Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

در حال حاضر شاهد تغییرات بی‌سابقه‌ای در خرده‌فروشی مدرن هستیم و تجارت الکترونیک بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می‌کند. همانطور که مصرف کنندگان هزینه های خود را به کانال های آنلاین تغییر می دهند، مارک ها باید از پینرها الهام بگیرند و تجربه های خریدی را ایجاد کنند که بیشتر شبیه “زندگی واقعی” است و در مواقع سخت حس عادی و شادی را به ارمغان می آورد.

مردم همیشه از Pinterest برای الهام بخشیدن به خرید استفاده کرده‌اند و اولویت ما این بوده است که بهترین محصولات را از خرده‌فروشان به افرادی که آماده خرید در زمان مناسب هستند، بیاوریم. از آنجایی که پینرها به دنبال الهام گرفتن (و نه لزوماً با در نظر گرفتن محصولات خاص) و همچنین استقبال از محتوای برندها به پینترست می‌آیند، علایق ما در سراسر جهان همپوشانی دارند.

همانطور که به سرمایه گذاری در خرید و موفقیت خرده فروش ادامه می دهیم، ویژگی های جدیدی را معرفی می کنیم تا به خرده فروشان در هر اندازه کمک کنیم تا محصولات خود را در مکان هایی که پینرها به احتمال زیاد خرید می کنند، کشف و توزیع کنند، از جمله راه اندازی یک خرده فروش تایید شده. برنامه، قابلیت‌های جدید گزارش تبدیل، و به‌روزرسانی‌های کاتالوگ و هدف‌گیری مجدد پویا.

پینرها خریدارانی هستند که در حال حاضر به دنبال ایده های الهام بخش هستند، به خصوص در زمینه هایی مانند خانه، مراقبت شخصی و فعالیت با کودکان.

خریداران به Pinterest به عنوان یک مقصد اصلی خرید روی می آورند: مکانی برای الهام گرفتن و کشف ایده های جدید به عنوان جایگزینی تازه برای اخبار و سیاست. آنها در راهروهای مجازی پلتفرم در جستجوی ایده‌های بصری هستند که به آنها در ایجاد واقعیتی جدید کمک می‌کند. طی دو هفته گذشته، ما شاهد افزایش جستجوها (در مقایسه با دو هفته قبل) برای موضوعاتی مانند “سازمان در خانه” (+43٪)، “روز اسپا در خانه” (+19٪)، “آرایش آموزش برای مبتدیان “” (+ 180٪) و “دستور العمل برای کودکان” (+64٪).

جدید! معرفی به‌روزرسانی‌ها برای فروشندگان تأیید شده، آمار تبدیل و دایرکتوری‌ها

  • برنامه فروشنده تایید شده: راه اندازی کردیم برنامه فروشنده تایید شده با خرده فروشانی مانند اسکله استرالیا، بادوام، فیلسون، کویوچی همچنین پوست لوطاف، که الزامات ما را برای خدمات مشتری با کیفیت بالا از طریق تأیید دستی برآورده می کند. فروشندگان تأیید شده یک علامت آبی ویژه را در نمایه‌های خود نشان می‌دهند و به عنوان بخشی از تجربیات خرید با هدف بالا و معیارهایی مانند گزارش‌های تبدیل، واجد شرایط قرار گرفتن در معرض بیشتر هستند. فروشندگان علاقه مند به ثبت نام در این برنامه می توانند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند pinterest.com/checked.
  • آمار تبدیل: دسترسی زودهنگام به آمار تبدیل ارگانیک و پولی دریافت کنید تا بتوانید تأثیر Pinterest را بر بازدیدها، خریدها و فروش‌های سایت خود در چندین پنجره ارجاع اندازه‌گیری کنید.
  • به روز رسانی کاتالوگ: ما به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی برای کاتالوگ‌ها انجام داده‌ایم که زمان مصرف فید تا ایجاد پین محصول را کاهش می‌دهد، همچنین معیارهای جدید، مصرف خوراک تقریباً هم‌زمان، بهبود تجربه کاربر، و زمان‌بندی مصرف فید را کاهش می‌دهد.
  • هدف گذاری مجدد پویا: تبلیغ‌کنندگان در بازارهای جهانی می‌توانند با پینرزهایی ارتباط برقرار کنند که قبلاً با برندشان به صورت آنلاین تعامل داشته‌اند، یا اقلام غیرقابل خریدی در سبد خرید خود دارند، با هدف‌گیری مجدد آنها برای محصولات خاصی که جستجو می‌کنند و در Pinterest ذخیره می‌کنند. ما اهرم‌های بهینه‌سازی بیشتری را اضافه می‌کنیم تا به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری بدهیم.

منبع

پین های قابل خرید به اندروید می آیند!
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.