Rate this post

تیم تحریریه سوشالتو ترجمه این مقاله را انجام داده است.

نوشته شده است جان آلن

اگر قبلاً با اینستاگرام آشنا هستید، می‌دانید که بخش بیو معمولاً بسیار کوتاه و سریع است. اغلب، افراد یک خط خنده دار، اطلاعات تماس خود، و/یا شاید اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی هستند و چه می کنند درج می کنند. یافتن دو بایوس کاملاً یکسان غیرمعمول است (مگر اینکه کسی بخواهد هویت شخص دیگری را بدزدد)، و آنچه باید در بایوس خود قرار دهید کاملاً به برند شما بستگی دارد.

منبع تصویر: آژانس شتاب.

یک فضای کوچک به این معنی است که شما باید خلاق و انتخابی باشید، که برای کسب و کار شما خوب است زیرا توجه را به زمان کوتاهی جلب می کند. در یک مطالعه 29 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشت که آنها بیشتر پول خود را به تبلیغات در اینستاگرام اختصاص می دهند که یک بیوگرافی خوب را مهم تر می کند. علاوه بر اینکه مستقیماً لینک‌های وب‌سایت‌های تجاری را دنبال می‌کنند، افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، به صفحه اینستاگرام این شرکت نیز مراجعه کنند.

چرا اینجوری میکنی؟

قبل از شروع، باید هدف اکانت اینستاگرام خود را مشخص کنید. از این می خواهید به چه چیزی برسید؟ آیا به عنوان یک بازاریاب وابسته در اینستاگرام سعی در امرار معاش دارید؟ آیا می خواهید فروش داشته باشید؟ از مردم بخواهید شما را استخدام کنند؟ آیا می خواهید مردم ویدیوهای شما را تماشا کنند و با محتوای شما تعامل داشته باشند؟ آیا می خواهید مردم بیشتر در مورد شما بدانند؟

81 درصد از پاسخ دهندگان یک نظرسنجی نشان داد که اینستاگرام به آنها کمک می کند محصولات و خدمات را کشف کنند، بنابراین مهم است که دلیل وجودی خود را درست بشناسید. اگر می دانید چگونه می خواهید خود را از طریق اینستاگرام به دنیا معرفی کنید، اولین قدم را قبلا برداشته اید.

بهترین نکات

در این بخش به شما چند نکته اساسی می پردازیم. همه آنها به اندازه دیگران برای کسب و کار خاص شما مهم نیستند، اما امیدواریم که چند جواهری برای کمک به شما پیدا کنید.

نمادها

داشتن آیکون‌های کوچک در بیو ممکن است کمی کودکانه به نظر برسد، اما آنها راهی عالی برای شکستن متن، اضافه کردن رنگ‌ها و ارائه سریع اطلاعات هستند. این بیو را به عنوان مثال در نظر بگیرید:

منبع تصویر

فران یک اسکیت باز اهل کالیفرنیای جنوبی است. او علاوه بر کسب درآمد از تبلیغات و همکاری، به فروش آنلاین آثار هنری نیز می‌پردازد. او اهل پورتوریکو است و مراقب ضمایر خود است. همه اینها را می توان در بیوگرافی او یافت. انفجارهای رنگی که نمادهای او به ارمغان می آورند مسیر خوبی را برای چشمان شما ارائه می دهند. می توانید پرچم پورتوریکو، نماد اسکیت و نماد هنری را در یک نگاه ببینید.

از Combin Growth به عنوان پاک کننده اینستاگرام استفاده کنید
حتما بخوانید

این نه تنها برای افراد مبتلا به نارساخوانی، که ممکن است از متن کمتری بهره مند شوند، مفید است، بلکه برای کسانی که زمان زیادی برای خواندن یک بیوگرافی ندارند نیز مفید است. فقط از روی سه تصویری که انتخاب کرده است، می توانید متوجه شوید که این شخص در مورد چیست.

ممکن است نخواهید ملیت خود را در بیو خود ذکر کنید. این فقط زمانی واقعاً مهم است که برای هویت برند شما مرکزی باشد. بسیاری از مردم بسته به کاری که انجام می‌دهند، انتخاب نسبتاً ساده‌ای را انتخاب می‌کنند: یک دوربین برای عکاسی، یک سنجاق مکان برای نشان دادن جایی که هستند، یک خودکار اگر در حال نوشتن هستند. شما ایده را دریافت می کنید. استفاده از ارتباطات بصری در رسانه های اجتماعی یک فریاد عالی است.

موقعیت جغرافیایی

منبع تصویر

این مهم است اگر کسب و کار شما محدود به یک منطقه خاص، مانند یک رستوران یا سالن کنسرت است. اگر یک فروشگاه یا دفتر فیزیکی دارید، باید مکان آن را در بیو خود ذکر کنید. اگر در یک منطقه خاص زندگی می‌کنید اما ممکن است برای کار سفر کنید، لطفاً مسافتی را که می‌خواهید سفر کنید، یا در صورت وجود «در سرتاسر جهان موجود است» را مشخص کنید. یا اگر مرکز تماس خروجی را مدیریت می کنید یا سانترال آنلاینمکان ممکن است اصلا مهم نباشد.

ضمایر

اینستاگرام این گزینه را ارائه می دهد که ضمایر خود را بدون اشغال فضای زیادی در بیو خود قرار دهید. منظور ما از این است که آیا شما ترجیح می دهید “او/او”، “او/او” یا “آنها/آنها” (یا ترکیبی از اینها) نامیده شوید. در کنار قلم شما، ضمایر به جای سیاه به رنگ خاکستری ظاهر می شوند. این به شما بستگی دارد که آیا این را فعال کنید – اگر بخشی از یک شرکت با چندین نفر هستید، ممکن است استفاده از آنها منطقی نباشد.

با این حال، اگر شما یک فرد هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که از آنها استفاده کنید، زیرا در وهله اول، این اطلاعات اضافی است که می توانید به صورت رایگان برای خود اضافه کنید.

اگر یک وب سایت دارید که می خواهید دنبال کنندگان خود را به آن هدایت کنید، باید آن را در بیو خود قرار دهید. شما نمی خواهید بیوگرافی خود را با پیوندها شلوغ کنید، بنابراین این فقط در صورتی مناسب است که فقط یک وب سایت داشته باشید که فکر می کنید مرتبط است. اگر چندین لینک دارید می توانید از …

Linktree و Shorby دو نمونه از ابزارهای پیوند زیستی هستند که می توانید در بیو خود بگنجانید. آنها چه کار می کنند؟ خوب، آنها یک راه راحت را برای افراد ارائه می دهند تا به بسیاری از پیوندهای شما بدون درهم ریختن بیوگرافی شما دسترسی پیدا کنند. با یک کلیک، مشترکین می توانند به لیستی از پیوندهای دیگر شما مانند وب سایت های تجاری، جمع آوری کمک مالی، حتی تبلیغات دسترسی پیدا کنند. بهترین سرویس VoIP برای تجارت آنچه شما استفاده می کنید، آن را نام ببرید.

به‌روزرسانی‌های جدید توییتر برای دنبال کردن با آزمایشگر رسانه‌های اجتماعی
حتما بخوانید

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

منبع تصویر
منبع تصویر

نحوه تماس با شما

اگر بهترین راه برای ارتباط مستقیم با شما از طریق اینستاگرام است، نیازی به تعیین آن ندارید. فقط مطمئن شوید که می دانید نمی توانید پیام های حذف شده اینستاگرام را بازیابی کنید. با این حال، اگر آدرس ایمیلی دارید که ترجیح می دهید از آن استفاده کنید، باید آن را در بیو خود وارد کنید. یک «تماس با من: yourbusiness@website.com» یا گزینه دیگری کافی است. این امر به ویژه در صورتی مهم است که اینستاگرام خود را اغلب چک نمی کنید.

فراخوانی برای اقدام

شما ممکن است یک فراخوان برای اقدام را در بیو خود بگنجانید یا نه، به عبارت دیگر، اقدامی که می خواهید افرادی که بیوگرافی شما را می خوانند انجام دهند. می‌توانید نماد پیکانی که به وب‌سایت شما اشاره می‌کند، با پیام «امروز با من در XXX-XXXX-XXX برای قیمت تماس بگیرید» قرار دهید. ممکن است پیشنهاد زمانی محدودی داشته باشید که بخواهید در بیو خود با پیوندی برای دسترسی به آن تبلیغ کنید.

شما می توانید بیو خود را در هر زمان تغییر دهید، بنابراین می توانید از این فضا برای پروژه های کوتاه مدت و اطلاعات محدود زمانی استفاده کنید.

در دسترس بودن/رویدادهای آتی

اگر رویداد خاصی دارید که می خواهید تبلیغ کنید، اینجا مکان خوبی برای صحبت در مورد آن است زیرا توجه را به خود جلب می کند. اگر این مورد را انتخاب کردید، حتماً یک پیوند اضافه کنید تا افراد به راحتی اطلاعات بیشتری پیدا کنند.

لطیفه های خنده دار

اگر اهل کمدی هستید، تک خط های خنده دار یک انتخاب محبوب هستند. با این حال، برای این کار لازم نیست کمدین باشید. فقط آن را مرتبط با کسب و کار خود نگه دارید – جناس تست شکم اگر تجارت شما با بازاریابی مرتبط باشد کاملا قابل قبول است. افزودن کمی گرما به زندگی شما شما را انسانی تر می کند، که همیشه یک مزیت است.

واقعا داری چیکار میکنی

این خیلی مهمه. کسب و کار شما هر چه باشد، آن را به طور خلاصه بیان کنید. اگر مترجم هستید، لطفاً این را همراه با جفت زبان های خود ذکر کنید. اگر یک سیستم تماس صف برای برخی ایجاد کرده اید سیستم های تلفن برای دفاتر کوچک، بگو. شما می خواهید حد وسطی برای مشخص بودن پیدا کنید. گنجاندن جزئیات بیش از حد، بیوگرافی شما را به هم می ریزد، اما باید حداقل اصول اولیه را در نظر بگیرید.

آواتار عالی

در کنار بیو عکس نمایه شما قرار دارد، بنابراین مطمئن شوید که با برند کلی شما مطابقت دارد. این می تواند لوگوی شما، تصویری از چیزی که می سازید یا خودتان باشد.

منبع تصویر

دیگر دسته های اینستاگرام شما

در صورت تمایل می توانید از بیوگرافی اینستاگرام خود برای تبلیغ سایر صفحات اینستاگرام خود استفاده کنید، به خصوص اگر می خواهید فالوورها را از حساب(های) سرگرم کننده و شخصی خود به جریان های درآمدی خود هدایت کنید.

چگونه حضور ارگانیک خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟
حتما بخوانید

بالا نه

اکنون که نکات برتر خود را پوشش دادیم، در اینجا لیستی از کارهای برتر ما آمده است. شاید شما می خواهید یک شورشی باشید و همه این کارها را انجام دهید و چه کسی می تواند شما را متوقف کند؟ هيچ كس! اما ما آنها را در اینجا برای مرجع شما قرار خواهیم داد.

بایوس طولانی

بیوگرافی های طولانی را به راحتی می توان نادیده گرفت. هرچه بیشتر بنویسید، افراد در یک نگاه کمتر یاد می گیرند. به چند عنصر کلیدی پایبند باشید تا بیوگرافی خود را پاپ کنید.

اطلاعات قدیمی

شما نمی خواهید بیوگرافی خود را با هیچ اطلاعاتی که به مشتریان شما مرتبط نیست شلوغ کنید، مانند استراتژی زمان بندی پروژه. اطلاعات عمومی خوب است، اما افراد ممکن است با شما تماس بگیرند یا برای جزئیات به وب سایت شما مراجعه کنند (مانند قیمت دقیق، زمان دقیق در دسترس بودن و غیره). نیازی به توضیح دقیق تجهیزاتی که استفاده می کنید یا فیلسوف مورد علاقه شما کیست ندارید.

پیوندهای شکسته اتفاق می افتد و گاهی اوقات قابل بخشش هستند، اما شما نمی خواهید پیوند موجود در بیو ارزشمند شما خراب شود. حرفه ای به نظر نمی رسد، افزایش می یابد سرعت خروجی، و می تواند برای شما مشتریان هزینه داشته باشد. این نسخه اینستاگرام سبد خرید آنلاین است.

بایوس خیلی عمومی

شما می خواهید شخصیت برند خود را وارد بیوگرافی خود کنید، بنابراین هر کاری که انجام می دهید، اطلاعات کسی را کپی و پیست نکنید، فقط تغییرات کوچکی را اضافه کنید.

حروف کج

فونت های کج و “فانتزی” تا حدودی ابتدایی به نظر می رسند و اغلب توسط ربات ها، کلاهبرداران و حساب های جعلی استفاده می شوند. در بهترین حالت، آنها شبیه MySpace در سال 2005 هستند. شما می توانید باسن و شیک استفاده کنید فونت های تاتو یا در سمت مینیمالیستی قرار بگیرید که تمیز و ساده هستند. روی کلمات تمرکز کنید، نه خوشنویسی سبک.

💡پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید: یک فونت عالی برای پروفایل اینستاگرام خود پیدا کنید.

تکمیل…

به طور خلاصه، شما یک بیوگرافی واضح، روشن، پر جنب و جوش و به روز می خواهید. اطمینان حاصل کنید که پیوندها و جزئیات تماس شما صحیح است، تعدادی نماد را درج کنید، فونت ها و تعداد کلمات را مرتب نگه دارید، و آن را با چیزهای سرگرم کننده یا شخصی گرم کنید. توسعه فرهنگ کیفیت مقدار بیش از حد برای برند شما با بیوگرافی اینستاگرام شما شروع می شود.


درباره نویسنده

جان آلن یک بازاریاب حرفه ای با بیش از 14 سال تجربه، با تجربه گسترده در ساخت و بهینه سازی برنامه های بازاریابی دیجیتال در SEM، SEO، رسانه های پولی، موبایل، رسانه های اجتماعی و ایمیل با تمرکز بر جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد است.

📌 Combin را فالو کنید لینکدین، یوتیوب، توییتر، Redditو به حرف ما گوش کن پادکست ها!

منبع

به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.