Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

جلوه های بصری ایده ها را به شیوه ای آسان بیان می کنند. کیم گارست، مدیر عامل Boom Social.

آیا می خواهید تأثیری ماندگار بر مخاطبان خود بگذارید؟

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بازاریابی اینستاگرام و پینترست خود را با استراتژی مناسب بهبود بخشید؟

آیا علاقه مند به یادگیری این هستید که چگونه ابزارهای بازاریابی اینستاگرام و پینترست می توانند به شما در خودکارسازی استراتژی بازاریابی بصری کمک کنند؟

در پایان این پست وبلاگ، می توانید از صفر به قهرمان در استراتژی بازاریابی بصری خود بروید.

برای یک برند مهم است که یک استراتژی بازاریابی بصری داشته باشد که نه تنها مناسب میان وعده باشد، بلکه ارزش واقعی را به مخاطب ارائه دهد. امروز به شما ایده هایی در مورد نحوه استفاده از تصاویر بصری برای تبلیغ برند و کسب و کار خود در اینستاگرام و پینترست خواهیم داد.

اما ابتدا بیایید آن را بفهمیم بازاریابی بصری چیست؟

بازاریابی بصری

بازاریابی بصری است تمرین استفاده از تصاویر و ویدئو در زمینه ارسال پیام مورد نظر به بیننده.

امروزه تقریباً به هر کجای اینترنت که نگاه کنید، محتوای بصری را در قالب تصویر یا ویدیو خواهید دید.

جالب ترین چیز این است:

بازاریابی بصری چیست؟

چرا یک فرد معمولی تصویری را بر متن ترجیح می دهد؟

طبق پست منتشر شده توسط لری کیم، مدیر عامل MobileMonkey و بنیانگذار Wordstream در Inc.، او گفت:

در میان تمام گرایش‌های بازاریابی، نادیده گرفتن بازاریابی بصری تقریباً غیرممکن است. – لری کیم

چرا؟

    • ما یک بازه توجه بسیار کوتاه داریم، فقط 8 ثانیه، و ما فقط به 2.8 ثانیه نیاز داریم تا حواسمان پرت شود.
    • ما فقط به 50 میلی ثانیه زمان نیاز داریم تا اولین برداشت را از کسی ایجاد کنیم.
    • طبق مطالعه ای که توسط Jacob Nielsen، متخصص قابلیت استفاده از وب، انجام شد، یک کاربر وب هنگام بازدید از یک صفحه وب، تنها 20 تا 28 درصد متن را می خواند.

شیفته؟

به همین دلیل است که پلتفرم های اجتماعی بصری مانند پینترست و اینستاگرام بسیار موفق و محبوب بوده اند.

پلتفرم های اجتماعی بصری

اکنون!

بیایید نگاهی به ایده های بازاریابی بصری برای پینترست و اینستاگرام بیندازیم که می تواند تعامل پروفایل های رسانه های اجتماعی شما را افزایش دهد.

ایده های بازاریابی بصری برای Pinterest

1. محتوای با کیفیت

پین هایی با تصاویر و توضیحات واقعا خوب ایجاد کنید. این به این معنی است که کیفیت تصویر شما نه تنها باید عالی باشد، بلکه باید به اندازه کافی جالب باشد تا مردم از پیمایش دست بردارند و پین شما را بخوانند.

متوجه شد که تصاویر بلند در Pinterest در مقایسه با تصاویر مربع یا عریض عملکرد بهتری دارند.. Pinterest یک تصویر را در ستون ها پست می کند و ارسال یک تصویر بلند در واقع باعث می شود که پست شما در فید بهتر به نظر برسد. به گزارش پینترستبهترین نسبت تصویر برای نمایش تصاویر در پینترست 2:3 با حداقل عرض 600 پیکسل است.

برای مثال، نسبت تصویر 2:3 ممکن است:

    • 600 پیکسل عرض و 900 پیکسل ارتفاع.
    • 1000 پیکسل عرض و 1500 پیکسل ارتفاع.

3. جذابیت بصری

تصاویر خود را از نظر بصری جذاب کنید. روی ثابت نگه داشتن طرح در طول پست تمرکز کنید.. این به شما در برندسازی کمک می کند. طرفداران شما می توانند پست های شما را تشخیص دهند. شما همچنین می توانید روی جریان ارتباطات خود کار کنید.

طراحی خود را از نظر بصری جذاب کنید

از موارد فوق انجمن پینترست Hustle Nation، می بینید که در تمام طرح های پین خود از الگو پیروی می کنند. آنها از فونت های مشابه و مجموعه ای از رنگ ها استفاده می کنند.

از ابزار مانند استفاده کنید برنامه آزمایشی اجتماعی که با ویژگی آهنگساز بصری همراه است. این به شما امکان می دهد تصاویر جذابی برای اشتراک گذاری در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ایجاد کنید. همه چیزهایی را که برای ایجاد تصاویر در عرض چند دقیقه نیاز دارید، از جمله فونت، پس‌زمینه، فیلتر، نقل قول و واترمارک در اختیار دارد.

نکته: لوگو یا آدرس وب سایت خود را روی هر پین واترمارک کنید. این به کاربران کمک می کند تا بلافاصله صاحب پین را بشناسند. برنامه SocialPilot به شما امکان می دهد با استفاده از ویژگی واترمارک داخلی، یک لوگو به تصویر اضافه کنید.

تصویر خود را واترمارک کنید

4. توضیحات غنی SEO

مطابق با سهامدارPinterest ترافیک ارجاعی بیشتری نسبت به Google Plus، YouTube و LinkedIn ارسال می کند. اگر پین های شما با توضیحات سئوی غنی بهینه شده باشند، پین های شما شانس خوبی برای یافتن در گوگل دارند. و سایر موتورهای جستجو پین های Pinterest اغلب در نتایج جستجوی گوگل یافت می شوند.

وقتی در جستجوی گوگل «ایده‌های لباس‌های آرایش خرما» را جستجو می‌کنید، دو نتیجه اول پیوندهای Pinterest هستند.

توضیحات دقیق SEO

نکته: از کلمات کلیدی در توضیحات پین استفاده کنید. برای توضیح تصویر جزئیات را به توضیحات اضافه کنید تا تصاویر شما در موتورهای جستجو پیدا شوند.

5. تابلو ایجاد کنید

Pinterest به شما امکان می دهد برای ایده های مختلفی که می خواهید پین کنید تابلوهای جداگانه ایجاد کنید. اگر یک وبلاگ “چگونه می توان آنلاین پول درآورد” دارید، می توانید تابلوهایی از بازاریابی وابسته داشته باشید، به مردم یاد دهید چگونه وبلاگ نویسی کنند، ایده های خانگی کار کنید، برندسازی و موارد دیگر. خلاق باشید و جنبه های مختلف برند یا محصول خود را به نمایش بگذارید.

6. اغلب ببندید

اهداف شما:

    • برای ایجاد پین هایی با کیفیت بالا که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر هستند
    • اغلب پین کنید

خیلی اوقات ممکن است فراموش کنیم که اهداف بازاریابی دیگر را پین کنیم و گم شویم. یکی از بهترین چیزها در مورد SocialPilot این است که می توانید به راحتی پین های خود را در هر مقیاسی برنامه ریزی، ایجاد و زمان بندی کنید. پین های خود را برنامه ریزی کنید، بنشینید و استراحت کنید.

ایده های بازاریابی بصری برای اینستاگرام

1. تم

در حالی که دوست دارید تصاویر و ویدیوهای مختلفی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، ثبات و روان بودن پست های شما به شما کمک می کند تا فالوورهای خود را وفادار نگه دارید. خلاقیت در اینستاگرام خوب است، اما نمی‌توانید چیزی را پست کنید که طرفدارانتان آن را دوست نداشته باشند.

بر ایجاد زیبایی شناسی طراحی برای برند خود تمرکز کنید. در اصل، رنگ ها، تن ها، بافت ها، تصاویر، فونت ها و عکس هایی هستند که با برند شما مطابقت دارند.

“همیشه از دستورالعمل های برند خود پیروی کنید، هنگام طراحی گرم به پالت رنگ برند پایبند باشیدلیندا هوانگ، بنیانگذار LaSculpte (خرده‌فروشی آنلاین و خرده‌فروشی برای لباس‌های بیرونی، لباس‌های شکل‌دهی و شنا برای زنان در سیدنی، استرالیا) گفت.

مخاطبان خود را به خوبی بشناسید

مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و با گفتن داستان هایی به شیوه ای جذاب، آنها را با برند خود مرتبط کنید. کاربران را وادار کنید تا شما را در جایگاه خود دنبال کنند.

البته ایجاد تمی که نشان دهنده برند شما باشد هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. اما می توانید آن را با برخی از ابزارهای اینستاگرام مانند اپلیکیشن SocialPilot که چیزی بیش از یک ابزار ایجاد تصویر نیست، ذخیره کنید. با جعبه‌ای پر از رنگ‌ها، تن‌ها، بافت‌ها، تصاویر، فونت‌ها و عکس‌ها ارائه می‌شود که با آن می‌توانید تمی ایجاد کنید که کار برند خود را به تصویر بکشد.

ویژوال آهنگساز

2. محتوای کاربر

از قدرت هشتگ ها برای ایجاد یک جامعه پیرامون برند خود استفاده کنید. از هشتگ های منحصر به فرد استفاده کنید در گرام های خود و تشویق مشتریان به استفاده از این هشتگ ها در مسابقه یا مسابقه عکس. وقتی مشتریان شروع به استفاده از هشتگ منحصر به فرد شما در هنگام ارسال تصویر با محصول شما می کنند، اگر پست خوب باشد، تصاویر جدیدی برای ارسال مجدد خواهید داشت.

مردم همیشه از کسب و کار شما عکس می گیرند تا با هشتگ در اینستاگرام پست کنند. وظیفه شما یافتن آنها و انتشار آنها برای ایجاد محتوای جدید است. Polo Towers Hotels and Resort (یک استراحتگاه مستقر در میان تپه های شیلونگ و چراپونجی) از هشتگ ها برای کشف محتوای جدید و ارسال آن به فید اینستاگرام خود استفاده می کند.

از کسب و کار خود عکس بگیرید و آن را با هشتگ در اینستاگرام قرار دهید

3. فیلترها

در اوایل سال 2010، زمانی که اینستاگرام راه اندازی شد، به دلیل فیلترهای اپلیکیشن داخلی، محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرد. این به شما این امکان را می دهد که عکس خود را با چند فیلتر واقعا جالب روتوش کنید که عکس شما را جذاب تر می کند. قبل از انتشار. استفاده از فیلترها جالب است. این می تواند بین گرفتن چند لایک یا احساس یک قهرمان واقعی اینستاگرام تفاوت ایجاد کند.

طبق تحقیقات Canva،

پرکاربردترین فیلتر اینستاگرام در ایالات متحده

اپلیکیشن SocialPilot photo maker به شما امکان دسترسی به فیلترهای احساسی را می دهد که می توانید روی تصویر خود استفاده کنید. در اپلیکیشن با فیلترهایی مانند کنتراست روشن یا قوی، تاری، خاکستری، سایه های مختلف و … به استقبال شما می آیند که تصویر شما را برای کاربران زنده و جذاب می کنند.

اپلیکیشن فیلترهای عکس

4. طرح بندی شبکه ای اینستاگرام

از طرح بندی شبکه اینستاگرام برای خلاقیت استفاده کنید و عکس های خود را نه تنها به صورت جداگانه، بلکه در کل گالری ارائه دهید. شما می توانید از طرح بندی شبکه به روش های مختلفی استفاده کنید. یکی از این نمونه‌ها شیوه انتشار شطرنجی است. درست مانند کاشی‌های کف خانه‌تان، می‌توانید مانند این فید bossbabe.inc یک تصویر پست کنید و متناوب آن را نقل قول کنید.

طرح بندی شبکه اینستاگرام

یکی دیگر از نمونه های عالی استفاده از شبکه اینستاگرام به نفع خود، ارسال پست در ردیف های عمودی است. در اینجا، پست‌های شما فقط به سبک عمودی، مانند این فید @elskabody سازگار خواهد بود. آنها پس از ارسال دو عکس محصول فکری را برای ادامه کار بر روی سبک شبکه عمودی ارسال می کنند.

شبکه اینستاگرام به نفع شماست

همانند Pinterest، به اشتراک گذاری نقل قول ها ایده خوبی برای اینستاگرام است.

می‌توانید از Visual Composer برای یافتن یک نقل قول آنلاین، اضافه کردن به یک تصویر و زمان‌بندی آن با زمان‌بندی SocialPilot استفاده کنید. فقط در چند دقیقه شروع به ایجاد تصاویر کنید!

منبع

100 روند برتر Pinterest برای الهام بخشیدن و امتحان کردن در سال 2020
حتما بخوانید
به اشتراک بگذارید:

contributor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.