1: قابل اعتماد و متخصص کارت توییتر صفحه وب اعتبارسنجی

گام 2: URL صفحه را با متا تگ ها جایگذاری کنید. روی دکمه پیش نمایش نقشه کلیک کنید.

اگر همه چیز خوب کار کند، پس پیش نمایش نقشه به شما نشان می دهد که نقشه شما چگونه خواهد بود در فیدهای توییتر علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد تعداد متا تگ ها، نوع نقشه و پیامی در مورد بارگذاری موفقیت آمیز نقشه مشاهده خواهید کرد.

پیش نمایش نقشه

از طرفی اگر کارت شما پیدا نشود یا مشکل دیگری وجود داشته باشد در قسمت log پیغام خطا مشاهده خواهید کرد.

مجله

نتیجه

فقط به این دلیل که کارت های توییتر قدیمی هستند به این معنی نیست که کار نمی کنند. از نظر آماری ثابت شده است توییت‌هایی با رسانه پیوست شده بهتر کار می‌کنند از یک توییت معمولی اشاره کارت توییتر برای معجزه کردن برای شما.

کارت توییتر مناسب برای مطابقت با استراتژی بازاریابی شما می تواند افزایش دید، تعامل و زیبایی شناسی کلی پروفایل توییتر شما

بنابراین مطمئن شوید که به این ایده پایبند هستید، آن را با تیم خود در میان بگذارید، و توسعه دهنده باطن خود را به کار بفرستید.

علاوه بر این، اگر مانند من معتقدید که توییتر می تواند برند شما را بسازد یا شکست دهد و در مورد تغییر جزر و مد به نفع خود جدی باشید. امروز SocialPilot را امتحان کنید!

منبع

5 نکته سریع برای محتوای دسته ای رسانه های اجتماعی
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.