Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

اینستاگرام راه زیادی را تا تبدیل شدن به یک برنامه اشتراک‌گذاری تصویر ساده طی کرده است، اما یک چیز تغییر نکرده است – اهمیت استفاده از هشتگ.

از هشتگ های مناسب استفاده کنید و پست های شما هر روز کاربران فعال زیادی را جذب می کند. یک هشتگ پرطرفدار اینستاگرام می تواند تعامل خود را 12.6% افزایش دهید.

با این حال، برای افزایش دسترسی خود با هشتگ های اینستاگرام، باید از هشتگ ها به طور موثر استفاده کنید تا کاربران به راحتی بتوانند پست های شما را پیدا کنند.

در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه از هشتگ در اینستاگرام برای افزایش دسترسی و تعامل خود استفاده کنید.

علاوه بر این، برای اینکه کمپین هشتگ شما در تمام شبکه های اجتماعی موفقیت چشمگیری داشته باشد، ما دریافت کرده ایم مجموعه تقویم با هشتگ های پرطرفدار“365 روز هشتگ برای 2021 + قالب های طراحی رایگان.”

بیایید نگاهی به 7 نکته تاثیرگذار برای استفاده از هشتگ های اینستاگرام برای رشد چشمگیر بیندازیم.

1. از روندهای فعلی استفاده کنید

یک راه عالی برای افزایش فالوور و تعامل در اینستاگرام، استفاده از هشتگ های محبوب موجود است. این روش به شما کمک می کند تا سطحی از تعامل فوری در پروفایل خود ایجاد کنید و به تدریج از آن برای گسترش دسترسی اینستاگرام خود استفاده کنید.

این هشتگ‌ها عمومی‌تر هستند و بیشتر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌شوند، اما هنگامی که با هشتگ‌های خاص‌تر مرتبط با جایگاه یا برند شما ترکیب و استفاده می‌شوند، می‌توانند به شما در ایجاد روندهای ویروسی کمک کنند. این هشتگ ها حجم جستجوی بالایی نیز دارند. برخی از آنها عبارتند از:

  • #تصویر روز: خب، محل کار همه نمی تواند به اندازه این بچه هایی که در آن کار می کنند ماجراجویی باشد @natgeo، اما ایده این است که عکسی از روز کاری خود را به اشتراک بگذارید. ممکن است عکسی از شما در پشت لابی دفتر شلوغتان باشد، یا در نانوایی خود هستید و اولین کیک روز را شروع می کنید.
  • #بیا دنبالم: هر روز داستان خودش را دارد. داستان امروز شما چیست؟ از خود در محل کار عکس بگیرید و آن را با هشتگ “دنبال کن” منتشر کنید. خواهید دید که کاربران چقدر با استوری شما تعامل دارند.
  • #tbt: #tbt یا #ThrowBackThursday راهی عالی برای پست کردن در مورد اتفاقی است که در گذشته برای مخاطبان شما اتفاق افتاده است. به عنوان مثال، می توانید عکسی از تاریخچه کسب و کار خود به اشتراک بگذارید یا خاطرات قدیمی شرکت را به اشتراک بگذارید.

نکاتی برای کشف هشتگ های موجود یا جدید:

بسیاری از این هشتگ ها برای بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد که می توانید از آنها خلاقانه در پست های خود استفاده کنید. از این رو، باید یک لیست مناسب از هشتگ های محبوب برای عکس های خود انتخاب کنید.

یک هشتگ جدید کشف کنید

یکی از راه‌های بررسی اینکه آیا هشتگی که می‌خواهید استفاده کنید محبوب است یا خیر این است که به سادگی هشتگ را با علامت # در جلوی آن در نوار جستجوی اینستاگرام وارد کنید. شما می توانید تعداد پست هایی را که از آن هشتگ خاص استفاده کرده اند را مشاهده کنید. تعداد پست ها به خوبی نشان دهنده محبوبیت آن هشتگ خاص است.

یکی دیگر از راه های سرگرم کننده برای جذب مخاطب، ایجاد پست هایی بر اساس روزهای هفته و همچنین تعطیلات ملی و تعطیلات محبوب آینده است. از تم های محبوب برای ایجاد به روز رسانی های منحصر به فرد خود استفاده کنید. این باعث می شود که پست های شما سرگرم کننده، هیجان انگیز باشد و مخاطبان شما را علاقه مند نگه دارد.

در اینجا تعدادی هشتگ برای هر روز هفته وجود دارد تا پست های روزانه شما را سرگرم کننده تر کند.

  • #دوشنبه بلوز: #mondayblues بیش از 2,942,670 پست دارد. این هشتگ محبوب است زیرا به طور دقیق احساس غم انگیزی را توصیف می کند که 9-5 کارگر در حالی که هنوز یک هفته کامل در پیش دارند.
    زیبا
  • #سه شنبه منو برگردون یک هشتگ محبوب برای به اشتراک گذاشتن خاطرات روزی است که می خواهید دوباره آن را زنده کنید. کاربران اینستاگرام از بیش از 348028 پست با این هشتگ استفاده می کنند. به طور مشابه، می توانید یک روز در میان یک پست موضوعی ایجاد کنید.
  • #محیط_سالم شاید یک پست برای نشان دادن اهمیت مراقبت از سلامتی شما.
  • #پنجشنبه تشنه انتشار اطلاعات مربوط به سرگرمی دلپذیر با همکاران پس از کار است.
  • #جمعه های فلش بکشما را به روزهای خوب گذشته بازگرداند
  • #شنبهبرای ارسال یک عکس خنده دار از گربه خود. یکشنبه در حالی که در حال استراحت هستید سلفی بگیرید و استفاده کنید #سلفی یکشنبه هشتگ

همچنین می توانید پست های موضوعی دیگری را برای نشان دادن موقعیت های مختلف ارسال کنید. به عنوان مثال یک چهره بامزه بسازید و در کنار آن از هشتگ #funnyface استفاده کنید. از نو، انتخاب هشتگ های مرتبط کلیدی است.

3. یک نقل قول الهام بخش به اشتراک بگذارید

با به اشتراک گذاشتن نقل قول های انگیزشی می توانید تعامل خوبی داشته باشید. نقل قول ها می توانند درباره هشتگ های تجاری مانند #hustleharder یا #workflow، هشتگ های تناسب اندام مانند #gymtime یا هشتگ های تغذیه ای مانند #glutenfree باشند.

برخی از اینستاگرامرها هر روز یک نقل قول الهام بخش به اشتراک می گذارند. در زیر چند نمونه از کاربرد آنها آورده شده است:

  • #زندگی کارآفرینی: فرض کنید می خواهید داستان هایی در مورد سفر خود به عنوان یک کارآفرین به اشتراک بگذارید. می توانید از این هشتگ در کنار سایر هشتگ های مرتبط با کارآفرینی یا کسب و کار استفاده کنید.
    entrepreneurslife-instagram
  • # نقل قول روزانه: یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در مخاطب، به اشتراک گذاشتن نقل قول های کلی الهام بخش است. با این حال، ارتباط را فراموش نکنید.
  • #سخنان حکیمانه: یک فکر یا نقل قول انگیزشی منحصر به فرد برای الهام بخشیدن به مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. محتوای اصلی و به یاد ماندنی را برای جلب توجه کاربران نگه دارید.

بهترین راه برای شناخت مشتریان، تعامل با پیام های آنهاست. یک نظر ارسال کنید، آنها را دنبال کنید و بفهمید که کدام هشتگ آنها با برند شما مطابقت دارد. یه روز تو دریابید که مشتریان شما از چه هشتگ هایی استفاده می کننداز آنها همراه با هشتگ های خود استفاده کنید تا آنها را به برند خود علاقه مند کنید.

مثلا:

@gopro می‌داند که بیشتر مخاطبانش یا ورزشکاران، ماجراجو یا عکاس هستند، بنابراین فقط از هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند که با علایق مخاطبانشان مطابقت دارد.

gopro

شما باید تجزیه و تحلیل کنید که مخاطبان شما به کدام هشتگ در اینستاگرام متصل می شوند. مهمتر از همه، موارد مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید و آنها را به لیست هشتگ های خود اضافه کنید.

شما باید هشتگ های زیادی را امتحان کنید و روندهای جدید را دنبال کنید. بهتر است یک تقویم پستی داشته باشید و فهرستی از هشتگ هایی داشته باشید که به طور منظم با عکس های شما مطابقت دارند..

با گذشت زمان، فهرستی از هشتگ‌هایی که برای استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما بهتر عمل می‌کنند، تهیه می‌کنید. این لیست جمع آوری شده به شما کمک می کند تا توجه مشتریان خود را جلب کنید. همچنین مراقب مواردی که مشتریان خود هشتگ می‌کنند، باشید و بر اساس آن هشتگ‌ها محتوای جذاب ایجاد کنید.

5. از هشتگ ها به طور مداوم استفاده کنید

شما می توانید استفاده کنید حداکثر 30 هشتگ در یک پست با این حال، سعی نکنید از تمام 30 هشتگ استفاده کنید. این کار باعث می شود که پست شما مملو از هشتگ باشد و درک معنای پست شما را برای کاربر دشوار کند.

درعوض، برای محصول یا خدمات خود تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید و 15 تا 20 هشتگ ایجاد کنید که به بهترین وجه مناسب آن است. بعد بیا بالا 5-10 هشتگ برای برند شما. در این بین، به یاد داشته باشید که این هشتگ ها را جمع آوری کنید و آنها را در مکانی امن قرار دهید تا بتوانید دوباره از آنها استفاده کنید.

با استفاده از 5-10 هشتگ ذخیره شده در فایل Evernote خود، گروه های هشتگ ایجاد کنید. هر زمان که نیاز به ارسال پست داشتید، چه به صورت دستی یا با ابزارهای برتر بازاریابی اینستاگرام، می توانید گروه هشتگ مربوطه را از Evernote خود کپی کنید و آن را در پست خود قرار دهید. در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. این کار را به طور مداوم با هر پست انجام دهید و به زودی نتایج را مشاهده خواهید کرد.

6. الهام بخش

بین کار و بازی تعادل ایجاد کنید. این رفتار همیشه مخاطب شما را درگیر می کند. شما می توانید این افکت را با آگاه کردن کاربران از آنچه انجام می دهید و بالا نگه داشتن انتظارات کاربر ایجاد کنید. شما می توانید جرقه تعامل با فالوورهای خود را ایجاد کنید.

  • #سلف سرویس: می توانید از جایی که هستید یا نحوه مراقبت از خود عکس بگیرید و آن را با هشتگ مناسب ارسال کنید تا مخاطبان خود را علاقه مند کنید.
    سلف سرویس
  • #خواندن: اکنون در حال خواندن چه مطلبی هستید؟ یک داستان جالب بسازید و آن را با عکس ارسال کنید.

7. ژئوتارگتینگ

اگر صاحب یک نانوایی گوشه ای در شهر خود هستید، از هشتگ شهر خود استفاده کنید. شما می توانید با مشتریان محلی بالقوه خود که از همان هشتگ های جغرافیایی هدفمند استفاده می کنند تعامل داشته باشید و آنها را پیدا کنید.. این استراتژی در درجه اول برای مشاغل کوچکی که می خواهند مخاطبان محلی را هدف قرار دهند مؤثر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که ارزش پست های خود را برای مخاطبان خود بیافزایید.

به عنوان مثال، نانوایی Lapinata از چندین هشتگ جغرافیایی برای هدف قرار دادن مخاطبان در Westchester، NY با یک فراخوان واضح برای اقدام استفاده کرد.

نانوایی لاپونات

پوسترهای موفق از هشتگ های جغرافیایی و سایر هشتگ های محبوب مانند #cakelover، #pastrylover و #foodie استفاده می کنند. مجموعه‌ای از هشتگ‌های محبوب همچنان یک تمرین عالی برای استفاده در پست‌های شماست. این تنها با استفاده مداوم با پتانسیل کامل خود کار می کند.

افکار نهایی

با استفاده از نکات و استراتژی هایی که آموخته اید، می توانید مخاطبان خود را در اینستاگرام افزایش دهید. از ابزار اتوماسیون اینستاگرام برای سازگاری با پست های خود استفاده کنید و با ایجاد محتوای منحصر به فرد مخاطبان خود را درگیر خود نگه دارید.

امیدواریم نکات هشتگ اینستاگرام ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که می توانید خلاق باشید و ترکیبات هشتگ خود را امتحان کنید. ترکیبی سالم از هشتگ ها، هنگامی که به طور مداوم با پست های شما استفاده می شود، نتایج شما را هدایت می کند.

برای شما در ایجاد پست در اینستاگرام آرزوی موفقیت داریم. 🙂

منبع

اگر مخاطبان شما جهانی هستند چه زمانی در اینستاگرام پست بگذاریم؟
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.