Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

هر بار که دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی از کار می‌افتند، یک پلتفرم بی‌رقیب وجود دارد که سرپا باقی می‌ماند.

بله، ما در مورد توییتر صحبت می کنیم!

در چند سال گذشته، این شرکت گام‌های جسورانه‌ای برای ایجاد تحول در مکالمات آنلاین برداشته است.

توییتر وقتی صحبت از انتشار اخباری مانند آتش به میان می آید، هیجان انگیز است. این پلتفرم برای کاربرانی که می خواهند با روندها به روز بمانند، ضروری است. همه چیز شما برای دریافت اخبار و رویدادها در گوشه و کنار است.

ویژگی‌هایی که به تازگی معرفی شده‌اند شامل حالت ایمن، پرچم اطلاعات غلط، نکات ابزار، و موارد دیگر برای کمک به ایمن‌تر و معنادارتر کردن ارتباط برای همه است.

توییتر همچنین با Super Follows، Ticketed Spaces، Tips و Twitter Blue کسب درآمد را برای کسب و کارها و سازندگان آسان‌تر کرده است.

بنابراین همانطور که قصد دارید این ویژگی های جدید را در برنامه بازاریابی 2022 خود بگنجانید، این آمار توییتر را در زیر به خاطر داشته باشید و از ابزارهای توییتر برای افزایش دسترسی خود استفاده کنید.

جمعیت شناسی توییتر

توییتر با خانواده ای متشکل از 211 میلیون کاربر روزانه و 330 میلیون کاربر فعال ماهانه به سرعت در حال رشد است. توییتر نه تنها برای مردم عادی، بلکه برای 83 درصد از رهبران جهان شبکه انتخابی است.

در حالی که ایالات متحده همچنان بر نمودارهای جمعیتی توییتر تسلط دارد، ژاپن و هند نیز به سرعت در حال افزایش رشد خود در این پلت فرم هستند. آمار جمعیتی بیشتر توییتر را اینجا ببینید.

  1. توییتر ۲۱۱ میلیون کاربر فعال روزانه و ۳۳۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. آمار.
  2. 83 درصد از رهبران جهان در توییتر هستند.
  3. 79 درصد از کاربران توییتر اهل ایالات متحده نیستند
  4. 27.9 درصد از کاربران توییتر در سراسر جهان بین 18 تا 24 سال سن دارند.
  5. 77.8 میلیون کاربر فعال از ایالات متحده، 58.2 میلیون کاربر از ژاپن و 24.5 میلیون کاربر فعال از هند.
  6. 29.6 درصد از کاربران توییتر زن و 70.4 درصد مرد هستند.
  7. 7.1 درصد از کل افراد 13 ساله و بالاتر از توییتر استفاده می کنند.
  8. 42 درصد از کل کاربران توییتر فارغ التحصیل دانشگاه هستند.
  9. 77 درصد از کاربران توییتر بیش از 75000 دلار در سال درآمد دارند.

آمار استفاده از توییتر

توییتر یکی از سریع‌ترین شبکه‌هایی است که در حال رشد است. تعداد کل توییت ها فقط در یک روز 500 میلیون است و در هر ثانیه 9281 توییت ارسال می شود!

آمار استفاده از توییتر نیز نشان می دهد که این شبکه فقط برای تبلیغ نیست. نزدیک به 12 درصد از ساکنان ایالات متحده از توییتر برای پیگیری اخبار استفاده می کنند! 46 درصد از کل کاربران توییتر هر روز از این پلتفرم استفاده می کنند. در اینجا چند آمار بیشتر توییتر وجود دارد که میزان استفاده عظیم را نشان می دهد!

  1. 26 درصد از کاربران ایالات متحده چندین بار در روز توییتر را چک می کنند.
  2. روزانه 46 درصد از کاربران توییتر از این پلتفرم بازدید می کنند.
  3. 25 درصد از کاربران هر هفته از این برنامه استفاده می کنند و 71 درصد حداقل یک بار در هفته از آن بازدید می کنند.
  4. میانگین زمان صرف شده در توییتر 3 دقیقه و 39 ثانیه است.
  5. 12 درصد از کاربران ایالات متحده برای اخبار به توییتر متکی هستند.
  6. تعداد کل توییت های ارسال شده در روز 500 میلیون است.
  7. نیمه عمر یک توییت 24 دقیقه است.
  8. محدودیت روزانه 2400 توییت و 1000 پیام در روز است.
  9. 9281 توییت در یک ثانیه ارسال می شود.
  10. سالانه 200 میلیارد توییت منتشر می شود.
  11. 80 درصد از کاربران فعال از طریق گوشی های هوشمند به توییتر دسترسی دارند.
  12. کل ترافیک وب سایت توییتر 3 برابر کاربر فعال واقعی است.

آمار تعامل توییتر

توییتر برای ایجاد تعامل در چند ثانیه عالی است. شما فقط باید خلاق باشید و خوب صحبت کنید تا پیام خود را منتقل کنید. برخلاف دیگر پلتفرم‌ها، توییتر بیشتر یک بازی با کلمات است.

آن را با هشتگ‌ها جفت کنید و تضمین می‌شود که دسترسی بیشتری داشته باشید. فقط از 1-2 هشتگ استفاده کنید در واقع می تواند تعامل شما را 21٪ بهبود بخشد.

همچنین می توانید برای افزودن زمینه به محتوای خود، گیف و ویدیو ارسال کنید. نگاهی به برخی از آمارهای شگفت انگیز توییتر بیندازید تا به شما کمک کند استراتژی های خارج از جعبه را پیدا کنید.

  1. 79 درصد از بازاریابان به استفاده از فضاهای توییتر ادامه می دهند.
  2. میانگین تعداد هشتگ های استفاده شده در توییتر در روز 125 میلیون است.
  3. استفاده از 1 تا 2 هشتگ می تواند تعامل را تا 21 درصد افزایش دهد.
  4. توییت هایی با بیش از دو هشتگ می توانند 17 درصد تعامل کمتری داشته باشند.
  5. توییت هایی که هشتگ دارند 55 درصد بیشتر احتمال دارد که بازتوییت شوند.
  6. یک کاربر در توییتر به طور متوسط ​​707 فالوور دارد.
  7. 391 میلیون فالوور اصلا فالوور ندارند.
  8. 10 درصد بالای توییترها 92 درصد توییت ها را در ایالات متحده ارسال می کنند.
  9. تایم لاین توییتر در مقایسه با میانگین رسانه های اجتماعی منجر به 31 درصد بیشتر ارتباط عاطفی و 28 درصد نرخ یادآوری بیشتر می شود.
  10. «چهره با اشک شوق» 14.5 میلیارد بار استفاده شده است که آن را به پرکاربردترین ایموجی در توییتر تبدیل کرده است.
  11. توییت‌های دارای گیف 55 درصد بیشتر از توییت‌های بدون GIF تعامل دارند.
  12. هر روز مردم 2 میلیارد ویدیو در توییتر تماشا می کنند..
  13. بر اساس آخرین داده‌ها، توییت‌های دارای هشتگ، 100 درصد تعامل برای افراد و 50 درصد برای برندها را نشان می‌دهند. آمار هشتگ.
درگیر شدن با شاهد

آمار کسب و کار توییتر

شرکت ها با ارسال توییت های منظم خود را در توییتر بیمه می کنند. اکثر برندها در این پلتفرم به دنبال کنندگان خود خدمات ارائه می دهند. شرکت ها حتی اعتراف کردند که استفاده از وب برای حل مشکلات کاربران منجر به افزایش 19 درصدی در رضایت مشتری شده است.

شما حتی می توانید این کار را با ایجاد یک حساب توییتر دیگر برای رسیدگی به درخواست ها و نگرانی های مشتری انجام دهید.

به غیر از آن، برندها نیز توییتر را برای فروش مناسب یافتند. 40 درصد از کاربران اعتراف کردند که چیزی را که در توییتر دیده اند خریده اند! در اینجا چند آمار بیشتر توییتر وجود دارد که به نفع استفاده از توییتر برای تجارت است.

  1. 67 درصد از شرکت های B2B از توییتر به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنند.
  2. 85 درصد از کاربران SMB در توییتر فکر می کنند خدمات مشتری مهم است.
  3. 53 درصد از کاربران توییتر احتمالاً اولین خریداران محصولات جدید هستند.
  4. شرکت‌هایی که از توییتر برای خدمات مشتری استفاده می‌کنند، 19 درصد افزایش رضایت مشتری را مشاهده می‌کنند.
  5. 50 درصد از مصرف کنندگان از توییتر استفاده می کنند و 36 درصد برندها را در توییتر دنبال می کنند.
  6. 40 درصد از کاربران اعتراف کرده اند که چیزی را که در توییتر دیده اند خریداری کرده اند.
  7. 92 درصد از شرکت ها بیش از یک بار در روز توییت ارسال می کنند.
  8. 93 درصد از دنبال کنندگان توییتر یک برند قصد خرید از آنها را دارند.
  9. 69 درصد از دنبال کنندگان توییتر یک برند قبلاً از آنها خرید کرده اند.

آمار تبلیغات توییتر

هنگام تبلیغات در توییتر، باید کمی مراقب باشید. از استفاده از هشتگ ها خودداری کنید، مگر اینکه یک کمپین هشتگ باشد، زیرا تبلیغات بدون هشتگ 23 درصد بیشتر درگیر می شوند.

پتانسیل تبلیغات در واقع در طول سال ها بهبود یافته است زیرا درآمد تبلیغات توییتر 87٪ افزایش یافته است. بیش از وجود دارد 160 میلیون تبلیغ که هر روز آنلاین کار می کنند. به برخی از آمارهای مهم توییتر نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که ویژگی های تبلیغات را درک می کنید.

  1. با تبلیغات در توییتر می توان به 436 میلیون نفر دسترسی داشت.
  2. تبلیغات بدون هشتگ 23 درصد تعامل بیشتری را به خود جلب کرد.
  3. بازاریابان توییتر می توانند با تبلیغات به 7.1 درصد از جمعیت بالای 13 سال دسترسی پیدا کنند.
  4. 29.6 درصد از مخاطبان تبلیغات را زنان و 70.4 درصد را مردان تشکیل می دهند.
  5. ایالات متحده بالاترین میزان دسترسی به تبلیغات در توییتر را دارد و پس از آن ژاپن قرار دارد.
  6. اکثر مخاطبان تبلیغات در توییتر مردان 25 تا 34 ساله و زنان 18 تا 24 ساله هستند.
  7. درآمد تبلیغات توییتر نسبت به سال قبل 87 درصد افزایش یافته است.
  8. کمپین های هدفمند جغرافیایی شاهد افزایش ۷ برابری درآمد روزانه بودند.
  9. تبلیغ کنندگان شاهد افزایش 89 درصدی در ویدیوهای تکمیل شده بودند.
  10. مجموع مشارکت تبلیغاتی 32 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
  11. روزانه حدود 164 میلیون تبلیغ در توییتر نمایش داده می شود.

برندهای برتر توییتر

از طریق توییت‌ها و ریتوییت‌های منظم، برندها میلیون‌ها فالوور به دست می‌آورند. آنها نرخ پاسخگویی بالایی دارند زیرا دنبال کنندگان آنها هر روز منتظر توییت های آنها هستند تا از اخبار یا اطلاعیه های مهم به روز بمانند. برخی از برندهای برتر و آمار فالوورهای توییتر آنها را بررسی کنید تا از مقیاس فالوورهای خود در اینجا مطلع شوید.

  1. پروفایل توییتر خبر فوری CNN 61.8 میلیون دنبال کننده دارد.
  2. پروفایل توییتر CNN 55.7 میلیون دنبال کننده دارد.
  3. پروفایل توییتر نیویورک تایمز 51.2 میلیون دنبال کننده دارد.
  4. ناسا 50.7 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.
  5. اخبار فوری بی بی سی 48.6 میلیون دنبال کننده در توییتر دارد.

نتیجه

توییتر فرصت بزرگی را برای ارتباط سریع با مخاطبان خود فراهم می کند. شما باید توییت‌های جالب را در زمان مناسب برنامه‌ریزی کنید، نام‌های برند را دنبال کنید، سریع پاسخ دهید، با اینفلوئنسرها تماس بگیرید و برای تبلیغات متقابل، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر با برندهای دیگر شریک شوید.

با کارهای بسیار زیادی که باید انجام دهید، مدیریت موثر آنها با ابزارهای توییتر مانند Socialpilot ضروری است.

این به شما این امکان را می دهد تا با ایجاد یک صف محتوا از کانال های مشترکین خود به روز بمانید. با SocialPilot می‌توانید بازنشر کنید، محتوا را برنامه‌ریزی کنید، پست‌های مرتبط را انتخاب کنید، فایل‌های GIF یا ویدیو اضافه کنید، عملکرد خود را تجزیه و تحلیل کنید و موارد دیگر.

نه تنها این، شما می توانید یک بازاریاب حرفه ای باشید و چندین پلتفرم را از یک رابط واحد مدیریت کنید! جالب به نظر می رسد، درست است؟

یک دوره آزمایشی 14 روزه رایگان دریافت کنید تا کنترل برندسازی شبکه های اجتماعی خود را در دست بگیرید.

منبع

رسانه های اجتماعی برای کسب و کار: 7 گام برای شروع آنلاین
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.