Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

با رشد پینترست، ما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم تا راه‌های بیشتری را به کسب‌وکارها ارائه دهیم تا محصولات و خدمات خود را در پلتفرم فهرست کنند، به اهداف تجاری خود برسند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و اثربخشی کمپین‌هایشان را بسنجیم. امروز، ما برنامه شرکای بازاریابی Pinterest را گسترش می‌دهیم تا به برنامه شرکای جهانی Pinterest تبدیل شود، Pinterest را برای فناوری‌های شخص ثالث و جوامع تجاری در دسترس‌تر می‌کنیم و تجربه‌های خرید Pinterest بیشتری نسبت به قبل ارائه می‌کنیم.

این تخصص شریک خرید تازه راه اندازی شده شامل:

  • شرکای پلتفرمی مانند WooCommerce و Square Online Store که کسب و کارها را قادر می سازد تا وب سایت ها و تجربیات تجارت الکترونیک بسازند.

  • ارائه دهندگان مدیریت فید مانند Feedonomics، Productsup و GoDataFeed، که می توانند فیدهای محصول را مدیریت کرده و آنها را برای مشاغلی که کاتالوگ محصولات خود را در Pinterest پست می کنند، بهینه کنند.

  • پلتفرم‌های خرید مانند Shoppable، MikMak، Jebbit، Drizly، و Basketful که محصولات را در یک پین به خرده‌فروش‌هایی پیوند می‌دهند که می‌توانند سفارشات را انجام دهند و خرید را آسان کنند.

  • ارائه دهندگان مدیریت برچسب، از جمله PixelYourSite و Tealium، که می توانند حلقه بسته تبدیل و فروش خرید آنلاین را ردیابی کنند.

در سال‌های اخیر، ویژگی‌های جدید خرید Pinterest مانند پین‌های محصول، کاتالوگ‌هایی برای افزودن فید محصول، توصیه‌های خرید شخصی‌سازی شده و Shop the Look را معرفی کرده‌ایم. بر اساس Gfk، یک نظرسنجی مسیر خرید ایالات متحده در سال 2018، 57 درصد از پینرهای هفتگی گفتند که هنگام خرید از Pinterest در یک فروشگاه استفاده کرده اند. ما می خواهیم مردم بتوانند هر کالایی را که در پینترست می بینند بخرند.

روش‌های جدید برای جذب خریداران با تبلیغات Shop the Look، کاتالوگ‌های جهانی و نمایه‌های تجاری پویا.
حتما بخوانید

وقتی برای اولین بار معرفی کردیم شرکای بازاریابی توسعه دهنده برنامه های سال 2015، ما به تازگی محصولات تبلیغاتی خود را راه اندازی کرده ایم. از آن زمان، نیازهای کسب‌وکارهایی که هر روز از Pinterest استفاده می‌کنند، از تبلیغات به حوزه‌های تجاری متنوع‌تر تغییر کرده است. و اکنون که خرید را به تخصص های برنامه خود اضافه کرده ایم، نام برنامه شرکای بازاریابی خود را به سادگی به Pinterest Partner تغییر می دهیم. این گروه از ارائه دهندگان راه حل انتخاب شده شامل تبلیغات، بازاریابی محتوا، مخاطبان، سنجش، خلاقیت و خرید است. با این شرکا، ما واقعاً می‌توانیم به کسب‌وکارها در هر اندازه کمک کنیم تا به اهداف خود برسند.

علاوه بر این، برای اینکه همه کسب‌وکارها در Pinterest بتوانند عملکرد ارگانیک و پولی خود را در Pinterest ببینند و درک کنند، در حال آزمایش یک API گزارش جدید هستیم. گزارش API به کسب و کارها بینشی در مورد چگونگی جذب محتوای ارگانیک در Pinterest و اینکه کدام تبلیغات مرتبط هستند، می دهد. چه از یک پلت فرم هوش تجاری یا تجزیه و تحلیل استفاده کنید، یا داشبوردهای داخلی خود را داشته باشید، API گزارش دهی بهینه سازی برای Pinterest را آسان تر از همیشه می کند.

در نهایت، برنامه اصلی تبلیغات ما با اضافه شدن دو شریک بین المللی جدید به تخصص های تبلیغاتی موجود ما به رشد خود ادامه می دهد. در میان شرکای جدید MakeMeReach در فرانسه و ادسمورای در اسپانیا.

مایکل آکرمن – در حال حاضر ایده ها را در ‘ ذخیره می کندفرانسه + ایتالیا = وقت خانواده

راست پشت @ شما
حتما بخوانید

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.